[Speeltopic] Jubileumpotje #201 - Wraakzuchtige Bomen uit het Grote boze Bomenbos - part 2

DeletedUser73803

Guest
Veel succes aan de goedjes, sterf in vrede aan de bosbessen enzo :bijl::bijl::bijl:
 

DeletedUser73803

Guest
Kielhalen die handel! Keel doorsnijden en dan lekker oppeuzelen!
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad, evil slechtje wolfje ooit :p Ik kam nog zo veel MMMMMMMMMMMM'en als ik wil. :D
 

DeletedUser73803

Guest
Wolven zitten er nog niet in ehhh!
Alleen welpjes! Lezen allemaal het topic niet door, kop eraf!!!
 

DeletedUser52781

Guest
Openingsverhaal: Het einde van Keizer Gerwin.

Daar liep hij dan, de man die alles kan. De man wie kan zeggen tegen een vrouw dat zij dik is en er mee weg kan komen. De man die eigenhandig Osama Bin Laden doodschoot. De man die een granaat gooide en twintig mensen vermoordde, waarna hij nog een granaat gooide. De man die een nokia tegen zijn buik aangegooid kreeg en er vanaf kwam met twee gebroken ribben. De man wie inmiddels de kleren van zijn moeder strijkt. De man die cornflakes in zijn bak gooit voordat hij checkt of er wel melk in de koelkast staat. De man die bij de Burger King komt om een McKroket te bestellen. De man wie in zijn vrije tijd wel eens een boek leest. De man wie bekend staat als Keizer Gerwin.

Keizer Gerwin liep door het donkere bos naar huis. Hij kwam net terug van de film Once upon a time in the Wei, starring Orlando Boom. Nagenietend van een aantal macademia-nootjes liep Keizer Gerwin zelfverzekerd over The Green Mile terug naar huis. Keizer Gerwin was een echte filmkenner, American Beuky, Requiem for a Den en niet te vergeten The Dark Eik Rises waren een aantal van zijn favorieten, naast natuurlijk de klassieke serie van Jurassic Park. Twijfelend of hij thuis nog gauw even How to train your Esdoorn 2 ging kijken liep hij verder.

Eenmaal thuisgekomen gooide hij zijn jas, gemaakt van pure boomschors, op de grond en plofte hij op zijn houten bank. Keizer Gerwin rustte zijn benen op een klein stronkje en deed zijn radio aan. The Rolling Stones knalden door de speakers heen en Keizer Gerwin zette het snel weer af; hij mag dan een filmkenner zijn, een goede muzieksmaak had hij niet. Guns n Roses werd ook afgezet en Keizer Gerwin gaf het op. Hij zette de tv maar aan. Gelukkig voor Gerwin was net de Super Boom op en Katy Berry was aan het optreden met een aantal robuuste haaien naast haar. In de reclame liep Gerwin gauw naar de wc waar een aantal flinke kastanjes loste. “Eindelijk” mompelde hij. Minuten later liep hij terug en viel hij op de bank in slaap.

Twee dagen later werd er bij hem op de deur geklopt en Bappos stormde naar binnen. “Ik ga je post’s verwijderen!!” riep hij tegen Gerwin. Echter was er geen reactie. Gerwin was overleden aan een overdosis EiksTC en Pompoensap.
Bappos schrok.
“Straks denken mensen dat ik wolf ben” mompelde hij tegen zichzelf.
Ergens achter hem werd geroepen; “Het is bosbes lullo!!!”
Bappos riep terug: “We hebben een nieuwe BM nodig!!”
Ergens achter hem werd weer geroepen: “We hadden helemaal geen BM!!”
Bappos riep terug: “Ik ben moderator en ik eis een Burgemeester!!!”
Ergens achter hem werd weer geroepen: “Waarom draai je je niet eens om!!”
En Bappos draaide zich om. Vol woede rende hij de deur uit. Om Keizer Gerwin werd geen ruk meer gegeven, die is helaas overleden.

Keizer Gerwin is/was Dodenfluisteraar!

Eerste BM-Stemming is morgen om 22:00! Eerste lynch en Lunch morgen om 22:05,
Stemmen en acties in PM naar Ghehehehehe, dat zijn 5 he's !!!
Vanaf vandaag 22:00 mag je de M niet meer zeggen, wordt het gezien en aangetoond; Gevangenis!
 
Bovenaan