Strijd der Titanen!

DeletedUser67517

Guest
Ach kwantitatief staat de DET zijde er nog altijd beter voor ;)
Daarbij heeft Faith toendertijd ook de rim safe gerekruteerd als buffer, wie zijn jullie nou om nu commentaar op Juvy te leveren? Komt bij dat jullie een bondgenootschap hebben gesloten met de 2 andere rimstammen samengevoegd tot |F|el.

Faith heeft een stuk RIM gerekruteerd, die is nieuw voor me. En daarom mag DET geen kritiek leveren op het rekruteerbeleid van Juvy!.
Is niet de eerste keer dat Hippo/JJuvy vijanden rekruteert, vorige keer ging ook zo geweldig. Dat kan vast nog een keer.
Vind het enkel smerig van accounts zoals Djenser, waar we toch redelijk veel voor gevv'd hebben en ooit een team voor gevonden hebben. Of in ieder geval een contact voor hebben doorgestuurd, die een team beschikbaar had. Dat je dan weer zo een mes in je rug krijgt, is wel weer een typerend iets voor W38.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Haha, ik hoop toch dat je dit niet serieus meent, een BG sluiten met een stam waar je verder niets mee hebt, of een vijand recruiten om zo extra safe te creeren is toch wel een wereld van verschil, en ik mag toch hopen dat je dat inziet.

Verder waar heeft Faith de rim dicht gerecruit dan? Zero en Nero liggen volgens mij al tijden in de rim bij Faith? Kan zijn dat ik wat over het hoofd zie..

Het enige dat veranderd, is kwantiteit. Hoeveel verschil maakt het, of die kwantiteit bij een goede bondgenoot of bij je eigen leden ligt? Als juvy een bg met zero had gesloten, in plaats van een fusie, had dat verschil gemaakt?

De rim groeit hè, toen I am psycho, legandare en dergelijke werden gerekruteerd was er zeker te spreken van 'rim veilig stellen' en rekruteren om zo extra safe zone te creeren. Iets dat Insane en Amen niet hebben gedaan. Amen kon niet (det) en insane deed het pas later maar dan onder de naam hippo. Het verhaaltje LCS -> Hippo -> FeL kennen we wel.


je weet niet meer dat Faith de rim heeft gerekruteerd Cona? :D we hebben daar toendertijd nog een gigantische discussie over gehad. Over dat zwakke rekruteringsbeleid van faith. Eerst dat ze 4-5 spelers uit de toenmalige rim rekruteerden en vervolgens lekker van hippo rekruteerden..

Moet ik dit serieus herhalen of wilde je nou ontkennen dat dat geen rim spelers waren? :eek: Ik associeerde toen de rim rekruteer actie van faith (doel: toekomstige vijand weg ruimen en kwantiteit winnen) toen met Amen die teddy dood rekruteerde. Wat jij zou stellig wilde ontkennen. Inmiddels is al gebleken dat je incapabel bent voor een goede discussie, ik begin bijna te twijfelen of je dit nou 'nieuw' voor je is (bewust van de domme houden) of dat je te ... om te poepen.


''Vind het enkel smerig van accounts zoals Djenser, waar we toch redelijk veel voor gevv'd hebben en ooit een team voor gevonden hebben. Of in ieder geval een contact voor hebben doorgestuurd, die een team beschikbaar had. Dat je dan weer zo een mes in je rug krijgt, is wel weer een typerend iets voor W38.'''

Jij bent ook niet mee in de geschiedenis van Zero, of wel? Ik heb ook meerdere dagen tegen Tyron gevv'ed op Djenser. Vv's gedraaid op m102 (geen idee wat de naam was), tegen liquicity. Toen zero jullie partij koos, ben ik toch ook gewoon benadeeld ondanks dat ik ze hielp? Mij hoor je niet klagen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser59368

Guest
Misschien wat minder VV's draaien op een ander.. Dan voelt de stab wat minder.
Verder hebben ze niemand verplicht om Juvy! te joinen :)
 

DeletedUser71655

Guest
Het enige dat veranderd, is kwantiteit. Hoeveel verschil maakt het, of die kwantiteit bij een goede bondgenoot of bij je eigen leden ligt? Als juvy een bg met zero had gesloten, in plaats van een fusie, had dat verschil gemaakt?

