Strijd der Titanen!

DeletedUser51839

Guest
Ik wist dat al je een tijdje niet meer speelde.
Maar ik bedoel de nieuwe spelers op IAP zijn echt toppers werk er dagelijks mee samen.

Robbe was al mijn co en is en was altijd een noob, maar met volle overgave :)
Daan is die nieuwe en is wel goed bezig ja.

Maar zoals hier gepost werd, is intern werk nu.
1 geslaagde massa op Djenser was voldoende, moest DET vv gehad hebben zoals bij mij vrees ik dat ze niet ver zouden gekomen zijn. Maar gelukkig was het zo niet :)
 

DeletedUser67517

Guest
Robbe was al mijn co en is en was altijd een noob, maar met volle overgave :)
Daan is die nieuwe en is wel goed bezig ja.

Maar zoals hier gepost werd, is intern werk nu.
1 geslaagde massa op Djenser was voldoende, moest DET vv gehad hebben zoals bij mij vrees ik dat ze niet ver zouden gekomen zijn. Maar gelukkig was het zo niet :)

Djenser is gestopt, omdat zijn stam kapot was gerekruteerd ofzo. Goede prestatie dus!
 

DeletedUser74228

Guest
Die massa was een leuke actie, waar best wat winst mee gehaald zou zijn. Maar dan was hij echt niet compleet weggespeeld ;) De speler van Djenser is helemaal niet gestopt ivm tijdgebrek bij de speler word het acc opgedeeld en gaat hij ergens anders als co spelen.
 

DeletedUser71655

Guest
Waar slaat die vergelijking op als ik vragen mag?

Lijkt me duidelijk? is precies een populaire bedoening bij Juvy om van account te switchen als je op je oude account bent weggespeeld:p

Jawel hoor als je constant farmt en niet eerst een jaar munten slaat voor je edelt :D

Kun je lezen? Hij zegt dat je niet sneller edeld als je niet farmt:confused:
Sommige mensen hebben gewoon meer zin om wat lol te trappen of met dingen in RL, dat jou voormalige accie zo hoog staat is enkel te danken aan je oneindige gefarm en aan je rimligging, verder niet;)

Prestatie opzich natuurlijk, maargoed dat kan ook wel als je zoveel tijd over hebt:D
 

DeletedUser59368

Guest
Lijkt me duidelijk? is precies een populaire bedoening bij Juvy om van account te switchen als je op je oude account bent weggespeeld:p

Ja, dat is een nieuwe regel bij Juvy!

"Once you get in, you will never get out. The only way out is between four wooden planks!":bijl::cool:
 

DeletedUser51839

Guest
Kun je lezen? Hij zegt dat je niet sneller edeld als je niet farmt:confused:
Sommige mensen hebben gewoon meer zin om wat lol te trappen of met dingen in RL, dat jou voormalige accie zo hoog staat is enkel te danken aan je oneindige gefarm en aan je rimligging, verder niet;)

Prestatie opzich natuurlijk, maargoed dat kan ook wel als je zoveel tijd over hebt:D

Is dat een complimentje? ^^
 

DeletedUser62454

Guest
9b0a87da64.png


Hoppa, daar gaan mijn dorpjes :)
 
Bovenaan