Automatisch geupdate kaartjes

DeletedUser5456

Guest
Wat is dit nu? Kaartjes weg?

Inderdaad, omdat er hier en daar wat commentaar op mijn kaartjes was stel ik ze niet langer beschikbaar op het forum. Ik zal jullie dus niet langer mijn kaartjes op elke wereld opdringen. Nu hebben de spelers op de werelden zelf de keus om te bepalen welke kaartjes ze willen zien.

Het goede nieuws is dat de kaartjes nog steeds wekelijks worden gemaakt, echter worden ze alleen online beschikbaar gesteld op http://tw.hezhi.nl. Aan de spelers van de werelden dan zelf de keus of ze deze al dan niet op het forum plaatsen.

Tevens is er een geheel nieuw script geschreven om de kaartjes te updaten en zijn er enkele vernieuwingen aangebracht:

De vernieuwingen die zijn aangebracht zijn:

* geen afhankelijkheid meer van twplus voor de oda stats
* een strakker/schoner en vooral smaller design
* vernieuwingen in de code
* nieuwe kaartjes:
o top 10 ODD stammen
o groei top 10 stammen
o top 15 ODD spelers
o speler dominantie
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Mooie kaartjes..:) Is Turbo uit de top 15 ODA?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wauw, leuke kaartjes! Ook leuk om 'ns wat andere kaartjes te zien dan normaal ;). Goed bezig!
 

DeletedUser

Guest
Zoals ik al eerder heb aangegeven zijn dit leuke kaartjes, maar de OD kaarten hebben weinig tot geen relevantie. Wie wil er nu de moraalbrekerstammetjes zien? Bijvolgens klopt hij niet aangezien Turbodave222 er niet bij staat.
 

DeletedUser3621

Guest
Zoals ik al eerder heb aangegeven zijn dit leuke kaartjes, maar de OD kaarten hebben weinig tot geen relevantie. Wie wil er nu de moraalbrekerstammetjes zien? Bijvolgens klopt hij niet aangezien Turbodave222 er niet bij staat.

bij spelers word dat weggefilterd door de minder dan 20 dorpen verlies regel.
bij stammen weet ik niet precies of er ook zoiets is
 

DeletedUser

Guest
Haha tynn en ik staan bij ODA ranglijst, alleen omdat we wat kleiner zijn.
Best grappig om eens te zien, maar turbodave had daar zeker bij mogen(moeten) staan.
 

DeletedUser5456

Guest
Zoals ik al eerder heb aangegeven zijn dit leuke kaartjes, maar de OD kaarten hebben weinig tot geen relevantie. Wie wil er nu de moraalbrekerstammetjes zien? Bijvolgens klopt hij niet aangezien Turbodave222 er niet bij staat.

Graag aantonen met berekeningen, formules staan in mijn post.

En persoonlijk vind ik mijn kaartjes relevanter dan de top10 ODA. Mijn kaartjes geven de spelers/stammen weer die voor hun puntenaantal het meest aanvallend zijn. Als je het puntenaantal zou weglaten dan heb je een kaart die er ongeveer zou uitzien als de top 10 stammen, want meer punten betekent meer aanvalsdorpen en betekent automatisch een hogere ODA.
 

DeletedUser19851

Guest
echt duidelijk!

nu heb je gelijk info overde helewereld!
 

DeletedUser19851

Guest
Thanks Hezhi! :D

nu heb jij gelijk weer wat minder kaartjes te maken :p nu kan je "speciale" kaartejs gaan maken zo als "oorlogs kaarten" enzo :)

heil hezhi!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Graag aantonen met berekeningen, formules staan in mijn post.

En persoonlijk vind ik mijn kaartjes relevanter dan de top10 ODA. Mijn kaartjes geven de spelers/stammen weer die voor hun puntenaantal het meest aanvallend zijn. Als je het puntenaantal zou weglaten dan heb je een kaart die er ongeveer zou uitzien als de top 10 stammen, want meer punten betekent meer aanvalsdorpen en betekent automatisch een hogere ODA.

Volgens jou formule:

Turbodave222
Punten: 3.049.100
ODA: 35,25 Mio.

35,25 Mio/3,049,100^0.90 = 51.09

;)
 

DeletedUser5456

Guest
Volgens jou formule:

Turbodave222
Punten: 3.049.100
ODA: 35,25 Mio.

35,25 Mio/3,049,100^0.90 = 51.09

;)

Klopt, maar hij is afgelopen maand wel meer dan 20 dorpen verloren. Echter ook een aantal aan zichzelf en dat neem ik nog niet mee in mijn script. Puntje van aanpassing voor een volgende update.
 

DeletedUser

Guest
Klopt, maar hij is afgelopen maand wel meer dan 20 dorpen verloren. Echter ook een aantal aan zichzelf en dat neem ik nog niet mee in mijn script. Puntje van aanpassing voor een volgende update.

Oke, daar had ik niet op gelet.
 

DeletedUser

Guest
Kijk, daar zaten we op te wachten. De kaartjes laden wel uitermate traag bij mij na het openen van een spoiler, maar goed. Dat is het waard ;) Denk dat we hier wel veel baat bij hebben. Mijn complimenten, bedankt Hezhi! :)

De FearUS spelers uit de lijst van de 15 meest aanvallende spelers liggen mooi geclusterd zeg :p
 

DeletedUser

Guest
boeh slecht kaartje :))

turbo staat er niet op :)


haha nee, ik sta er niet op, maar blend, xenophidia, en at dooms end staan er ook niet op voor zelfde redenen.

Alle 4 meer dan 20 dorpen verloren, meer spannend dan dit kan de strijd echt niet meer worden.

Maar denk ook dat hun ook 20 dorpenv erloren hebben door ze zelf grotendeels te edelen, dus als daar rekening mee gehouden wordt, staan ze er ook volgende keer op
 

DeletedUser

Guest
Misschien een beetje newbish, maar ik kom met die berekeningen niet op de waardes die hier zijn berekend. Wie legt het mij uit?
 

DeletedUser

Guest
Misschien een beetje newbish, maar ik kom met die berekeningen niet op de waardes die hier zijn berekend. Wie legt het mij uit?

Ik snap het ook niet en ik wil het ook niet snappen. :eek: Waarom doen ze dat net weer iets anders als op twstats of twplus.
 
Bovenaan