De rim groeit hè, toen I am psycho, legandare en dergelijke werden gerekruteerd was er zeker te spreken van 'rim veilig stellen' en rekruteren om zo extra safe zone te creeren. Iets dat Insane en Amen niet hebben gedaan. Amen kon niet (det) en insane deed het pas later maar dan onder de naam hippo. Het verhaaltje LCS -> Hippo -> FeL kennen we wel.


je weet niet meer dat Faith de rim heeft gerekruteerd Cona? :D we hebben daar toendertijd nog een gigantische discussie over gehad. Over dat zwakke rekruteringsbeleid van faith. Eerst dat ze 4-5 spelers uit de toenmalige rim rekruteerden en vervolgens lekker van hippo rekruteerden..

Moet ik dit serieus herhalen of wilde je nou ontkennen dat dat geen rim spelers waren? :eek: Ik associeerde toen de rim rekruteer actie van faith (doel: toekomstige vijand weg ruimen en kwantiteit winnen) toen met Amen die teddy dood rekruteerde. Wat jij zou stellig wilde ontkennen. Inmiddels is al gebleken dat je incapabel bent voor een goede discussie, ik begin bijna te twijfelen of je dit nou 'nieuw' voor je is (bewust van de domme houden) of dat je te ... om te poepen.


''Vind het enkel smerig van accounts zoals Djenser, waar we toch redelijk veel voor gevv'd hebben en ooit een team voor gevonden hebben. Of in ieder geval een contact voor hebben doorgestuurd, die een team beschikbaar had. Dat je dan weer zo een mes in je rug krijgt, is wel weer een typerend iets voor W38.'''

Jij bent ook niet mee in de geschiedenis van Zero, of wel? Ik heb ook meerdere dagen tegen Tyron gevv'ed op Djenser. Vv's gedraaid op m102 (geen idee wat de naam was), tegen liquicity. Toen zero jullie partij koos, ben ik toch ook gewoon benadeeld ondanks dat ik ze hielp? Mij hoor je niet klagen.

Ons gaat het er echt niet om dat ze nu bij Juvy zitten, laat ze lekker zitten, zulke spelers heb ik liever bij Juvy dan in ons kamp:rolleyes:
De eerste de beste grote tegenslag bij Juvy nokken die spelers hem waarschijnlijk weer af naar voor hun de op dat moment beste optie;)

Het gaat er gewoon even om dat Hippo/Juvy wéér een vijandelijke stam dood recruit, en dat juist die personen zo enorm aan het vitten waren omdat DET één account van Amen recruit:D

Hoeveelste vijandelijke recruit is dit nu van Juvy? Ik ben de tel kwijt..
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Het gaat er gewoon even om dat Hippo/Juvy wéér een vijandelijke stam dood recruit, en dat juist die personen zo enorm aan het vitten waren omdat DET één account van Amen recruit:D

Hoeveelste vijandelijke recruit is dit nu van Juvy? Ik ben de tel kwijt..

Fout, Juvy heeft nooit geprotesteerd tegen die vijandelijke rekruut. Immers heeft juvy zelf ook LCS gerekruteerd toen ze een bondgenootschap hadden met DET. Niet beginnende over the arrow en captain hook. Amen spelers hebben commentaar gegeven op DET. Ik niet eens zozeer omdat DET het 'ook' doet, maar omdat DET graag met een geweldig imago rond loopt en denkt dat ze op hun sokken konden winnen. Terwijl DET geen haar beter is dan ieder ander. Als ik dan met vraagstellingen kom, waarom det beter zou zijn dan amen qua acties, kreeg ik nooit een concreet antwoord..

Zowel Juvy als faith hebben een te gemakkelijk rekruteringsbeleid, dat lijkt mij niet discutabel. Maar ben je ook bereid toe te geven dat Faith geen haar beter was, terwijl daar wel een DET controle was?
 

