Jaarlijkse Awards

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Ja dames en heren, geloof het of niet, maar Wereld 36 is ooit eens begonnen. 11 december vorig jaar is deze wereld van start gegaan! Er is in dit jaar veel gebeurd en dat is niet vreemd op een snelheid 2 wereld.

Bij een poging om dit forum weer nieuw leven te geven is hier de mogelijkheid op een soort Golden Awards lijst in te vullen, maar dan de Extreme Mega versie. Ik zal mijn eigen lijst dit weekend doen. Laten we terugblikken op W36!

Het liefst zien we natuurlijk lijstjes met enige uitleg en toelichting bij vragen. Ik kan je garanderen: je krijgt ze anders achteraf. Het maakt tevens een lijstje compleet.

Succes met invullen!

Speler van het Jaar - Wie heeft in 2014 het meeste van zichzelf laten zien?
1-
2-
3-

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1-
2-
3-

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1-
2-
3-

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1-
2-
3-

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1-
2-
3-

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1-
2-
3-

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1-
2-
3-

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1-
2-
3-

Meest Veelbelovende Speler van 2014 - Met welke speler moeten in 2015 serieus rekening mee houden?
1-
2-
3-

Meest Veelbelovende Stam van 2014 - Met welke stam moeten we in 2015 serieus rekening mee houden?
1-
2-
3-
 

DeletedUser1206

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2014 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Peuter Power
2- Sandor Clegane < de originele starter dan
3- Sjaakmans < Moet toch een beetje arrogant blijven :D Ondanks winterevent houd ik het toch aardig lang vol voor een eerste wereld.

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- D < zonder twijfel...
2- Serve. Voor de tijd dat het slechter ging en ze het met D aan de stok kregen.
3- Radium < voor het lange bestaan want ze hebben nog niks knaps gepresteerd.

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Youri (dacapital) Ten tijden van Serve heeft hij weken lang zonder OS standgehouden zonder dorpverlies.
2- P=M < het overblijfsel ervan heeft het nog een lange tijd uitgehouden totdat ze het zat waren
3- jeremyy34 < Nu denken jullie wie de fk is dat ? nou dat was een kleine rotzak die in de weg lag zonder stam of os. 10x zo klein als iedereen om hem heen en we kwamen er pas door toen alles kapot was gekatapult.

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Mark (borno) moet ik toch wel een pluim geven voor z`n aanvalspraktijken
2- Peuter Power < ook effectief in de aanval
3- Enig ander D lid < niemand heeft D geevenaard in het effectief aanvallen van zijn tegenstanders.

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Jordy (D)
2- Pyramids (Serve)
3- Harmen (.Pi)

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Sj44kie... \
2- Careless ... > Uiteraard geen uitleg nodig bij deze godenposters :D
3- Spoelworm /

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Gilles < Grootste praatjes maar wanneer er front dreigde te komen ging ie naar de vijand onder het mom van vv weg ermee.
2- King Ringo < Heeft 1 massa af kunnen slaan daarna op delete.
3- Zakitaki < Grote praatjes en idem dito na 1 massa opgeedeld.

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Het moment dat Call of Cthulu op delete ging. Toch wel een traantje van geluk weggepinkt.
2-
3-

Meest Veelbelovende Speler van 2014 - Met welke speler moeten in 2015 serieus rekening mee houden?
1- Comatoes < mits ze actief blijven en een stam vinden.
2- Cembio < .... :3 If ya know wat i mean
3-

Meest Veelbelovende Stam van 2014 - Met welke stam moeten we in 2015 serieus rekening mee houden?
1- D
2- Radium
3- Een of ander kweeksel van het overige?
 

DeletedUser

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2014 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Bert & Rhino op SJG.
2- Luuk/Teun/Daan op Katze
3- Dan kies ik hier voor Bullas, die, ondanks behoorlijk tegenslagen in het begin van zijn jump, toch een mooi account in de rim heeft op weten te bouwen.

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- |D|, lijkt me duidelijk
2- |A|, opzich is het bereiken van het feit dat je mag samenwerken met |D| al een prestatie op zich.
3- Troll, ondanks dat ze nog maar net bestaan komen ze hier toch op de 3de plaats. Zegt ook wel wat over het niveau van de andere stammen overigens.

