The hall of Fame W22

DeletedUser59349

Guest
Hall of fame W22
Ik wil een ieder de gelegenheid geven zijn/haar verhaal te vertellen over Wereld 22. Hierbij mijn verhaal:

Inleiding
Het is al weer een paar jaar terug toen ik besloot om op Wereld 22 te starten. Dit allemaal met de reden om een vriend te helpen. Van tevoren zat ik lichtjes op te scheppen “start met mij dan winnen we geheid de wereld”. Vooraf was dit natuurlijk makkelijk praten. Die vriend werd dan ook al snel weg gespeeld in de beginfase. Maar zonder deze vriend was ik überhaupt nooit begonnen. Jullie mogen deze vriend dus wel dankbaar zijn ;)

Cruiseman56
Wereld 2
Wereld 2 is waar ik begonnen ben. Wereld 2 heb ik ook meteen een mooie prestatie neer gezet al zeg ik het zelf. Daar ben ik begonnen op cruiseman55 via cruiseman ben ik doorgestroomd naar het account retkiller waarna we uiteindelijk op tinusftw terecht kwamen. Op de laatst genoemde heb ik niet zo heel lang gespeeld. Dit komt doordat ik moest stoppen door school.

Wereld 18
Wereld 18 was mijn tweede ‘echte’ wereld, ik heb ondertussen wel wat kleine accounts gehad, maar die kan ik me A niet meer herinneren en B daar weet ik de statistieken niet bij te vinden. Wereld 18 ben ik begonnen op cruiseman56 hier was ik genoodzaakt op MB/DU te worden van rito444, wederom in verband met school. Uiteindelijk ben ik met rito444 gefuseerd, maar ook daar heb ik niet lang gezeten. We werden namelijk tijdens onze examens/tentamenweek aangevallen en met een front van 320graden ongeveer was dat niet te doen. Jammer maar helaas. Wereld 18 heb ik wel een hele hoop geleerd. Vooral op tactisch gebied heb ik enorm veel kunnen opsteken.

Wereld 24
Na Wereld 18 ben ik begonnen op Wereld 22. Daarover straks meer. Ik wil nu eerst graag Wereld 24 toelichten. Wereld 24 ben ik wederom gestart op cruiseman56. We hadden een leuke p-made, alleen uiteindelijk was ik nog de enige speler die over was tussen 3 grote stammen (knooppunt) zonder VV, zonder ondersteuning, met 360 graden front. Gelukkig kende ik marisjeh van Wereld 18 en kreeg ik een aanbod om daar te komen spelen. Toen heb ik met cruiseman56 een stam uitgekozen die me het meest lag en me daardoor laten internen. Op marisjeh heb ik wel een redelijke tijd doorgebracht. En heb ik veel massa’s samen met marisjeh zelf mogen verwerken. Ik heb in Tanken wel het een en ander voor de stam gedaan wat noemenswaardig is. Zo heb ik bijvoorbeeld Roze Koek er weer boven op geholpen in een moeilijke tijd tot de eigenaar besloot om terug te komen. Uiteindelijk ben ik daar gestopt door de rekruuts van de stam. Een paar maanden later was de stam Tanken erg teruggevallen. Toen besloot ik om bij Zaletio aan te kloppen of hij niet nog een account voor me wist binnen Tanken. Ik werd toen op het account Ribeira Grande geplaatst. Samen met de hoofdspeler heb ik daar een goede tijd gehad. Gedurende die tijd kwamen er ook steeds meer accounts bij Tanken. Zaletio heeft het tactisch erg sterk gespeeld wat ook resulteerde in een overwinning. Met deze overwinning sloot ik W24 ook af.

Naast de overwinning op Wereld 24 heb ik ook nog bijgedragen aan de overwinning op W14/W17/W30. Hiervan vind ik alleen niet dat het noemenswaardig is aangezien mijn bijdrage niet zeer groot was.

Wereld 22
Wereld 22, nooit gedacht dat dit zoveel succes op zou leveren. Een ieder in Fear! heeft zo zijn/haar weg doorlopen. De een speelt al vanaf het begin terwijl de ander er pas sinds kort is bijgekomen. Iedereen heeft deze overwinning verdient. Ere wie ere toekomt zeggen ze wel eens. Daar ben ik het in dit geval helemaal mee eens. Wereld 22 begon voor mij iets in de rim. Ik heb zelfs een keer overnieuw moeten beginnen. Precies de periode waardoor ik Wereld 18 verloor kwam ik op het idee om Wereld 22 te starten. Erg stom van mijzelf al denk ik daar achteraf anders over ;) Aan het begin van Wereld 22 heb ik mijn maat The Group ontmoet. Ik kan me nog goed herinneren dat ik bij hem in de stam wilde. Na een korte periode in Sky gezeten te hebben wilde ik graag de overstap maken naar een andere stam, namelijk: Causa Mortis Onze The Group was hier op tegen aangezien hij mij maar al te graag wilde wegedelen ;) Uiteindelijk mocht ik toch deelnemen in de stam. Maar als iemand mij een beetje kent. Ik laat niemand achter. Ik en een paar stamgenoten van Sky mochten de overstap maken. In Causa Mortis heb ik een goede tijd beleeft. Er zat in deze stam genoeg kwaliteit. Maar deze stam had ook zijn mindere spelers. In deze stam begon mijn wandeling van het tactische pad door Wereld 22. Na een tijdje splitste de stam zich een beetje op. Het grootste deel ging naar de vijand InB. (waaronder ik). Maar daar kreeg ik al snel enorm spijt van. Ik lag al niet zo goed binnen de groep. En de leider van die stam LiQuid SnaQe lag ik altijd mee overhoop. Uiteindelijk ben ik door een oud stamgenoot gebackstabbed. Ik ben meteen de stam uitgegaan en heb Peerkes zijn verdiende loon gegeven. The Group en andere maten van mij volgden niet heel veel later. Maar de toon was duidelijk. Ik laat niet met me sollen. Ik stel zo ook mijn grenzen. Ik heb in die periode altijd al contact gehouden met VeniViVenci tevens ook leider van mijn oude stam Causa Mortis. Ik kon namelijk erg goed met hem opschieten. Hij koos na de opsplitsing een ander pad dan dat ik dat deed. Hij ging naar een stam waar ik ook zo mijn “vijanden” had. Want, een van mijn grootste successen was mijn arrogantie. Ik heb mijzelf op de kaart gezet door middel van mijn arrogantie. Ik paste dit alleen toe op de juiste manier ;) Om weer terug te vallen op mijn verhaal werd er een nieuwe stam opgericht, namelijk: DreamTeam. Samen met mijn oude maten gingen we de uitdaging aan om met Reunited. en zijn stam samen te gaan. Dit heeft zeer goed uitgepakt. Waar we eerst nog zwakke schakels hadden hielden we nu een topstam over. In deze stam kregen we ook contact met de topstammen, ze wilden namelijk maar al te graag een bondgenootschap met een stabiele rimstam. Na een tijdje ben ik gefuseerd met VeniViVenci. Edit: Nadat de fusie klaar was wilde ik het account gebruiken als dorpenuitbouwer. Echter was dit tegen de regels en werd het account VeniViVenci verwijderd en kreeg het account cruiseman56 een puntenaftrek. Aangezien we nogal hevige concurrentie hadden om die mooie 10k dorpen kon ik ze niet allemaal terug veroveren en gingen er een paar naar de vijand "LiQuid SnaQe". Deze tegenslag konden we eigenlijk niet gebruiken. Cruiseman had na dit voorval een paar clusterfucks gekregen en ik heb er destijds serieus over nagedacht om te stoppen. Echter kon ik dit mijn maten niet aandoen en speelde ik door. LiQuid SnaQe en consorten stond nog altijd als een blok. Het duurde even tot wij samen met de nummer 1 stam Pure van toen (liggend aan de andere kant) steeds dichter naar elkaar toe groeide. Toch bleef de kern van .AD. ook wel de vijand overeind. Ik heb persoonlijk altijd front gehad met LiQuid SnaQe en van al mijn directe tegenstanders op Wereld 22 durf ik te wedden dat hij de meeste skills bezat. We hebben ze uiteindelijk wel klein gekregen. Maar ik kon samen met LiQuid SnaQe door een deur na de oorlog. We hadden namelijk respect voor elkaar gekregen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59349