DeletedUser59368

Guest
Ons gaat het er echt niet om dat ze nu bij Juvy zitten, laat ze lekker zitten, zulke spelers heb ik liever bij Juvy dan in ons kamp:rolleyes:
De eerste de beste grote tegenslag bij Juvy nokken die spelers hem waarschijnlijk weer af naar voor hun de op dat moment beste optie;)

Het gaat er gewoon even om dat Hippo/Juvy wéér een vijandelijke stam dood recruit, en dat juist die personen zo enorm aan het vitten waren omdat DET één account van Amen recruit:D

Hoeveelste vijandelijke recruit is dit nu van Juvy? Ik ben de tel kwijt..

=> nr 1?

- Juvy! was een nieuwe stam dus iedere niet inzittende speler was neutraal. =(neutraal)
Die van Hippo waren dus niet vijandig zelfde voor Nero spelers.
En Faith maakte ons wel vijandig, aan zichzelf te danken.

- Captain en Thearrow. zaten niet in FeL. (=neutraal)

- Nu Zero wel vijandig om safezone te maken. Dus de 1ste echte theorethische vijandige rekruut?
 

DeletedUser65908

Guest
ligt aan het perspectief jordy de oorlogen die nu lopen waren onvermijdelijk en was al vanaf begin duidelijk dat het vijanden zouden worden

beetje jammer dat je zo'n slechte post zet
 

DeletedUser59368

Guest
ligt aan het perspectief jordy de oorlogen die nu lopen waren onvermijdelijk en was al vanaf begin duidelijk dat het vijanden zouden worden

beetje jammer dat je zo'n slechte post zet

Slechte post omdat jullie NIET tegen de waarheid kunnen? :D
Is dit jou eerste wereld Denzie? Volgens mij is het al meer geweten dat diplomatische strategieën zeer veel wendingen en omekeren kan hebben?:eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51839

Guest
Juvy was op zich al felbesproken omwille dat er 4 spelers zich afkeerden van Faith.

Hoewel ze nu een tactische stap zetten door Zero leden te recruiten vind ik het persoonlijk ook niet echt mooi.
Want ik weet dat Aapsel gewoon goed overeen komt met Zero leden en ik kwam daar persoonlijk niet mee overeen, verre van zelfs.

Maar vele spelers van toen zijn weg op die accounts dusja. Wat kan je erop tegen hebben.
 

DeletedUser67517

Guest
Het enige dat veranderd, is kwantiteit. Hoeveel verschil maakt het, of die kwantiteit bij een goede bondgenoot of bij je eigen leden ligt? Als juvy een bg met zero had gesloten, in plaats van een fusie, had dat verschil gemaakt?
Dat had inderdaad verschil gemaakt, gezien ze dan eerst de BG met Faith zouden moeten opzeggen, en niet van de ene op andere dag naar de vijand te zijn verkast.
Info stond op het gedeelde forum, hoelang waren die gesprekken bezig, en hoeveel informatie is er gelekt?
Dat is dus het verschil, daarnaast is het alleen kwantiteit inderdaad.

De rim groeit hè, toen I am psycho, legandare en dergelijke werden gerekruteerd was er zeker te spreken van 'rim veilig stellen' en rekruteren om zo extra safe zone te creeren. Iets dat Insane en Amen niet hebben gedaan. Amen kon niet (det) en insane deed het pas later maar dan onder de naam hippo. Het verhaaltje LCS -> Hippo -> FeL kennen we wel.
De Rim groeit gestaag, feit blijft staan dat Juvy! Zero wel even zou wegwerken. Wat een totale blamage werd, gezien ze Zero maar moeten rekruteren.
De rekruuts van Faith was ik ook tegen, maar Faith is en blijft een soevereine stam/BG. Het zou lullig zijn als ik daar op het AF een stukkie over schrijf niet?
Dit is btw wel ten sprake gekomen toendertijd met Jimmy.



