Strijd der Titanen!

DeletedUser73163

Guest
Ik zie Timo niet zomaar stoppen met recliner, maar legendare heeft zijn kick al gekregen :p

Was ook geen houden meer aan met zo'n buur.

onze massa is al dodelijk terwijl het grootste deel morgen pas aankomt. lijkt een beetje op lightning al was die nog iets sneller weg geloof ik. ik hoop niet voor faith dat dit zich zo verder gaat ontwikkelen!
 
Reactiescore
217
onze massa is al dodelijk terwijl het grootste deel morgen pas aankomt. lijkt een beetje op lightning al was die nog iets sneller weg geloof ik. ik hoop niet voor faith dat dit zich zo verder gaat ontwikkelen!

haha en wie ben jij :eek:?
 

DeletedUser62454

Guest
Euh leonard? Of een die erg op mijn naam lijkt en coole fotos poste in de app
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Jens... enkel kruiswoordpuzzels hier, niet lingo..

1b4bc66d13.png
 

DeletedUser65921

Guest
En nu zou ik graag weet wat stats of iets dat tenminste on-topic is zien.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Met alle respect, die 'kruiswoordpuzzel' is in feiten een spotprent.
De doorgestreepte woorden, zijn namen van accounts die zeer recentelijk zijn verslagen en behoren allemaal tot dezelfde partij. Simpelweg propaganda :) Titaan één die veel winsten boekt op titaan twee. - kon je niet weten.
 

DeletedUser65921

Guest
Oh ik las enkel Circundato volledig en had die naam nog niet gezien, is niet zo goed leesbaar :p
Nu zie ik de namen ja.
Mijn excuses.
 
Reactiescore
217
Ik had het wel geweten als ik op recliner speelde.. denk dat er niemand een netter cluster heeft dan hij. En DC acht ik nou niet zo gevaarlijk, zelfs niet in een verassingsaanval.

Hier moet ik je gelijk in geven :D
 

DeletedUser51839

Guest
onze massa is al dodelijk terwijl het grootste deel morgen pas aankomt. lijkt een beetje op lightning al was die nog iets sneller weg geloof ik. ik hoop niet voor faith dat dit zich zo verder gaat ontwikkelen!

Je doet het goed op IAP ;)
 
Bovenaan