Error: No reason to Run!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
2wgdfsh.png


Error tegen Run! of de nummer 3 tegen de nummer 2. Hoe je de twee tegenstanders van deze oorlog ook noemt, de uitkomst van deze oorlog zal voor een groot deel te toekomst van W40 gaan bepalen. Wat veel mensen alleen niet weten is hoe deze oorlog is ontstaan.

De intro.
Sinds het begin van wereld 40 staat Error bijna altijd op de voorpagina van het plaatselijke krantje. Voor sommige in negatieve zin, andere begrijpen de acties van Error. De eerste keer dat Error te maken kreeg met negatieve publiciteit was bij het oprichten van de stam. Het begon allemaal op 31 oktober 2014, drie leden (back up, Indecisive Maniac en Take The Stairs) van het toen nog machtige [.R!.] verlieten de stam met als doel zelf een stam te maken. Dit deden zij omdat ze zichzelf niet langer zagen zitten als lid van [.R!.]. Om een gepast einde te maken aan het korte verblijf in [.R!.] lieten de spelers een afscheidspost achter op het forum. Deze post werd door sommige spelers van de stam positief ontvangen en door andere spelers negatief. De reacties verschilde dus ook van 'succes' tot modder gegooi op het Algemene Forum (AF). Error was gecreëerd en een oorlog stond voor de deur. De overmacht van [.R!.] was destijds zo groot dat Error het onmogelijk in haar eentje had kunnen doen, er was behoefte een sterke bondgenoot in de strijd tegen [.R!.]. -Dit is het moment dat Run! in het verhaal komt- Run! was voor Error de ideale oorlogspartner tegen [.R!.], dus liet een BG aanvraag niet lang op zich wachten. Op 9 november 2014 ging een officiële BG aanvraag de deur uit richting de leiding van Run!. Deze aanvraag werd met open armen ontvangen omdat Run! ook al tegen [.R!.] aanlag met oplopende spanningen aan het front. De afspraken van de BG waren duidelijk, een BG puur voor het uitschakelen van [.R!.] om vervolgens apart weer verder te gaan. De handen werden geschud op een mooie en succesvolle samenwerking.

Net niet.
We kunnen achteraf oordelen dat het voor beide stammen een flinke tegenvaller was en meer problemen dan voordelen opleverde. Een mooie en gepaste manier om de BG tussen Error en Run! te omschrijven is 'net niet'. Waardoor dit komt? Waarschijnlijk door een gebrek aan communicatie wat de samenwerking uiteindelijk heeft opgebroken. De samenwerking was bedoeld om samen [.R!.] weg te werken, maar uit kamp Error hadden we altijd het gevoel of Run! niet mee wilde werken. Voornamelijk met de massa tegen Teamnuts was veel moeite, eerst wilde de frontspelers van Run! alleen faken en toen we nog een keer kwamen voor een gezamelijke aanval werden we hard voorgelogen dat ze niet mee konden doen.
70cj8h.jpg
m73vdk.png
Er bleek zonder dat dit bij Error bekend was een BG/verhouding te zijn tussen Smoetzy en Teamnuts. Dit werd even later bevestigd doordat Run! Teamnuts recruiteerde. Dit, zonder ook maar 1 signaal te geven aan de frontspeler/stamleiding van Error. Deze actie van Run! schoot bij Error in het verkeerde keelgat en ging openlijk verhaal halen op het AF. Run! had hier echter geen antwoord op, ze probeerde het in de doofpot te stoppen en er kwam één voorstel als oplossing wat niet in verhouding stond tot het veroorzaakte leed. Het enige waar Run! mee afkwam was dat Error, Run! had betrokken bij de oorlogsverklaring.
Error zette zich er echter overheen omdat ze wisten dat deze samenwerking toch niet voor eeuwig zou duren. Het bleef lang stil met toch een kleine spanning tussen de stammen, totdat de koppen bij elkaar werden gestoken om iChronic weg te werken en dit met succes.

De druppel.
Het was maandagavond 5 januari 2015, voor velen een doorsnee avond. De dorpjes van iChronic werden binnen geharkt en de laatste clears werden voor de edels getimed. Echter, wat veel mensen niet weten brak om 21:24 de hel los op het gezamenlijke forum van Error en Run!. Smoetzy was furieus over de actie van het account The-Future. Er werden snijdende posts op het forum gezet en tussen een hoop modder gegooi werden er nog een paar krachtige posts met inhoud gepost. Enkele wijze leden van de stammen zagen dat dit niet de oplossing was voor deze situatie en probeerde iedereen kalm te krijgen, dit mocht echter niet baten. De spelers gingen rustig door totdat het gezamenlijke forum werd opgedoekt en uiteindelijk de BG werd beëindigd.
aI1WSd.gif

Vandaag de dag.
Vandaag de dag is de oorlog op een middelmatig pitje begonnen, geen grote massale aanvallen op één speler, maar kleine geplande aanvallen op het front heen en weer. Wel is duidelijk dat de eerste dagen Error het initiatief nam in deze oorlog met een duidelijk overwicht in de aanvallende scores wat uiteindelijk ook heeft geleid tot een meerderheid veroverde dorpen. Toch lijkt Run! zich herpakt te hebben met successen op SuperLemonHaze.

