[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #202

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum

DeletedUser73803

Guest
Ik meelopen, al die berichten van mij vanmiddag richting jou en Kunjack ben ik zeker ook de volle 100% mee gaan lopen met de menigte? :eek:

Nou, je durfde je stem uiteindelijk pas te geven toen de rest het ook deed...
Maar klopt wel dat je al langer op hem zat dus niet helemaal meelopen, maar wel makkelijke lynch pakken ;)
 

DeletedUser66129

Guest
ja maar stemmen op 1 van ons deed je niet. was dan een vent geweest en had al op kunjack gestemd. dat wou je niet dus. grote kans dat hij gewoon onschuldig goedje is maar ik vraag kunjack om een claim te doen?

Had gekund, ben er alleen even tussen uit geweest om voetbal te gaan kijken, daarna samenvattingen van andere wedstrijden om vervolgens nieuwe ontwikkelingen te volgen.

Voor mij blijft Kunjack gewoon iemand die haat verspreid tevens ook een mogelijke wolf, probeert samen met jou veel mensen (nu al) verdacht te maken zodat andere daar ook op in kunnen zetten, voor mij heeft deze stem dus 2 betekenissen
 

DeletedUser73803

Guest
Had gekund, ben er alleen even tussen uit geweest om voetbal te gaan kijken, daarna samenvattingen van andere wedstrijden om vervolgens nieuwe ontwikkelingen te volgen.

Voor mij blijft Kunjack gewoon iemand die haat verspreid tevens ook een mogelijke wolf, probeert samen met jou veel mensen (nu al) verdacht te maken zodat andere daar ook op in kunnen zetten, voor mij heeft deze stem dus 2 betekenissen

Het is overigens de bedoeling van dit spel om verdachte dingen te zoeken en anderen te proberen overtuigen ;)
 

DeletedUser

Guest
Het is ook een soort van tactiek van hem. Dat moet je ook weten met Kunjack. ( @ nieuwerds )
 

DeletedUser28445

Guest
Hou op man, je bent er de hele dag niet en op het einde stem je ineens op mij met flutargumenten. Jullie gaan je stem toch niet veranderen want ik heb de w37 community te hard aangepakt. Ik ben gewoon burger, maar jullie staan zelf voor lul om 9 uur, ik niet.

Weet niet zo goed wat er nu van me verwacht wordt.

Ja, gelukkig heb ik een geldige reden omdat ik bij familie op bezoek was en dat is het beetje onbeleefd om met mijn mobiel te gaan zitten. Ik stem op jou, omdat jij jezelf veel te verdacht opgesteld. Als je een burger was dan heb je het zelf niet goed aangepakt vind ik. Misschien is het dan maar beter dat er een burger wegvalt, die zich opgesteld als een potentiele wolf. Waarom zou je zo willen opvallen met je manier van aanpakken? Je doet het uiteindelijk zelf dus je staat zelf voor lul.
 

DeletedUser

Guest
Ik ga toch liever voor Kunjack dan keizer gerwin.

Wat bedoel je trouwens Stefan. Ik speel altijd doordacht ongeacht mijn rol.
 

DeletedUser66129

Guest
Mensen verdacht maken is toch het idee van dit spel? Wat ga je anders doen, gewoon een beetje vrolijk lullen ofzo?

Wie heb je tot nu toe allemaal al verdacht gevonden samen met Antharixx?
- AJBK
- Tompeter
- Roborro
- Keizer Gerwin
- Grondie (??)
- mij

beetje groot lijstje, noem er nog eens 10 op en dan zit je vast wel ergens op het goede spoor ;)
 

Deleted User - 40808

Guest
ice scream, schot in het duister. Werd bij de burgermeester verkiezingen als burgermeester gekozen omdat hij het goed gedaan zou hebben. Ik heb net de hele discussie mobiel teruggelezen en zag hem er niet tussen staan. Ik zelf ben er vandaag eigenlijk ook niet geweest maar puur omdat jij tot bm is verkozen als goede speler vind ik je opvallend stil.
 

DeletedUser73091

Guest
kunjack

denk dat ik toch voor roboro ga, heeft de meute mooi opgehitst door hen te steunen. Des te beter als je mensen hebt die je vertrouwen, zeker als wolf zijnde.
 

DeletedUser73803

Guest
De reden waarom ze stemmen is helemaal niks mis mee wat mij betreft. Je hebt het zelf veroorzaakt met je random stem.

Het zijn Anthraxxis en Kunjack wat had je dan verwacht. Vorig potje was ik nog grepolisnoob volgens kunjack terwijl ik daar nooit heb gespeeld. :eek: Die 2 roepen gewoon maar wat.

Ik stem nu op Sander14 die wou graag dood las ik een paar paginas terug.

Deze post blijft overigens knagen, het is gewoon té makkelijk om deze stem te plaatsen. Hij onthoudt zich ermee eigenlijk ook van de stemming. Ik vind Keizer nu volgens mij eigenlijk uit principe verdacht, vorig potje vond ik hem ook verdacht en toen bleek hij uiteindelijk slechtje, dus wie weet deze keer weer...

Ik stem op Kunjack. Komt te verdacht over met zijn pogingen tot 'goedje'. Daarbij probeert hij al gauw anderen te beschuldigen. In mijn optiek allemaal erg verdacht en wellicht dat de sneer naar W37 spelers ook wel iets in zijn voordeel kan werken. Vandaar mijn stem op Kunjack.

