Golden Awards

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser72441

Guest
Nee helemaal niet, ik heb op Cych een prima intro gemaakt, er wordt met Katze een afspraak geen kata's te gebruiken, vervolgens komt theo de boel even afbreken. Geen probleem, en dan gaat katze clusterfucken.
Ik zeg niet dat jullie het recht niet hebben.
Ik zeg enkel dat tot zover ik nu heb gespeeld 2 |D| spelers kata'en en clusterfucken. Lekker doen natuurlijk, maar een beetje beschamend is het wel. En radium er de schuld van blijven geven is wel een beetje treurig hoor ;)

Misschien een tegenreactie op de honderden cf van radium zelf... met bb dorpen van 3k en minder
 

DeletedUser62454

Guest
Misschien een tegenreactie op de honderden cf van radium zelf... met bb dorpen van 3k en minder

Ja radium zou het wel verdiend hebben, maar spreek dan niks met mij af.
Als je niet afbreekt maar dat iemand anders laat doen, en cf omdat de vorige spelers dat deden.
Dan voel ik me een beetje Jan met de lange achternaam
:rolleyes:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Nee, ik ownde je op w34. Jij valt me niet aan, je bent gewoon aan het rond beunen.
Dat is het verschil laurens.
Als jij zo wil denken, dan hebben we niks meer te zeggen tegen elkaar, toch?;)
Nee helemaal niet, ik heb op Cych een prima intro gemaakt, er wordt met Katze een afspraak geen kata's te gebruiken, vervolgens komt theo de boel even afbreken. Geen probleem, en dan gaat katze clusterfucken.
Ik zeg niet dat jullie het recht niet hebben.
Ik zeg enkel dat tot zover ik nu heb gespeeld 2 |D| spelers kata'en en clusterfucken. Lekker doen natuurlijk, maar een beetje beschamend is het wel. En radium er de schuld van blijven geven is wel een beetje treurig hoor ;)

Nergens wat over cf's gezegd.
Overigens beslis ik niet of Theo al dan niet sloopt.;)
 

DeletedUser

Guest
Clusterfuck nummer 2 bij Doctor Swagger. Auch... Dat is dan weer jammer.
Naja, aangezien ik niet bij Draakje kan clusterfucken, zal ik iemand anders van |D| maar weer pesten.
Laten we in plaats van 70 clusterfucks bij DePenno, 100 clusterfucks bij iemand anders doen!!! Goed idee!! :eek:
 
Reactiescore
2.062
gefeliciteerd asteria met ranno:D
 

DeletedUser57683

Guest
Clusterfuck nummer 2 bij Doctor Swagger. Auch... Dat is dan weer jammer.
Naja, aangezien ik niet bij Draakje kan clusterfucken, zal ik iemand anders van |D| maar weer pesten.
Laten we in plaats van 70 clusterfucks bij DePenno, 100 clusterfucks bij iemand anders doen!!! Goed idee!! :eek:

En waarom is dat weer jammer?
Dat is toch hoe jullie deze oorlog willen spelen, het enige verschil is, wij pakken 9k dorpen, jullie onhoudbare 3k's :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
En waarom is dat weer jammer?
Dat is toch hoe jullie deze oorlog willen spelen, het enige verschil is, wij pakken 9k dorpen, jullie onhoudbare 3k's :rolleyes:

Ik heb nooit geCF't voordat de CF van DePenno er was. Toen kreeg hij er 70 terug. Daarna heb ik helemaal niet meer geCF't.
Nu heb ik weer een CF en krijgen jullie er weer 70 terug, deze keer alleen iets meer.
Na die 100 stop ik weer, komt er weer een CF bij? Krijg je er weer een paar terug! Die theorie zal niet heel moeilijk zijn denk ik. :eek:
 

Deleted User - 487694086

Guest
Ik heb nooit geCF't voordat de CF van DePenno er was. Toen kreeg hij er 70 terug. Daarna heb ik helemaal niet meer geCF't.
Nu heb ik weer een CF en krijgen jullie er weer 70 terug, deze keer alleen iets meer.
Na die 100 stop ik weer, komt er weer een CF bij? Krijg je er weer een paar terug! Die theorie zal niet heel moeilijk zijn denk ik. :eek:

Lijkt me toch duidelijk dat die cf van De Penno een reactie was op de honderden cf's gemaakt door je stamgenoten ;)
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me toch duidelijk dat die cf van De Penno een reactie was op de honderden cf's gemaakt door je stamgenoten ;)

