Wie heeft het meest bereikt

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Kijk mijn sig en de spoiler;)
Zegt genoeg lijkt me.
 
Reactiescore
1.075
w22 ownen :cool:
en faals genoeg :D
 
Reactiescore
151
Ik had op w1, een 3 tech wereld, ooit een dorpje met LC op niveau 4.

Nooit begrepen hoe dat zo gekomen is, maar ik vond het een hele prestatie :cool: :licht:
 

DeletedUser58575

Guest
Ah ja, ik had ooit een dorp met meer dan 24.000 boerderijplaatsen gebruikt, vond ik ook wel knap toen!
 
Reactiescore
116
1. Top 20 van mijn continent
2. Een ijzermijn die op level 28 stond :eek:
3. een dorpje bijna geëdeld! (Maar écht bijna!)
 

DeletedUser58575

Guest
bonusdorpje zeker :d

Neen, zeer zeker niet! Een normaal dorp. But I like how you think.
Was nog van zo'n oude tutorial ding, voordat er quests kwamen. Ik had die nooit geaccepteerd, dus toen had ik in een vol dorp met 24.000 ineens 5 extra speervechters gekregen :p
 
Reactiescore
1.367
Oh en bij wijze van een voorbeeld te geven: De grootse faalactie die ik in me leven meegemaakt heb was het opbouwen van een muur van 1 naar 20 in 14 minuten door Deze kerel. Ik wil niet weten hoeveel geld hem dat gekost heeft. Maar een maand later was ie toch volledig van de kaart.



Eerlijkheid duurt het langst.

Ik heb laatst een muur van 0 naar 20 in 1 minuut gedaan :D En de tegenstander maar clears blijven gooien :D
 

DeletedUser44415

Guest
Oh en bij wijze van een voorbeeld te geven: De grootse faalactie die ik in me leven meegemaakt heb was het opbouwen van een muur van 1 naar 20 in 14 minuten door Deze kerel. Ik wil niet weten hoeveel geld hem dat gekost heeft. Maar een maand later was ie toch volledig van de kaart.



Eerlijkheid duurt het langst.

Wie we hier nog eens zien verschijnen zeg :eek:
 

DeletedUser75737

Guest
Ik herinner me een Sophie waar ik circa een jaar mee help gespeeld toen het bleek dat desbetreffende geen Sophie was maar catfishende Thomas. Die had ons goed tuk, heb verdomme zelfs een kaartje opgestuurd toen ze "in het ziekenhuis lag na een auto ongeluk". Wacht nog steeds op het geld wat het mij aan postzegels kostte :mad:.

HAHA Omg Ja , die sophie wat een tijden zeg :D
 
Bovenaan