je weet niet meer dat Faith de rim heeft gerekruteerd Cona? :D we hebben daar toendertijd nog een gigantische discussie over gehad. Over dat zwakke rekruteringsbeleid van faith. Eerst dat ze 4-5 spelers uit de toenmalige rim rekruteerden en vervolgens lekker van hippo rekruteerden.
De toenmalige rim had nog uitbreidingsmogelijkheden naar boven, wat het dus een semi rim maakt, over de rekruuts van Hippo was ik niet te spreken, en ook dat bleek een blamage te worden (teammafkees).
Maar ik wil er bijvoegen, dat Faith destijds een kleine BG had (DET was klein). En Juvy nu de nummer 1 stam is. Lijkt me wel een saillant detail

Moet ik dit serieus herhalen of wilde je nou ontkennen dat dat geen rim spelers waren? :eek: Ik associeerde toen de rim rekruteer actie van faith (doel: toekomstige vijand weg ruimen en kwantiteit winnen) toen met Amen die teddy dood rekruteerde. Wat jij zou stellig wilde ontkennen. Inmiddels is al gebleken dat je incapabel bent voor een goede discussie, ik begin bijna te twijfelen of je dit nou 'nieuw' voor je is (bewust van de domme houden) of dat je te ... om te poepen.
Erg hypocriete en denigrerende reactie van iemand die al meermaals heeft aangetoond tactisch zodanig te falen dat zijn stam er onder lijdt.


''Vind het enkel smerig van accounts zoals Djenser, waar we toch redelijk veel voor gevv'd hebben en ooit een team voor gevonden hebben. Of in ieder geval een contact voor hebben doorgestuurd, die een team beschikbaar had. Dat je dan weer zo een mes in je rug krijgt, is wel weer een typerend iets voor W38.'''

Jij bent ook niet mee in de geschiedenis van Zero, of wel? Ik heb ook meerdere dagen tegen Tyron gevv'ed op Djenser. Vv's gedraaid op m102 (geen idee wat de naam was), tegen liquicity. Toen zero jullie partij koos, ben ik toch ook gewoon benadeeld ondanks dat ik ze hielp? Mij hoor je niet klagen.

Ik hou me inderdaad niet bezig met de geschiedenis van het Noorden, gezien wij in het zuiden liggen. Dan mag ik toch wel zeggen dat er ondanks onze hulp (Geheel belangeloos, want geen BG en we liggen mijlenver weg), deze actie gewoon smerig is.
Wat jou relatie en wat de geschiedenis dan is van die stam, dat doet er niet toe.
 

DeletedUser65908

Guest
Slechte post omdat jullie NIET tegen de waarheid kunnen? :D
Is dit jou eerste wereld Denzie? Volgens mij is het al meer geweten dat diplomatische strategieën zeer veel wendingen en omekeren kan hebben?:eek:

een verzameling oud vijanden bij elkaar zetten betekend niet dat ze ineens neutraal zijn zelfde als vijandelijke spelers op accounts bij andere stammen zetten is gewoon nog vijand

vijand = vijand

als det nu helemaal naar een nieuwe stam met nieuwe naam gaat zijn wij ook nog vijand en die nieuwe naam betekend dan helemaal niet dat wij neutraal worden
 

DeletedUser59368

Guest
Dat is gekomen omdat Faith ons de oorlog verklaarde. Anders hadden we nog steeds dezelfde diplomatiek als voorheen.
 

DeletedUser67517

Guest
Dat is gekomen omdat Faith ons de oorlog verklaarde. Anders hadden we nog steeds dezelfde diplomatiek als voorheen.

Omdat er sprake was dat jullie je eigen tegen Faith gingen keren, en die plannen al op de tekentafel lagen destijds met BoB en Nomen, toen dit naar buiten kwam is er pas gereageerd met een oorlogsverklaring;)
 

DeletedUser

Guest
Omdat er sprake was dat jullie je eigen tegen Faith gingen keren, en die plannen al op de tekentafel lagen destijds met BoB en Nomen, toen dit naar buiten kwam is er pas gereageerd met een oorlogsverklaring;)

Correct naar mijn inzien.
 