Guest
Waar Reunited. naar de nummer 1 stam mocht moest dit nog even wachten voor de rest van DreamTeam. Maar dit volgde ook al snel. Deze stam had echter niet wat we zochten en zo ontstond de nieuwe stam II. In deze stam heb ik lang gezeten. Het was vooral nog de restjes wegwerken van oudere stammen. Toch wil ik nog even de speler partypret benoemen. Deze was de leider van de voormalig nummer 1 stam en had een zwak voor ons als rimstam. Hij zag in ons de toekomst. Hij besloot samen met een paar maten van hem een nieuwe stam met ons op te richten. Door privé omstandigheden moest deze speler jammer genoeg stoppen. In II heeft Reunited. een belangrijk en benoemenswaardig persoon weggespeeld namelijk *WES* wat walg ik van deze speelster. Deze speelster heeft ons allemaal als backstabbers afgeschilderd terwijl zij zelf een van de grootste was... Ik weet de situaties die er na volgden allemaal niet meer maar ze kwam telkens weer terug op een ander account.

Om wederom terug te komen op het verhaal werd na een tijdje een belangrijke beslissing gemaakt. Ik vond namelijk samen met Reunited. dat de 4 partypret, slither,king@marcel,extralucifer een blok aan ons been waren. Ze hadden niet wat wij hadden. Ze mistte net iets extra's om met ons mee te kunnen. Op dat moment hadden we ook al een tijd contact met de nummer 1 stam van toen huh? en ook daar werden we warm onthaald. Maar de 4 partypret, slither,king@marcel,extralucifer die voelden zich een beetje in de steek gelaten, wat ik ook wel begrijp natuurlijk. Echter werd het na een tijdje vervelend. Partypret zou geinternt worden, maar de gemaakte afspraken werden niet nagekomen en we werden door hun erg in het nauw gedreven. Tot ik het wel welletjes vond en besloot om geen zaken meer te doen met ze en ze als vijand te markeren. De stam waar ze in zaten was immers vijand van de stam waar ik in zat. Het verhaal huh? duurde niet lang aangezien de stam toch niet zo stabiel was als verwacht. Toen werd No End opgericht. Deze stam zou het ver moeten schoppen. Echter was deze stam ook niet wat er van verwacht werd. Er werden spelers weggespeeld door de 4 partypret, slither,king@marcel,extralucifer en cornuiten. Na een paar maanden besloten we in het noorden dat het wel even welletjes was en trokken wij ons terug naar de stam DreamTeam. Toch heeft deze periode wel wat moois opgeleverd. Namelijk het contact met de almachtige stam Fear!

Ik heb het sinds de kick van de 4 partypret, slither,king@marcel,extralucifer erg moeilijk gehad. Ik heb vele aanvallen voorbij zien komen en de ene na de andere massa passeerde. Aangezien ik ons als stam al had neergezet had ik zo her en der mijn connecties die graag een handje wilden helpen. Zo kon ik van Fear! erg veel defence krijgen. Omdat zij ook inzagen wat onze positie in de wereld betekende. Onze positie was namelijk erg strategisch al moest er wel een gat overbrugt worden tot beide stammen de aansluiting hadden. Dit gat sluiten was dan ook uiteindelijk de doelstelling van beide stammen. Ik heb meerdere keren gedacht dat het einde voor mij al veel eerder was dan dat het uiteindelijk geworden is. Een ommekeer in de oorlog is de rekruut van lancel22 geweest. Hierdoor kregen wij in het westen weer wat lucht. Uiteindelijk konden wij samen met Fear! ook het verschil maken tegen de stam SeI* waardoor het noorden in onze handen kwam. De overmacht die de tegenstanders eerst hadden werd nu omgezet naar een iets mindere overmacht ^^. Nu wilden wij graag dat het gat tussen beide stammen gevuld werd zodat er aansluiting was. Het noorden moest verder ook dicht geedeld worden.

