Oorlogsverklaring

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
438
Heel goed dat het VF nu hun daden moet laten zien binnen het spel en niet binnen een forum. Laat het eerst maar eens zien en kom dat met die mooie woorden :D
 

DeletedUser

Guest
Sinds je nu ook kunt winnen door te betalen heb ik minder kans :D
 
Reactiescore
746
Ja jij kunt makkelijk veel doen he met je gratis pp

Dergelijke uitspraken heb ik altijd lollig gevonden. Alsof wij zoveel krijgen dat we direct naar de top schieten xD

Laten we het erop houden dat wij per maand 13keer een bouwtijd kunnen cutten en alles wat we hebben is weg ;)

Duidelijk?
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Geen mod worden dus:eek:
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
wees maar blij dat wij niet staken, dan komen al jullie forumposts met vertraging aan ... of helemaal niet :cool:
 
Reactiescore
746
130 pp per maand? Grappig, dan word je onderbetaald :D
Nee, excuus, 40 keren cutten, ik had even de prijzen verkeerd. 40keer cutten, 13 keer gereduceerd bouwen.

Geen mod worden dus:eek:

Wow dat is echt niks :D:D


Maar, dat blijft dus weinig als je weet dat de gemiddelde tw top50 speler dat erdoor draait in wat, 4 dagen? Vooral in het beginstadium van de wereld.
Stoppen met zagen dus xD
 

DeletedUser67609

Guest
Dergelijke uitspraken heb ik altijd lollig gevonden. Alsof wij zoveel krijgen dat we direct naar de top schieten xD

Laten we het erop houden dat wij per maand 13keer een bouwtijd kunnen cutten en alles wat we hebben is weg ;)

Duidelijk?

13? Ben jij een tweederangs moderator die minder krijgt dan? Gratis AM/PA/FA toch? = 460PP? Is 46x bouwtijd cutten? In deze fase dan misschien alleen PA/FA dus 260 PP = 26x?
 

DeletedUser24056

Guest
wees maar blij dat wij niet staken, dan komen al jullie forumposts met vertraging aan ... of helemaal niet :cool:

Hoezo moeten jullie als hamsters de Innogames generators aandrijven?

Ik wil je verder vooral aanmoedigen te staken. Tering wat ben jij een halve gare.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan