Golden Awards

DeletedUser34283

Guest
Beste noob: IA
Dikste wannabe: IA
Meest overschatte speler: IA
Meest onderschatte noob: IA
Minst favo forum poster: IA
Meest favo Poo. -baasje : IA

Zo goed Gerrie? <333

Ik voel me veel beter nu, dankjeeee <3<3
 

DeletedUser68027

Guest
Beste spelers: Bertje, MrAndMrsBundy en Poo.
Beste stam: FTW.
Beste leider: Tuur?
Slechte leider: WOLPC
Meest overschatte stam: AZTEC.
Meest onderschatte stam: FTW & WTF.
Meest overschatte spelers: Buurman, Rudinio, Real Slim Shady
Meest onderschatte spelers: ViezeAap, Rolex, WOLPC, Locksley
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Bundy's, Locksley, Loud, McBurgers, HD, Poo. , ..
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Stargate, Shady.
Mooiste spelers namen: WeOnlyLikePrettyChicks, InactiveAsAlways, De Buurman,
Mooiste stam naam: FTW
Dikste wannabe op het forum: Cgrain (ja, ik vind je wat weg hebben van Louis van Gaal)
Dikste wannabe in het spel: Bertje (en terecht).
Mooiste profiel foto van spelers: WeOnlyLikePrettyChicks, McBurgers, Herrezen Draak en InactiveAsalways
Mooiste profiel foto van stammen: WTF (kijk maar naar onze nieuwe!)
Mooiste acties van de wereld: De attacks op Poo. , Struukeduukert die Blur goed tegenstand bood , Het blok WOLPC & Loud VS FTW
En als ik kijk naar eigen acties: de 2 (?) massa's: 8VS1 (waarbij Stargate daarna nog geen 5 dorpjes kon edelen).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63648

Guest
ff voor the record: Real slim shady is niet overschat, tenminste ik hoop niet dat jullie dat nog steeds doen. Mario galaxy heeft een terechte naam verdient, Slim shady heeft nooit echt iets laten zien.
 

DeletedUser68027

Guest
ff voor the record: Real slim shady is niet overschat, tenminste ik hoop niet dat jullie dat nog steeds doen. Mario galaxy heeft een terechte naam verdient, Slim shady heeft nooit echt iets laten zien.

Wat heeft Shady laten zien Cgrain?
 

DeletedUser63648

Guest
mario heeft het wegspelen van verschillende spelers toen hij nog in Sick zat (Ivingerpret en noobjes) en vele vv's + stammassa's organiseren laten zien; shady niets of nauwelijks.
 

DeletedUser68027

Guest
mario heeft het wegspelen van verschillende spelers toen hij nog in Sick zat (Ivingerpret en noobjes) en vele vv's + stammassa's organiseren laten zien; shady niets of nauwelijks.

Oke.
Maar Mario had toch ook de naam als 'vluchter' ?
Want jij (?) ging uit Sick. naar Pirate?

Ik weet het niet precies hoor, daarom dat ik het vraag.
 

DeletedUser63648

Guest
Nee, nooit de naam vluchter gehad. Eerder stabber, egoïstisch en dat soort zaken.
 

DeletedUser

Guest
Mooiste acties van de wereld:Struukeduukert die Blur goed tegenstand bood

Je bedoelt de helft van z'n dorpen verliezen in een paar dagen en ze daarna recappen wanneer blur op ban stond? :p

Indrukwekkend idd
 

DeletedUser63648

Guest
Toen jij die move maakte vond ik het ook geen stabben. stabben heb ik overigens veel minder mee dan vluchten. Ik vond het zelf persoonlijk niet eens een stab maar ja.
 

DeletedUser

Guest
Toen jij die move maakte vond ik het ook geen stabben. stabben heb ik overigens veel minder mee dan vluchten. Ik vond het zelf persoonlijk niet eens een stab maar ja.

Hier moet ik je gelijk in geven, voor jou persoonlijk was het beter om over te gaan naar Pirate. Sick was toentertijd praktisch inactief.

Enkel met Ivingerpret heeft -ST- je eveneens meer dan genoeg geholpen heb er zelf honderden aanvallen op gegooid
 
Bovenaan