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- DaCapital, al is het niet helemaal waar wat sjaakie zei en werden daar ook behoorlijke deffouten gemaakt.
2- Het Laatste Draakje, al is het natuurlijk moeilijk om een aanval van Ringo en de zijnen een 'massa' te noemen, maar toch zijn er wat accounts aan dit fenomeen ten onder gegaan. HLD echter totaal niet.
3- Moeilijk om hier nog iemand te noemen, als ik bijvoorbeeld kijk naar de ODD ranglijst zijn er weinig accounts die stand hebben gehouden tijdens massa's.

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- De gedeelde eerste plaats geef ik hier aan ons account en aan Peuter Power. Beide accounts staan niet voor niks fier aan kop op de ODA ranglijst en ik ben ook van mening dat de aanvalsopzetten van zowel PP als van onszelf er altijd goed doordacht uitzien. En nee, dan ben ik hier niet arrogant, want anders had ik mezelf ook wel bij beste spelers genoemd :). Het is overigens wel jammer dat sommige tegenspelers soms niet helemaal thuis gaven.
3- Het Laatste Draakje, al is het meer een ODA-geilend-brein wat daar de boventoon voert.

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1-
2- Stelling 11, heeft Radium, voor hoe het er van de buitenkant uit ziet, aardig op de rit.
3- Absurd, heeft zijn best gedaan om =PM= bij elkaar te houden, al werd het hem behoorlijk moeilijk gemaakt, en heeft dit ook vrij aardig gedaan voor een tijdje.

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- King Ringo, ik heb altijd met veel plezier zijn posts gelezen.
2- CbC
3-

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- King Ringo, onbetwiste nummer 1 op dit gebied. Alles aan die man straalt zijn stumperigheid vanaf, en om dan vervolgens weg te rennen als je def op is na 1 massa, waarmee je dik hebt lopen pronken, is diep triest.
2- .LunchTime, in samenwerking met Hansgaaltje, had de grootste praatjes dat hij ons wel even tegen zou houden, en toen de massa nog maar net begonnen was stond het account al op delete en was de speler weggerend naar Hansgaaltje.
3- BTH, verdient toch ook zeker wel een plekje op deze lijst.

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Ik heb persoonlijk natuurlijk het meeste genoten van mijn oorlogjes op deze wereld, en dan met name die met .Mentally, ShakeDatAss en de rest van =PM=, en daarnaast de verbale oorlogen met al die noobs uit N-S die maar niet konden inzien waarom ik ze noob vond.
2- Het tempo waarop sommige stammen viel wanneer |D| een bezoekje kwam brengen, vond ik toch wel schrikbarend. Als ik nu ook weer zie hoe snel U|C uit elkaar valt, dan vraag ik me af waar er nog weerstand te vinden is op deze wereld.
3- Aangezien de vraag is wat mij op TW gebied het meest is bijgebleven, komt hier eigenlijk mijn geweldige band met de support.

Meest Veelbelovende Speler van 2014 - Met welke speler moeten in 2015 serieus rekening mee houden?
1- Asteria*, gaat deze wereld lachend afsluiten als nr. 1, ook omdat Katze het farmen verleerd is overigens.
2- ComaToes, hebben het bij vlagen ook lastig gehad, ook om bijvoorbeeld een goede stam te vormen/zoeken, maar het account op zichzelf is nu stijgende en zal mijns inziens ook lang bovenin meedraaien.
3- AoD, ik krijg de laatste maand het idee dat de nieuwe bespelers op dit account wel van wanten weten.

Meest Veelbelovende Stam van 2014 - Met welke stam moeten we in 2015 serieus rekening mee houden?
1- |D|
2- Troll
3- |A|
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
2- Het Laatste Draakje, al is het natuurlijk moeilijk om een aanval van Ringo en de zijnen een 'massa' te noemen, maar toch zijn er wat accounts aan dit fenomeen ten onder gegaan. HLD echter totaal niet.

Lief :D
 

Deleted User - 487694086

Guest
3- AoD, ik krijg de laatste maand het idee dat de nieuwe bespelers op dit account wel van wanten weten.

