Strijd der Titanen!

DeletedUser62454

Guest
Oorlog maakt een ommekeertje,

Misschien kan DC en Broken bij de kant van Juvy en MLV worden gezet?
 

DeletedUser

Guest
Ben benieuwd hoe die soap verder zal gaan, alvast mooi begin die avvd.
 

DeletedUser

Guest
Heeft Recliner zichzelf de nek om gedraaid daar in het Noorden als ik het zo hoor?
 
Reactiescore
219
Weer een stab op deze verneukte wereld.. DC heeft altijd als bg bij ons gestaan en zonder enig bericht maar gewoon aanvallen
Jake heeft misschien jiet goed gehandeld maar dan kan je als bg wel de bg opzeggen en ons de tijd geven om ons voor te breiden
Maar nee helaas jammer dan recliner op grijs wereld nog verder verneukt. De groeten
 

DeletedUser

Guest
Ben benieuwd of je dat serieus doet :O Ziet er nogal uit als een impusieve actie.
 

DeletedUser

Guest
Faith, word aan alle kanten afgemaakt en dan stoppen ze er maar mee?
De enige die de wereld aan het verneuken zijn, zijn jullie zelf door telkens 0,0 tegenstand te bieden met uitzondering voor TMM natuurlijk.
Het verhaal omtrent DC. weet ik weinig vanaf maar dat veranderd het beeld totaal niet.
Dacht dat Faith niet meer de Faith van het begin van de wereld was maarja wel dus.

Slape hap hoor.

Verbeter de wereld begin bij jezelf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik zie Timo niet zomaar stoppen met recliner, maar legendare heeft zijn kick al gekregen :p

Was ook geen houden meer aan met zo'n buur.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.788
Ik had het wel geweten als ik op recliner speelde.. denk dat er niemand een netter cluster heeft dan hij. En DC acht ik nou niet zo gevaarlijk, zelfs niet in een verassingsaanval.
 
Reactiescore
219
Ik had het wel geweten als ik op recliner speelde.. denk dat er niemand een netter cluster heeft dan hij. En DC acht ik nou niet zo gevaarlijk, zelfs niet in een verassingsaanval.

Hihi 1 april :D:D:D:D ja ons nette cluster word verselijk verneukt door DC...
 
Bovenaan