Automatisch geupdate kaartjes

DeletedUser

Guest
op zich is het wel leuk bedacht,en mss ook realitisch?

maar er spelen meerdere factoren bij om tot een algemene OD ranking te komen,sommige spelers zijn nu eenmaal niet zo geliefd,waarbij elke stoppende speler een troependump op hem/haar uitvoeren,resultaat of een top aanvalsranking en/of verdediging.waarmee ik niet wil zeggen dat de top twintig bijvoorbeeld geen kundige spelers zijn.
je verdient het of je verdient het niet om erbij te horen
 

DeletedUser

Guest
En ook die verloren dorpen moet herbekeken worden, want zo worden er spelers uitgelaten die echt wel actief zijn en niet in die mate dorpen verliezen dat ze "weg-geedelt" worden.

Natuurlijk mensen die hun laatste ademzuchten aan het uitblazen zijn of die gebroken zijn en per dag x aantal dorpen verliezen, moeten gefilterd worden.

Want nu was ik niet de enige die ontbrak, en het zou die missing persons te kort doen om niet in die stand te staan, want beiden ook heel goede spelers.



En waar ook geen rekening mee gehouden is (en ook niet kan meegehouden worden), is dat een hoge odrang als def zeker voor een heel groot stuk door de stam komt, want zulke hoge odrangen haal je niet op korte tijd met je eigen troepen ;)
 

DeletedUser

Guest
Mooie kaartjes. Kan er ook een kaart komen van de top 15 stammen?
 

DeletedUser

Guest
Nice job hezhi
had je 1e paar versies op intern forum ook al gezien ^^
 

DeletedUser

Guest
Hartstikke bedankt voor de kaartjes.
Motiveert mij alleen maar om op het kaartje top 15 ODA te blijven. :D
 

DeletedUser

Guest
Misschien heb ik erover heen gekeken hoor maar om de hoeveel tijd updaten de kaartjes zich?
 

DeletedUser

Guest
Nee, ik wou eigenlijk ff goed zien hoe InQ er precies uit ziet met de nieuwe aanwinsten.
 

DeletedUser

Guest
Nee, ik wou eigenlijk ff goed zien hoe InQ er precies uit ziet met de nieuwe aanwinsten.
Ik wil nog zeggen dat InQ een sterke leiding heeft! en dat jouw dorpje hartstikke leuk in mijn cluster staat, Ik ga hem wrs een mooie speciale naam geven. Wat dacht van je Amun-ra? dat is toch de enige die telt in INQ. :D
 

DeletedUser

Guest
Lol tot aan dat ie aangevallen werd wist ik nieteens dat ik hem nog had :p. Je had ook kunnen vragen :p.
 

DeletedUser16533

Guest
kan de kleuren tussen [K*H] en -IMM- niet verandert worden, je ziet moeilijk het verschil
 

DeletedUser

Guest
Kaartjes zijn upgedate.

Hafke heeft echt een prachtig cluster!:cool:
 

DeletedUser

Guest
Mooie update. Het valt me nu pas op hoe ~V.D~ in de weg ligt voor InS. En ik zou begod niet weten wat voor degelijke stam het is en of InS en ~V.D~ al oorlog voeren. Lijkt mij niet anders hadden we wel iets over gehoord. :eek:
 
Bovenaan