Grappige aanvallen/Goede verdediging.

DeletedUser72568

Guest
Dat zeg ik dus steeds tegen jullie..... jullie beweren dat wij niks kunnen nou dan hebben jullie ook niks bereikt om tegen noobs te strijden. Denk eerst effe na voordat je hier de clown uit gaat hangen:p

Jullie kunnen ook niks. Er zijn voldoende spelers bij jullie, maar die stoppen gewoon met deffen (of beginnen er niet aan) en gaan dorpen verliezen, het is niet onze verantwoordelijkheid bij jullie te gaan deffen. Er zitten zeker spelers die het aankunnen, maar waarom verliezen die dan dorpen? Ik ben iig al blij dat je jezelf onder de categorie noobs neerplaats, daar hoor je thuis. Iedereen die dorpen massaal dorpen verliest zal (als het niet al zo is) worden bestempelt als noob. Ze mogen nog zo goed zijn, wie van MeM heeft in 2014-2015 al stand gehouden tegen Clinic? Ze vallen keer op keer.

Dat wij niks bereikt hebben is dan ook gezever van de bovenste plank. Maar goed, zoals ik al paar keer zei, je kent niks van wereld 6.
 
Reactiescore
2
Hoeveel zijn er van MeM vorig jaar niet delete gegaan :D
 

DeletedUser72420

Guest
Mmmh, ik houd goed stand hier hoor;). En waar blijft die counter op mij ik wil erg graag ook een 10k+ counter krijgen, dan laat ik eens zien wat ik wel en niet kan
 
Reactiescore
2
Die komt nog wel, beloof ik je schat!

Goed stand houden is niet moeilijk als je wss geen av krijgt xD
 

DeletedUser72568

Guest
Mmmh, ik houd goed stand hier hoor;). En waar blijft die counter op mij ik wil erg graag ook een 10k+ counter krijgen, dan laat ik eens zien wat ik wel en niet kan

10k maar? Dat is dan maar 1 speler die je aanvalt, wil je niet liever meer dan 1 aanvaller?
 

DeletedUser72420

Guest
Nee hoor, ik dodge gewoon en block die treintjes, ook al stuur je 100k incomings, boeit het me alsnog geen reet;)
 
Reactiescore
2
Jij gaat zowiezo geen dorpje verliezen hé, ben je veel te pro voor :( :eek:
 

DeletedUser72420

Guest
Jij gaat zowiezo geen dorpje verliezen hé, ben je veel te pro voor :( :eek:

Nou ja, wie moet me gaan treinen dan ? Coole juf?? laat me pls niet lachen man, die heeft eerst even dodge les nodig voordat hij aan deze ellende gaat beginnen:D
 
Reactiescore
2
Dan geef ik dodge les aan alle andere spelers in Mem, hebben we een deal?
 
Reactiescore
2
Dat heb je mij nooit horen zeggen dat de kansen 0% waren, zelfs al zijn daar alleen noobs duurt deze wereld nog wel een tijdje zonder grote veranderingen ;)
 

DeletedUser72420

Guest
Dat heb je mij nooit horen zeggen dat de kansen 0% waren, zelfs al zijn daar alleen noobs duurt deze wereld nog wel een tijdje zonder grote veranderingen ;)

Ik gok op z'on 5 jaar, want iedereen heeft nog gewoon veel te veel defence en er zijn echt 1000000 bb's aan de kant van MEM, wat ik erg jammer vind, want zo kun je gewoon fights vermijden door lekker bb's te gaan edelen waardoor de speler gewoon niet dood gaat;(
 

DeletedUser72568

Guest
Ik gok op z'on 5 jaar, want iedereen heeft nog gewoon veel te veel defence en er zijn echt 1000000 bb's aan de kant van MEM, wat ik erg jammer vind, want zo kun je gewoon fights vermijden door lekker bb's te gaan edelen waardoor de speler gewoon niet dood gaat;(

Die bb's zijn hun eigen schuld, we hebben ze er al vaak op gewezen dat bb's edelen niet is hoe je de oorlog wint. Maar goed, veel geluk met dat in hun hoofdjes te krijgen. :D
 

DeletedUser72420

Guest
Die bb's zijn hun eigen schuld, we hebben ze er al vaak op gewezen dat bb's edelen niet is hoe je de oorlog wint. Maar goed, veel geluk met dat in hun hoofdjes te krijgen. :D

Ja dat is ook precies wat ik zeg;). En deze taktiek duurt nog lang voort ook. Want er zijn nog echt continentenvol bb's in het achterland van MEM:(
 

DeletedUser17072

Guest
Nou ja, wie moet me gaan treinen dan ? Coole juf?? laat me pls niet lachen man, die heeft eerst even dodge les nodig voordat hij aan deze ellende gaat beginnen:D

Wanneer heeft deze aardappel die grappig probeert te zijn mij aangevallen dan? :eek:
 
Bovenaan