Bedankt, alleen ziet het er naar uit dat we vrij weinig kunnen laten zien. Nu al 4 N-S/U|C accounts gehad, maar geen een die tegenstand kon bieden. Hoop dat die tegenstand er nog wel komt :)
 

DeletedUser20001

Guest
Nou toch mooi dat we al in 2 lijstjes bij veelbelovende spelers zijn genoemd.
 
Reactiescore
217
Bedankt, alleen ziet het er naar uit dat we vrij weinig kunnen laten zien. Nu al 4 N-S/U|C accounts gehad, maar geen een die tegenstand kon bieden. Hoop dat die tegenstand er nog wel komt :)

Helaas KingQ ookal op delite :(
 

DeletedUser

Guest
Tnx voor de nominatie. Zal binnekort ook een lijstje maken, heb het erg druk atm :s
 

DeletedUser

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2014 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Sandor Clegane, respect voor deze speler. Geen dorpen verloren op die ene keer na dat hij geen internet had.
2- Bullas in Actione, knap hoe hij zich alsnog mooi omhoog heeft gewerkt met zijn ligging!
3- Absurd, tot het einde gebleven!

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Rara!? |D|. Altijd numero 1 gebleven.
2- N-S, heeft het lang volgehouden op de wereld.
3- Radium, Radium heeft nooit de intentie gehad zo groot te worden en is toch naar de nummer 2 geklommen. En ook nog de oudste stam van de wereld.

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Sandor clegane, heeft lopen Deffen als de malle.
2- Da Capital, mooie prestaties geleverd!
3- No one.

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- De Penno, die was lekker aan het lopen knallen. (Op bijv Sandor!)
2- Peuter Power, cleartje hier, cleartje daar!
3- Vind ik een moeilijke, ik pas hem.

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Stelling 11, heeft Radium groter gebracht dan verwacht, en stil gehouden.
2- Asteria, heeft |D| groots gemaakt!!
3- Absurd, heeft =PM= tot het einde goed geleid.

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Conceived by Communism.
2- Absentedmind.
3- Ik pas nummer 3.

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- King Ringo, ‘staat bekend’ als de grote speler, maar nee, gewoon niet.
2- Sjaakmans, teveel praatjes, te weinig daadjes.
3- Hansgaaltje, …

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Dat Radium kleiner was dan =PM= en het toentertijd nog een spannende oorlog zou worden (Dan praat ik het over toen we =PM= iets van 4m punten had en Radium wat minder).
2- Dat WiFi en N-S gingen fuseren, kansloos.
3- Dat er zoveel spelers op grijs zijn gegaan EN GAAN.

Meest Veelbelovende Speler van 2014 - Met welke speler moeten in 2015 serieus rekening mee houden?
1- Cembio.
2- Sneaky Joe Grimbeard, is altijd stil geweest.
3- Ik pas deze weer.


Meest Veelbelovende Stam van 2014 - Met welke stam moeten we in 2015 serieus rekening mee houden?
1- Vind ik een beetje een kansloze vraag voor deze wereld, dus de nummer 1 en 2 stam. Hier moet dus |D| staan.
2- En hier Radium.
3- Troll misschien? Tenzij daar weer veel gaat veranderen…
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2014 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Peuter Power. Dit account bestaat uit het grootste beest van TW.
2- Sandor Clegane. Was een lastpost voor de |D|'ers. Well played.
3- Act of Divinity. Ook al zijn de huidige spelers niet de originele spelers, ze hebben erg veel goeds laten zien. Oppassen geblazen mensen!

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Ik ga hier toch mijn eigen stam gewoon keihard neerzetten. |D|. Van late start premade stam naar de stam die Wereld 36 non-stop gedomineerd heeft. Serve weggespeeld, Pi weggespeeld en N-S/U|C had ook geen enkele kans.
2- Radium is een zeer duidelijke tweede plaats. Hebben zich goed staande gehouden en vanuit een kleine rimstam zich goed opgebouwd.
3- Geen enkele stam was goed genoeg voor 'n 3e plaats.

