Kaarten W22

DeletedUser69459

Guest
Haha stamt af van de wereld 2 tijd. Jou naam doet mij ook aan wereld 2 denken, kan dat kloppen?



Op het moment wel ja :)

Ik heb vandaag een mijlpaal bereikt. Ik heb een ijzersterke, ondoordringbare AF-avond achter de rug :eek::cool:
 

DeletedUser69459

Guest
Dringend terug mijn w22 niveau ophalen. Nja, het post zomervakantie tijdperk :D
 

DeletedUser59349

Guest
ja cruiseman wtf??

W2 was mijn eerste wereld ooit, maar ik was er nooit echt goed?

Mijn geheugen in dit soort dingen is zeer goed, kan er niks aan doen :p

Ik heb de statistieken nog even bekeken, je lag wel ergens aan de andere kant van de wereld, toch is het niet gek, porto place en CooolGirl herken ik namelijk als BG en die hebben dorpen van jou veroverd. (geen idee wat de situatie verder was :p) je naam komt me alleen bekend voor ^^ Maakt verder ook niet uit, maar dan weet ik iig waarvan ik je naam herkende :)
 
Reactiescore
1.577
Mijn geheugen in dit soort dingen is zeer goed, kan er niks aan doen :p

Ik heb de statistieken nog even bekeken, je lag wel ergens aan de andere kant van de wereld, toch is het niet gek, porto place en CooolGirl herken ik namelijk als BG en die hebben dorpen van jou veroverd. (geen idee wat de situatie verder was :p) je naam komt me alleen bekend voor ^^ Maakt verder ook niet uit, maar dan weet ik iig waarvan ik je naam herkende :)

godver Cooolgirl was een stamgenoot in die tijd, nu je het zegt!! En Porto Place die viel me aan met het voormalige Guards.
 

DeletedUser59349

Guest
godver Cooolgirl was een stamgenoot in die tijd, nu je het zegt!! En Porto Place die viel me aan met het voormalige Guards.

Guards was toen een mooie stam :) Ik weet niet of het die of [.RB.] was waar we een bg mee hadden.
 
Reactiescore
1.075
wel, want jullie hadden fear van ons
 
Bovenaan