Kaart en stats.
nl40
108fzf7.png


Zijde 1:
Stammen: Run!
Zijde 2:
Stammen: Error

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 18
Kant 2: 18
Verschil: 0

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 151,394
Kant 2: 143,018
Verschil: 8,376

chart



Het is met deze openingspost niet de bedoeling geweest om een speler zwart te maken of iets dergelijks. Dit is het verhaal hoe het vanaf de kant van Error word gezien en kan dus afwijken van de kijk op deze situatie van Run!. Mocht Run! ook nog een stukje willen insturen zal ik die er graag in de beginpost bijzetten.

Bij deze wensen wij (Error) iedereen veel plezier en succes in deze oorlog, maak er iets moois van!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Mooie openingspost. Hopelijk komt er ook nog een stuk vanuit Run! zijde.

Mag ik vragen waarom E.M.P. bij de overnames is toegevoegd?
 

DeletedUser

Guest
Is Mb stam, eigenlijk niet echt van toegevoegde waarde nee :p Zal het even veranderen :)

Aangezien het in de beginpost niet bij kon komt hier het gedeelte van Run!

Goed, om als Run! ook niet achter te blijven en om in de behoeftes van sommigen te volzien, zal ook van onze kant de zaak belicht worden. Middels deze post wil ik niet mijn gelijk halen of zaken in die richting. Evenmin ben ik van plan al teveel te reageren op de beginpost van Job of eerdere discussies aan te halen. Ik voel mij echter wel genoodzaakt om de nogal harde verwensing richting team smoetzy enigszins te weerleggen. De opzet van de post van Error vind ik erg goed, dus ik zal mij ongeveer aan eenzelfde structuur houden.

Ontstaan Run!
Nadat de stam Maxx op een dood spoor liep zonder actieve leiding, stapten Abduhl The Klapstuhl en Instant Crush naar voren. Hiermee wilden zij een weg omhoog inslaan, een stam creëren met een hogere weerbaarheid. Op dat moment was het ontstaan van Run! een feit, een bestaande stam waar nieuw leven in werd geblazen.

Error
Mede door goede persoonlijke contacten was de combinatie Error/Run! relatief snel tot stand gekomen, met als gezamenlijke vijand [.R!]. Ik denk dat Error op dit punt wat te licht doet over de BG. In de officiële bevestiging van de samenwerking wordt weliswaar genoemd dat deze BG gebaseerd is op de gemeenschappelijke vijand, maar toen, en achteraf ook, bleek er wel degelijk een gevoel te zijn dat de BG prima langer stand had kunnen houden. Echter, het liep al vrij snel anders.

Bijna volle emmer
De rekruut van TeamNuts door Run! wordt door velen als belangrijk (begin)punt gezien. Dit valt zeker te nuanceren. Allereerst is de communicatie nooit goed geweest, van beide partijen niet. Run! maakte hierin de eerste fout, maar daar ligt naar mijn mening niet het begin. Dat neemt niet weg dat er wel degelijk gecommuniceerd had moeten worden richting Error omtrent TeamNuts. Vanaf dat moment was het Error die de spreekwoordelijke druppel erg snel liet komen. Run! had al een scheutje water in de emmer gegooid, maar Error knalde er zoveel in, zodat de emmer al praktisch vol was. Gedeeltelijk is dat de fout van beide, omdat er wederom nauwelijks communicatie was over eventuele oplossingen. Maar nu de bijna volle emmer van Error. In de hierop volgende periode werden er van alle kanten naar Error getrokken. Middels rekruuts versterkte Error de volledige oostelijke flank van Run!, nee breidde Error hun hele cluster uit in die richting. De meeste rekruuts waren namelijk niet direct een versterking van het bestaande cluster, maar een totale uitbreiding tegen Run! Door deze stevige actie kwam er een eind aan de BG, opgezegd werd hij nog niet. Run! kwam in het oosten volledig vast te zitten. Eerder al is genoemd dat Run! al vast lag door Patron, de NAP van Run! Wij hebben echter opzettelijk een kortlopende NAP opgesteld, een waar Patron het zelf mee eens was. Door dit te doen, ontliep Run! een extra front in het oosten. Eerder is dit al wel eens laf genoemd van de kant van Error, maar ik zie totaal niet in waarom dat zo zou zijn. De voorwaarden voor die NAP waren vrij duidelijk.