DeletedUser59368

Guest
Omdat er sprake was dat jullie je eigen tegen Faith gingen keren, en die plannen al op de tekentafel lagen destijds met BoB en Nomen, toen dit naar buiten kwam is er pas gereageerd met een oorlogsverklaring;)

Ik heb net even nagevraagd hoe het precies zat aan Wouter.
De rekruuts van BoB en Nomen Nescio zijn nog gekomen voor de vijandigheid van Faith. naar ons toe.
Het rekruteer beleid is opdat moment verkeerd gegaan, en was vooral een vriendenbijeenkomst.

Zonder er eigenlijk echt bij stil te staan dat BoB nog onlangs in de aanval ging op Feylennie (nu gekend als Recliner).
Hierdoor heeft Faith ons meteen in het zwarte lijstje geplaatst. Onze intentie (de 4 ex-faith) was niet om Faith volledig de rug toe te keren. Ik denk zelfs dat we nog zin hadden in een BG, dit is ook aangegeven bij ons verlaten van de stam. Dus de hele diplomatische wending is gekomen door die ondoordachte rekruuts van Nero leden.

Wat eigenlijk vooral onze fout is, met de nadruk op "Wouter" :D
Deze iets wat teveel in één keer wilde.
 

DeletedUser67517

Guest
Sterker nog, Tyron en ESFR waren bij die gesprekken aanwezig omtrent een aanval op Feylennie en Lightning. Toen dit uitlekte werd onbegrip al snel omgezet in vijandigheid inderdaad.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Dat had inderdaad verschil gemaakt, gezien ze dan eerst de BG met Faith zouden moeten opzeggen, en niet van de ene op andere dag naar de vijand te zijn verkast. Info stond op het gedeelde forum, hoelang waren die gesprekken bezig, en hoeveel informatie is er gelekt? Dat is dus het verschil, daarnaast is het alleen kwantiteit inderdaad.

De Rim groeit gestaag, feit blijft staan dat Juvy! Zero wel even zou wegwerken. Wat een totale blamage werd, gezien ze Zero maar moeten rekruteren. De rekruuts van Faith was ik ook tegen, maar Faith is en blijft een soevereine stam/BG. Het zou lullig zijn als ik daar op het AF een stukkie over schrijf niet? Dit is btw wel ten sprake gekomen toendertijd met Jimmy.

De toenmalige rim had nog uitbreidingsmogelijkheden naar boven, wat het dus een semi rim maakt, over de rekruuts van Hippo was ik niet te spreken, en ook dat bleek een blamage te worden (teammafkees). Maar ik wil er bijvoegen, dat Faith destijds een kleine BG had (DET was klein). En Juvy nu de nummer 1 stam is. Lijkt me wel een saillant detail

Erg hypocriete en denigrerende reactie van iemand die al meermaals heeft aangetoond tactisch zodanig te falen dat zijn stam er onder lijdt.

Ik hou me inderdaad niet bezig met de geschiedenis van het Noorden, gezien wij in het zuiden liggen. Dan mag ik toch wel zeggen dat er ondanks onze hulp (Geheel belangeloos, want geen BG en we liggen mijlenver weg), deze actie gewoon smerig is. Wat jou relatie en wat de geschiedenis dan is van die stam, dat doet er niet toe.

Oke, dus er is te spreken van het rekruteren van informatie? Leuk dat je erover begint. Bij deze verwijs ik je naar mijn uitspraken; dat dark uncle en teammafkees hippo informatie mee namen naar faith. Waarop jij vrolijk zei, dat ze niets zouden zeggen. Lekker inconsequent weer.

Het gaat niet over de groei van de rim hedendaags, maar over dat de rim van toen, wel gerekruteerd werd door Faith. Verder gaat het ook niet over de kwaliteiten van Faith, maar over dat hun rekruteringsbeleid niets beter is / was dan dat van Juvy nu.

