War! van King of the North tot 3e rangs rim stam

DeletedUser68252

Guest
Ik snap niet precies hoe jullie willen bereiken dat War toe geeft dat ze fout zitten.
Ten eerste zit het grootste deel van War niet eens op het AF (op Emiel na, maar die hoort er toch niet bij :D ). Maar stel nou dat ze het lezen. Waarom zouden ze dan een goede en actieve speler kicken terwijl ze onder aanval liggen? Dat zou een vrij rare keuze zijn. Willem kicken zou het alleen moeilijker voor War maken en verder niks oplossen. Hetzelfde geld voor hun "fout" toegeven. Wat heeft War eraan om hun fout toe te geven? Helemaal niks. Het enige negatieve ze eraan overhouden zijn een boze LoneW en een boze Divine, maar ik denk niet dat ze daar van wakker liggen.

Zou iemand van Divine/LoneW zo vriendelijk willen zijn uit te leggen wat jullie hiermee willen bereiken en wat de motivatie van War zou moeten zijn om ook te handelen naar wat jullie zien als "juist"?
Een oprechte vraag, zeik me niet af, please?

De veroorzaker hiervan kicken zal War alleen maar ten goede komen. Op dit moment staat de stam openlijk ten schande waar iedereen het kan lezen. Mocht men ooit nieuwe spelers zoeken zal dit niet gaan, gezien dergelijke handelingen van de stam in het verleden. Verder hebben er al reeds een aantal mensen die War op dit moment dragen gezegd er klaar mee te zijn, dat ze niet geassocieerd willen worden met dergelijke trieste mensen.

Dus terwijl je goed contact hebt als account met een account van War, afspraken gemaakt had - maakt niet uit of ze fake zijn of dat je ze aan het lijntje houdt, je hebt afspraken gemaakt in het begin over het account etc - is het wel netjes om uit het niets Fourteen aan te vallen?

Dat is inderdaad geheel netjes. Als je dergelijke handelingen begaat zoals War dit hier gedaan heeft verdien je het om gewoon keihard terug gepakt te worden, doordat zij zich schuldig maken aan een dergelijk feit komen de andere dingen te vervallen. Zou jij een nap aanhouden als de ander em negeert? Nee, zoals Ghosts mij toen ook in mijn gelijk stelde toen Jurrien en ik dat deden bij Fur. Deze situatie is te vergelijken met elkaar gezien de andere partij een grens overschrijd en de andere partij er op anticipeert, ze hun verdiende loon geeft.

War zag dit account als een account dat wilde overstappen naar War, dankzij de insteek die de spelers op het account aan de gesprekken gegeven had en wat er in het begin geregeld werd. Er wordt hier ook genoemd dat dit de eerste bedoeling van de speler van TD ook was.

Dat doet er niet toe Bjarne, als War deze speler had willen binnenhalen hadden ze dat direct moeten doen. Uitnodigen en over laten komen. Niet sneaky informatie bij elkaar vergaren door middel van een spion.

Over het vissen naar informatie ga ik geen uitspraken doen, daar weet ik te weinig van af. Maar bovenstaande stukjes zetten bij mij ook vraagtekens over de manier waarop ermee omgegaan wordt, als je dan toch War wil afschrijven als de stabstam, is het wel netjes om er zo op te reageren? Imo niet. Dan zie ik óók Toxic als dé stabber, door in het begin wel informatie door te spelen, te willen overstappen, zelf in LoneW te blijven om nog even safe te zitten, maar dan uiteindelijk Fourteen alsnog aan te vallen als na een tijdje de gedachten veranderd zijn.

Geheel netjes van Benji, zulke spelers mogen direct van de kaart geveegd worden. Raar dat je dit wel afkeurt en een vergelijkbare situatie eerder deze wereld gewoon goedkeurde waarin het om hetzelfde feit gaat. Namelijk het overschrijden van een grens binnen de normen en waarden waarop word geanticipeerd door keihard terug te beuken.



