Spotprenten

DeletedUser57683

Guest
pleziertje was misschien iets "te", alleen ik heb vaak zat op fora voorbij zien komen dat als spelers dorpen verliezen en ze hier een gegronde reden voor geven de tegenstander het als "smoesje" ziet, vandaar mijn omschrijving hieraan. Bedankt overigens voor je medeleven.

Ten eerste gecondoleerd natuurlijk, maar als tweede een hechte goed lopende stam als Radium had dan ook het medeleven moeten tonen om je VV te gaan draaien en je bij te staan. Dat hieraan niet voldaan kan worden geeft natuurlijk wel weer het algemene beeld van Radium duidelijk weer.
 

DeletedUser4900

Guest
Ten eerste gecondoleerd natuurlijk, maar als tweede een hechte goed lopende stam als Radium had dan ook het medeleven moeten tonen om je VV te gaan draaien en je bij te staan. Dat hieraan niet voldaan kan worden geeft natuurlijk wel weer het algemene beeld van Radium duidelijk weer.

Dit is een respectloze opmerking. De dood komt altijd onverwachts, en dat je dan even helemaal niet aan een spelletje als TW dan denk en dus niet je stamleden inlicht, (zoals jij dit met je domme opmerking aangeeft) dan is dat begrijpelijk.

Echt ik vond je al de grootste blaaskaak van TW maar nu helemaal. Ik snap niet dat je niet eerst even nadenkt voor je wat schrijft, maar je zal nog wel een jong broekie zijn en het leven nog niet goed kennen of in de directe omgeving nog geen sterfgeval hebben meegemaakt??? Of speelde je toen wel doodleuk gelijk verder!!!!

Ga er verder ook geen woorden meer aan vuil maken.
 

DeletedUser57683

Guest
Dit is een respectloze opmerking. De dood komt altijd onverwachts, en dat je dan even helemaal niet aan een spelletje als TW dan denk en dus niet je stamleden inlicht, (zoals jij dit met je domme opmerking aangeeft) dan is dat begrijpelijk.

Echt ik vond je al de grootste blaaskaak van TW maar nu helemaal. Ik snap niet dat je niet eerst even nadenkt voor je wat schrijft, maar je zal nog wel een jong broekie zijn en het leven nog niet goed kennen of in de directe omgeving nog geen sterfgeval hebben meegemaakt??? Of speelde je toen wel doodleuk gelijk verder!!!!

Ga er verder ook geen woorden meer aan vuil maken.

Och arme, je hebt duidelijk geen kennis van mij, maar dat vind ik alleen maar plezierig in dit geval.
Ik snap best dat iemands hoofd niet naar TW staat, maar in mijn beleving heb je ook een verantwoording naar de mensen waar je al 2 jaar mee in een stam zit, een VV doorgeven kost 1 minuut max.
Dus zodra een speler dorpen verliest en zelf afk is, vind ik ook dat een stam daar dan even poolshoogte van moet nemen. En dus zeker in dit geval had Radium Ton moeten bijstaan. Maar misschien ben ik in dat geval wel respectloos en een blaaskaak dat ik stamgevoel heb voor de spelers waar ik al tussen de 2 tot 5 jaar mee samen speel. Maar als iemand in RL door een moeilijke periode gaat, hoor je daar als Stam je steun aan te geven.
 

DeletedUser

Guest
Ten eerste gecondoleerd natuurlijk, maar als tweede een hechte goed lopende stam als Radium had dan ook het medeleven moeten tonen om je VV te gaan draaien en je bij te staan. Dat hieraan niet voldaan kan worden geeft natuurlijk wel weer het algemene beeld van Radium duidelijk weer.

wow. je hebt hier echt over nagedacht he?

TW was echt niet het eerste wat in me opkwam, ja, ik logde nog wel, als afleiding, maar dacht je nou echt dat ik stil stond bij de teller die opliep? Ik vind mijn familie iets belangrijker. Mijn familie is goud voor mij, van zowel mijn moeder als vaders kant, zie ons als een stel surinamers, daar kan je het goed mee vergelijken, we geven gigantisch veel om elkaar en staan altijd voor elkaar klaar.