Ondertussen in het westen:
Extralucifer gooide er nog eens een paar scheppen bovenop door Reunited. te backstabben. Reunited. moest het hoofd laten hangen. (de hoofdspelers waren ondertussen al gestopt en er waren een hoop details waardoor het zo eindigde). Reunited. kreeg een plek in de kern van Team! door het edelen van barbaren. Ik vond het namelijk zonde om zo’n account op te geven. Door dit kreeg ik een enorm groot front er bij en werd ik meteen het target voor half W22. Voor mij een manier om mijn woorden waar te maken al had ik het liever anders gezien destijds. Toch heb ik lange tijd als een huis gestaan. Ze kwamen er niet doorheen en de edels kon ik er zo uithalen. Dit is ook wel terug te zien in de ODD. Net op het moment dat de tegenstanders het hoofd lieten hangen ging er iets mis. Het account cruiseman56 was een tijdje onbemand in het midden van een massa. Tot geluk van de tegenstanders precies ook de nacht/dag dat de edels er uit gingen. Ze konden zonder probleem een hoop dorpen binnen harken. Op dat moment wilde ik de stekker er uit trekken. Ik was Wereld 22 helemaal zat na alles wat er gebeurt was. De reden waarom ik doorspeelde is omdat ik ~TNW~ de overwinning niet gunde na de backstabs uit het verleden. Nu bleek ook hoe groot de band was die ik geschept had met Fear!, DreamTeam en de terechte nummer 1 quintkiller deze laatste heeft ook enorm veel voor mij betekend. De band was zo groot met iedereen dat ik door iedereen een hart onder de riem gestoken werd. Zo zie je maar. In tijden van nood stond iedereen voor mij klaar. Dat was voor mij al genoeg om alles weer in goede banen te proberen krijgen. Ik kon ze immers niet teleurstellen en bleef strijden tot het bittere eind. Het account was ondertussen wel helemaal aan gort door de clusterfucks maar ergens heb ik altijd gedacht “de aanhouder wint”. En jawel. Door de druk van Fear! in het zuiden moest ~TNW~ toch hun meerdere erkennen. ~TNW~ heeft wel zijn eigen ondergang getekend. Want ik weet zeker dat ze cruiseman56 nog veel meer pijn hadden kunnen doen.

Fear! is dus de stam die aan het langste eind trekt. Fear! was er altijd voor iedereen. De stam die door haar inzet en geweldige leider Gerbert de wereld wint. Ik ben blij dat ik aan het einde van Wereld 22 toch goed terecht ben gekomen bij deze mooie stam. Zoals ik al eerder genoemd heb. Iedereen van deze prachtige stam verdiend deze overwinning. Ik vind het jammer dat bepalende personen in het verleden er niet meer bij zijn. Zij verdienen deze overwinning net zo min! Om af te sluiten met een mooie kreet die wel past bij deze overwinning: ere wie ere toekomt.

Met dit mooie einde sluit ik mijn tribalwars carriere af. Ik wens een ieder veel succes met zijn verdere tribalwars carriere. Een ieder die net zoals mij besluit om te stoppen, het beste in het echt leven en maak er wat van! :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69459

Guest
Welke backstab werd er gemaakt door Extralucifer richting Reunited waardoor Reu. viel? Reu. verloor massa`s dorpen omdat Mr Hindsight treinen heeft gestuurd `s nachts omdat Reu. bij mij al een dag niet online was gekomen( hij deed niets meer) en jij daarvoor ook al de vv. had van Reunited. Vanaf dat moment zijn de dorpen blijven binnenstromen. Dat er een backstab geweest is van ExtraLucifer tegen die ene neutrale in het zuiden en ook tegen missions, dat hoor je mij niet ontkennen. Maar Reu. gevallen door een backstab, dat is helemaal niet waar. Extralucifer edelde zo goed als niets van Reunited volgens mij, in het begin althans...

Ook op het einde dat wij het hoofd zouden laten vallen is niet echt waar. De massa waarbij de cfs werden binnegehaald was pas mijn 2de massa op Team die ik organiseerde, de eerste wisten jullie alles door de tbrnotities. Ook niet echt moeilijk :p. Waarom zou ik dan geen massas meer organiseren? Ik had nog een hele maand januari vol met aanvallen gepland... Dat door de druk in het zuiden van Fear, Tnw is gevallen is ook maar 10% van het verhaal. Ik kreeg een lichte ban en die idoten van support deden er 48uur over om een geaccepteerde straf uit te voeren waardoor striker naar de maan was. Daarna werd er samen met Barry nog een plan uitgedokterd waarbij hij op kingmarcel zou komen en ik op een ander account. Echter deed Evelien daar van Just Awesome en Corsar debiel door de stekker eruit te trekken. Ze had ook even doodleuk vriendjes op lily gezet toen Koen aan het overstappen was naar The Rots en toen hebben ze de stam verlaten.