Geen NAP, maar wel een afspraak erover dat Toxic zou toetreden tot de stam War, om vervolgens aan te vallen? Hoe wil je dan die afspraak zien, zo van, ik spreek af dat ik in je stam kom, maar val je wel aan? :confused:

Afspraak vervalt in dit geval omdat er een grens word overschreden door de andere partij, namelijk door de spionage.

En ja, toxic zat fout, maar het is goed omdat hij zijn fouten toegeeft? Hij blijft gewoon aan de kant die hem het meeste zou opleveren, eerst was dat War, maar nu LoneW weer wat actievere spelers heeft ziet hij zijn kans schoon om met jullie te spelen. Puur eigen belang wss.

Ja natuurlijk is het goed dat hij zijn fouten toegeeft. Daarmee distantieert hij zich van de spionage. Laat hij zien wat je er tegen moet doen.
 

DeletedUser69459

Guest
De veroorzaker hiervan kicken zal War alleen maar ten goede komen. Op dit moment staat de stam openlijk ten schande waar iedereen het kan lezen. Mocht men ooit nieuwe spelers zoeken zal dit niet gaan, gezien dergelijke handelingen van de stam in het verleden. Verder hebben er al reeds een aantal mensen die War op dit moment dragen gezegd er klaar mee te zijn, dat ze niet geassocieerd willen worden met dergelijke trieste mensen.

Over wie gaat dit dan, of zeg je dit gewoon om wat te stoken?

Geheel netjes van Benji, zulke spelers mogen direct van de kaart geveegd worden. Raar dat je dit wel afkeurt en een vergelijkbare situatie eerder deze wereld gewoon goedkeurde waarin het om hetzelfde feit gaat. Namelijk het overschrijden van een grens binnen de normen en waarden waarop word geanticipeerd door keihard terug te beuken.

Ik weet nog dat ik ruzie had in de Treestamchat omtrent Again4Truth, waarbij daar een speler uit de treechat op speelde, en toen had ik ruzie met Benji en dergelijke omdat ik dit niet vond kunnen en er werd mij verweten dat ik een moraalridder was. Zo clean is Benji (en anderen) dus ook niet ;)

Ja natuurlijk is het goed dat hij zijn fouten toegeeft. Daarmee distantieert hij zich van de spionage. Laat hij zien wat je er tegen moet doen.

In welk opzicht distantieert hij zich van spionage? Hij heeft het zelf een hele tijd gedaan, maar besluit dan om zich 'aan te geven' bij Benji. Ik begrijp niet goed dat jij dit distantieren noemt.
 

DeletedUser73927

Guest
De veroorzaker hiervan kicken zal War alleen maar ten goede komen. Op dit moment staat de stam openlijk ten schande waar iedereen het kan lezen. Mocht men ooit nieuwe spelers zoeken zal dit niet gaan, gezien dergelijke handelingen van de stam in het verleden. Verder hebben er al reeds een aantal mensen die War op dit moment dragen gezegd er klaar mee te zijn, dat ze niet geassocieerd willen worden met dergelijke trieste mensen.

Dit vraag ik me dus erg af. Tegenwoordig worden nieuwe spelers vooral via via geregeld en is stam imago minder belangrijk. Het gaat de nieuwe spelers vooral om de sfeer in de stam en of ze met goede vrienden terechtkomen. Zolang War een groep gezellige en actieve spelers blijft denk ik niet dat ze veel moeite zullen krijgen met rekruteren, of Willem nou wel of niet in de stam zit. Om deze redenen denk ik eigenlijk dat dit topic gewoon overbodig is.
Over stamdragers die afstand nemen heb ik nog niks gehoord, maar dat zal ik dan vanzelf wel zien.
 

DeletedUser73657

Guest
Ik weet nog dat ik ruzie had in de Treestamchat omtrent Again4Truth, waarbij daar een speler uit de treechat op speelde, en toen had ik ruzie met Benji en dergelijke omdat ik dit niet vond kunnen en er werd mij verweten dat ik een moraalridder was. Zo clean is Benji (en anderen) dus ook niet ;)

Ik was daar zelf ook op tegen maar ging er geen discussie rond voeren want het was toen al gebeurt, ruzie errond maken had dus geen nut. Aangezien het ook pas de 1ste keer was dat er iets gebeurde wat ik unfair vond heb ik er geen al te groot drama rond gemaakt,heb gwn de persoon erop aangesproken dat ik niet wou dat hij nog eens zoiets deed.
 

