Praathoek

DeletedUser47069

Guest
Je heb de eerste reactie geschreven op het 666ste blad, je bent bezeten door de duivel! (net zoals de rest van team.?)
 
Reactiescore
298
Anders waren we al lang aan t uitbouwen :p

Haha, ofcourse. Kan je niet bij TW aankaarten of er wat gedaan kan worden aan die 35.000 dorpen voorwaarde? Misschien dat ze lief zijn. :p

Of: met z'n allen bb's edelen, dan ben je ook zo klaar. :p

Je heb de eerste reactie geschreven op het 666ste blad, je bent bezeten door de duivel! (net zoals de rest van team.?)

Tot zover jouw bijdrage aan dit forum. :eek:
 

DeletedUser47069

Guest
Haha, ofcourse. Kan je niet bij TW aankaarten of er wat gedaan kan worden aan die 35.000 dorpen voorwaarde? Misschien dat ze lief zijn. :p

Of: met z'n allen bb's edelen, dan ben je ook zo klaar. :p



Tot zover jouw bijdrage aan dit forum. :eek:

U welcome.;)
 

DeletedUser

Guest
Langer volgehouden dan jou toch?
Of leeft poesjestoei nog?

Fuseert momenteel met beastdeluxe, al mijn dorpjes terug. :cool:

Nee maar even serieus, denk even goed na over wat je zegt.
Poesje heeft maandenlang clears geblockt, grotendeels solo.
L0rsl4 heeft wat precies volgehouden?
 
Reactiescore
0
Fuseert momenteel met beastdeluxe, al mijn dorpjes terug. :cool:

Nee maar even serieus, denk even goed na over wat je zegt.
Poesje heeft maandenlang clears geblockt, grotendeels solo.
L0rsl4 heeft wat precies volgehouden?

Denk even goed na over wat je zegt, zeg je zelf?
Jij reageert op full time die zegt dat we (als stam dus) het lang hebben volgehouden.
Onze stam heeft ook clears geblockt met een selecte groep dat vaak gedaan.
Het gaat dan ook helemaal niet om l0rsl4 maar om de stam, dat jij er nou zo graag l0rsl4 van wil maken is jou keuze.
 

DeletedUser

Guest
Denk even goed na over wat je zegt, zeg je zelf?
Jij reageert op full time die zegt dat we (als stam dus) het lang hebben volgehouden.
Onze stam heeft ook clears geblockt met een selecte groep dat vaak gedaan.
Het gaat dan ook helemaal niet om l0rsl4 maar om de stam, dat jij er nou zo graag l0rsl4 van wil maken is jou keuze.

je moet geen appels met peren vergelijken
 

DeletedUser7646

Guest
leuk om deel uit te maken van de verdiede winnaar team men wel ex krabs maar hu moeste me toen al niet en hebben me gekwetst he toen eerst maar naar amath gegaan en daarna naar team en wij hebben het spel eerlijk gespeelt kan niet van de vijand gezegt worden
 
Reactiescore
0
leuk om deel uit te maken van de verdiede winnaar team men wel ex krabs maar hu moeste me toen al niet en hebben me gekwetst he toen eerst maar naar amath gegaan en daarna naar team en wij hebben het spel eerlijk gespeelt kan niet van de vijand gezegt worden

Net zo eerlijk als jou zin ABN is
 
Reactiescore
746
Net zo eerlijk als jou zin ABN is

jouw*

Als je stoer doet over iemand zijn taalfouten, moet je ervoor zorgen dat je er zelf geen maakt.

*AN

ABN bestaat niet meer sinds een paar jaar. De B in ABN ging ervan uit dat er 'beschaafd' Nederlands was. Deze term is er tussen uit gehaald gezien een dialect geen onbeschaafdheid impliceert.

Dus idd, please get your facts straight voordat je op iemands taal gaat vitten.
Daarnaast doet taal er al niet eens toe op dit forum. Zoek liever deftige tegenargumenten.

En hey Bassie <3
 

DeletedUser7646

Guest
ik heb dislectie en dat is tog menselijk iedereen zijn kwaaltje
wie denkt dat hij perfekt is is het minst perfekt dan alemaal
 
Bovenaan