Aanpassing AM

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 31 73,8%
  • Nee

    Stemmen: 11 26,2%

  • Totaal aantal stemmers
    42

DeletedUser69350

Guest
Yo,

Vind het irritant dat AM soms vastloopt, omdat boerderij volzit. Dat heb je al best snel als je ook tegelijkertijd troepen aanzet bij de AM.

Nu zou ik graag een aanpassing willen zien dat de AM automatisch de eerstvolgende bouwopdracht uitvoert die wél mogelijk is met een volle boerderij. In dit geval dus of de boerderij zelf of de opslagplaats.

Kleine aanpassing, maar scheelt een hoop denk ik.

Edwin
 

DeletedUser72568

Guest
Gaat al zo? :p
Hier moet hij eerst muur bouwen en als dat niet lukt bouwt hij gewoon de boerderij uit tot de opdracht wel kan. :p
 

DeletedUser63648

Guest
Reden voor de nee van mij idd. Leer AM gebruiken jongens, het is niet voor nubjes.
 

DeletedUser69350

Guest
Serieus? Soms als ik overzicht van AM open zie ik echt tig dorpen staan met volle boerderij die nog niet 30 is ..
Mja, zal eens beter gaan opletten dan :D

Reden voor de nee van mij idd. Leer AM gebruiken jongens, het is niet voor nubjes.

damn jij trekt je conclusies echt snel, nu voel ik me noob :(
 
Reactiescore
206
Ook ik heb inderdaad al eens opgemerkt dat wanneer er geen boerderij plek meer is voor een actie -troepen maken, gebouwen uppen- de AM deze vanzelf omhoog gooit.

Voor mij dan een 'nee'. Gezien dit al zo werkt :)
 

DeletedUser63648

Guest
ja hehe weet je niet hoe tering duur boer 30 is? Als je dan ook nog regelmatig muntjes slaat komt die daar nooit aan toe :)
 

DeletedUser59685

Guest
Als je 9k dorpen edeld waar de boer 1 op is, je zet AM aan en de boer gaat dan gewoon omhoog, weet je wel dat het zo al werkt :p
want normaal zou de eerste opdracht standbeeld zijn, maar aangezien dat niet gaat doet die eerst een hoop boerderijtjes omhoog.
Weet de mod hier dan niet dat dit zo al werkte?
Dat topic kan beter verwijderd worden want is nutteloos voor idee aangezien het geen idee is.
 
Reactiescore
1.367
Als je 9k dorpen edeld waar de boer 1 op is, je zet AM aan en de boer gaat dan gewoon omhoog, weet je wel dat het zo al werkt :p
want normaal zou de eerste opdracht standbeeld zijn, maar aangezien dat niet gaat doet die eerst een hoop boerderijtjes omhoog.
Weet de mod hier dan niet dat dit zo al werkte?
Dat topic kan beter verwijderd worden want is nutteloos voor idee aangezien het geen idee is.

Als je een dorpje hebt waar alles opgebouwd is behalve de boerderij dan zal die altijd het eerstvolgende gebouw uppen dat nog niet aan je sjabloon voldoet
 

DeletedUser59685

Guest
Dat weet ik, maar normaal is standbeeld voor boerderij maar dat kan die niet dus pakt die boerderij. Ik weet dat dit al in de AM zit wat er hier als idee wordt gepost.
 

DeletedUser26555

Guest
Ik zou graag in massarecrutering of am er een filter is dat als een bepaald lvl van gebouwen nog niet bereikt is je geen troepen kan bijbouwen... het gaat hier dan over alle gebouwen want nu bouw ik soms met am en mijn boerderij zit vol en ik heb een muur van 11...
 

DeletedUser59685

Guest
ik zat ook zo steeds met een muur die niet maxed was zonder AM. Maar sinds een maand gebruik ik nu AM en heb alle dorpen omgegooid zodat alles gelijke punten en troepen heeft nu. Geen problemen meer met dat de boer vol zit als er nog iets gebouwd moet worden.
 

DeletedUser56459

Guest
Ik zou graag in massarecrutering of am er een filter is dat als een bepaald lvl van gebouwen nog niet bereikt is je geen troepen kan bijbouwen... het gaat hier dan over alle gebouwen want nu bouw ik soms met am en mijn boerderij zit vol en ik heb een muur van 11...

Kun je makkelijk oplossen door 100 boerderijplekken vrij te houden bij het rekruteren, gewoon invullen.
Voor die 100 troepjes ga je ook geen dorp leegkrijgen of een dorp behouden.
Nuja, 1 op de 100 misschien :p
 

DeletedUser71618

Guest
Ik zou graag in massarecrutering of am er een filter is dat als een bepaald lvl van gebouwen nog niet bereikt is je geen troepen kan bijbouwen... het gaat hier dan over alle gebouwen want nu bouw ik soms met am en mijn boerderij zit vol en ik heb een muur van 11...

Of je rekent gewoon exact uit hoeveel boerderij-eenheden erin kunnen en stelt de AM en massa recruiter daarop in? Is niet zo moeilijk als je de juiste sites of scripts vindt. Of gewoon even bij de boerderij van een uitgebouwd dorpje kijken, dan zie je hoeveel eenheden er in gebouwen zit.
 
Reactiescore
372
Dat weet ik, maar normaal is standbeeld voor boerderij maar dat kan die niet dus pakt die boerderij. Ik weet dat dit al in de AM zit wat er hier als idee wordt gepost.

Bij mij is dat nooit het geval geweest. Als de boerderij vol zit, eindigt de AM de gebouwenmanager van dat dorp. Dan moet ik dus eerst de boerderij uppen, om vervolgens de gebouwenmanager weer aan te zetten.

Ik vind dit sowieso een toevoeging die totaal geen kwaad kan, daarom stem ik ook voor. Het voegt namelijk iets toe waar een aantal spelers wel baat bij hebben. Begrijp dan ook niet hoe iemand dit een slecht idee kan vinden.
 

DeletedUser56459

Guest
Bij mij is dat nooit het geval geweest. Als de boerderij vol zit, eindigt de AM de gebouwenmanager van dat dorp. Dan moet ik dus eerst de boerderij uppen, om vervolgens de gebouwenmanager weer aan te zetten.

Ik vind dit sowieso een toevoeging die totaal geen kwaad kan, daarom stem ik ook voor. Het voegt namelijk iets toe waar een aantal spelers wel baat bij hebben. Begrijp dan ook niet hoe iemand dit een slecht idee kan vinden.

Als het klopt wat je zegt vind ik dit zeer vreemd want bij mij en nog anderen zo te lezen doet de AM dit al.
 
Bovenaan