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Laurens van DaCapital blijft de beste deffer van TW.nl. Ik zet die jongen gewoon op welk account dan ook, in wat voor puinzooi dan ook: he fixes it. Zonder hem was DaCapital waarschijnlijk gevallen en had de oorlog Pi/|D| een heel andere weg gehad dan de huidige.
2- SandorClegane zet ik na Laurens.
3- .Mentally Disturbed heeft het |D| in het begon nog knap lastig gemaakt totdat de spelers geen moraal meer hadden.

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Peuter Power blijft het grootste aanvalsbeest/monsterboer.
2- De Penno. Die gasten konden ook goed beuken.
3- Sneaky Joe Grimbeard. Ook hier hebben aanvallend geweldige ingestelde spelers gespeeld. Nieuwe team heeft ook een zwaar aanvallend vermogen.

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Stelling 11. Volgens mij doet Tycho het enorm goed in Radium.
2- Werner de Walvis en dan Sander. Enorm rationeel persoon.
3- Ik laat deze open.

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- De Herrezen Draak. Altijd sterke posts die een zwaar propaganda gehalte hebben.
2- careless. Omdat dit vervelende ventje altijd het bloed onder je nagels kan halen.
3- absentedmind. Volgens mij enige AF-poster van die gekke boys stammen die niet als een volslagen rand*piep* post.

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- KingRingo. Slechtste leider. Slechtste speler. Nul stamgevoel. Faalert van de eeuw.
2- Ramon. Heeft door zijn slechte acties als leider in de stam Pi onze goede banden volledig weggerukt. Ik heb een stam nog nooit zo gemotiveerd gezien als |D| ten tijde dat de oorlog met Pi eraan ging komen.
3- sjaakmans. Lol waar zijn je skills dan gebleven?

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- De oorlog tussen Pi en |D|. Deze oorlog was toch wel een van de meest veelbelovende oorlogen in deze wereld waar door velen naar uitgekeken werd.
2- De oorlog tussen |D| en Serve.
3- Geen idee.

Meest Veelbelovende Speler van 2014 - Met welke speler moeten in 2015 serieus rekening mee houden?
1- Act of Divinity.
2- Sneaky Joe Grimbeard.
3- Comatoes. Als deze niet zoveel stamwissels gemaakt had had die wel wat hoger gestaan.

Meest Veelbelovende Stam van 2014 - Met welke stam moeten we in 2015 serieus rekening mee houden?
1- |D|
2- Radium
3- Geen. De rest is edelvoer.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2014 het meeste van zichzelf laten zien?
3- Act of Divinity. Ook al zijn de huidige spelers niet de originele spelers, ze hebben erg veel goeds laten zien. Oppassen geblazen mensen!

Meest Veelbelovende Speler van 2014 - Met welke speler moeten in 2015 serieus rekening mee houden?
1- Act of Divinity.

Bedankt! :)
Zal binnenkort ook zelf maar een lijstje maken.
 

DeletedUser20001

Guest
.
.

Meest Veelbelovende Speler van 2014 - Met welke speler moeten in 2015 serieus rekening mee houden?
1- Act of Divinity.
2- Sneaky Joe Grimbeard.
3- Comatoes. Als deze niet zoveel stamwissels gemaakt had had die wel wat hoger gestaan.

.

Dank je. We worden veel genoemd. Die stamwissels zijn ook niet allemaal serieus. Bekijk alleen de serieuze en het valt wel mee.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Dank je. We worden veel genoemd. Die stamwissels zijn ook niet allemaal serieus. Bekijk alleen de serieuze en het valt wel mee.

Dan tel ik er nog steeds belachelijk veel.

c2f20f2f81.png


2766b0d629.png


Denk dat dit genoeg zegt? :D Kijk even het verschil tussen de stam |D| en jullie account.
 

DeletedUser1206

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2014 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Peuter Power. Dit account bestaat uit het grootste beest van TW.
2- Sandor Clegane. Was een lastpost voor de |D|'ers. Well played.
3- Act of Divinity. Ook al zijn de huidige spelers niet de originele spelers, ze hebben erg veel goeds laten zien. Oppassen geblazen mensen!

