moment van 2014

DeletedUser63648

Guest
oh die 134 dorpen waren gewoon magisch van eigenaar veranderd dus :confused:
 

DeletedUser63648

Guest
max 50 edelclears terwijl er 134 dorpen verovert zijn is natuurlijk wel een beetje raar.
 

DeletedUser

Guest
Dus ik kan het niet zonder mijn stam, maar jij kunt het niet met jou stam. :rolleyes:

Welke stam ? dnk je nou werkelijk dat er zoveel stamdef staat ? dan zit je er dik naast hoor knul van alle OS die er staat zijn er mss 50 dorpen stamdef that's it wat jou acc betreft is dat een hele boel meer zeker toen je onze massa over de vloer kreeg.

Nu niet gaan ontkennen want je hebt het al eens toegegeven :p
 

DeletedUser

Guest
max 50 edelclears terwijl er 134 dorpen verovert zijn is natuurlijk wel een beetje raar.

Gast je begrijpt hem zelf verkeerd XD hij bedoeld de eerste progressie tegen mij :p niet over het algemeen want dan heeft die er meer nodig duh.

Niet leren tellen precies
 

DeletedUser63648

Guest
Dat bedoelt hij helemaal niet. Hij zegt dat hij het niet zonder FTW kan, tja prima. Maar jij kan het niet samen met Hondje. zo is dat gewoon, ze helpen je niet. En dat je stam niet goed is heb je ook áltijd aan jezelf te wijten.
 

DeletedUser

Guest
Dat bedoelt hij helemaal niet. Hij zegt dat hij het niet zonder FTW kan, tja prima. Maar jij kan het niet samen met Hondje. zo is dat gewoon, ze helpen je niet. En dat je stam niet goed is heb je ook áltijd aan jezelf te wijten.

lol :) Jij bent helemaal van de baan af kerel ga enkele posts terug en probeer nog eens :p
 

DeletedUser63648

Guest
ach ja, gewoon 2 gesprekken door elkaar. Ik doelde op Bands zn post.

En om er nog ff op terug te komen: Ja ik had stamdef? So what? Dat is ook de prestatie van het account zelf, zorgen dat het goed voorbereid ligt.
 

DeletedUser

Guest
ach ja, gewoon 2 gesprekken door elkaar. Ik doelde op Bands zn post.

En om er nog ff op terug te komen: Ja ik had stamdef? So what? Dat is ook de prestatie van het account zelf, zorgen dat het goed voorbereid ligt.

wel alles was voorbereid hoor :) cluster mocht weg :p maarja dat willen jullie maar niet snappen hoeveel off is er al wel niet kapot gelopen op mijn stacks toch al aardig wat
 

DeletedUser65921

Guest
Draakje idd jij hebt nooit 1v1 gedaan uitgezonderd die 30 clears die je hebt laten doodlopen op net overgenomen front dorpen wat voor jou precies nieuw was dat je die dan ook direct stacked. heb je nu precies wel geleerd van me.

Ik heb buiten 1x clears gooien vorige maand niet eens in je buurt gekomen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik heb buiten 1x clears gooien vorige maand niet eens in je buurt gekomen :rolleyes:

als je dat zelf gelooft :p

Heb je acc toch meerdere malen tussen de lijst zien staan hoor je hebt minstens 5 gestuurd je houdt jezelf dus voor de gek toch wel grappig dat elke FTW speler daar last van heeft
 

DeletedUser63648

Guest
Nee dat je dat cluster hebt opgegeven begrijp ik nog steeds niet. Het is gewoon dom.
 

DeletedUser

Guest
wel alles was voorbereid hoor :) cluster mocht weg :p maarja dat willen jullie maar niet snappen hoeveel off is er al wel niet kapot gelopen op mijn stacks toch al aardig wat

20m ODD en al je dorpjes weg. Omgerekend nog niet eens 350 clears.
Een kleine 5% dat we ter beschikking hadden staan.

