moment van 2014

DeletedUser

Guest
Dit soort types maakten dat ik weg was bij Add.

Mijn god, dit is echt zo enorm infantile. ALS jij? Wut...

Mijn moment van 2014 was uiteraard mijn plotselinge inactiviteit. Geen laptop, geen mobiel, super.

Gefeliciteerd piraatjes, jullie hebben het dik verdiend, al was M M natuurlijk veel beter!!!! :p

Nee, gefeliciteerd lui, toen ik bij jullie zat, voelde ik me nooit echt thuis door de mentaliteit, maar het is een winnaarsmentaliteit, en de winnaar heeft gelijk. Chapeau ;)

Gerbrand? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Wij zijn veel slimmer dan Loud he! Wij schakelen onze tegenstanders uit voordat ze kunnen aanvallen :cool2:

daar heeft men een synoniem voor weet je vind je in de woordenboek als : zwak

beter gezegd FTW durft geen eerlijke partij tegen me te spelen vermits ze verdomd goed weten dat ik me weldegelijk hard kan verzetten maarja ga je natuurlijk weer ontkennen as usual ;)

Piraatjes zijn zo voorspelbaar weet zelfs welke speler welk deel van men cluster gaat proberen te edelen ;) toch wel grappig he dingen zo nauwkeurig kunnen voorspellen zonder dat het al gebeurd is dat heb je nou met kortzichtige ezels als jullie.
 

DeletedUser

Guest
Oh haha

Ik dacht dat je mij verwarde met Twan uit de Remain hoek. Twan van gideo komt mij niet bekend voor. Succes daar. Ik ga hierna lekker stoppen met Tw.
 

DeletedUser65921

Guest
1c update auto :p
Moest gewoon pagina eens heropstarten, nu is het beter.
 

DeletedUser63648

Guest
maar back on topic hier:
Zal ik een lijstje maken waar op gestemd kan worden?
1. De oprichting van Add.
2. De oprichting van FTW/de fusie van Swiss en FTW
3. Het joinen van mario galaxy bij Swiss
4. Het vallen van Add als in de opsplitsing.
5. De wekelijkse verliezen van Add in de weken daarvoor
6. Het deffen op de accounts van FTW
7. BundyBert style aanvallen.
7a. Sir Rocco 7b. Stuurboord 7c. stefpepertje
8. FTW style: Karak
8a Recenter: Loud en vlemis
Zo dit is wel een lijstje denk ik. Ik update het later nog wel met meer wensen, maar ik denk dat ik alles gecovered heb zo.
Waar zou jij op stemmen loud?
 
Bovenaan