Mental, Story, Mompel

Reactiescore
579
Nou niet precies... ik maakte daarna niet dezelfde fouten... maar meer dat ik een foute keuze, ook zelf zag als een foute keuze... dat specifieke moment, wilde ik pas inzien tien werelden later (eigenlijk elf).

Wat betreft Fichtme is wat Henkie zojuist zei. Rise Against wist al dat Henkie zou leaven gezien hij naar Mental wilde. Mental wilde het account op delete of een nieuw team erop. Vervolgens gaat Rise Against dit er nog even inwrijven. Nogal vies, maar helaas weet die knul niet beter.
T is niet dat de rest van de stam hier weet van heeft. Slechts twee personen zijn hier van op de hoogte en ik ben daar één van.
 

DeletedUser72524

Guest
Nou niet precies... ik maakte daarna niet dezelfde fouten... maar meer dat ik een foute keuze, ook zelf zag als een foute keuze... dat specifieke moment, wilde ik pas inzien tien werelden later (eigenlijk elf).

Dus je wilt zeggen dat je nu geen fouten meer maakt :eek:, dus er is nog hoop voor mij ;)
 
Reactiescore
579
Ik maakte de wereld erop al geen fouten meer... of eigenlijk na W12, toen een stamgenoot mij backstabte en ik voortaan wist dat je niet iedereen blindelings moest vertrouwen. Maar een fout erkennen... in dat geval en op dat moment, was het heel moeilijk. Nu doe ik dat zonder mankeren... ben je fout, dan ben je fout. Maar toen moest ik dat nog leren.
 
Reactiescore
57
Henkie had het niet naar z'n zin in Mental. Hij is gewoon weer overgehaald om weg te gaan uit Story. Waarschijnlijk omdat Daniel nu op Casimodo weer speelt. Waar heeft Story zich precies teleurgesteld dan?

Verder heeft hij geen afscheidspost, niks gedaan. Beetje jammer dit weer.

Hoop dat de post van Fichtme genoeg verduidelijk heeft. Ik was NIET op de hoogte van zijn plotselinge leave uit Story, wat voor mij als een verrassing kwam. Pas op met aannames maken.


Wat betreft Fichtme is wat Henkie zojuist zei. Rise Against wist al dat Henkie zou leaven gezien hij naar Mental wilde. Mental wilde het account op delete of een nieuw team erop. Vervolgens gaat Rise Against dit er nog even inwrijven. Nogal vies, maar helaas weet die knul niet beter.

Dat inwrijven hier op het AF doet een beetje vies aan ja..
 
Reactiescore
579
Ah, nee, nu snap ik het... toch zit je volgens mij mis. het zijn voorwaarden die hij niet kent... en die ik gesteld heb. Zou natuurlijk kunnen dat Henny hem dit verteld heeft, maar ik vraag mij dat af op het moment van reageren.
 
Reactiescore
1.367
Mijn post was gewoon om een gesprek op gang te zetten met story, niet perse iets uit te lokken.

assasin of war zei:
Henkie had het niet naar z'n zin in Mental. Hij is gewoon weer overgehaald om weg te gaan uit Story. Waarschijnlijk omdat Daniel nu op Casimodo weer speelt. Waar heeft Story zich precies teleurgesteld dan?

Verder heeft hij geen afscheidspost, niks gedaan. Beetje jammer dit weer.

Voor zover ik weet voelde henkie zich genaaid door zijn buren en oud-stamgenoten dat ze hem naar story hebben gelokt/over gehaald hebben er toch heen te gaan. en als je na een week al weet dat je daar je niet thuis voelt en liever ergens anders heen gaat is dat zijn keus
 

DeletedUser

Guest
Mijn post was gewoon om een gesprek op gang te zetten met story, niet perse iets uit te lokken.



Voor zover ik weet voelde henkie zich genaaid door zijn buren en oud-stamgenoten dat ze hem naar story hebben gelokt/over gehaald hebben er toch heen te gaan. en als je na een week al weet dat je daar je niet thuis voelt en liever ergens anders heen gaat is dat zijn keus

Hoe kan hij zich daardoor genaaid voelen? Je maakt zo'n keuze zelf, of je moet er makkelijk over te halen zijn en andere de keuzes voor je laten maken, maar dat lijkt me niet hier het geval.

En dan alsnog, als het je niet bevalt kan je hier mee naar de leiding stappen van die stam of op z'n minst een post neerzetten dat je weggaat.
 
Reactiescore
1.367
Hoe kan hij zich daardoor genaaid voelen? Je maakt zo'n keuze zelf, of je moet er makkelijk over te halen zijn en andere de keuzes voor je laten maken, maar dat lijkt me niet hier het geval.

En dan alsnog, als het je niet bevalt kan je hier mee naar de leiding stappen van die stam of op z'n minst een post neerzetten dat je weggaat.