Fear(en Team!) is verdiend gewonnen, daarover hoor je mij niets zeggen, maar de feiten moeten wel correct verteld worden :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74005

Guest
Mooi stukje Robin! :) Zal die van mij er morgen ofzo wel op zetten.
 

DeletedUser59349

Guest
Welke backstab werd er gemaakt door Extralucifer richting Reunited waardoor Reu. viel? Reu. verloor massa`s dorpen omdat Mr Hindsight treinen heeft gestuurd `s nachts omdat Reu. bij mij al een dag niet online was gekomen( hij deed niets meer) en jij daarvoor ook al de vv. had van Reunited. Vanaf dat moment zijn de dorpen blijven binnenstromen. Dat er een backstab geweest is van ExtraLucifer tegen die ene neutrale in het zuiden en ook tegen missions, dat hoor je mij niet ontkennen. Maar Reu. gevallen door een backstab, dat is helemaal niet waar. Extralucifer edelde zo goed als niets van Reunited volgens mij, in het begin althans...

Ook op het einde dat wij het hoofd zouden laten vallen is niet echt waar. De massa waarbij de cfs werden binnegehaald was pas mijn 2de massa op Team die ik organiseerde, de eerste wisten jullie alles door de tbrnotities. Ook niet echt moeilijk :p. Waarom zou ik dan geen massas meer organiseren? Ik had nog een hele maand januari vol met aanvallen gepland... Dat door de druk in het zuiden van Fear, Tnw is gevallen is ook maar 10% van het verhaal. Ik kreeg een lichte ban en die idoten van support deden er 48uur over om een geaccepteerde straf uit te voeren waardoor striker naar de maan was. Daarna werd er samen met Barry nog een plan uitgedokterd waarbij hij op kingmarcel zou komen en ik op een ander account. Echter deed Evelien daar van Just Awesome en Corsar debiel door de stekker eruit te trekken. Ze had ook even doodleuk vriendjes op lily gezet toen Koen aan het overstappen was naar The Rots en toen hebben ze de stam verlaten.

Fear(en Team!) is verdiend gewonnen, daarover hoor je mij niets zeggen, maar de feiten moeten wel correct verteld worden :p

De afspraak die met The Rots gemaakt werd: "geen clusterfucks". Wat gebeurde er door extralucifer? Juist een eiland aan clusterfucks bij Reunited. De afspraak die daarna gemaakt werd met The Rots: "de clusterfucks gaan terug naar Reunited." en wat gebeurde er? Het tegenovergestelde, de clusterfucks werden gebruikt om mee te edelen... In die tijd had Mr. Hindsight erg weinig front met Reunited. dat is later pas ontstaan. Toen lag Reunited nog verder naar het oosten waar Mr. Hindsight maar een klein strookje (met een paar losse dorpjes) front had. Zonder dat eiland aan clusterfucks was Reunited. een stabiel account.

Je 2e alinea baseer je waarschijnlijk op een verkeerd tijdperk en ik doel ook niet op jou persoonlijk. Ik heb bovenstaande namelijk letterlijk gehoord van king@marcel. Verder, had je de overstap gemaakt als Fear! geen druk uitoefende? Lijkt me niet dat je dan nodig was op striker. Had er dan een ban plaatsgevonden? Lijkt me ook niet :p Ik ben het er zeker mee eens dat TNW zichzelf kapot gemaakt heeft. Dat staat ook in mijn verhaal. Maar waar ik ook zeker van ben is als de druk van Fear! er niet geweest was TNW ook niet gevallen was.