DeletedUser68252

Guest
Ik weet nog dat ik ruzie had in de Treestamchat omtrent Again4Truth, waarbij daar een speler uit de treechat op speelde, en toen had ik ruzie met Benji en dergelijke omdat ik dit niet vond kunnen en er werd mij verweten dat ik een moraalridder was. Zo clean is Benji (en anderen) dus ook niet ;)

Het gaat er niet om of Benji nu wel of niet clean is. Waar het om gaat is dat spionage een manier om te winnen van de laagste plank is. Dat War zich hier schuldig aan maakt is schrijnend te noemen voor een stam van hun kaliber.

In welk opzicht distantieert hij zich van spionage? Hij heeft het zelf een hele tijd gedaan, maar besluit dan om zich 'aan te geven' bij Benji. Ik begrijp niet goed dat jij dit distantieren noemt.

Hij wil er niks meer mee te maken hebben, en ziet in dat hij fout zat. Nuff said.

Dit vraag ik me dus erg af. Tegenwoordig worden nieuwe spelers vooral via via geregeld en is stam imago minder belangrijk. Het gaat de nieuwe spelers vooral om de sfeer in de stam en of ze met goede vrienden terechtkomen. Zolang War een groep gezellige en actieve spelers blijft denk ik niet dat ze veel moeite zullen krijgen met rekruteren, of Willem nou wel of niet in de stam zit. Om deze redenen denk ik eigenlijk dat dit topic gewoon overbodig is.
Over stamdragers die afstand nemen heb ik nog niks gehoord, maar dat zal ik dan vanzelf wel zien.

Een stam imago is juist een van de belangrijkste dingen, als mijn stam een verleden als deze heeft en ik spreek een aantal vrienden aan zullen die echt niet komen spelen als dergelijke dingen in het verleden zijn gebeurd. Demo hier op W39 was daar een prima voorbeeld van. De stam had een slechte reputatie door het af, kon bijna geen spelers meer vinden, inactiviteit deed hun uiteindelijk de das om. Een topic als deze is zeker niet overbodig, dergelijke dingen moeten openbaar worden, grote aandacht krijgen zodat het niet weer gebeurd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69459

Guest
Ik was daar zelf ook op tegen maar ging er geen discussie rond voeren want het was toen al gebeurt, ruzie errond maken had dus geen nut. Aangezien het ook pas de 1ste keer was dat er iets gebeurde wat ik unfair vond heb ik er geen al te groot drama rond gemaakt,heb gwn de persoon erop aangesproken dat ik niet wou dat hij nog eens zoiets deed.

Ik herinner me nochtans dat verschillende mensen de skypechat uit zijn gegaan en er ruzie was omdat ik er iets van op het AF had gezet :rolleyes:

Het duurt een paar uur om terug te gaan in de Treechat naar 30november vorig jaar, maar dit berichtje heb ik wel nog snel gevonden met myrte ;)