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Ik ga hier toch mijn eigen stam gewoon keihard neerzetten. |D|. Van late start premade stam naar de stam die Wereld 36 non-stop gedomineerd heeft. Serve weggespeeld, Pi weggespeeld en N-S/U|C had ook geen enkele kans.
2- Radium is een zeer duidelijke tweede plaats. Hebben zich goed staande gehouden en vanuit een kleine rimstam zich goed opgebouwd.
3- Geen enkele stam was goed genoeg voor 'n 3e plaats.

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Laurens van DaCapital blijft de beste deffer van TW.nl. Ik zet die jongen gewoon op welk account dan ook, in wat voor puinzooi dan ook: he fixes it. Zonder hem was DaCapital waarschijnlijk gevallen en had de oorlog Pi/|D| een heel andere weg gehad dan de huidige.
2- SandorClegane zet ik na Laurens.
3- .Mentally Disturbed heeft het |D| in het begon nog knap lastig gemaakt totdat de spelers geen moraal meer hadden.

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Peuter Power blijft het grootste aanvalsbeest/monsterboer.
2- De Penno. Die gasten konden ook goed beuken.
3- Sneaky Joe Grimbeard. Ook hier hebben aanvallend geweldige ingestelde spelers gespeeld. Nieuwe team heeft ook een zwaar aanvallend vermogen.

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Stelling 11. Volgens mij doet Tycho het enorm goed in Radium.
2- Werner de Walvis en dan Sander. Enorm rationeel persoon.
3- Ik laat deze open.

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- De Herrezen Draak. Altijd sterke posts die een zwaar propaganda gehalte hebben.
2- careless. Omdat dit vervelende ventje altijd het bloed onder je nagels kan halen.
3- absentedmind. Volgens mij enige AF-poster van die gekke boys stammen die niet als een volslagen rand*piep* post.

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- KingRingo. Slechtste leider. Slechtste speler. Nul stamgevoel. Faalert van de eeuw.
2- Ramon. Heeft door zijn slechte acties als leider in de stam Pi onze goede banden volledig weggerukt. Ik heb een stam nog nooit zo gemotiveerd gezien als |D| ten tijde dat de oorlog met Pi eraan ging komen.
3- sjaakmans. Lol waar zijn je skills dan gebleven?

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- De oorlog tussen Pi en |D|. Deze oorlog was toch wel een van de meest veelbelovende oorlogen in deze wereld waar door velen naar uitgekeken werd.
2- De oorlog tussen |D| en Serve.
3- Geen idee.

Meest Veelbelovende Speler van 2014 - Met welke speler moeten in 2015 serieus rekening mee houden?
1- Act of Divinity.
2- Sneaky Joe Grimbeard.
3- Comatoes. Als deze niet zoveel stamwissels gemaakt had had die wel wat hoger gestaan.

Meest Veelbelovende Stam van 2014 - Met welke stam moeten we in 2015 serieus rekening mee houden?
1- |D|
2- Radium
3- Geen. De rest is edelvoer.



2- Ramon. Heeft door zijn slechte acties als leider in de stam Pi onze goede banden volledig weggerukt. Ik heb een stam nog nooit zo gemotiveerd gezien als |D| ten tijde dat de oorlog met Pi eraan ging komen.

Jaaaa je bent zeker jullie stabje op Dei vergeten waar je ramon in probeerde mee te trekken :D Dus heeeeel misschien was het Frè en niet Ramon die die band heeft verpest ;)
 

DeletedUser20001

Guest
Dan tel ik er nog steeds belachelijk veel.

c2f20f2f81.png


2766b0d629.png


Denk dat dit genoeg zegt? :D Kijk even het verschil tussen de stam |D| en jullie account.

