[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #202

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum

DeletedUser73803

Guest
boeit toch niet hea ;) want ik ben toch al dood door dat stel idioten dat hier op mij stemt. En dat heeft dan nog het lef om kritiek te leveren op spelers van w37.

Ey man ga ff ergens anders in hokjes denken? Ik heb nog niets gezegd dat op iedereen van w37 betrekking heeft, maar je bent echt ieder potje weer ontzettend irritant.
 

DeletedUser30312

Guest
boeit toch niet hea ;) want ik ben toch al dood door dat stel idioten dat hier op mij stemt. En dat heeft dan nog het lef om kritiek te leveren op spelers van w37.

De reden waarom ze stemmen is helemaal niks mis mee wat mij betreft. Je hebt het zelf veroorzaakt met je random stem.

Het zijn Anthraxxis en Kunjack wat had je dan verwacht. Vorig potje was ik nog grepolisnoob volgens kunjack terwijl ik daar nooit heb gespeeld. :eek: Die 2 roepen gewoon maar wat.

Ik stem nu op Sander14 die wou graag dood las ik een paar paginas terug.
 

DeletedUser66220

Guest
Door de claim van tompeter hebben we nu meer duidelijkheid! Mij gebeurde zoiets ook en toen waren t de wolven die gingen bashen.
 

DeletedUser

Guest
Zonde dat de heks hierdoor dood moet vallen. Netwerken mag niet inderdaad maar ik vond dit een extreme maatregel voor zoiets kleins. Maar ik leid het spel niet dus mijn mening doet er niet toe. Oké Tompeter claimt dorpsgek en ik neem aan dat dat wel klopt. Ik verwachtte hem sowieso geen slechtje. Ik ga op mijn gevoel af en stem op Kunjack. Hij is de voornaamste reden voor de chaos van vandaag en hij speelt weer hetzelfde als hij deed in het potje waarin hij wolf was.
 

DeletedUser81928

Guest
Ey man ga ff ergens anders in hokjes denken? Ik heb nog niets gezegd dat op iedereen van w37 betrekking heeft, maar je bent echt ieder potje weer ontzettend irritant.
Jij wellicht niet maar der zijn der genoeg . Het lijkt er op dat ik dood ging dus ja alles om nog een dagje te leven.
 

DeletedUser73091

Guest
Zonde dat de heks hierdoor dood moet vallen. Netwerken mag niet inderdaad maar ik vond dit een extreme maatregel voor zoiets kleins. Maar ik leid het spel niet dus mijn mening doet er niet toe. Oké Tompeter claimt dorpsgek en ik neem aan dat dat wel klopt. Ik verwachtte hem sowieso geen slechtje. Ik ga op mijn gevoel af en stem op Kunjack. Hij is de voornaamste reden voor de chaos van vandaag en hij speelt weer hetzelfde als hij deed in het potje waarin hij wolf was.

Ik kan me wel vinden in deze argumentatie. Antraxxis had posts die de toegevoegde waarde hadden binnen de discussie, maar kunjack's posts vond ik eerder een vorm van stoken.

Kunjack
 

DeletedUser73803

Guest
De reden waarom ze stemmen is helemaal niks mis mee wat mij betreft. Je hebt het zelf veroorzaakt met je random stem.

Het zijn Anthraxxis en Kunjack wat had je dan verwacht. Vorig potje was ik nog grepolisnoob volgens kunjack terwijl ik daar nooit heb gespeeld. :eek: Die 2 roepen gewoon maar wat.

Ik stem nu op Sander14 die wou graag dood las ik een paar paginas terug.

Dit is wel een erg makkelijk slachtoffer, vind je niet?

prosieb Kunjack

Is dit alleen selfdefense, of heb je ook nog argumentatie? Zo ja, hoor ik die graag!

Ik kan me wel vinden in deze argumentatie. Antraxxis had posts die de toegevoegde waarde hadden binnen de discussie, maar kunjack's posts vond ik eerder een vorm van stoken.

Kunjack

Sterk meegelopen.
 

DeletedUser81928

Guest
Uhm sander besluit te stoppen met het potje en degene die hem het plezier ontnam nog er uit proberen te krijgen denk ik. Anyway als ik iemand weg kan stemmen dan het liefst Kunjack. Hij stemt op mij ik op hem en wellicht leef ik nog een dagje
 

DeletedUser81928

Guest
Dit is toch schandalig hoe ze proberen hun 'eigen' man te redden zonder dat het inhoudelijk betrekking heeft op het spel? Ik zit helemaal niet alleen maar te stoken, hoe kun je nou die conclusie trekken. Ongelooflijk.

irritant hea ^^ * iets met wie de bal kaatst
 

DeletedUser66129

Guest
Kunjack puur op gevoel.

Jammer dat het zo moet, nadat er een aantal W37'ers gewoon een potje mee willen draaien en er zo negatief over gedaan word.
 

DeletedUser28445

Guest
Ik stem op Kunjack. Komt te verdacht over met zijn pogingen tot 'goedje'. Daarbij probeert hij al gauw anderen te beschuldigen. In mijn optiek allemaal erg verdacht en wellicht dat de sneer naar W37 spelers ook wel iets in zijn voordeel kan werken. Vandaar mijn stem op Kunjack.
 

DeletedUser73803

Guest
Mensen please kap met die k*tstemmen en probeer na te denken, baseer je stem nu niet op irritaties daar vangen we geen wolven mee!
 

DeletedUser73803

Guest
Ik stem op Kunjack. Komt te verdacht over met zijn pogingen tot 'goedje'. Daarbij probeert hij al gauw anderen te beschuldigen. In mijn optiek allemaal erg verdacht en wellicht dat de sneer naar W37 spelers ook wel iets in zijn voordeel kan werken. Vandaar mijn stem op Kunjack.

Het werkt duidelijk níét in zijn voordeel, want er komen een hoop stemmen op hem hierdoor :rolleyes::rolleyes:
 

Deleted User - 2265087

Guest
Verandering

Allereerst wil ik aan alle spelers, en dan met name ajbk, sorry zeggen. Ik heb achteraf screentjes gezien, en bekeken dat ik eerst screentjes had moeten vragen, voordat ik ajbk dood liet vallen. Ik heb dus te snel gereageert.

Ajbk tot leven laten wekken kan natuurlijk niet, maar we hebben besloten om een willekeurige burger de rol van ajbk te geven.

Dit betekent dat er nu dus een burger is veranderd naar doodsheks, die persoon heeft daar een bericht over gekregen.
Andere opmerkingen hierover in het discussietopic, hier lekker verder gaan met wolven jagen!
 

DeletedUser73803

Guest
Laat me duidelijk zijn, Kunjack kan zeker wolf zijn, maar de manier waarop iedereen nu als een kip zonder kop (en voornamelijk zonder argumenten) op Kunjack meeloopt, slaat echt nergens op...
Nogmaals een oproep, denk na en baseer je stem niet op irritaties...
 
Bovenaan