het zijn mega drukke jongens en als die los gaan word iedereen helemaal gek
[30-11-2014 22:03:08] Myrte Jofel: en als je dan ook nog eens tegengas gaat geven dan zijn ze niet te stoppen
[30-11-2014 22:03:15] Myrte Jofel: dus gewoon beetje links laten liggen
[30-11-2014 22:03:30] Myrte Jofel: Ook ik houd niet van stabben
[30-11-2014 22:03:38] stefaan bevers: k
[30-11-2014 22:03:45] stefaan bevers: ik zal er aan denken de volgende keer
[30-11-2014 22:03:55] Myrte Jofel: ik zal dit ook tegen hun zeggen
[30-11-2014 22:04:03] Myrte Jofel: dus niet denken dat je de gebeten hond bent
[30-11-2014 22:04:24] Myrte Jofel: ik ben iets te oud om juffrouw te spelen voor een klasje
[30-11-2014 22:04:28] stefaan bevers: :p
[30-11-2014 22:04:43] Myrte Jofel: we moeten het met zijn allen doen en de neuzen moeten een kant op staan
[30-11-2014 22:05:47] stefaan bevers: voeg me maar weer toe aan chat
[30-11-2014 22:06:01] Myrte Jofel: doe ik
[30-11-2014 22:06:11] stefaan bevers: heb het momenteel toch te druk om echt te reageren
[30-11-2014 22:07:49] Myrte Jofel: Geeft niet
[30-11-2014 22:07:55] Myrte Jofel: alleen niet meer over beginnen
[30-11-2014 22:08:04] Myrte Jofel: dit heb ik ook gevraagd van de anderen
[30-11-2014 22:08:10] stefaan bevers: k
[30-11-2014 22:09:36] Myrte Jofel: ;)
 

DeletedUser73657

Guest
Ik herinner me nochtans dat verschillende mensen de skypechat uit zijn gegaan en er ruzie was omdat ik er iets van op het AF had gezet :rolleyes:

Het duurt een paar uur om terug te gaan in de Treechat naar 30november vorig jaar, maar dit berichtje heb ik wel nog snel gevonden met myrte ;)

het zijn mega drukke jongens en als die los gaan word iedereen helemaal gek
[30-11-2014 22:03:08] Myrte Jofel: en als je dan ook nog eens tegengas gaat geven dan zijn ze niet te stoppen
[30-11-2014 22:03:15] Myrte Jofel: dus gewoon beetje links laten liggen
[30-11-2014 22:03:30] Myrte Jofel: Ook ik houd niet van stabben
[30-11-2014 22:03:38] stefaan bevers: k
[30-11-2014 22:03:45] stefaan bevers: ik zal er aan denken de volgende keer
[30-11-2014 22:03:55] Myrte Jofel: ik zal dit ook tegen hun zeggen
[30-11-2014 22:04:03] Myrte Jofel: dus niet denken dat je de gebeten hond bent
[30-11-2014 22:04:24] Myrte Jofel: ik ben iets te oud om juffrouw te spelen voor een klasje
[30-11-2014 22:04:28] stefaan bevers: :p
[30-11-2014 22:04:43] Myrte Jofel: we moeten het met zijn allen doen en de neuzen moeten een kant op staan
[30-11-2014 22:05:47] stefaan bevers: voeg me maar weer toe aan chat
[30-11-2014 22:06:01] Myrte Jofel: doe ik
[30-11-2014 22:06:11] stefaan bevers: heb het momenteel toch te druk om echt te reageren
[30-11-2014 22:07:49] Myrte Jofel: Geeft niet
[30-11-2014 22:07:55] Myrte Jofel: alleen niet meer over beginnen
[30-11-2014 22:08:04] Myrte Jofel: dit heb ik ook gevraagd van de anderen
[30-11-2014 22:08:10] stefaan bevers: k
[30-11-2014 22:09:36] Myrte Jofel: ;)

Ja dat zeg ik toch? Wat voor nut had het om er nog ruzie over te maken als het toch al gebeurt was :p Dan kan je die persoon beter prive aanspreken hierover om te verkomen dat het nog eens gebeurt zonder ruzie te krijgen in de stamchat
 

DeletedUser69459

Guest
Ja dat zeg ik toch? Wat voor nut had het om er nog ruzie over te maken als het toch al gebeurt was :p Dan kan je die persoon beter prive aanspreken hierover om te verkomen dat het nog eens gebeurt zonder ruzie te krijgen in de stamchat

Alleen was ik de enige die vond dat het niet door de beugel kon, onder degene die toen in de chat aan het praten waren toch, jij dus niet ;)
 

DeletedUser73657

Guest
Alleen was ik de enige die vond dat het niet door de beugel kon, onder degene die toen in de chat aan het praten waren toch, jij dus niet ;)

Kan je niet lezen? Ik zeg toch dat ik het ook niet goed vond maar dat ik er geen drama van ga maken in de chat omdat dat ruzie veroorzaakt, en dat is toch een van de dingen die je wil voorkomen in een stam? Misschien moet je eerst lezen voordat je reageert
 

