Raad de Euro

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Boodschap van algemeen nut:

De producers hebben besloten in overleg met de regels Skykiller's inzending ongeldig te verklaren omwille van het bewerken van zijn ingezonden bericht. Ook Dragonfriend723 wordt omtrend deze feiten gediskwalificeerd. Morgen een nieuwe kans.
 

DeletedUser65921

Guest
Dat staat niet bij de regels dat ddat niet mag :eek:
Subjectieve jury :eek:

b27a659364.jpg
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Geloof me... dat zou pas een kerstpresentje zijn <3

Echter heeft Tim hier wel gelijk. :D

ik ga beginnen selectief tekstjes opslaan zodat ik ooit genoeg bewijs heb dat al de berispingen van poo aan mijn adres gedreven zijn door een haatgevoel en niet meer gerelateerd zijn aan de regels :cool:

dan krijg ik ofwel geen berispingen meer, ofwel komt hier een andere clown :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
746
ik ga beginnen selectief tekstjes opslaan zodat ik ooit genoeg bewijs heb dat al de berispingen van poo aan mijn adres gedreven zijn door een haatgevoel en niet meer gerelateerd zijn aan de regels :cool:

dan krijg ik ofwel geen berispingen meer, ofwle komt hoer een andere clown :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Zolang ik kan bewijzen dat ze de regels overtreden maakt mijn haatgevoel niets uit xD

En hup hup Tim, on topic. tsss, spammen in je eigen thread. Schaam je. (en ik geef je nog wel gelijk :eek: )
 

DeletedUser71121

Guest
ik ga beginnen selectief tekstjes opslaan zodat ik ooit genoeg bewijs heb dat al de berispingen van poo aan mijn adres gedreven zijn door een haatgevoel en niet meer gerelateerd zijn aan de regels :cool:

dan krijg ik ofwel geen berispingen meer, ofwle komt hoer een andere clown :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Ik vind dit zéér ongepast taalgebruik en dus reden genoeg voor een ban.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
je hebt de subtiele belediging gevonden :(

@poo, ik spam niet, het principe van een spelshow is dat d epresentator de stille momenten moet volpraten ;)
 

DeletedUser66999

Guest
jammer dat het onderwerp van deze spelshow de laatste dagen weinig van zich laat horen :(
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
ze speelden het tactisch, ze lieten de euro lichtjes stijgen waardoor er massaal veel aandelen zijn verhandeld als kerstcadeautjes, en nu gaat de waarde weer heel hard zakken waardoor ze dikke winst maken :D

technisch gezien is het dus werken wat ze deden ;)
 
Reactiescore
133
ik ga beginnen selectief tekstjes opslaan zodat ik ooit genoeg bewijs heb dat al de berispingen van poo aan mijn adres gedreven zijn door een haatgevoel en niet meer gerelateerd zijn aan de regels :cool:

dan krijg ik ofwel geen berispingen meer, ofwel komt hier een andere clown :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Even een momentje van mentale ondersteuning...
Tim, je gaat net zo lekker, we willen je nog niet kwijt hier :(
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Uitslag aflevering 6

b0930294ab82570686eb40247893d13c.png


Dit is de waarde van de euro op het einde van deze dag. De beste beursinschatter bleek Death Knight 13 te zijn. Wij wensen hem alvast een welgemeende proficiat en zullen beoordelen of hij vandaag een even sterke beurskenner blijkt te zijn. Vanaf 10u kunt u weer geldige stemmen insturen. Het prijzengeld dat vast hangt aan deze overwinning zal u bezorgd worden, mogelijk extra donaties bij deze aflevering moet u zelf bespreken met degenen die duidelijk maakten te willen doneren. Nogmaals proficiat Death night 13 en veel succes aan de deelnemers van aflevering 7.

 
Reactiescore
60
8.800.000
 
Bovenaan