En nu heeft hij de keuze gemaakt om niet verder te gaan in story, makkelijk zat toch?
 

DeletedUser73972

Guest
Hoe kan hij zich daardoor genaaid voelen? Je maakt zo'n keuze zelf, of je moet er makkelijk over te halen zijn en andere de keuzes voor je laten maken, maar dat lijkt me niet hier het geval.

En dan alsnog, als het je niet bevalt kan je hier mee naar de leiding stappen van die stam of op z'n minst een post neerzetten dat je weggaat.

Een eigenschap van Henkie is dat hij veel te veel goed wil doen voor iedereen,
en zich om die reden makkelijk laat overhalen.
De sier van iemand die voor de eerste keer een wereld speelt ;)
 
Reactiescore
111
Hoe kan hij zich daardoor genaaid voelen? Je maakt zo'n keuze zelf, of je moet er makkelijk over te halen zijn en andere de keuzes voor je laten maken, maar dat lijkt me niet hier het geval.

En dan alsnog, als het je niet bevalt kan je hier mee naar de leiding stappen van die stam of op z'n minst een post neerzetten dat je weggaat.

Ben ik met je eens ja ;)
 

DeletedUser

Guest
Een eigenschap van Henkie is dat hij veel te veel goed wil doen voor iedereen,
en zich om die reden makkelijk laat overhalen.
De sier van iemand die voor de eerste keer een wereld speelt ;)

Dan alsnog, als het je niet bevalt kan je hier mee naar de leiding stappen van die stam of op z'n minst een post neerzetten dat je weggaat.

Ja, dit is een herhaling uit mijn vorige post. Het is altijd moeilijk om alles te begrijpen op je eerste wereld, maar daar heb je dus andere mensen voor om je te helpen. Het is niet zo moeilijk om iemand op skype aan te spreken of een mededeling te sturen dat je je niet lekker in de stam voelt.

Verder wens ik je veel plezier in Mental toe, Henny.
 

DeletedUser81928

Guest
De frustraties zijn er her en der denk ik uit, zelfs triador doet vriendelijk al is het tegen henkie :p
 

DeletedUser81928

Guest
en even ter rectificatie(zeg ik dat goed?) Ik hoor hier en daar zeggen dat ik gewoon zou door edelen op een account dat gebanned wordt bij de vijand. Echter is dit niet waar. Ligt er wel aan dat wanneer we een account klein hebben en het banned zichzelf door dubbel account het een ander verhaal is maar zou willem op ban komen zou ik hem sws niet edelen, puur omdat er niks aan is op die manier. Natuurlijk is het voor mij makkelijk praten omdat een account uit mijn stam op ban staat en mental als het goed is nu de reden weet.
Maar ik zou mijn eigen stamgenoten in elk geval proberen te overtuigen dan niet aan te vallen mits de reden niet gegrond was. Maar dat kan je afwachten tot de support definitief is en dat zou ik dan ook zeker doen. En zelfs al zou iemand aan mijn front een ban krijgen en dorpen vermindering of iets, dan zou ik zelfs nog gewoon eerst die speler, in dit geval willem, zijn dorpen weer laten edelen en er niet misbruik van maken.

Volgens mij heb je echt totaal een verkeerd beeld van me triador.
 
Reactiescore
1.367
en even ter rectificatie(zeg ik dat goed?) Ik hoor hier en daar zeggen dat ik gewoon zou door edelen op een account dat gebanned wordt bij de vijand. Echter is dit niet waar. Ligt er wel aan dat wanneer we een account klein hebben en het banned zichzelf door dubbel account het een ander verhaal is maar zou willem op ban komen zou ik hem sws niet edelen, puur omdat er niks aan is op die manier. Natuurlijk is het voor mij makkelijk praten omdat een account uit mijn stam op ban staat en mental als het goed is nu de reden weet.
Maar ik zou mijn eigen stamgenoten in elk geval proberen te overtuigen dan niet aan te vallen mits de reden niet gegrond was. Maar dat kan je afwachten tot de support definitief is en dat zou ik dan ook zeker doen. En zelfs al zou iemand aan mijn front een ban krijgen en dorpen vermindering of iets, dan zou ik zelfs nog gewoon eerst die speler, in dit geval willem, zijn dorpen weer laten edelen en er niet misbruik van maken.

Volgens mij heb je echt totaal een verkeerd beeld van me triador.

Het pad dat bewandeld is is gewoonweg verkeerd, wij zien een account dat niet meer groeit en horen geruchten dat t gebanned is. natuurlijk gaan we dan edelen, maar als jij het nu met de leiding van mental besproken had kan ik je garanderen dat we hadden gewacht tot hij terug was, hij bb was, of tot jullie zelf gingen internen

en niet pas iets posten als wij aan t edelen slaan
 
Bovenaan