DeletedUser69459

Guest
Kan je niet lezen? Ik zeg toch dat ik het ook niet goed vond maar dat ik er geen drama van ga maken in de chat omdat dat ruzie veroorzaakt, en dat is toch een van de dingen die je wil voorkomen in een stam? Misschien moet je eerst lezen voordat je reageert

Misschien moet jij eens lezen dat ik zeg dat jij evengoed aan de ruzie, die er wel degelijk was :eek:, deelnam? En nu niet zeggen dat je het niet doet, want wat was er met Romano toen die Michoe op delete zette? Wat er toen wel niet allemaal gepasseerd is, ipv een oplossing te bedenken :rolleyes:
 

DeletedUser73657

Guest
Misschien moet jij eens lezen dat ik zeg dat jij evengoed aan de ruzie, die er wel degelijk was :eek:, deelnam? En nu niet zeggen dat je het niet doet, want wat was er met Romano toen die Michoe op delete zette? Wat er toen wel niet allemaal gepasseerd is, ipv een oplossing te bedenken :rolleyes:

Ja die ruzie was er door jou omdat jij er wel een drama rond ging maken in de chat ipv die persoon gwn aan te spreken. Dat zeg ik al de hele tijd lol

En naar een oplossing zoeken gaat niet als de andere partij niet van een oplossing wilt weten.

Maar ik vraag me af wat dit allemaal te maken heeft met war?
 

DeletedUser69459

Guest
Ja die ruzie was er door jou omdat jij er wel een drama rond ging maken in de chat ipv die persoon gwn aan te spreken. Dat zeg ik al de hele tijd lol

En naar een oplossing zoeken gaat niet als de andere partij niet van een oplossing wilt weten.

Maar ik vraag me af wat dit allemaal te maken heeft met war?

Nogal logisch dat ik het niet goedkeur dat mijn stamgenoten vuil spelen en het goed vinden. Ik sprak jullie aan toen daarover, maar ik werd de moraalridder genoemd. Wie moest hem aanspreken, als ik de enige was die het niet goedkeurde?

Ik haalde dit aan om aan te tonen dat jij ook niet clean bent en je jezelf eigenlijk best schijnheilig gedraagt ;)
 

DeletedUser68252

Guest
Typisch. Al jullie reacties vanuit War en Ghosts kamp. Zo typisch. :)

Helaas wel, al hadden we dat wel verwacht na oosteind, thegame, anonymousnl en dergelijke toch? :) De nieuwe Ghosts leiding lijkt zich samen met War! voort te zetten waar Castiel en Papayatree geëindigd waren.
 

DeletedUser54299

Guest
Aangezien de leiding van WAR / 14 algemeen bekend staan om hun keuze van het AF af te blijven, en ik ook benieuwd was naar hun kant van het verhaal, heb ik ze er eens op aangesproken. Hier de antwoorden die ik kreeg.


met respect voor elkander spelen. Hier kwam in het verleden al een scheurtje in toen het account Quadesh uit War! een nap negeerde met het account Le Weekend.

Een ander die het hele verhaal zou horen, iets (wat LoneW vaak strategisch vergeet te doen) zou kunnen zeggen dat het LeWeekend was die de NAP regels negeerde.

Naast deze enorm vieze actie heeft War! nog andere middelen nodig om zo hun vijanden te kunnen weg spelen.

Over vieze acties kan benji wel meespreken, hoe vaak deze al niet dingen heeft beloofd en toen er op terug is gekomen

Al snel kwam de ware aard van 14 boven, direct proberen 'de nieuwe co' tegen mij op te zetten.
http://puu.sh/hqP30/409cd27309.png

Nogmaals, als iemand hier naar het hele verhaal zou kijken, dan blijkt dat Benji inmiddels tot koning hypocriet gekroont kan worden. Dit is dezelfde speler die tot 2 maal toe WAR wilde joinen, z'n MB's heeft aangeraden voor WAR te kiezen, en zelf een flinke mening had over de skills van LoneW.

