Raad de Euro

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Uitslag aflevering 5

b7190bd1d77d271b2140618ae0039cd2.png


Dit is de waarde van de euro op het einde van deze dag. De beste beursinschatter bleek Dragonfriend723 te zijn. Wij wensen hem alvast een welgemeende proficiat en zullen beoordelen of hij vandaag een even sterke beurskenner blijkt te zijn. Vanaf 10u kunt u weer geldige stemmen insturen. Het prijzengeld dat vast hangt aan deze overwinning zal u bezorgd worden, mogelijk extra donaties bij deze aflevering moet u zelf bespreken met degenen die duidelijk maakten te willen doneren. Nogmaals proficiat Laurens, en veel succes aan de deelnemers van aflevering 6.

 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
60
8.600.000
 
Reactiescore
2
Hahaha, inleiding is schitterend geschreven Tim. Ik heb me doodgelachen. + mooi initiatief.
Mijn gokje is: 8.765.432
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
:eek: jullie haters :(

poo, kjel en wie zweeft er hier nog allemaal, gok is 1 meer dan laurens, of 1 minder dan skykiller
 

DeletedUser72040

Guest
Hoe kan het dat jij ineens tijd hebt voor het af? Ik hoorde dat je een succesvolle carrière had als schetenlater. Is dat niks geworden??

ik ben idd nog steeds succesvol, ik geef sinds kort zelf scheetdances (een variant op lapdance) waarbij de danser (ik dus) zich lekker mag uitleven op het gezicht van de persoon in kwestie, remco geïnteresseerd? Vanavond is er een speciale extra geur voorzien: de verdorven studentengeur van in de blok.

U kan mij altijd bereiken op het nummer: 0499/387291
 
Bovenaan