:eek:
 

DeletedUser

Guest
Nee dat je dat cluster hebt opgegeven begrijp ik nog steeds niet. Het is gewoon dom.

lol tja je snapt gwn niet waarom ik niet al men def in die cluster heb gestoken wat jullie nu belet om in 1 keer door te edelen dat snap ja niet.

Dat ik die cluster heb laten vallen was simpelweg omdat het al 180° front had en 270° front zou krijgen wat ik dus nutteloos vond om te gaan deffen

nu de 2e linie heeft voorlopig 1 klein frontje alles daarachter wordt daarvoor natuurlijk gebruikt om edelclears te blocken en te recappen
 

DeletedUser63648

Guest
Nee dude. Nu mag je zitten nagelbijten totdat bert front met je heeft en dan ben je ook in 1 keer weg. Onmogelijk dat je dat uit tactiek hebt gedaan. Als je al je def daar in dat front had gestopt was HD nu nog bezig geweest in het daar weg proberen te krijgen ;)
 

DeletedUser

Guest
tja gwn hopeloos om je duidelijk te maken da het een tactische keuze is Dan ben je toch een slechtere speler dan ik me voorhad hoor als je nog niet kan begrijpen dat dorpen opofferen soms tactisch beter is dan alls liggen deffen

draakje heeft er een hoop Off aan gedoneerd en een hoop edels dusja mag niet klagen door enkel te deffen met een kleine 70 def dorpen
 

DeletedUser65921

Guest
als je dat zelf gelooft :p

Heb je acc toch meerdere malen tussen de lijst zien staan hoor je hebt minstens 5 gestuurd je houdt jezelf dus voor de gek toch wel grappig dat elke FTW speler daar last van heeft

Volgens mij weet jij niet op welk acc ik speel :eek:
Ik weet echt wel zelf waar ik clears op stuur :eek:
 

DeletedUser71659

Guest
Terwijl iedereen zich druk zit te maken haal ik even mijn victory thee boven. My argument was too strong :Embarrassment:

 

DeletedUser63648

Guest
Nee natuurlijk moet je langlopende clears lekker dodgen. Echter: Je had enkel HD en heel klein beetje deadone als potentiële aanvallers tegen je. Dat je dat niet hebt kunnen deffen is bijzonder zwak. En dat je zo'n extreem front had van 134 dorpen is complete bullshit, maar ik val in herhaling zo te horen. Je had maar 30 dorpen front. Als je die had gestackt met stamdef (wat absoluut gekunt had moeten hebben, we hebben het hier over 300 defdorpen, dat kan geleverd worden door 4 noobs van anderhalf miljoen die redelijk save liggen, en die waren zélfs nog actief), dan had je makkelijk, maar dan ook echt mákkelijk nog bijna alle dorpen kunnen hebben. Ja je hebt veel clears op je front gehad, maar alsnog. Je had gewoon, als je daar gewoon wat harder om geroepen had écht die def hebben kunnen krijgen. Die kon ook nog in Sick in de slechtste periode gewoon gekregen worden. En nogmaals, hoe actief je stam is en hoe goed iedereen daarvan is ligt volledig aan jezelf. Dat mag geen excuus zijn. hetzelfde, maar dan anders: De stam maak jezelf. En dit klinkt paradoxaal maar het is wel zo. Een goede stam werkt met een goede stamchat waar lekker afgeluld wordt, zodat al deze mensen samen een band opbouwen. Op deze manier krijg je een hechte stam die het lollig vindt, en niet omdat het nodig is ofzo, maar gewoon voor de lol, op 1 speler allemaal aanvallen te versturen.

Maar goed, ik ging er vanuit dat ik dit soort evidente dingen niet uit behoef te leggen. Blijkbaar is dat wel nodig.

Opnieuw een korte samenvatting, want dat is uit pedagogisch opzicht beter:
1. Je had maar een klein front. 10 dorpen breed ofzo, dat is niks. Ik herhaal: Dat is niks! Had makkelijk volgezet kunnen worden.
2. De stam maak jezelf. Stam OS had makkelijk geregeld kunnen worden.
 
Bovenaan