Golden Awards

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Beste speler: Asteria* of Theo van DP.
Beste stam: |D|
De beste stam speler: Angela, Robin.
Het grootste ego: Ikzelf, theo :D
Beste leider: Jordi
Meest overschatte speler: Boka ookal door dat "verhaal" van sergej. Ik vond hem daarvoor ookal overschat, ook door |D|
Meest onderschatte speler: Wie is er nog onderschat?
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Buiten D, niemand.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Momenteel toch zeker Ton en Paul niet.
Mooiste spelers naam: Maak that de katze wise
Mooiste stam naam: Radiation
Favoriete forum poster: Niemand.
Minst favoriete forum poster: EtienneL
Mooiste actie van de wereld: Asteria* die boka met de eerste massa al brak:p
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: Asteria* of Theo van DP.
Beste stam: |D|
De beste stam speler: Angela, Robin.
Het grootste ego: Ikzelf, theo :D
Beste leider: Jordi
Meest overschatte speler: Boka ookal door dat "verhaal" van sergej. Ik vond hem daarvoor ookal overschat, ook door |D|
Meest onderschatte speler: Wie is er nog onderschat?
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Buiten D, niemand.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Momenteel toch zeker Ton en Paul niet.
Mooiste spelers naam: Maak that de katze wise
Mooiste stam naam: Radiation
Favoriete forum poster: Niemand.
Minst favoriete forum poster: EtienneL
Mooiste actie van de wereld: Asteria* die boka met de eerste massa al brak:p

Gast... dit vind ik dan weer niet kunnen. Uit de haakjes maak ik op dat je het verhaal niet gelooft?
Een paar spelers zijn gestopt, waarvan ik van een paar vindt dat dit echt niet kon en niet terecht was. Maar als het bij iemand terecht was dat hij is gestopt is het boka. Ik ga de redenen niet opnoemen, want dit is gewoon privé.
Als je de haakjes anders bedoelt moet je het zeggen, maar lijkt me niet.

"Minst favoriete forum poster: EtienneL" Volgens mij moest daar EtienneNL staan??
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Nee Etienne, ik geloof het. Maar ik bedoelde vooral dat hij voor zijn quit ook overschat werd.
 

DeletedUser

Guest
Hmm oké, dan heb ik niks gezegd.
Dan kan ik je opzich wel begrijpen. Qua offensief weinig actie van gekomen.
 

DeletedUser73022

Guest
Beste speler: Denk dat "Katze" de beste is.
Beste stam: D
De beste stam speler: Etienne en Stelling11
Het grootste ego: Theo van De Penno denk ik, anders zou ik het niet weten.
Beste leider: Stelling11 en Asteria
Slechte leider: Vorige speler van Cychreides. ;)
Meest overschatte stam: -PM-
Meest onderschatte stam: Kill Me In Silence :D
Meest overschatte speler: Het Laatste Draakje
Meest onderschatte speler: Dimic
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Etienne, Stelling11, Absolute Zero, nog velen van Radium, Katze, Asteria,
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: De Penno, Sjaakmans.
Mooiste speler naam: Maak dat de katze wise. Maak je niet druk.
Mooiste stam naam: SpetsnaZ
Het tofste topic: /
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: /
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: Tijhof
Mooiste profiel foto van spelers: Mr.Knabbel
Mooiste profiel foto van stammen: SpetsnaZ
Mooiste actie van de wereld: Radium op Hansgaaltje vond ik wel wat hebben.
 

DeletedUser69389

Guest
Beste speler: Asteria*
Beste stam: Qua statistieken |D|, er zijn weinig keuzes hè :p
De beste stam speler: Vinnib en Asteria*.
Het grootste ego: Hmm... Weet niet echt :(
Beste leider: Als je weer naar statistieken kijkt zou ik zeggen Asteria*. Maar ik zeg alsnog: Asteria* en Stelling 11, ze leiden beide hun stam goed.
Slechtste leider: Niet van toepassing.
Meest overschatte stam: Hier zal heel |D| sowieso Radium neerzetten. Ik pas hem.
Meest onderschatte stam: We Will Fight.
Meest overschatte speler: Het Laatste Draakje.
Meest onderschatte speler: Absolute Zero (ondanks zijn verliezen).
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Asteria* (CbC en Glenn)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Het Laatste Draakje.
Mooiste spelers naam: Maak That De Katze Wise.
Mooiste stam naam: Is er niet.
Het tofste topic: |D| vs Radium, enige topic waar nog wat wordt bepraat.
Het domste topic: We hebben amper topics :eek:
Favoriete forum poster: Glenn485.
Minst favoriete forum poster: Underground tacticz #JeKanNietTekenen
Dikste wannabe op het forum: EtienneL, wat een kl**tzak is dat.
Dikste wannabe in het spel: Het Laatste Draakje.
Mooiste profiel foto van spelers: DaCapital.
Mooiste profiel foto van stammen: De plaatjes van |D| en Radium vind ik beide mooi, maar als het om originaliteit gaat zou ik zeggen; WWF.
Mooiste actie van de wereld: Dat |D| plots keihard steeg in punten en leden door de nieuwe recruits.

Ik was nog bezig jongens!!! :eek:

Bedankt.:D
 

DeletedUser57683

Guest
Beste speler: Denk dat als ik hier spelers ga neerzetten ik anderen van diezelfde stam tekort ga doen.
Beste stam: D, andere opties zijn er gewoon niet.
De beste stam speler:Hier hoort gewoon de (bijna) altijd aanwezige ''kern''groep van D. Een stam speler zijn is meer dan alleen IG wat dingetjes doen/oplossen. Het ''verbroederen'' is iets wat een stamspeler ook hoort te doen.
Het grootste ego:Etienne natuurlijk, doet zich als heel wat voor en keurt heel veel bij anderen af, maar ziet niet dat ie hiermee zichzelf ook de grond in boort, Tevens hoort die nieuwe kneus Theo Walcott hier ook zeker al bij. Zit 5 min op w36, pakt een paar mb dorpjes en denk meteen dat ie de beste speler is ofzo.
Beste leider: Jordi en Marie
Slechtste leider:/
Meest overschatte stam: Radium, zonder twijfel, doet zich voor alsof D blij moest zijn dat we samen een BG hadden tegen =PM= en dat de val van =PM= grotendeels door de verdienste van Radium was en gaan gigantisch op hun b*k bij de 2de oorlog die ze hebben.
Meest onderschatte stam: Vanuit Radiums mening hier op het AF moet ik dan zeggen D :p
Meest overschatte speler: Boka die is gewoon ondanks zijn ''faam'' behoorlijk onderuit gegaan.
Meest onderschatte speler:/
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: De knulletjes van D.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:Spelers van WWF en aantal spelers van Radium.
Het tofste topic: D vs Pi, hoe kort die oorlog ook was, de opening was van fenomenale proporties.
Het domste topic:
Favoriete forum poster: Pooh :D
Minst favoriete forum poster:Dat is Theo Walcott aan het worden (sorry Etienne)
Mooiste actie van de wereld: Radium die Sokoh & Conan recruiten en dan het niet zagen aankomen dat D de BG op ging zeggen en na de termijnen begon met aanvallen. Is een beetje hetzelfde als ijskristallen op je raam zien en bij het naar buiten gaan verbaasd zijn dat het koud is.........
 

DeletedUser69389

Guest
Beste speler: Denk dat als ik hier spelers ga neerzetten ik anderen van diezelfde stam tekort ga doen.
Beste stam: D, andere opties zijn er gewoon niet.
De beste stam speler:Hier hoort gewoon de (bijna) altijd aanwezige ''kern''groep van D. Een stam speler zijn is meer dan alleen IG wat dingetjes doen/oplossen. Het ''verbroederen'' is iets wat een stamspeler ook hoort te doen.
Het grootste ego:Etienne natuurlijk, doet zich als heel wat voor en keurt heel veel bij anderen af, maar ziet niet dat ie hiermee zichzelf ook de grond in boort, Tevens hoort die nieuwe kneus Theo Walcott hier ook zeker al bij. Zit 5 min op w36, pakt een paar mb dorpjes en denk meteen dat ie de beste speler is ofzo.
Beste leider: Jordi en Marie
Slechtste leider:/
Meest overschatte stam: Radium, zonder twijfel, doet zich voor alsof D blij moest zijn dat we samen een BG hadden tegen =PM= en dat de val van =PM= grotendeels door de verdienste van Radium was en gaan gigantisch op hun b*k bij de 2de oorlog die ze hebben.
Meest onderschatte stam: Vanuit Radiums mening hier op het AF moet ik dan zeggen D :p
Meest overschatte speler: Boka die is gewoon ondanks zijn ''faam'' behoorlijk onderuit gegaan.
Meest onderschatte speler:/
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: De knulletjes van D.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:Spelers van WWF en aantal spelers van Radium.
Het tofste topic: D vs Pi, hoe kort die oorlog ook was, de opening was van fenomenale proporties.
Het domste topic:
Favoriete forum poster: Pooh :D
Minst favoriete forum poster:Dat is Theo Walcott aan het worden (sorry Etienne)
Mooiste actie van de wereld: Radium die Sokoh & Conan recruiten en dan het niet zagen aankomen dat D de BG op ging zeggen en na de termijnen begon met aanvallen. Is een beetje hetzelfde als ijskristallen op je raam zien en bij het naar buiten gaan verbaasd zijn dat het koud is.........

Whahahha Dat laatste stukje. Gewoonweg geniaal hahahaha
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: Denk dat als ik hier spelers ga neerzetten ik anderen van diezelfde stam tekort ga doen.
Beste stam: D, andere opties zijn er gewoon niet.
De beste stam speler:Hier hoort gewoon de (bijna) altijd aanwezige ''kern''groep van D. Een stam speler zijn is meer dan alleen IG wat dingetjes doen/oplossen. Het ''verbroederen'' is iets wat een stamspeler ook hoort te doen.
Het grootste ego:Etienne natuurlijk, doet zich als heel wat voor en keurt heel veel bij anderen af, maar ziet niet dat ie hiermee zichzelf ook de grond in boort, Tevens hoort die nieuwe kneus Theo Walcott hier ook zeker al bij. Zit 5 min op w36, pakt een paar mb dorpjes en denk meteen dat ie de beste speler is ofzo.
Beste leider: Jordi en Marie
Slechtste leider:/
Meest overschatte stam: Radium, zonder twijfel, doet zich voor alsof D blij moest zijn dat we samen een BG hadden tegen =PM= en dat de val van =PM= grotendeels door de verdienste van Radium was en gaan gigantisch op hun b*k bij de 2de oorlog die ze hebben.
Meest onderschatte stam: Vanuit Radiums mening hier op het AF moet ik dan zeggen D :p
Meest overschatte speler: Boka die is gewoon ondanks zijn ''faam'' behoorlijk onderuit gegaan.
Meest onderschatte speler:/
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: De knulletjes van D.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:Spelers van WWF en aantal spelers van Radium.
Het tofste topic: D vs Pi, hoe kort die oorlog ook was, de opening was van fenomenale proporties.
Het domste topic:
Favoriete forum poster: Pooh :D
Minst favoriete forum poster:Dat is Theo Walcott aan het worden (sorry Etienne)
Mooiste actie van de wereld: Radium die Sokoh & Conan recruiten en dan het niet zagen aankomen dat D de BG op ging zeggen en na de termijnen begon met aanvallen. Is een beetje hetzelfde als ijskristallen op je raam zien en bij het naar buiten gaan verbaasd zijn dat het koud is.........

-"Het grootste ego:Etienne natuurlijk, doet zich als heel wat voor en keurt heel veel bij anderen af, maar ziet niet dat ie hiermee zichzelf ook de grond in boort": Right.

-"Minst favoriete forum poster:Dat is Theo Walcott aan het worden (sorry Etienne)": Ik vergeef het je.

-"Mooiste actie van de wereld: Radium die Sokoh & Conan recruiten en dan het niet zagen aankomen dat D de BG op ging zeggen en na de termijnen begon met aanvallen. Is een beetje hetzelfde als ijskristallen op je raam zien en bij het naar buiten gaan verbaasd zijn dat het koud is.........": Yup we hebben Sokoh en Conan toen gerecruit. Naja eigenlijk Sokoh, Conan ging automatisch mee. Maar het is onzin dat wij niet hadden verwachten dat jullie de BG zouden gaan opzeggen. We wisten al vanaf het begin dat de BG werd aangenomen dat er oorlog zou komen, de vraag was hoe lang de BG zou gaan duren, uiteindelijk nog best lang!
Er wordt vaak gezegd dat Radium zoveel heeft geprofiteerd van de BG met |D|. Maar als ik het goed heb is het oh zo grote |D| met het voorstel gekomen om BG te worden met de kleine rim-stam Radium. Tja, daar zaten wel wat voordeeltjes aan ja.
 

DeletedUser62454

Guest
Dankjullie wel voor de vele nominaties, ik speel pas net en dan al zo veel woorden van lof.

Beste speler: Denk dat hier iemand nu al met kop en schouders bovenaangezet kan worden. Dit is natuurlijk Lightning Flesh.
Beste leider: Lightning Flesh, zijn taktisch vermogen en omgang met mede spelers. Ik krijg het er warm in mijn broek van.
Thx Robin, heel lief van je, maar ik ben geen leider. Ik ben gewoon goed in teamspel.

De beste stam speler: Lightning Flesh
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Lightning Flesh, meer heeft een stam volgensmij niet nodig. En wie er allenmaal bij komen, het maakt niet uit. Elke stam wordt een feesje met deze speler <3
Mooiste speler naam: Lightning Flesh, de combi. Je zou bijna lezen Lightning Flash maar er staat echt lightgevend vlees. Prachtig, hoe artistiek en origineel.

Hey thx Vin,

Beste speler: Lightning, daarna komt Astria.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Lightning Flesh, ik ken deze man nog van w20. Een feesje om mee om te gaan. Elke dag een zonnige dag.
Mooiste actie van de wereld: Eerste dagen/weken dat lightning Flesh op dit forum is gekomen.
Je merkt gewoon dat het lente wordt buiten, de volgetjes gaan zingen en de eerste mooie vrouwen komen weer naarbuiten. Wat ben ik blij dat hij hier weer is.

Hey Glen, wat grappig dat je dat van w20 nog weet.
Haha, wat een gevlei. Thx man
 
Reactiescore
2.064

DeletedUser4900

Guest
Beste speler: Kan hier niet echt iemand noemen er zijn er vele op deze wereld die goed spelen
Beste stam: |D|
De beste stam speler: vinnib, zet zich altijd in voor de stam
Het grootste ego: Het Laatste Draakje, en dan gewoon om zijn steeds terugkerende grootspraak op de forum
Beste leider: Stelling 11, omdat hij ondanks alle problemen binnen Radium toch de kar blijft trekken
Slechtste leider: In het verleden terugkijkend dan toch King Ringo
Meest overschatte speler: Vanuit het verleden, Hansgaaltje
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Diverse Radium spelers en een aantal uit |D|
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Hansgaaltje, Just Awesome :rolleyes:
Mooiste spelers naam: frank37 :D
Mooiste stam naam: Radium :p
Dikste wannabe op het forum: Regenworm44 ;)
Dikste wannabe in het spel:Just Awesome :mad:
Mooiste actie van de wereld:toetreding tot Radium ;)
 

DeletedUser69813

Guest
Just Awesome.... mijn god dat mens had ze echt niet allemaal op een rijtje.
 
Reactiescore
1.367
Wat vonden jullie van sandor?
 
Bovenaan