Rush : Meest schijnheilige stam van W42

DeletedUser75561

Guest
Weer een topic ;)

Ik ga het hier niet allen lezen hoor... altijd dezelfde shit lijkt me...

Als de ene een week geleden iets post over de ander... gaat de ander weer iets posten over die andere... en zo blijf je gewoon lekker lang doorgaan lijkt me!

Denk ondertussen dat w42 zo wat de meest besproken wereld is op het AF... Al die kl*te-verhalen die hier worden vermeldt... man man... stop met wenen en doe het in game.


TW is dan ook een game... mensen die hier komen wenen omdat ze in Game even worden aangevallen... nouja kappen dan met dit spel, want dat betekent dat je leeft voor een PC-game... zegt meer van jullie dan van ons denk ik ;)
 
Reactiescore
1.278
Reactiescore
3.540
Geen enkele post kunnen terug vinden die aan mij gelinkt is, alleen dat je een paar keer reageert op sky arragon.

Zie hier was geschreven onder een citaat van jouw (pag 4)

Dus als ik het goed begrijp verplaatsten de spelers op pathos de edel naast hun ex stam (andere spelers op het acc merken dit niet op)
Vervolgens sturen ze trein om 7 uur ( speler die er nu nog op zit geeft dit dorp niet terug en kickt zijn mede spelers niet die de stab zo gezegd achter zijn rug deden) dit is fout 1 van hem wat gelijkwaardig staat aan stabben.
Vervolgens edeld pathos dag 2 weer een dorp van hun ex stam ( ook hier word dit dorp niet terug gegeven )
Vervolgens kickt leiding vitae de spelers ( veel te laat ) omdat ze terecht gezeik op het AF krijgen.
1 speler die er toen dus aanwezig was en alles liet gebeuren ( vooral dag 2 dan door zijn medespelers toen al niet te kicken en dorp(en) al niet terug te geven.
Deze speler is dus ook in fout geweest en speelt nu dus nog doodleuk op pathos.

Dan geef je nog het argument dat die spelers er toen niet meer waren dat is geheel fout want ik heb het niet over de dagen erna dat hun +-5-10 dorpen hebben ge edeld maar over die 1ste 2 dorpen toen de spelers er wel nog gewoon waren.
+ het feit dat je die dorpen altijd kan terug geven aan hun stam dus dat argument is in geen enkel geval van toepassing of je moet stamloos zijn.

Conclusie weeral: Er zit nog 1 stab speler op en leiding Vitae staat dit toe OMDAT hij wss een vriendje is of omdat jullie dit acc niet willen verliezen ( mogelijk beide ) wat er op neer komt dat jullie voor mij ook schuldig zijn aan het toelaten van stabben.

Nog steeds in afwachting :eek:
 

DeletedUser

Guest
Pfff hou gewoon je mond, want ik had toen ik terug kwam van 4 dagen vakantie na het posten van dit topic ook enorm veel goesting om te reageren. Want hier staat een hoop bullshit, maar daar ging niemand blijer van worden, dus gewoon zwijgen en topic dicht ;)
 
Reactiescore
3.540
Pfff hou gewoon je mond, want ik had toen ik terug kwam van 4 dagen vakantie na het posten van dit topic ook enorm veel goesting om te reageren. Want hier staat een hoop bullshit, maar daar ging niemand blijer van worden, dus gewoon zwijgen en topic dicht ;)

Owja laten we dit doodzwijgen :rolleyes:
Dat zouden jullie inderdaad wel willen kan ik begrijpen als je dergelijke actie's in je stam toelaat.
Verder gaat het over liptonia dus jij hoeft hier niet op in te gaan voor mij.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Pfff hou gewoon je mond, want ik had toen ik terug kwam van 4 dagen vakantie na het posten van dit topic ook enorm veel goesting om te reageren. Want hier staat een hoop bullshit, maar daar ging niemand blijer van worden, dus gewoon zwijgen en topic dicht ;)

Ja de openingspost begon inderdaad met veel bullshit:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Owja laten we dit doodzwijgen :rolleyes:
Dat zouden jullie inderdaad wel willen kan ik begrijpen als je dergelijke actie's in je stam toelaat.
Verder gaat het over liptonia dus jij hoeft hier niet op in te gaan voor mij.

Zie het als een quiz of een zoektocht, het antwoord op je post staat al 20 keer vermeld op het AF, dus je kan zelf moeite doen om het op te zoeken ;)

De openingspost was gewoon gebaseerd op de waarheid, daar er inderdaad een vuile actie is gebeurd. Dat heeft niemand ontkent tot op heden. Of de actie al dan niet was toegelaten onder het NAP daar is wel over getwist.
 