Tactisch zodanig te falen? :D Nu word het wel erg lachwekkend :p Ik heb nooit commentaar gekregen vanuit mijn stam, slechts lof voor mijn vele inzet. Tactisch ben ik niet tekort geschoten, mijn grootste nadeel was de waarde die ik hechtte aan reputatie daarentegen mijn sterkste punt dat ik altijd gepushed heb voor schone acties. Ik was tegen het rekruteren van SA en tegen het rekruteren van Teddy. Verder ben ik de gene die faith te snel af was en een bondgenoot met Insane begon, ookal was faith sneller in gesprekken, heb ik veel informatie over DET kunnen winnen doordat er een aantal nogal loslippig waren in skype gesprekken, heb ik mij kunnen moeien met de relatie tussen hippo en fel, waardoor ik daar weer een handje in had kunnen hebben, ik heb zero tegen faith op kunnen zetten en nero tot stille bondgenoot gemaakt - al bij al - tactisch tekort geschoten is zeker onjuist. Ik ken mijn eigen zwaktes, maar dat is er geen van. Mijn stam heeft nooit onder mijn passiviteit hoeven lijden, immers stond ik er nooit alleen voor en was alles zodanig democratisch dat iedereen mee kon denken. Inmiddels ben ik sinds december geen leider meer, mocht jouw 'tactisch tekort geschoten' opmerking over de laatste tijd gaan. Mocht dat zo zijn, dan zal ik daar ook tegenin gaan. Petje af dat MLV nog staande is en nog zo goed kan draaien op nog minder personen dan eerst.

Ach man.. kom dan niet met zo een slap argument als: ''waar we toch redelijk veel voor gevv'd hebben en ooit een team voor gevonden hebben...en dan weer zo een mes in je rug krijgt, is wel weer een typerend iets voor W38.''

Ditzelfde argument past namelijk precies bij de tegenpartij, wij zouden, met dat flop argument dus net zo hard gestabbed zijn toen ze samen werkten met Faith. Dat is het punt dat ik maak, maar als jij dat niet wilt inzien.. :rolleyes:

Jammer dat Maks niet meer propagandeert, daar was altijd veel beter mee te praten. Die kon tenminste lezen wat er gezegd werd, dingetjes toegeven en kwam niet met loze strooisels.
 

DeletedUser67517

Guest
Oke, dus er is te spreken van het rekruteren van informatie? Leuk dat je erover begint. Bij deze verwijs ik je naar mijn uitspraken; dat dark uncle en teammafkees hippo informatie mee namen naar faith. Waarop jij vrolijk zei, dat ze niets zouden zeggen. Lekker inconsequent weer.
Lekker inconsequent weer?
Dat zegt iemand die 3 rekruuts van een BG goedkeurt terwijl hij 1 rekruut van de vijand verafschuwd.
Je meet zelf met twee maten, en reageert hiermee dus hypocriet.
Daarnaast heb ik me afzijdig gehouden van die discussie, omdat ik er fel op tegen was. Iets wat achter de schermen wel duidelijk was. Lijkt me dus sterk dat ik dat gezegd heb. Graag een bevestiging.

Het gaat niet over de groei van de rim hedendaags, maar over dat de rim van toen, wel gerekruteerd werd door Faith. Verder gaat het ook niet over de kwaliteiten van Faith, maar over dat hun rekruteringsbeleid niets beter is / was dan dat van Juvy nu.
Ik heb het ook over de Rim van toen, Djenser lag er toen al... Zoals heel Zero daar toender tijd al lag. Of denk je dat een account zou joinen zonder enige mogelijkheid tot groei?
Psycho lag wel degelijk in de semi-rim, en wilde toendertijd niet naar de core, maar naar de Rim.

Tactisch zodanig te falen? :D Nu word het wel erg lachwekkend :p Ik heb nooit commentaar gekregen vanuit mijn stam, slechts lof voor mijn vele inzet.
Inzet zegt natuurlijk niks, ik ken genoeg mensen met veel inzet die alsnog falen.
Je bent wel verantwoordelijk voor de langdurige verkeerde druk op Faith, terwijl je het zuiden liet verslappen.
Faith staat nog steeds, en DET is groter dan Amen/MLV geworden. Dat zijn hele grote lijnen die invloed hebben gehad op het wegspelen van inmiddels al een tiental accounts die ooit onder jou hoede stonden. Een grotere tactische faal is haast niet denkbaar.