Yup, dat was mij ook duidelijk.
Maar dat betekent niet dat mijn theorie niet in praktijk gebracht wordt. Het maakt niet uit of het een vergelding is.
Er is een CF in mijn cluster, dat is waar ik naar kijk ;)
 

Deleted User - 487694086

Guest
Yup, dat was mij ook duidelijk.
Maar dat betekent niet dat mijn theorie niet in praktijk gebracht wordt. Het maakt niet uit of het een vergelding is.
Er is een CF in mijn cluster, dat is waar ik naar kijk ;)

Je bent ook verantwoordelijk voor je stam. Maarja stamgevoel ver te zoeken daar. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Je bent ook verantwoordelijk voor je stam. Maarja stamgevoel ver te zoeken daar. :rolleyes:

Natuurlijk ben je verantwoordelijk voor je stam.
Maar dat betekent niet dat ik niet meer met mijn eigen handelswijze hoef te werken.
"Clusterfuck in mijn cluster? Je krijgt het keihard terug"

Simpel. Zoals ik al zei: zo moeilijk is deze theorie niet :)
 

DeletedUser

Guest
Zo te lezen weten de spelers die hierboven hebben gereageerd op Vinnib na vrij weinig over Sandor.
Sandor Clegane was zeker een top-speler. Toentertijd werkten DePenno en Cychreides of Vinnib nog samen tegen Sandor. Hij heeft geen een dorp verloren, op die ene keer na dat hij internet-problemen had.
Zoals sommigen van |D| hier beweren zeggen ze dat hij is weg gerent? Onzin, =PM= was gewoon dood en hij was de enige, samen met Absurd, die het nog vol hielden.
Sandor zou toen samen met Absurd een aanval op Cychreides doen. Sandor had zijn clears gestuurd en hoorde achteraf dat Absurd dat niet had gedaan. Dat was voor hem de druppel en toen hebben ze samen besloten om te stoppen.
Sandor heeft toen zijn dorpen aan mij en DePenno afgestaan.

Heb soms nog contact met hem, hij speelt inderdaad op wereld 37 op Triador.

Precies dit:

Ik dacht toch echt dat Sandor niet tegen het beste DP team aller tijden heeft gespeeld. Theo was toen inactief en zelfs gestopt dacht ik.

Ik heb eenmalig tegen triador gespeeld. Hij had toen enkele uren internetproblemen en verloor in 3 dagen tijd 40-50 dorpen aan mij en mijn mysterieuze co van dat moment :D

Nee helemaal niet, ik heb op Cych een prima intro gemaakt, er wordt met Katze een afspraak geen kata's te gebruiken, vervolgens komt theo de boel even afbreken. Geen probleem, en dan gaat katze clusterfucken.
Ik zeg niet dat jullie het recht niet hebben.
Ik zeg enkel dat tot zover ik nu heb gespeeld 2 |D| spelers kata'en en clusterfucken. Lekker doen natuurlijk, maar een beetje beschamend is het wel. En radium er de schuld van blijven geven is wel een beetje treurig hoor ;)

Een prima intro gemaakt? Laat me niet lachen?
Je hebt een account onder vv lopen wegedelen, welke een prachtig front met jouw had, wat voor 95% ongestacked stond, waarvan net alle clears op een stamgenoot van jou liepen, terwijl jij 400? edels had. Zozo, wat een wereldprestatie.
Kom op man, hier hoef je echt niet mee te pronken hoor, zelfs femke23 had dat beter gedaan. Want ik heb een paar tijden van treintjes van jou gezien waar King Ringo zich nog voor zou schamen.

Ja radium zou het wel verdiend hebben, maar spreek dan niks met mij af.
Als je niet afbreekt maar dat iemand anders laat doen, en cf omdat de vorige spelers dat deden.
Dan voel ik me een beetje Jan met de lange achternaam
:rolleyes:

Als het je nou echt allemaal zo ontzettend aangaat, dan had ik mezelf toch iets beter verdiept in het account wat je zou gaan bespelen. Want wanneer je op een account komt waarmee ooit een keer afspraken zijn gemaakt, welke daarna zijn geschonden, dan is het vrij logisch dat je enkele kata inc krijgt als je dat account gaat bespelen.
En om dan vervolgens een PM te sturen met vragen, om daarna gelijk een PM blokje te geven, dat doet mij, wederom, maar aan 1 persoon denken.
Daarnaast moet je niet gaan janken over CFs, want volgens mij heb jij, as we speak, zelf hier ook nog enkele van. Was dan een vent geweest en had gezegd: geen CFs, en dan mag je die van mij die er nu liggen hebben. Maar ik ben bang dat je dat niet hebt gedaan?
 