Reactiescore
3.540
Zie het als een quiz of een zoektocht, het antwoord op je post staat al 20 keer vermeld op het AF, dus je kan zelf moeite doen om het op te zoeken ;)

Het staat al 20x met foute waarheden vermeld maar deze wil ik niet weten.
Als iemand nu eens inhoudelijk op mijn post kan ingaan en als deze dat goed doet in mijn ogen kunnen we dit hoofdstuk BS pathos achter ons laten.
Zo niet blijf ik doordrammen, zagen en klagen erover tot iedereen het zo beu is dat jullie het toegeven ;)
 

DeletedUser

Guest
Het staat al 20x met foute waarheden vermeld maar deze wil ik niet weten.
Als iemand nu eens inhoudelijk op mijn post kan ingaan en als deze dat goed doet in mijn ogen kunnen we dit hoofdstuk BS pathos achter ons laten.
Zo niet blijf ik doordrammen, zagen en klagen erover tot iedereen het zo beu is dat jullie het toegeven ;)

Volgens jou foute waarheden, volgens ons juiste waarheden, als je nog reactie gaat krijgen dan zal die hetzelfde zijn als de afgelopen 20x keer, aangezien er voor ons maar 1 waarheid is.
 
Reactiescore
3.540
Volgens jou foute waarheden, volgens ons juiste waarheden, als je nog reactie gaat krijgen dan zal die hetzelfde zijn als de afgelopen 20x keer, aangezien er voor ons maar 1 waarheid is.

Ik wil dat elke zin van mijn post waarop ik reactie heb gegeven uitgelegd word.
Dat is nog niet gebeurd ook niet in de vorige posten van jullie.
Als jullie de waarheid spreken zal dit vast niet zo moeilijk om te doen dus ik wacht wel tot Liptonia hierop reageert.
En ik wil dan geen verwijzing naar eerdere posten zien want daar staat geen uitleg in welke ik nu wil krijgen.

En op je Als kan ik maar 1 ding zeggen: Niet antwoorden of dom antwoorden met : hebben dit al uitgelegd staat gelijk aan ===== Mij gelijk geven.
Dus beter toch maar inhoudelijk reageren wat Liptonia zeker kan (Maak het ook niet oneindig lang) en probeer kort en duidelijk te antwoorden.

Tot zover mijn eisen!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser73244

Guest
Zie het als een quiz of een zoektocht, het antwoord op je post staat al 20 keer vermeld op het AF, dus je kan zelf moeite doen om het op te zoeken ;)

De openingspost was gewoon gebaseerd op de waarheid, daar er inderdaad een vuile actie is gebeurd. Dat heeft niemand ontkent tot op heden. Of de actie al dan niet was toegelaten onder het NAP daar is wel over getwist.

Gaan we weer beginnen :rolleyes:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ze hebben het zo vaak gelezen dat ze erin zijn gaan geloven:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Wij hebben als Vitae zijnde al lang bewezen dat wij op een duidelijke & juiste manier omgaan met stabs, zowel met Phatos11 als met Fishermansfriend, zijn de nodige acties ondernomen om ervoor te zorgen dat dit niet meer zal gebeuren in de toekomst.

Dat jij hier de aandacht op blijft vestigen is eigenlijk erg schraal, daar er al meer dan genoeg andere stabs zijn gebeurd in deze wereld waar niks aan gedaan werd. Simpel omdat er niet zoveel aandacht werd op gevestigd of de leiding geen ballen heeft om er iets aan te doen.

Kijk bevoorbeeld naar, 24 Fexeris Rush. 239.659 28 8559
Een top 25 speler in Rush, die zware bots gebruikt voor dit spel, zowel algemene bots als time bots.
Dit is duidelijk bewezen geweest met printscreens van de aanvallen & zijn stamgenoten geven dit ook toe.

Dus als er iemand 1 dorpje overpakt in een zeer discutabele manier staat heel het AF in rep & roer over een stab en blablabla.. Maar als er iemand een heel account bijeen bot, onrechtmatig daarmee aanvalt, en dus de hele tijd ligt te cheaten.

Dat kan allemaal hoor, dan hoeft er niks te gebeuren, dan mag die gewoon in Rush blijven, nog een paar keer aanvallen. Ze zouden hem er nog bijna voor gaan bedanken.. Nogmaals HYPOCRIETEN!
 

DeletedUser73244

Guest
Aangezien botten verboden is, lijkt het me dat TW hem had gestraft als de speler zelf dit had gedaan. :rolleyes:

Tot op heden speelt Fexeris nog steeds....
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ik heb ook een farmbot speel ook nog steeds omg:eek:
 

DeletedUser

Guest
Aangezien botten verboden is, lijkt het me dat TW hem had gestraft als de speler zelf dit had gedaan. :rolleyes:

Tot op heden speelt Fexeris nog steeds....

Ik kan je een 20 tal accounts opnoemen waarvan pas later is bekend dat ze botten, zal er nu 3 geven.

Insane In The Membrane - W20
Indocility - W23
Liquicity - W23

En deze zijn nooit bestraft geweest of pas later, toch hebben de eigenaren zelf gezegd te botten.

20zadtl.jpg

4f9s2.jpg


En het tw team is nog bezig met onderzoeken.
 

DeletedUser73244

Guest
Het account heeft waarschijnlijk wel gebot, dat zag ik ookwel aan de printscreens.
Alleen de eigenaren van het account botte niet.
 
Bovenaan