Praathoek

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Jij
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Zou jou eens op de korrel nemen:p
 

DeletedUser

Guest
Voorwaarden voor de overwinning zijn bereikt
.Team. heeft vandaag om 21:51 uur de overwinningsvoorwaarden bereikt en zal op 20.03. om 21:51 uur winnen..

Tijd om .Team. nog te stoppen: 47:58:22

Spannend zeg :p
 

DeletedUser7646

Guest
Voorwaarden voor de overwinning zijn bereikt

.Team. heeft vandaag om 21:51 uur de overwinningsvoorwaarden bereikt en zal op 20.03. om 21:51 uur winnen..

Tijd om .Team. nog te stoppen:




leven team mvg jurre
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Zo mocht tijd worden:D
 

DeletedUser

Guest
Voor diegenen die zo nieuwsgierig waren. Ik ben Sjoerd en 'speel' sinds jaar en dag op lunatic. Vaker inactief dan actief maarja:)
 
Reactiescore
746
Voor diegenen die zo nieuwsgierig waren. Ik ben Sjoerd en 'speel' sinds jaar en dag op lunatic. Vaker inactief dan actief maarja:)

Als jij het dan bekend maakt zal ik dat dus ook maar doen he.. lang gehouden geheim (zelfs voor eigen stamgenoten (nietwaar Gijs? :p ...) Ik speel op Dolledick :)
(de laatste 6 maanden geloof ik)
 
Reactiescore
298
Mijn welgemeende felicitaties aan .Team. Ondanks mijn haat jegens een aantal van jullie, de manier waarop jullie dit spelletje gespeeld hebben en het feit dat we vijanden waren, hebben jullie je als stam toch erg sterk getoond, en lijkt het me dat jullie de eindoverwinning nog het meest verdiend hebben (voor zover iemand het verdiend op een wereld als deze).

Speciale felicitaties aan Kenneth (Milka), die (correct me if I'm wrong) toch wel het belangrijkst is gebleken voor Team, en aan The White Dog (en vv'ers) die het goed zolang hebben uitgehouden in niet altijd even fijne omstandigheden. :p


Ik wil alle mensen hier bedanken die ervoor gezorgd hebben dat ik hier een leuke tijd heb gehad. Ik heb me bijna 1,5 jaar enorm vermaakt en ben speltechnisch enorm vooruit gegaan (al zeg ik het zelf). Ik hoop velen van jullie terug te zien op een andere wereld. :)


Voor diegenen die zo nieuwsgierig waren. Ik ben Sjoerd en 'speel' sinds jaar en dag op lunatic. Vaker inactief dan actief maarja:)

Als jij het dan bekend maakt zal ik dat dus ook maar doen he.. lang gehouden geheim (zelfs voor eigen stamgenoten (nietwaar Gijs? :p ...) Ik speel op Dolledick :)
(de laatste 6 maanden geloof ik)

Zal ik het dan ook maar bekennen. Ik speelde op mylittlepowny :$$$ :D
 
Bovenaan