DeletedUser57683

Guest
Natuurlijk ben je verantwoordelijk voor je stam.
Maar dat betekent niet dat ik niet meer met mijn eigen handelswijze hoef te werken.
"Clusterfuck in mijn cluster? Je krijgt het keihard terug"

Simpel. Zoals ik al zei: zo moeilijk is deze theorie niet :)

Je theorie staat wel op erg losse poten dan.
Het gaat om een CF bij JOU, het draait hier allemaal om JOUW cluster, maar je mist de ballen om je theorie te ondersteunen met je EIGEN account, nee, daar heb je VV'tjes voor nodig :rolleyes:
Maar zoals ik al in PM zei, kom maar op met die 100 cf's, Radium die BB's van 3k edeld en nog meer dorpen verliest aan D of A.
Geen probleem voor ons ;)
 

DeletedUser

Guest
Je theorie staat wel op erg losse poten dan.
Het gaat om een CF bij JOU, het draait hier allemaal om JOUW cluster, maar je mist de ballen om je theorie te ondersteunen met je EIGEN account, nee, daar heb je VV'tjes voor nodig :rolleyes:
Maar zoals ik al in PM zei, kom maar op met die 100 cf's, Radium die BB's van 3k edeld en nog meer dorpen verliest aan D of A.
Geen probleem voor ons ;)

Eigen account? Tja... Met het aantal edels dat ik nu heb kan ik vrij weinig uitrichten lol :D
 

DeletedUser62454

Guest
Precies dit:



Ik heb eenmalig tegen triador gespeeld. Hij had toen enkele uren internetproblemen en verloor in 3 dagen tijd 40-50 dorpen aan mij en mijn mysterieuze co van dat moment :D



Een prima intro gemaakt? Laat me niet lachen?
Je hebt een account onder vv lopen wegedelen, welke een prachtig front met jouw had, wat voor 95% ongestacked stond, waarvan net alle clears op een stamgenoot van jou liepen, terwijl jij 400? edels had. Zozo, wat een wereldprestatie.
Kom op man, hier hoef je echt niet mee te pronken hoor, zelfs femke23 had dat beter gedaan. Want ik heb een paar tijden van treintjes van jou gezien waar King Ringo zich nog voor zou schamen.



Als het je nou echt allemaal zo ontzettend aangaat, dan had ik mezelf toch iets beter verdiept in het account wat je zou gaan bespelen. Want wanneer je op een account komt waarmee ooit een keer afspraken zijn gemaakt, welke daarna zijn geschonden, dan is het vrij logisch dat je enkele kata inc krijgt als je dat account gaat bespelen.
En om dan vervolgens een PM te sturen met vragen, om daarna gelijk een PM blokje te geven, dat doet mij, wederom, maar aan 1 persoon denken.
Daarnaast moet je niet gaan janken over CFs, want volgens mij heb jij, as we speak, zelf hier ook nog enkele van. Was dan een vent geweest en had gezegd: geen CFs, en dan mag je die van mij die er nu liggen hebben. Maar ik ben bang dat je dat niet hebt gedaan?

Je hebt echt geen idee wat je zegt he, verdiep je eerst zelf maar eens in de Cfs.
Als je het over mijn Cfs gaat hebben, hypocriet ventje.
:eek: heb je die treinen gezien?
Nou dat verklaard meteen waarom ik in 3 dagen al 200 dorpen binnen had.
Ik begin deze wereld nu al zat te worden. Kom maar |D|, give me your best shot want op dit tempo ben ik met twee weken weg.
 

DeletedUser57683

Guest
Je hebt echt geen idee wat je zegt he, verdiep je eerst zelf maar eens in de Cfs.
Als je het over mijn Cfs gaat hebben, hypocriet ventje.
:eek: heb je die treinen gezien?
Nou dat verklaard meteen waarom ik in 3 dagen al 200 dorpen binnen had.
Ik begin deze wereld nu al zat te worden. Kom maar |D|, give me your best shot want op dit tempo ben ik met twee weken weg.

Jij zegt dit, en ondertussen kraak je D af omdat die in precies dezelfde situatie al vanaf eind december zitten?
Komaan Leon, zo hypocriet kun je toch niet zijn?
 
Bovenaan