Mental, Story, Mompel

DeletedUser65242

Guest
Pot verwijt de ketel :rolleyes:
Je stam gaat samenwerking aan met Lost. , 1 grote cf stam binnen mental,
en moedigt ze dan ook aan meer en meer te cf'en.
Dit is goed gezien van Story, maar nu ons niet verwijten van te clusterfucken zou ik zeggen.

Zolang het 10 k dorpen edelen betreft vind ik het niet echt zuiver cf'en,
het word pas smerig wanneer je de farmruimte gaat beginnen afpakken :bijl:
Tommieboyy (ik veronderstel dat je het over hem hebt) heeft enkel reeds (gedeeltelijk of volledig)
uitgebouwde dorpen genomen binnen jou cluster. Ik zeg niet dat ik het zou doen, dat niet, ik vind dat ook niet leuk,
maar het brengt die cf's wel in verzachtende omstandigheden (ook door de grote geschiedenis van die cf's)
tov de cf's van Lost. binnen het mental cluster


Ook steun ik Danny, want hij is zich beter aan het verdedigen dan anders :eek:
EDIT: op zijn laatste bericht na dan :mad:

Tommieboyy heeft dit al tijden geleden gedaan. Hier gaat je argument betreft de Lost geschiedenis al op. Aangezien jullie degene zijn die dan begonnen zijn.

54-16-28 (486|521) K54 10,069 Barbaar Tommieboyy [Mental] 2014-07-17 00:55:18

En idd, het is een 10k dorp. Dan nog hij ligt compleet buiten zijn cluster en midden in mijn cluster. Is dus gewoon puur gedaan om te etteren. Ook was dit van een speler die recentelijk op BB was, dus ik heb nog amper de tijd gehad om die BB's te edelen.

Overigens zijn de spelers van Lost. gewoon begonnen op de plek waar ze liggen en zijn zij niet expres daarheen gejumped oid. Valt dus niet te vergelijken :eek:
 
Reactiescore
579
en even ter rectificatie(zeg ik dat goed?) Ik hoor hier en daar zeggen dat ik gewoon zou door edelen op een account dat gebanned wordt bij de vijand. Echter is dit niet waar. Ligt er wel aan dat wanneer we een account klein hebben en het banned zichzelf door dubbel account het een ander verhaal is maar zou willem op ban komen zou ik hem sws niet edelen, puur omdat er niks aan is op die manier. Natuurlijk is het voor mij makkelijk praten omdat een account uit mijn stam op ban staat en mental als het goed is nu de reden weet.
Maar ik zou mijn eigen stamgenoten in elk geval proberen te overtuigen dan niet aan te vallen mits de reden niet gegrond was. Maar dat kan je afwachten tot de support definitief is en dat zou ik dan ook zeker doen. En zelfs al zou iemand aan mijn front een ban krijgen en dorpen vermindering of iets, dan zou ik zelfs nog gewoon eerst die speler, in dit geval willem, zijn dorpen weer laten edelen en er niet misbruik van maken.

Volgens mij heb je echt totaal een verkeerd beeld van me triador.
Ongetwijfeld... maar jij ook van mij. Verder kan je nu mooi weer spelen... maar dat gaat er bij mij niet in. Ik heb al wat leuke acties gezien van jou en je stamgenoten. Van VV in BG stammen, overnemen van spelers uit een BG, spelers weg rekruteren.... ik kan een hele lange lijst maken van de afgelopen maanden en ik vergeet niets. Als ik een afrekening zou moeten maken -en ja, je hebt overal wel een rotsmoes voor- dan moeten we nog een stuk of vijf Tide's tegen komen, voor we aan het rente deel zijn gekomen.

Opvallend ook hoe vaak je wel niet willem/gerwin/grondie als voorbeeld neemt of veren in zijn achterste steekt. Men denkt dan vaak... ow wat aardig... voor mij is het dan: wat heb je weer nodig... nu of in de toekomst. Ik mocht je niet, Ik mag je nu niet en ook in de toekomst, zie ik daar geen verandering in komen. Je bent aalglad, en achter alles zit een bedoeling. Ik vind jou (persoonlijke mening) een naar ventje en nog slechtere leider. Nog niet één van je plannetjes is werkelijk geheel gelukt.

Tot zover de vriendelijkheid. Die heb ik van jou of je maatjes niet nodig.
 

DeletedUser81928

Guest
Haha, ach ja dan lach ik maar om je achterdocht.

Overnemen van spelers uit bg of vijandige stammen doen we blijkbaar allebij. Maar kom maar met de lijst Ben benieuwd.
willem is mn buurman en gewoon een speler waar ik veel contact mee heb. Vestri leek me ook gezellig en biervertier net zo. Ericxl ook goeie gast die gewoon normaal kunnen doen. Ik heb niks van ze nodig dat denk jij, jij noemt het rotsmoesen ik noem het gewoon weerleggingen die jij afdoet als smoesen zodat je je ongelijk niet hoeft toe te geven.