Enkele druppeltjes
Hierna volgden nog enkele druppeltjes, waar beide kanten niet altijd even netjes waren. Het grote voorwerk was echter al gedaan door de rekruuts die Error uit de hoge hoed toverde.

Vandaag de dag
Na het aflopen van de NAP die gold voor een periode van twee weken na de beëindiging van de BG maakte Error er direct een stammenoorlog van. Deze is inderdaad nog zeker niet losgebrand. In de openingspost profileert Error zich nogal duidelijk als initiatiefnemers en de grotere winnaars op het moment. Ik zou hiertegenover genoeg kunnen zetten om de buitenwereld te laten zien dat dit onterecht is, maar laat ik dat niet doen, wij passen prima in de rol van de underdog. De statistieken van een dag later hebben zij ook niet kunnen voorspellen natuurlijk.

Even kort, voor het einde van deze post. Middels een PM en wat statistieken geeft Error aan dat zij voorgelogen worden door smoetzy. In de eerste reactie die zichtbaar is geeft smoetzy echter al aan dat zijn niet op TeamNuts lopen. Mijn vervolg is niet flauw bedoeld en wordt zeker niet genoemd om hier onderuit te komen. In de verdere PM is er helemaal geen duidelijkheid over het feit dat smoetzy het heeft over TeamNuts als zij zeggen dat ze een trein hebben doodgelopen, ze geven zelfs in het begin aan dat ze niet op TeamNuts lopen, ofwel, die doodgelopen trein was op iemand anders. Wel, dat was precies de realiteit, het ging over een trein die eerder al op [.R!.] was doodgelopen. 'Hard voorliegen' vind ik dus een erg zware aantijging, jammer.

Vanwege het feit dat ik deze post heb opgesteld, wil ik mij bij deze ook verantwoordelijk stellen voor de gesproken woorden. Ik denk dat we deze keer niet bang hoeven te zijn dat één van beide kanten wordt weg gerekruteerd, dus ik hoop op een mooie clash tussen beide stammen! In de loop van de wereld zal duidelijk worden welke stam er overrund wordt en welke stam er fout zit.

Namens Run!,
André (Instant Crush)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
leuke post, laten we dit deeltje ven het forum proper houden en er nog een fijne oorlog van maken

Succes aan ERROR
 

DeletedUser

Guest
Succes gewenst aan beide kemphanen. Overigens vond ik vooral de grafische weergave van het gedeelde forum vermakelijk :D.

Momenteel een gelijke stand, de massa is benieuwd ;)
 

DeletedUser68954

Guest
heerlijk verhaal! ik ging er helemaal in op.
ik zelf heb er helemaal niets van gemerkt :p ( maarja ik ben ook niet 1 van de grote spelers op W40).

ben benieuwd hoe dit verhaal verder gaat :D
 

DeletedUser

Guest
Het lijkt wel of Error niks fout gedaan heeft als ik naar deze beginpost kijk, grappig. Succes in ieder geval.
 

DeletedUser

Guest
Het lijkt wel of Error niks fout gedaan heeft als ik naar deze beginpost kijk, grappig. Succes in ieder geval.

Er wordt ook gezegd of Run! met hun kant van het verhaal wil komen dus succes met schrijven.
 

DeletedUser59463

Guest
Je zegt dat jullie aan de winnende hand zijn op het vlak van overnames, maar het staat 18 - 18 ? :D
Veel succes btw.
 

DeletedUser

Guest
Er wordt ook gezegd of Run! met hun kant van het verhaal wil komen dus succes met schrijven.

Als je niet weet tegen wie je praat, houdt je mond dan voortaan en reageer niet op me. Als je het namelijk wel zou weten zou je dit niet gepost hebben. Op die manier houden we het forum een beetje schoon zonder alteveel bs.
 
Reactiescore
7.918
Als je niet weet tegen wie je praat, houdt je mond dan voortaan en reageer niet op me. Als je het namelijk wel zou weten zou je dit niet gepost hebben. Op die manier houden we het forum een beetje schoon zonder alteveel bs.

Ongesteld?


Succes Error.
 
Reactiescore
117
Succes aan beide kanten :)
 

DeletedUser75379

Guest
Succes voor beide stammen, en maak er een eerlijke strijd van !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan