W33 - DRIVE story

DeletedUser

Guest
Ik las hier dat Talisker geminimaliseerd werd ?

Die kerel wist 2weken van tevoren dat we kwamen omdat Kyle ( I need fa1th / Kanade Tachibana ) zijn Nap nog met hem moest verbreken. Dus, ondertussen kon heel zijn stammetje hem stacken + diplomatische acties ondernomen worden.

Eerder dat hij ons heeft onderschat ...
 

DeletedUser

Guest
.El conquistador. (Kelvin) en ShakeThatMilk (Thomas) waren onze volgende twee aanwinsten. Vrienden van een stamgenoot en daarbij ervaren spelers. ShakeThatMilk helaas wat minder maar door ons positieve contact met deze spelers hebben we toch besloten ze uiteindelijk aan te nemen. Zij zouden later grote problemen krijgen in hun hoek maar hebben desondanks een actieve rol gespeeld in de DRIVE community.

Verbazingwekkend dat je mij nog kent. Hoewel, ik was wel de enige spammer, met Twan dan :bijl:
 

DeletedUser7507

Guest
Je moet hoofdstuk 31 en 32 omdraaien, als je dan toch volledig wel zijn. Daarnaast snap ik dat het vanuit jouw oogpunt geschreven is allemaal, en je er in de volgende periode niet was, maar mijn ego had op zijn minst een vriendelijk woord gehad over het feit dat DRIVE überhaupt nog bestond bij je terugkeer. Ik heb godsamme een bepaalde periode alle facetten van het leiding geven op me genomen, om dan maar te zwijgen van die VVs die verder niemand wou nemen. God, wat ben ik blij dat ik niet bij het einde van deze wereld aanwezig was.
 
Reactiescore
30
Je moet hoofdstuk 31 en 32 omdraaien, als je dan toch volledig wel zijn. Daarnaast snap ik dat het vanuit jouw oogpunt geschreven is allemaal, en je er in de volgende periode niet was, maar mijn ego had op zijn minst een vriendelijk woord gehad over het feit dat DRIVE überhaupt nog bestond bij je terugkeer. Ik heb godsamme een bepaalde periode alle facetten van het leiding geven op me genomen, om dan maar te zwijgen van die VVs die verder niemand wou nemen. God, wat ben ik blij dat ik niet bij het einde van deze wereld aanwezig was.

Zijn stam viel als een kaartenhuis in elkaar, half door de vijand en half door de leden zelf. Vandaar dat hij de wereld maar zo beëindigd heeft. Jammer dat je destijds gestopt was, jij leek me meer een van de respectabelere spelers van DRIVE, en wellicht was jij wel in staat geweest de stam overeind te houden. Maar aan de andere kant is het waar wat je zegt; je hebt geluk dat je het einde niet mee hoefde te maken.
 

DeletedUser

Guest
kaartenhuis.jpg
 

DeletedUser31924

Guest
Gefeliciteerd met de overwinning. netjes dat je een verhaal post. Ik hoop in de tijd van Anonymous veel strijd heb te hebben geleverd. Helaas waren jullie gewoon echt goed. Maar ja dat maakt het ook weer leuk. Wij hadden wel erg veel last van spelers(vooral in Pulch) die er in eens mee stopte zonder het overgeven van dorpen of VV.

Ik kan me herinneren dat er vanuit Anonymous ook een aantal spionnen in elderse stammen zaten, hoewel dit eigenlijk kwam doordat Drive dit ook deed. Het is al een tijdje geleden dus weet niet heel veel meer.

(p.s. er is een tijd geweest dat ik "Anti Drive" een goeie naam vond:p)
 

DeletedUser

Guest
Bedankt, 10min. kwijt van men leven door dit te lezen :mad:

Neeh, leuk om te lezen!
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Henry lelijkerd :boer:
 
Bovenaan