Maar prima zo ken ik je weer, ik schrok vanmiddag al toen je vriendelijke posts op het af deed. Aalglad en achter alles zit een bedoeling, dat is totaal niet waar. Ben wel net bij de barbier geweest maar dat is een ander verhaal en zelfs toen bleven er stoppeltjes over dus zo glad valt wel mee.

En je weet niet eens wat mijn plannen allemaal zijn, je denkt het vast en zeker te weten. Het klopt dat niet alles gaat zoals ik het graag gezien had, maar thats live. Als vele plannen deels lukken zie het gewoon als succes want ik verwacht op een wereld als deze al niet eens meer dat hele plannen lukken ;).

Nou weltrusten en slaap zacht, geen nachtmerries van me krijgen hea daarvoor is het maar een spelletje :p
 

DeletedUser73318

Guest
Kunnen we allemaal niet gewoon accepteren dat in heel W37 geen eervol spel gespeeld wordt en alles toch vrij moraalloos is :D
 
Reactiescore
111
Ik kom jullie weer pesten hoor :cool::cool:
 

DeletedUser81928

Guest
Naah ga toch proberen om er wat van te maken en het zo eervol mogelijk te houden. Ook al denken sommigen hier van niet,
 

DeletedUser

Guest
Kunnen we allemaal niet gewoon accepteren dat in heel W37 geen eervol spel gespeeld wordt en alles toch vrij moraalloos is :D

Een van de weinige oprecht eerlijke en goede post die ik hier zie. Want ik geef je groot gelijk.. jammer genoeg...

Bart
 

DeletedUser60969

Guest
Een van de weinige oprecht eerlijke en goede post die ik hier zie. Want ik geef je groot gelijk.. jammer genoeg...

Bart

Vind het eerder in de categorie moraalridders, alsof het op andere werelden niet gebeurd.
Meeste spelers die W37 spelen hebben er een aandeel in het gebeuren op de wereld.
En ik moet eerlijk zeggen, ik heb wel eens grotere stabs gezien dan wat er op W37 gebeurd.
Laten we nu niet allemaal zielig lopen klagen over W37...
 

DeletedUser73487

Guest
Ongetwijfeld... maar jij ook van mij. Verder kan je nu mooi weer spelen... maar dat gaat er bij mij niet in. Ik heb al wat leuke acties gezien van jou en je stamgenoten. Van VV in BG stammen, overnemen van spelers uit een BG, spelers weg rekruteren.... ik kan een hele lange lijst maken van de afgelopen maanden en ik vergeet niets. Als ik een afrekening zou moeten maken -en ja, je hebt overal wel een rotsmoes voor- dan moeten we nog een stuk of vijf Tide's tegen komen, voor we aan het rente deel zijn gekomen.

Opvallend ook hoe vaak je wel niet willem/gerwin/grondie als voorbeeld neemt of veren in zijn achterste steekt. Men denkt dan vaak... ow wat aardig... voor mij is het dan: wat heb je weer nodig... nu of in de toekomst. Ik mocht je niet, Ik mag je nu niet en ook in de toekomst, zie ik daar geen verandering in komen. Je bent aalglad, en achter alles zit een bedoeling. Ik vind jou (persoonlijke mening) een naar ventje en nog slechtere leider. Nog niet één van je plannetjes is werkelijk geheel gelukt.

Tot zover de vriendelijkheid. Die heb ik van jou of je maatjes niet nodig.

Mag ik die lijst zien, en dan zal ik weer creatieve rotsmoesjes bedenken :D...
Want dit zijn forse beschuldigingen en zeker onwaarheden

(kiss)

Kunnen we allemaal niet gewoon accepteren dat in heel W37 geen eervol spel gespeeld wordt en alles toch vrij moraalloos is :D

En mag ik vragen waar jij speelt...
 

DeletedUser60969

Guest
Ontopic blijven aub, zijn altijd dezelfde die off topic gaan :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
 

DeletedUser

Guest
Vind het eerder in de categorie moraalridders, alsof het op andere werelden niet gebeurd.
Meeste spelers die W37 spelen hebben er een aandeel in het gebeuren op de wereld.
En ik moet eerlijk zeggen, ik heb wel eens grotere stabs gezien dan wat er op W37 gebeurd.
Laten we nu niet allemaal zielig lopen klagen over W37...

Dat zegt hij ook niet en dat zeg ik ook niet.. het gaat er mij niet om of Arnold groter spierballen heeft dan Sylvester.. het gaat er mij om dat ze allebei grote spierballen hebben.. :eek::eek:
 
Bovenaan