Mijn moeder komt uit een gezin van 14 kinderen. De laatste jaren ben ik daar al een aantal van verloren, waaronder vorige week 2 ooms in 1 slag op het zelde tijdstip. Dat geeft een behoorlijke impact en dan denk ik echt niet aan tw. Ik zie mijn familie er nog erger onder leiden, en ik gun je deze woorden niet, maar ik zet ze toch neer, vooral mijn moeder heeft het daar moeilijk mee.

als jij, net als mij, zo veel familie leden en vrienden verliest, dan is bij het volgende verlies echt geen tw noodzakelijk.

geschiedenis:

2004 - vriend 1 van pa en mij
2006 - Oma vaderskant
2009 - oom moederskant
2010 - stagebegeleider, tijdens stage, kon er gigantisch goed mee
2011 - zus van oma vaderskant (2e oma)
2012 - oudoom, vaderskant
2012 - oom moederskant
2014 - vriend 2 van pa en mij
2015 - oom moederskant
2015 - oom moederskant

Denk je nu echt dat tw me op zn moment nog interesseert?...

Ton
 
Reactiescore
556
dat is idd kut als je zoiets mee maakt en zo vaak.
maar wat draak bedoeld is dat je stam ook in had kunnen springen. die zien ook dat je dorpen verliest.
die hadden ook kunnen vragen, hey wat is er aan de hand alles goed met je?

tis niet dat je daar net n week zit.
begrijp dat je afleiding zoekt , maar je stam had aan kunnen geven dat je n nood vv kon zetten, zodat die gepakt kon worden zodra het nodig was.

kortom je stam had steun kunnen geven en niet nadat je er zelf pas mee kwam :)

gecondoleerd nog en heel veel sterkte.
 

DeletedUser

Guest
dat is idd kut als je zoiets mee maakt en zo vaak.
maar wat draak bedoeld is dat je stam ook in had kunnen springen. die zien ook dat je dorpen verliest.
die hadden ook kunnen vragen, hey wat is er aan de hand alles goed met je?

tis niet dat je daar net n week zit.
begrijp dat je afleiding zoekt , maar je stam had aan kunnen geven dat je n nood vv kon zetten, zodat die gepakt kon worden zodra het nodig was.

kortom je stam had steun kunnen geven en niet nadat je er zelf pas mee kwam :)

gecondoleerd nog en heel veel sterkte.

Ik zit momenteel met griep thuis en toch nog de neiging om het AF te lezen. Ik snap je gedachtegang. De stam heeft ook meerdere malen gevraagd wat er aan de hand was, alleen ik las het of vluchtig (zonder reageren), of helemaal niet, meer kan me stam niet doen, in deze valt ze niks te verwijten, en buiten dat om, ze hebben al zat voor me gedaan.

Bedankt anyway.

Ton
 

DeletedUser

Guest
Ten eerste gecondoleerd natuurlijk, maar als tweede een hechte goed lopende stam als Radium had dan ook het medeleven moeten tonen om je VV te gaan draaien en je bij te staan. Dat hieraan niet voldaan kan worden geeft natuurlijk wel weer het algemene beeld van Radium duidelijk weer.

Respectloos.
 

DeletedUser57683

Guest
wow. je hebt hier echt over nagedacht he?

TW was echt niet het eerste wat in me opkwam, ja, ik logde nog wel, als afleiding, maar dacht je nou echt dat ik stil stond bij de teller die opliep? Ik vind mijn familie iets belangrijker. Mijn familie is goud voor mij, van zowel mijn moeder als vaders kant, zie ons als een stel surinamers, daar kan je het goed mee vergelijken, we geven gigantisch veel om elkaar en staan altijd voor elkaar klaar.

