moment van 2014

Reactiescore
533
Hallo jongens en meisjes,

Het jaar 2015 komt er snel aan en bij deze wens ik jullie een fijn 2015!
Wat waren voor jullie de leukste, grappige of meest memorabele moment van 2014 in wereld 31?

Groetjes,

De rise and fall van Add. vond ik kenmerkend voor dit jaar.

En de post van T. hierover was geniaal :D
53907821.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68027

Guest
Moment van het jaar: "registratie WOLPC op W31"

En de mooie aanvallen van FTW, kwalitatief zeer sterk spelen. Gewoon chapeau hoor!
 
Reactiescore
19
de blitzen die ik samen met de bundy's heb uitgevoerd

stuk voor stuk allemaal leuk

diepte punt van het jaar was dan weer dat mijn aanvalsmaatje game mod is geworden...
 

DeletedUser73968

Guest
Dat het account waarop ik begon toen het helemaal naar de klote was en zware onder aanval lag nog steeds bestaat.
Het account nu weer totaal op orde is en het nu met de beste stam de wereld 31 gaat winnen :D
 

DeletedUser73700

Guest
natuurlijk de oprichting van Add. , oftewel Noord VS Zuid.
Wat na een goed begin van Add al snel werd omgedraaid, en nu FTW zo goed als de winst binnen heeft.

complimenten :)
 
Reactiescore
533
Ik had nu toch echt gedacht dat je je korte periode FTW zou hebben genomineerd hoor :).

Prettige feesten btw ;)
 

DeletedUser68027

Guest
Ik had nu toch echt gedacht dat je je korte periode FTW zou hebben genomineerd hoor :).

Prettige feesten btw ;)

Nouja, ik heb me in die 2 dagen nooit thuisgevoelt in die stam Johnny.
Zoals jij / ik zei: een groep waar je als buitenstaander moeilijk in komt.

Ben blij dat ik er uit ben gegaan want kan niet tegen de arrogantie die er binnen sommige accounts heerst.

Met WOLPC in FTW was de wereld natuurlijk meteen gespeeld, maar zo was het beter ;) ;).
Nee, de wereld is nu ook goed en mooi gespeeld door een gewoon te goed FTW (die wat hulp hebben gekregen; waar weer mensen het niet mee eens zijn).
Ben trots dat ik met WOLPC nog zo ver ben gekomen.

Jij ook Johnny :)
 

DeletedUser

Guest
Het moment van 2014 simpelweg het op delete gaan van de gehele west kant.

verder is er niet echt veel spectaculairs gebeurd uitgezonderd de 2 weken ? van Add.
 
Reactiescore
746
3 maanden onder aanval van Wao was mijn memorabel moment.

Leukste moment: samenwerking met Mcb en eigenlijk de hele stam om dutch en devonnoa aan te pakken

stomste moment: clusterfucks van wao

Schrikmoment: wanneer swiss splitste in swiss en FTW, ander schrikmoment wanneer we terug samen gingen (iedereen weet dat ik het daar niet mee eens was, maar die mening heb ik gelukkig verandert)

En dan spectaculairste moment(en): de verschillende vriendschappen die ik heb opgebouwd. Denk aan Luuk van Mcb, Tuur van HD (we moeten nog eens dat pintje gaan drinken), Seb, Jelle, Bertje, Roald, Jeroen, Richie, Ruud en Rik (alle 2), Mies, Coen, .. hell with it.. heel FTW. Maar vooral dat Monique (Laila) bij me is komen spelen op poo. in een tijd waar ik eigenlijk wilde stoppen op W31... Poo. bestaat nog dankzij Monique (hug)

Tofste kereltje: CallofKingNL, noob tot in de kist, maar een baasje. Een topbaasje. :p


En dan ook nog extra momentjes met Mies, Bertje en Tuur wanneer ze ondersteuning gaven wanneer ik in een dipje zat (geen troepen, maar morele) aangezien ik al enorm vaak heb willen stoppen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
och nu weet ik het weer :p

Swiss, M M en Remain VS -ST-. geweldige tijd ook al lag ikzelf onder aanval voor een kleine 2 maanden heb er wel enkele leuke contacten mee gemaakt zoals mathijs van WOLPC en Dave van Dave 1229
 
Reactiescore
533
3 maanden onder aanval van Wao was mijn memorabel moment.

Leukste moment: samenwerking met Mcb en eigenlijk de hele stam om dutch en devonnoa aan te pakken

stomste moment: clusterfucks van wao

Schrikmoment: wanneer swiss splitste in swiss en FTW, ander schrikmoment wanneer we terug samen gingen (iedereen weet dat ik het daar niet mee eens was, maar die mening heb ik gelukkig verandert)

En dan spectaculairste moment(en): de verschillende vriendschappen die ik heb opgebouwd. Denk aan Luuk van Mcb, Tuur van HD (we moeten nog eens dat pintje gaan drinken), Seb, Jelle, Bertje, Roald, Jeroen, Richie, Ruud en Rik (alle 2), Mies, Coen, .. hell with it.. heel FTW. Maar vooral dat Monique (Laila) bij me is komen spelen op poo. in een tijd waar ik eigenlijk wilde stoppen op W31... Poo. bestaat nog dankzij Monique (hug)

Tofste kereltje: CallofKingNL, noob tot in de kist, maar een baasje. Een topbaasje. :p


En dan ook nog extra momentjes met Mies, Bertje en Tuur wanneer ze ondersteuning gaven wanneer ik in een dipje zat (geen troepen, maar morele) aangezien ik al enorm vaak heb willen stoppen.
Klopt :), een duveltje he
 

DeletedUser63354

Guest
Ah ja ik lees dat FTW/Swiss/Pirate de wereld gaat winnen dan. Gefeliciteerd alvast boys en dame(s) (voordat ze me opeet:p)

Toen ik nog speelde vond ik het wel een mooi moment hoe er een dtiehoeksverhouding speelde tussen M M/Swiss/Remain, waarbij -ST- een gezamenlijk target was en Swiss en M M elkaar niet konden uitstaan. :p
 
Reactiescore
556
3 maanden onder aanval van Wao was mijn memorabel moment.

Leukste moment: samenwerking met Mcb en eigenlijk de hele stam om dutch en devonnoa aan te pakken

stomste moment: clusterfucks van wao

Schrikmoment: wanneer swiss splitste in swiss en FTW, ander schrikmoment wanneer we terug samen gingen (iedereen weet dat ik het daar niet mee eens was, maar die mening heb ik gelukkig verandert)

En dan spectaculairste moment(en): de verschillende vriendschappen die ik heb opgebouwd. Denk aan Luuk van Mcb, Tuur van HD (we moeten nog eens dat pintje gaan drinken), Seb, Jelle, Bertje, Roald, Jeroen, Richie, Ruud en Rik (alle 2), Mies, Coen, .. hell with it.. heel FTW. Maar vooral dat Monique (Laila) bij me is komen spelen op poo. in een tijd waar ik eigenlijk wilde stoppen op W31... Poo. bestaat nog dankzij Monique (hug)

Tofste kereltje: CallofKingNL, noob tot in de kist, maar een baasje. Een topbaasje. :p


En dan ook nog extra momentjes met Mies, Bertje en Tuur wanneer ze ondersteuning gaven wanneer ik in een dipje zat (geen troepen, maar morele) aangezien ik al enorm vaak heb willen stoppen.

ahw lief (hug)

mijn leukste/grappigste moment was toen ik een paar troepen ging dumpen (a)
en er 700+ att voor in de plek terug kreeg :eek:
heb in een deuk gelegen :D
 
Bovenaan