mem vs clinic nieuwtjes

DeletedUser72420

Guest
Hier graag je plezier delen met alle andere mensen die zich vervelen:D, dan komt er tenminste weer leven op het af van w6
 
Reactiescore
971
Zitten er in MeM of Clinic nog spelers die de start van de wereld hebben meegemaakt? Zijn nog wel allemaal bekende namen, maar ben wel eens benieuwd wie er nog echt speelt. Dat nieuwe account hikje is zeker niet de oorspronkelijke hikje?
 

DeletedUser72420

Guest
Zitten er in MeM of Clinic nog spelers die de start van de wereld hebben meegemaakt? Zijn nog wel allemaal bekende namen, maar ben wel eens benieuwd wie er nog echt speelt. Dat nieuwe account hikje is zeker niet de oorspronkelijke hikje?

Ach deze wereld is van een laag niveau, dat zie je al gelijk... ze kunnen geen dorpjes pakken en wat gaan ze dan doen? farm kata euuhh:D
 

DeletedUser72568

Guest
Ach deze wereld is van een laag niveau, dat zie je al gelijk... ze kunnen geen dorpjes pakken en wat gaan ze dan doen? farm kata euuhh:D

Jij kata'de mij ook, maar wij maken er geen probleem van. Maar goed, jouw niveau is laag, dat weet iedereen ondertussen.

@Westkip, dat is idd niet de originele hikje, dat is Fader48 die namechange ondergaan heeft. :)
 
Reactiescore
2
In Clinic spelen er een aantal oorspronkelijke mensen nog ja ;)

Ach deze wereld is van een laag niveau, dat zie je al gelijk... ze kunnen geen dorpjes pakken en wat gaan ze dan doen? farm kata euuhh:D

"Ze kunnen geen dorpjes pakken"
We vallen jou 2 dagen aan noob, de rest van MeM verliest anders wel aardig voor geen dorpjes te verliezen?
Of ga je nu alweer over mzav beginnen, zoals altijd? :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72420

Guest
"Ze kunnen geen dorpjes pakken"
We vallen jou 2 dagen aan noob, de rest van MeM verliest anders wel aardig voor geen dorpjes te verliezen?
Of ga je nu alweer over mzav beginnen, zoals altijd? :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Nee ik spreek dit keer voor mezelf;)
 
Reactiescore
2
Yeaaah, wij zijn baas! :D

Sander, kan jou toch niet bedriegen zeker :(
 
Reactiescore
2
Ik stuur nooit clears op mijn schatjes :$
Misschien zal ik voor jou een uitzondering maken westje!
Ow wacht, dat heb ik al gedaan :(
 
Reactiescore
7.918
73b84c94141685169833474872_700wa_0.gif
 

DeletedUser72568

Guest
Nieuwtje: ook westhighlander lijkt bezweken te zijn onder de lichte druk van Clinic!
 
Reactiescore
2
Hele lichte druk, niemand doet zijn best :D
 

DeletedUser72568

Guest
Ah, hadden het kunnen denken natuurlijk, weer geen uitdaging. :(
 
Reactiescore
2
Hadden er nog zo op gehoopt hé als we hem hoorden ;(
 
Bovenaan