Mijn moeder komt uit een gezin van 14 kinderen. De laatste jaren ben ik daar al een aantal van verloren, waaronder vorige week 2 ooms in 1 slag op het zelde tijdstip. Dat geeft een behoorlijke impact en dan denk ik echt niet aan tw. Ik zie mijn familie er nog erger onder leiden, en ik gun je deze woorden niet, maar ik zet ze toch neer, vooral mijn moeder heeft het daar moeilijk mee.

als jij, net als mij, zo veel familie leden en vrienden verliest, dan is bij het volgende verlies echt geen tw noodzakelijk.

geschiedenis:

2004 - vriend 1 van pa en mij
2006 - Oma vaderskant
2009 - oom moederskant
2010 - stagebegeleider, tijdens stage, kon er gigantisch goed mee
2011 - zus van oma vaderskant (2e oma)
2012 - oudoom, vaderskant
2012 - oom moederskant
2014 - vriend 2 van pa en mij
2015 - oom moederskant
2015 - oom moederskant

Denk je nu echt dat tw me op zn moment nog interesseert?...

Ton

Ben idd een echte nadenker, thanx.
Geloof niet dat jij helemaal volgt wat ik zeg en uit respect zal ik er ook maar geen discussie van maken.
Enige dat ik aangaf was dat in z'n periode de meesten niet eens naar TW om willen kijken, dat dus wel nog logde had ik niet kunnen weten, maar op mijn eerdere interpretatie vind ik dat een stam verantwoordelijk is om jou de ''zorgen'' van TW af te nemen, dat Radium daar naar de buitenwereld toe niet aan kon voldoen vind ik persoonlijk een schande. Maar aangezien iedereen van Radium het als respectloos van mij ziet om hierover te beginnen zal ik hiermee het laatste woord maar gezegd hebben.
 

DeletedUser4900

Guest
Echt wat kun jij de boel verdraaien. Waar maakt jij het ergens uit de teksten erop uit dat Radium niet of niks deed ten aanzien van de situatie van Ton?????

Zoals Ton zelf al aangaf had hij niet de volle geest om de VV door te zetten na een lid van radium.

Mss een keer een TW meeting doen voor gasten van W36, ik kom er met plezier om jou eens persoonlijk face to face te woord te staan draakje!
 

DeletedUser

Guest
Echt wat kun jij de boel verdraaien. Waar maakt jij het ergens uit de teksten erop uit dat Radium niet of niks deed ten aanzien van de situatie van Ton?????

Zoals Ton zelf al aangaf had hij niet de volle geest om de VV door te zetten na een lid van radium.

Mss een keer een TW meeting doen voor gasten van W36, ik kom er met plezier om jou eens persoonlijk face to face te woord te staan draakje!

Wat deed hij dan op het AF? :)
http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?179003-Wereld-40-Praattopic&p=5537534#post5537534
Eveneens begon zijn ODA plots ook merkwaardig te stijgen op 2 maart (=online). Nog tijd zat om de schade te herstellen lijkt me?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Echt wat kun jij de boel verdraaien. Waar maakt jij het ergens uit de teksten erop uit dat Radium niet of niks deed ten aanzien van de situatie van Ton?????

Zoals Ton zelf al aangaf had hij niet de volle geest om de VV door te zetten na een lid van radium.

Mss een keer een TW meeting doen voor gasten van W36, ik kom er met plezier om jou eens persoonlijk face to face te woord te staan draakje!

Tandjes tuffen :rolleyes2:

OT:
fmuHbfK.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest

DeletedUser

Guest
is een actie geweest van ik gok +/- 200 clears op 4 cftjes van peuter power die hij pakte via conanthegreat, ik kwam er nergens door, dus een tevergeefse actie. Situatie daarna is pas verslechterd.

Ton

Zoals je zegt, je was dus online en had dus alle tijd om een vv af te geven. Die verwijten dat DHD dan geen medeleven zou hebben slaan dus eigenlijk op niets.
 

DeletedUser57683

Guest
Echt wat kun jij de boel verdraaien. Waar maakt jij het ergens uit de teksten erop uit dat Radium niet of niks deed ten aanzien van de situatie van Ton?????

Zoals Ton zelf al aangaf had hij niet de volle geest om de VV door te zetten na een lid van radium.

Mss een keer een TW meeting doen voor gasten van W36, ik kom er met plezier om jou eens persoonlijk face to face te woord te staan draakje!

Verdraaien? Nee, ik zit niet in Radium dus ik verwoord mijn kijk op de situatie. Dat jullie van Radium dat letterlijk elke keer als verdraaien zien is niet mijn probleem, willen jullie het voorkomen, kom dan maar de volgende gewoon direct met hoe de situatie is ;)
En ik maak het op uit, http://nl.twstats.com/nl36/index.php?page=player&id=284690&utm_source=nl&utm_medium=player&utm_campaign=dsref

Ja, dat gaf Ton later idd aan, maar als een lid van je stam zo, zonder geluid, dorpen verliest, dan zoek je toch even persoonlijk contact en dat is wat ik dus Radium verwijt. Jullie komen naar buiten als een stam is het ruimste begrip. Terwijl jullie zo onderhand al 2 jaar als stam samenspelen.

Als je een keer op een zondag in de buurt van Groningen bent, geef het maar aan, gaan we even een glaasje doen bij de 3.
 

DeletedUser

Guest
Verdraaien? Nee, ik zit niet in Radium dus ik verwoord mijn kijk op de situatie. Dat jullie van Radium dat letterlijk elke keer als verdraaien zien is niet mijn probleem, willen jullie het voorkomen, kom dan maar de volgende gewoon direct met hoe de situatie is ;)
En ik maak het op uit, http://nl.twstats.com/nl36/index.php?page=player&id=284690&utm_source=nl&utm_medium=player&utm_campaign=dsref

Ja, dat gaf Ton later idd aan, maar als een lid van je stam zo, zonder geluid, dorpen verliest, dan zoek je toch even persoonlijk contact en dat is wat ik dus Radium verwijt. Jullie komen naar buiten als een stam is het ruimste begrip. Terwijl jullie zo onderhand al 2 jaar als stam samenspelen.

Als je een keer op een zondag in de buurt van Groningen bent, geef het maar aan, gaan we even een glaasje doen bij de 3.

Waarom denk je dat ik zo vaak zei/zeg: 'Jullie weten niet hoe het er binnen Radium aan toe gaat'.
Om dit soort dingen dus, jullie doen aannames zonder feiten. Je wilt dus zeggen dat wij geen persoonlijk contact hebben gezocht, zonder dat je feiten hebt of iets? Oja, een lijntje dat naar beneden loopt, daarom hebben wij geen contact met Ton gezocht? :confused:

Deze 'discussie' slaat gewoon echt nergens op.
 

DeletedUser72441

Guest
Comatoes, ik zou uit respect voor Ton, de speler op Whats new even geen grappen maken.
Hij heeft vorige week 2 familieleden verloren:(

Dat kan ik niet weten hé. Verder is het aan radium om in te springen voor hem waar nodig.
Zelf de kleinste noobstammetjes hebben een soort van nood vv systeem.
Tonnetje dacht zelf niet om vv af te geven? dat kan ik begrijpen, maar vraag er als stam naar of bied het aan ;-)
Ik mag veronderstellen na al deze posts hierover dat je nu toch wel over de vv beschikt?


Aan Tonnetje: Oprecht gecondoleerd. Ik weet hoe het is om dierbaren te verliezen ;-) Sterkte
 

DeletedUser57683

Guest
Waarom denk je dat ik zo vaak zei/zeg: 'Jullie weten niet hoe het er binnen Radium aan toe gaat'.
Om dit soort dingen dus, jullie doen aannames zonder feiten. Je wilt dus zeggen dat wij geen persoonlijk contact hebben gezocht, zonder dat je feiten hebt of iets?
Oja, een lijntje dat naar beneden loopt, daarom hebben wij geen contact met Ton gezocht? :confused:

Deze 'discussie' slaat gewoon echt nergens op.

Goh, Waar zou P&P toch voor staan.
 
Bovenaan