Daar heb je gelijk in:

Geeneen victor 23rd January 2014 - 03:21:39 136 Gaat nergens over
victor .DcPtN 24th January 2014 - 01:12:25 237 Gaat nergens over
.DcPtN Geeneen 26th January 2014 - 09:13:17 531Gaat nergens over
Geeneen HARD 26th January 2014 - 11:12:07 547Gaat nergens over
HARD Geeneen 07th February 2014 - 06:10:23 1,995Gaat nergens over
Geeneen Shock. 08th February 2014 - 12:12:37 2,399Gaat nergens over
Shock. Talk. 09th February 2014 - 22:09:42 3,514Gaat nergens over
Talk. Geeneen 26th February 2014 - 16:21:10 47,126 Dit mag je niet mee tellen als wissel
Geeneen [SWEK] 26th February 2014 - 18:34:23 47,730Dit is de eerste serieuze wissel
[SWEK] Konijn 07th March 2014 - 20:10:45 128,788is een wissel
Konijn Geeneen 19th March 2014 - 14:17:19 327,818Dit mag je niet mee tellen als wissel
Geeneen Front. 19th March 2014 - 15:21:33 337,841is een wissel
Front. Ordo 28th March 2014 - 01:11:05 572,912is een wissel
Ordo Tables 20th April 2014 - 21:11:56 1,379,362is een wissel
Tables .Pi 05th July 2014 - 19:10:56 3,733,617is een wissel
.Pi Wifi 22nd July 2014 - 01:11:46 4,509,176is een wissel
Wifi U|C 01st October 2014 - 22:13:27 7,573,072is een wissel
U|C AMD 28th October 2014 - 03:12:50 8,462,107Gaat nergens over
AMD Ha Ha! 05th November 2014 - 16:14:26 8,471,039Gaat nergens over
Ha Ha! Troll 19th November 2014 - 18:21:34 8,940,820is een wissel

Dus al met al heb ik 9 serieuze wissels gehad!
 

DeletedUser57683

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2014 het meeste van zichzelf laten zien?
1-Heb nog geen Naaktfoto's van W36 spelers/speelsters gezien, dus die positie blijft nog even open...
2-Katze, die eerste 3 gasten gingen vanaf het begin tot ze stopten als beesten te keer, geloof niet dat het account die periode ook maar meer dan 5 minuten per dag offline stond.
3-Besketter, Hoe die speler(s) zich ontwikkeld hebben van hun eerste stapjes in D tot nu, gigantische groei gemaakt als speler.

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1-Valt weinig over te twisten, D is vanaf het begin tot nu de meest dominerende en standvastigste stam van W36
2- Radium, Is geloof ik de oudste stam van W36 momenteel. Het is iig de oudste die nog meedoet.
3- A, ook al zijn er velen die het als de ''slaafjes'' van D zien, deze MB-stam doet het toch wel even.

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1-Laurens van Dacap, gewoon een speler die geilt op deffen.
2-Verder zijn bijna alle accounts die het redelijk voor de kiezen kregen in verloop van tijd gevallen, zullen vast nog ergens VV-ers en spelers zijn die zichzelf hier graag hadden zien staan, maar helaas jullie zijn me niet als zodoende blijven hangen, waarschijnlijk omdat er ook maar weinig ''gedeft'' werd op W36 :p
3-/

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1-De D-ers, zijn niet veel aanvallen geweest die echt een ''meesterbrein'' nodig hadden om tot stand te komen, maar geloof niet dat er ook tot op heden ook maar 1 account overeind is gebleven die onze aandacht toegezonden kreeg.
2-De bedenker uit Radium met hun actie op de Kneuzen van HansGaaltje.
3-Het team planners van Pi uit de tijd van Tables.

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1-Jordi, heeft D altijd binnen de juiste lijnen weten te houden.
2-Fré, een kl**tzak eerste klas, maar zodra je hem kent is het eigenlijk een week mannetje :D
3-Tycho, heb het complete jaar eigenlijk bijna nooit iets van klachten vanuit Radium te horen gekregen.

En dan wil ik toch onze held van King Ringo even een eerloze vermelding geven.
Ondanks zijn manier van lijden, valt er toch wat te zeggen om een stam met groentjes bestaande uit 30 accounts en dus minstens 50 spelers staande te houden en ook minstens elke 2 week een account te vinden binnen de stam die zich laat internen. Iedereen weet dat zoiets niet altijd het makkelijkste is :p

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1-Oorlogsverklaring van CbC ofc.
2-Forum is te dood om hier nog meer te kunnen neerzetten.
3-