Deze post blijft ook een beetje knagen, hij loopt ontzettend makkelijk mee en argumentatie is ook hier weer ver te zoeken. Hij blijft ook een beetje op de achtergrond met zijn 3 posts waar niet heel veel uit op te maken valt, maar bovenstaande post vind ik erg verdacht.

Nou ik ga de knoop doorhakken, AoW is mijn hoofdverdachte, maar aangezien hij toch niet gelynched wordt vandaag, stem ik op Keizer Gerwin, die mijn 2e verdachte is.
Ik gok namelijk dat Kunjack zeker een goedje is en aangezien ik Keizer verdenk, lijkt het mij de beste optie om Kunjack te redden door op Keizer te stemmen, ook al ziet dit er wellicht uit als een reddingsactie, ik vertrouw op de goedheid van Kunjack.
 

DeletedUser73803

Guest
Ik ben door een heleboel posts geninjad zie ik, waaronder een van AoW, ga even teruglezen, maar is denk ik te laat om mijn stem te wijzigen.
 

DeletedUser

Guest
ik stem op Sander14 die wilde graag dood! volgende ronde kan ik kritischer kijken
 

DeletedUser59612

Guest
Hoi ik ben de deadline. Iedereen die iets zegt voordat het verhaaltje er is valt dood:)
 

DeletedUser73803

Guest
Ja, gelukkig heb ik een geldige reden omdat ik bij familie op bezoek was en dat is het beetje onbeleefd om met mijn mobiel te gaan zitten. Ik stem op jou, omdat jij jezelf veel te verdacht opgesteld. Als je een burger was dan heb je het zelf niet goed aangepakt vind ik. Misschien is het dan maar beter dat er een burger wegvalt, die zich opgesteld als een potentiele wolf. Waarom zou je zo willen opvallen met je manier van aanpakken? Je doet het uiteindelijk zelf dus je staat zelf voor lul.

Deze post versterkt mijn vermoedens dat AoW wolf is alleen maar. Je vindt het dus niet erg als een goedje sterft zolang hij zich maar wolfs gedraagt?
Kunjack heeft risico's genomen, maar zorgt dat ervoor dat hij als wolf speelt? Nee juist niet, wolven blijven veel liever op de achtergrond dan zo de show te stelen...
 

DeletedUser59612

Guest
Lynch dag 1:

Hoi ik zit in een trein. Potjandorie wat een mooie trein. Echt eiken houten stoelen met de fijnste bekleding. Wat een feest denk ik bij mij zelf. Wat zou het vervelend zijn als er nu iemand dood moet. Maarja wat moet dat moet. De burgemeester treed naar voren en begint met het speculeren. Er zitten heel wat domme mensen hier dus ik vind het lastig inschatten wie ik een gruwelijke dood moet laten sterven.

Weetje wat? Ik laat het aan de rest over, laat hun maar stemmen over het lot van de ongelukkige van vandaag. Hops wat random stemmetjes hier, hops wat random stemmetjes daar het lijkt bijna of iedereen maar wat doet?! Rijdt de trein eigenlijk nog? Want dan zijn we door een tunnel gegaan en de chaos is compleet. AJBK valt opeens dood, moet kunnen toch? Hij heeft zich waarschijnlijk gestoten tegen die prachtig mooie eiken houten stoelen. Bij zijn dood gooide hij wel nog even zijn drankje richting iemand, maar die werd gevangen in plaats van dat hij stuk ging. Er was nu een nieuw iemand met een drankje.

Maar de burgerts dachten dat het expres was gedaan en wel door Keizer Gerwin. Wat een vervelend mannetje is dat toch. Die keizer smackt zo ajbk met zijn hoofd tegen de eiken houten stoelen en dus moet keizer ook maar dood, dat is logisch. En zo werd hij opengesneden met een lepel, pijnlijk hoor. Keizert stierf hier niet aan. Hij stierf aan zijn allergië voor eiken hout. RIP RIP.

Keizer Gerwin was Burger

1. Poo. -> Keizer Gerwin
2..TheLittleBos Keizer Gerwin
3. Flexibility TompeterajbkTompeter → Keizer Gerwin
4. Kunjack
5. Mooteman
6. Jel058L wd KunjackKeizer Gerwin → Kunjack
7. Roboro
8. Batchieboy Tompeter → Keizer Gerwin
9. Dark-Knight
10. Ice sCream Tompeter
11. Pr0sieeb
12. Rukurt Tompeter → Sander14
13. Keizer Gerwin Kunjack
14. *Netsky
15. ajbk Sander14
16. Sander14 Keizer Gerwin
17. Grondie Pr0sieeb → Kunjack
18. Tompeter Kunjack → Roboro
19. Thunderstyle
20. HenriZH Thelittlebos
21. Kong Qiu
22. TheKingdom123 Ice Scream
23. El Paridono Kunjack
24. Assasin of War Tompeter → Keizer Gerwin
25. Anthraxxis Tompeter → Keizer Gerwin‏

6x Keizer
 

DeletedUser59612

Guest
Lunch dag 1:

Hoi ik ben een wolfje. Haphap doet een wolfje. De wolfjes mochten op dag een nog niet happen aangezien dat alleen een BM-stemming was, wat een vervelende situatie toch. Nou weetje wat we eten vandaag gewoon iemand op, omdat het kan en omdat het spel dat van ons verwacht. Haphap deden de wolven en Tompeter was weg. Wat een vervelende situatie voor Tompeter zeg. Potje #202 zo vroeg moeten eindigen.

Tompeter was dorpsgek
 

DeletedUser73803

Guest
Bij mij staat dat ik niet gestemd heb, maar heb Gerwin gestemd :x
 
Bovenaan