Aangezien er edels liepen om zin 2cf's probeerde hij ook nog eens te doen alsof we samen
fyurosity konden aanvallen. Echter mocht ik dan wel niet de cf's edelen, doe jij iets anders
dan liegen?

Nog iets waar LoneW wel goed in is, dingen uit de context halen.
http://puu.sh/hqIrl/773f4627a2.png
als je naar deze pm kijkt, zie je dat er hier door TD werd begonnen over fyu. Ik zag dit dus idd als een mooie kans de "nieuwe co" aan het lijntje te houden, dit geef ik toe, maar hier is niks mis mee?


Ook dit was het gevolg van een lek. Een speler die op erlend speelde en een kick kreeg omdat hij
david b wou stabben. Deze gaf door dat toxic & hitman een dorpenruil wouden doen en
dat fourteen dus niks te vrezen had aangezien toxic edels aan het sparen was daarvoor.
Door het accepteren van info heeft hij dus het acc van zijn stamgenoot ongestacked gelaten
waardoor het nu dorpen verliest en een grote puinhoop is

Goh, wel fantastisch dat je dit geloofd, omdat ik dit in een PM heb gezegd. Deze speler van erlend heeft geen woord met mij gesproken, en dit was puur en alleen maar om lekker te fucken en de aandacht te verplaatsen.
http://puu.sh/hs06u/92a89b22ef.png bewijs over dat cluster van hitman dat die speler helemaal de bron niet was


Jullie praten continue over respect etc, ik kan je het volgende vertellen.
er is nog geen enkele account binnen war opgegeven, nog geen enkele speler binnen war op delete gegaan en nog geen enkele poging gedaan tot het rekruteren van een spion.

Jullie maken je extreem druk dat er mensen info aannemen, misschien moet je je meer druk maken over waarom mensen info willen weggeven. We spelen een oorlogsspel dus als er iemand van de vijand naar ons komt zeg ik in 1e instantie niet gelijk nee
http://puu.sh/hs0jx/4fb343c83c.png

Ik zal niet ontkennen dat op sommige gebieden er niet helemaal "netjes" is gehandeld. However, alvorens op TD in te gaan, hebben wij dit goed overwogen. En gezien alle leugens en haat over/tegen War die al vanaf het begin zijn verspreid door zowel TREE als LoneW. hebben wij besloten geen respect te tonen richting een vijand die nooit moeite heeft gedaan om wederzijds respect te tonen naar een ieder van haar vijanden.


Koning Hypocriet doet nogmaals z'n titel eer aan.

Net zoals in Tree worden er weer allemaal dingen over WAR geroepen, terwijl achter de schermen, Tree dit soort acties eveneens deed, (waar het over WAR vooral leugens waren) Inmiddels speelt de helft van de gevallen boompjes in LoneW, en goh wat een toeval, History repeats itsself.

Inmiddels is iedereen hier wel bekend met de beschuldigingen richting WAR.
Een aantal ga ik er niet ontkennen, want we hebben idd info aangenomen, maar dit is niet op aanvraag van WAR of 14 of mij geweest. TD is zelf naar ons toegekomen...

Overigens stelt LoneW /Benji zich weereens op als de good guy in dit verhaal, terwijl ze achter de schermen, keihard de acties uithalen, waarvan zij ons beschuldigen.
LoneW heeft inmiddels namelijk contact met meerdere spelers binnen XB
Als WAR zoiets doet, noemt LoneW dit spionage, manipulatie en respectloos

so I say, let's return the favor.

Voor alle crybabies, dit bericht is bedoeld om eens te laten zien dat LoneW/Benji met recht Koning hypocriet genoemd mogen worden. Voor alle Facts Fiddling Francines, noem ik een "birds of prey" en een "zwenti".

PlplDlE.png
 

DeletedUser68252

Guest
Leer alsjeblieft quoten want dit is kapot hinderlijk... :(
 

DeletedUser54299

Guest
ik moest het allemaal van skype kopieren, das nog erger :(
 
Bovenaan