En om nog even te mierenziften. Een feit is altijd correct, anders is het geen feit ;)
 

DeletedUser69459

Guest
Wat heeft kingmarcel letterlijk gezegd? Hij stond nl. Onder vv. Vanaf eind november en eigelijk al vanaf de herfstvakantie, daarna speelde er nog iemand op vr een paar weken. Na januari weet ik het niet.
De ban vind ik nog steeds belachelijk. Beide accounts stonden al die dagen onder vv., ik kon er niets op zien behalve het vv. Scherm *zucht*
 

DeletedUser59349

Guest
Wat heeft kingmarcel letterlijk gezegd? Hij stond nl. Onder vv. Vanaf eind november en eigelijk al vanaf de herfstvakantie, daarna speelde er nog iemand op vr een paar weken. Na januari weet ik het niet.
De ban vind ik nog steeds belachelijk. Beide accounts stonden al die dagen onder vv., ik kon er niets op zien behalve het vv. Scherm *zucht*

Dat was in nog wat vroegere tijden geloof ik. En wat hij precies gezegd heeft kan ik je niet op de woord nauwkeurig vertellen. Maar hij heeft zoiets gezegd als: "als deze massa niet lukt dan weet ik het ook niet meer"
 

DeletedUser69459

Guest
Dat was in nog wat vroegere tijden geloof ik. En wat hij precies gezegd heeft kan ik je niet op de woord nauwkeurig vertellen. Maar hij heeft zoiets gezegd als: "als deze massa niet lukt dan weet ik het ook niet meer"

De kans is groot dat ik of nick het gezegd heeft toen, want toen lag hij al onder vv :p
Maar een oplossing is er altijd he :p
 

DeletedUser69205

Guest
mooi verhaal, maar je bent je eigen straf vergeten te vertellen (1/3e van je dorpen) :p toen stond je op het punt om te stoppen
 

DeletedUser59349

Guest
mooi verhaal, maar je bent je eigen straf vergeten te vertellen (1/3e van je dorpen) :p toen stond je op het punt om te stoppen

Dat is waar ook! Zal het er meteen bij zetten ;)
Zoiets?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Het laatste uur is bijna begonnen. Bedankt iedereen voor de leuke tijd op wereld 22.
 

DeletedUser69389

Guest
Je bent er pas gekomen toen bijna alle actie gedaan was :p

En zeker dat die straks sluit? Op w21 duurde dat ook een week langer :D

Speelde ook al eerder hoor in die voorloper van Fear op TTHHSS
 
Reactiescore
1.075
robin had tijd teveel fzo :D
 

DeletedUser69389

Guest
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke tijd op w22. Ik zal het alvast zeggen het wordt niet zo´n opstel als die van Robin hoor.:eek:

Het lijkt al een tijd geleden dat ik eens reageerde op een post op het AF van TTHHSS. Ze zochten een speler en ik dacht ja dat lijkt me wel wat. Een stap waar ik veel van heb geleerd en ook een leuke tijd was, maar het einde helaas niet. Ik vind dat Dylano en Thijs namelijk ook wat credits verdienen. Helaas stopte INS en gingen die in Fear op. Een stam waar door een onderlinge vertroebelde relatie met de toenmalige spelers van Sharbelz ervoor zorgde dat wij als acc niet mochten komen. Een tijd van radeloosheid brak aan. Een tijd waarin de banden met Gabber-Mafia werden aangehaald en wat uiteindelijk een fusie werd. Ikzelf zou gaan naar een ander account binnen Modus, omdat het anders te actief zou worden. Maar Modus vormde zowel van mijn kant als die van Modus zelf als een geschiedenisboek zonder de echte geschiedenis erin. Het was naar mijn mening een kille, saaie en dooie bedoeling. Een stam zonder gevoel. Een stam waar ik verplicht het farmbot van moest installeren en daar steeds mee zoet was en later die 1e week opeens gekickt werd omdat ik niet aan de opdrachten voldeed die me werden opgedragen. Dorpen edelen van een intern die onder vv lag, maar waar de vv niet van reageerde.:eek:

Al met al een nare ervaring voor mij. Een grotere desillusie heb ik niet meegemaakt. Het grote Modus, een stam waarvan ik dacht dat het kon uitbouwen tot een gerespecteerde en gewaardeerde stam, maar niets bleek minder waar. Tijden gingen voorbij dat ik geen w22 speelde, maar er nog wel eens aan dacht. Tot dat ene moment. Een koude wintermiddag. Het was rond kerst 2013 en ene Steff kwam bij me. Een oude bekende, iemand waar ik goede en minder goede ervaringen mee had. Hij wilde me een kans bieden in Fear! een stam waar ik eerst dus niet in kwam met het oude account waar ik toen op zat en nu had ik de keuze uit twee accounts. Het account Robryman en het account Drunk Force, nu heden Diedel. Ik vond Drunk Force een mooier acc, maar ja dat front he?:( Het account was nog een puinhoop en ik deed toch mijn nieuwe studie dat jaar dus ik vond het niet verstandig en ging voor Robryman. Achteraf wel spijt van haha, want de 1 na de ander van Modus ging even later op delete, maar dit komt ook zeer zeker door de pressie die de huidige speler die er nu al een poos op zit erop gaf. Nooit gaf die ook maar op. Door en door ging die tot de delete van Wales. Nu kan die dan eindelijk eens rustig ademhalen.

Ik heb uiteindelijk niet superveel kunnen bijdragen aan de winst van w22. Ik heb wel Latias en wat noobs weggeknald binnen een 2 tal maanden en ook nog The Mysterious One snel aangepakt, maar dat verdiend niet de credits. De echte credits verdienen de mensen die Modus en consorten hebben uitgeschakeld en naar mijn mening ook in het bijzonder Jan.Jansen, want zoals jullie weten hebben we jullie niet voor niets nog aangetrokken. Je hebt dan misschien niet meegedaan aan het Modus vernietigen op de laatste restjes na dan, maar je bent een Fearer en je blijft een Fearer voor nu, morgen en in de toekomst.

Het was en is voor mij een eer om deel te mogen uitmaken van de rijke roemruchte stam Fear!. Misschien niet de meest kwalitatieve topstam ten op zichtte van een Phalanx, Sangu en Break, maar wel een topstam in de zin van sfeer, loyaliteit en gezelligheid. Iedereen stond en staat altijd voor elkaar. Niets was te gek. Zoals ik al meerdere malen zei ik ben blij dat ik een kleine bijdrage heb kunnen leveren aan deze mooie overwinning met mijn al mijn clears die ik steeds stuurde op Modus en co of de vv´s die ik heb mogen draaien.

Tot slot wil ik nog een aantal namen noemen die voor mij Fear tot een succes hebben gemaakt en daarna als de echte afsluiting nog een paar in het bijzonder.

Aldo, Frank, Jasper, Jeroen, Martijn, Leon, Pepijn, Ramon & Wobke. Bedankt voor jullie tomeloze inzet ten bate van de stam. En de sfeer

Gerbert en Robin. Topleiders waren jullie. Met name veel van doen gehad met Gerbert. Gerbert je bent een voorbeeld voor me. Niet alleen voor het respect wat je als stam dient te hebben t.o.v. de vijand. Iets waar jij naar mijn mening me pas echt het rechte pad op zette, maar ook over bepaalde skills die ik wil toepassen als docent zijnde. Bedankt voor alles.

Steff. Mijn allerliefste Steff. Jij gaf me de kans om weer w22 te spelen. Een kans die ik niet had verwacht na mijn gigantische gore backstab op de oude stam en met name op jou op w19. Toch gaf je me die kans en hopelijk heb ik die kans goed benut naar jouw inziens.:) Je bent geweldig als stamgenoot, leider, als co en misschien wel het belangrijkste als persoon. Ik wil je heel heel erg voor bedanken voor w22 en alle verdere zaken en daarom deze afbeelding speciaal voor jou.
blond-229x300.jpg



Overmorgen is het dan eindelijk zover en sluit w22 echt. Met pijn in het hart neem ik afscheid van de mensen die stoppen met TW of die ik niet meer tref op TW. Ik blijf hopen dat sommigen toch nog eens over mijn aanbieding willen nadenken en anders houden we contact in de chat.

alles-is-familie-head.jpg


En als echte afsluiter dan. Want Erica kan ik echt niet inhouden.

jullie-zijn-kanjers.jpg
 

DeletedUser21830

Guest
Yeh, tnx. Het was idd een mooie tijd in een prachtstam. Je hebt het mooi verwoord.
 
Bovenaan