Tactisch ben ik niet tekort geschoten, mijn grootste nadeel was de waarde die ik hechtte aan reputatie daarentegen mijn sterkste punt dat ik altijd gepushed heb voor schone acties.
Moet toegeven dat je een van de schoonste spelers bent op W38.

Ik was tegen het rekruteren van SA en tegen het rekruteren van Teddy.
Maar toch rekruteerden jullie SA en Teddy, iets wat je in latere gesprekken met DET in de weg ging staan. Misschien een van de beste keuzes die je had kunnen maken, maar helaas niet uitgevoerd door Amen.

Verder ben ik de gene die faith te snel af was en een bondgenoot met Insane begon, ookal was faith sneller in gesprekken,
Aan Insane heb je wel veel gehad inderdaad, hoeveel accounts staan er nog die ooit in Insane hebben gezeten als ik vragen mag?

heb ik veel informatie over DET kunnen winnen doordat er een aantal nogal loslippig waren in skype gesprekken
Heeft niks met tacktiek te maken? Daarnaast, waarom is er nooit deftig geanticipeerd om die informatie die je hebt gewonnen?
heb ik mij kunnen moeien met de relatie tussen hippo en fel, waardoor ik daar weer een handje in had kunnen hebben,
Duurde volgens mij hooguit twee weken, omdat Hippo destijds te veel eiste. Had je daar meer achter gezeten, had FeL misschien nog wel een BG van Hippo geweest.

ik heb zero tegen faith op kunnen zetten
En toen kwam de BG tussen Zero en Faith, en nu zit Zero in Juvy!. Lijkt me dus dat andere spelers op W38 dit ook kunnen en het meer te maken heeft met de onbesluitbaarheid van Zero.
en nero tot stille bondgenoot gemaakt
Goede keuze, hier betrap ik je op een tactische goede zet.

Mijn stam heeft nooit onder mijn passiviteit hoeven lijden, immers stond ik er nooit alleen voor en was alles zodanig democratisch dat iedereen mee kon denken.
Er zijn alleen een meer dan een tiental accounts weggespeeld omdat de druk teveel in het noorden lag, en waar ook weinig potten werden gebroken. In iedergeval te weinig potten. De druk had naar de rim moeten gaan, en je had een tweestrijd tussen Faith en Amen gehad die Amen waarschijnlijk had kunnen winnen.

Inmiddels ben ik sinds december geen leider meer, mocht jouw 'tactisch tekort geschoten' opmerking over de laatste tijd gaan. Mocht dat zo zijn, dan zal ik daar ook tegenin gaan. Petje af dat MLV nog staande is en nog zo goed kan draaien op nog minder personen dan eerst.
MLV is een erg sterkte stam, ben benieuwd hoe ze zich staande houden tijdens een serieuze massa. Maar het oogt sterk en stabiel.
Iets wat ik in Amen niet bespeurde.


Ach man.. kom dan niet met zo een slap argument als: ''waar we toch redelijk veel voor gevv'd hebben en ooit een team voor gevonden hebben...en dan weer zo een mes in je rug krijgt, is wel weer een typerend iets voor W38.''

Ditzelfde argument past namelijk precies bij de tegenpartij, wij zouden, met dat flop argument dus net zo hard gestabbed zijn toen ze samen werkten met Faith. Dat is het punt dat ik maak, maar als jij dat niet wilt inzien.. :rolleyes:

Grappig, dat er op stoelen en banken werd gesprongen toen DET Aes rekruteerde. Iets wat ik overigens ook zou hebben gedaan.
Maar beticht met niet van hypocrisie, als je je er zelf ook schuldig aan maakt, dat is een beetje hypocriet:eek:
 
Bovenaan