Wie heeft het meest bereikt

DeletedUser

Guest
We zijn nu zo'n 43 werelden ver en op tribalwars is van alles langsgekomen. Toppers, floppers, backstabbers, massastammen, omgekochte moderatoren, PP-Abusers, Cheaters, Plaatjesmakers, Halveerders, Zij die sneller quitten dan hun schaduw, Microfarmers, Ultraspammers, Mensen die modellen zoeken voor hun fotoshoots, crazy ass jongens die zich voordoen als meisje, .. Noem maar op. Je kunt het dus zo gek niet bedenken of het is langsgekomen op tribalwars.

Van al wat nog overschiet wordt het misschien eens tijd om de balans op te maken. Wie heeft er nu echt het meeste uit zijn tribalwars-carriere gehaald. Wie heeft het ultieme bereikt?

Brag dus maar eens lekker over je TOP 3 prestasties door Tribalwars heen. Waar ben je trots op geweest?
Maar je mag ook vernoemen waar je hard gefaald hebt, als je dat durft ten minste.

Je mag ook iemand nomineren voor een grootse of minder grootse actie.

BRAND LOS!!
 

DeletedUser58575

Guest
Ik wil wel toegeven dat mijn Villa actie op W22 een van mijn grootste faals waren op TW :D
 

DeletedUser10303

Guest
mijn grootste achievement... pas quitten na 2jaar spelen op hetzelfde account op dezelfde wereld 8)
 

DeletedUser24056

Guest
We zijn nu zo'n 43 werelden ver en op tribalwars is van alles langsgekomen. Toppers, floppers, backstabbers, massastammen, omgekochte moderatoren, PP-Abusers, Cheaters, Plaatjesmakers, Halveerders, Zij die sneller quitten dan hun schaduw, Microfarmers, Ultraspammers, Mensen die modellen zoeken voor hun fotoshoots, crazy ass jongens die zich voordoen als meisje, .. Noem maar op. Je kunt het dus zo gek niet bedenken of het is langsgekomen op tribalwars.

Van al wat nog overschiet wordt het misschien eens tijd om de balans op te maken. Wie heeft er nu echt het meeste uit zijn tribalwars-carriere gehaald. Wie heeft het ultieme bereikt?

Brag dus maar eens lekker over je TOP 3 prestasties door Tribalwars heen. Waar ben je trots op geweest?
Maar je mag ook vernoemen waar je hard gefaald hebt, als je dat durft ten minste.

Je mag ook iemand nomineren voor een grootse of minder grootse actie.

BRAND LOS!!

Hulde :D:D:D:D:D
 

DeletedUser

Guest
:p Mag ik om uitleg vragen bij die voorbeelden van jou ?

Geen idee, maar paar dingen die je daar aanhaalt wil ik het fijne wel van weten :D
 

DeletedUser

Guest
Ik herinner me een Sophie waar ik circa een jaar mee help gespeeld toen het bleek dat desbetreffende geen Sophie was maar catfishende Thomas. Die had ons goed tuk, heb verdomme zelfs een kaartje opgestuurd toen ze "in het ziekenhuis lag na een auto ongeluk". Wacht nog steeds op het geld wat het mij aan postzegels kostte :mad:.
 

DeletedUser

Guest
Oh en bij wijze van een voorbeeld te geven: De grootse faalactie die ik in me leven meegemaakt heb was het opbouwen van een muur van 1 naar 20 in 14 minuten door Deze kerel. Ik wil niet weten hoeveel geld hem dat gekost heeft. Maar een maand later was ie toch volledig van de kaart.

Ik wil wel toegeven dat mijn Villa actie op W22 een van mijn grootste faals waren op TW :D

Eerlijkheid duurt het langst.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Mijn grootste prestatie was 3 mil scouts in 1 dorp zetten en dan met 4 clears allemaal dooddoen :x

helaas zijn de berichtjes verloren gegaan
 

DeletedUser75707

Guest
Mijn grootste prestatie was een wereld winnen

VF joinen
 

DeletedUser58575

Guest
Oh en bij wijze van een voorbeeld te geven: De grootse faalactie die ik in me leven meegemaakt heb was het opbouwen van een muur van 1 naar 20 in 14 minuten door Deze kerel. Ik wil niet weten hoeveel geld hem dat gekost heeft. Maar een maand later was ie toch volledig van de kaart.



Eerlijkheid duurt het langst.

Ja dat merk ik, jaren later en ik heb er nog steeds gedoe mee! :p
 

DeletedUser

Guest
Bereikt:
1. Pre-made opgestart en daarmee gewonnen.
2. Top 3 gespeeld voor lange poos.
3. Top 20 gespeeld voor nog langere poos.
4. Heel veel miljoen punten op wereld 6 behaald.
 

DeletedUser10303

Guest
Bereikt:
1. Pre-made opgestart en daarmee gewonnen.
2. Top 3 gespeeld voor lange poos.
3. Top 20 gespeeld voor nog langere poos.
4. Heel veel miljoen punten op wereld 6 behaald.

wereld 6 <333 kheb er 17miljoen gehad 8) kvoelde me zo baas toen lol
 

DeletedUser

Guest
Ik heb volgens mij nog niet echt iets bewezen. Toch niet op TW
 
Bovenaan