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1-Bjorn van Lunchtime, grote mond, maar faalde binnen 3 dagen na de aanvallen op zowel Lunchtime als Hansgaaltje.
2-Die Kneus uit de MB stam van Serve, ben de naam even kwijt. Lag tegen Chesire en Peuter aan, was meneer Ego himself, maar toen de aanvallen kwamen was ie ineens zo druk dat ie niet eens de tijd kon vinden om de VV te plaatsen.
3-Letterlijk elke Kneus van Loony Toones, dat waren de spelers die de Hype van ''help een teller, laat ik maar op delete gaan'' begonnen, een Hype die zelfs tot op de dag van vandaag nog erg intrek blijkt te zijn. Kijkend naar Devil, King, Brave, andere King en welke speler ik ook vergeten ben van afgelopen maand.

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1-Loony Toones. Stoer en agresief reageren tegenover de D, ten tijde van NAP, maar zodra de aanvallen kwamen. Zat een Sper en oorlogverklaring tussen. Waren ze ineens verbaasd dat D ze aanviel en waren ze ook niet klaar voor de oorlog die ze zelf uitgelokt hadden.
2-Serve, een stam die een pracht naam + bijbehorende belofte/gedachte meebracht vanuit W23, maar uiteindelijk die naam 40x door het slijk trok voordat ze doorhadden dat je meer nodig hebt dan een Naam om stand te kunnen houden.
3-Het Fusie geilende gedrag van de Vijand. Tot nu toe is werkelijk elke ''grote'' stam na te zijn gevallen, gefuseerd met wat toen de vijand was. En dan denken we aan Orde, Tables, Pi en zelfs uiteindelijk NS en gezien de join van Sokoh en Conan lijkt ook Radium zich een beetje in dat gedrag te laten meetrekken.

Meest Veelbelovende Speler van 2014 - Met welke speler moeten in 2015 serieus rekening mee houden?
1-Asteria
2-Katze
3-Penno

De 3 D accounts die in verloop van 2015 misschien wel de enige accounts kunnen zijn met een actief Front, namelijk Radium.

Meest Veelbelovende Stam van 2014 - Met welke stam moeten we in 2015 serieus rekening mee houden?
1-D en dan met name hun ODA.
2-
3-

Daar heb je gelijk in:

Geeneen victor 23rd January 2014 - 03:21:39 136 Gaat nergens over
victor .DcPtN 24th January 2014 - 01:12:25 237 Gaat nergens over
.DcPtN Geeneen 26th January 2014 - 09:13:17 531Gaat nergens over
Geeneen HARD 26th January 2014 - 11:12:07 547Gaat nergens over
HARD Geeneen 07th February 2014 - 06:10:23 1,995Gaat nergens over
Geeneen Shock. 08th February 2014 - 12:12:37 2,399Gaat nergens over
Shock. Talk. 09th February 2014 - 22:09:42 3,514Gaat nergens over
Talk. Geeneen 26th February 2014 - 16:21:10 47,126 Dit mag je niet mee tellen als wissel
Geeneen [SWEK] 26th February 2014 - 18:34:23 47,730Dit is de eerste serieuze wissel
[SWEK] Konijn 07th March 2014 - 20:10:45 128,788is een wissel
Konijn Geeneen 19th March 2014 - 14:17:19 327,818Dit mag je niet mee tellen als wissel
Geeneen Front. 19th March 2014 - 15:21:33 337,841is een wissel
Front. Ordo 28th March 2014 - 01:11:05 572,912is een wissel
Ordo Tables 20th April 2014 - 21:11:56 1,379,362is een wissel
Tables .Pi 05th July 2014 - 19:10:56 3,733,617is een wissel
.Pi Wifi 22nd July 2014 - 01:11:46 4,509,176is een wissel
Wifi U|C 01st October 2014 - 22:13:27 7,573,072is een wissel
U|C AMD 28th October 2014 - 03:12:50 8,462,107Gaat nergens over
AMD Ha Ha! 05th November 2014 - 16:14:26 8,471,039Gaat nergens over
Ha Ha! Troll 19th November 2014 - 18:21:34 8,940,820is een wissel

Dus al met al heb ik 9 serieuze wissels gehad!

Dan counter ik met die van mij :rolleyes:
En dan filter ik niet eens de changes die je eigenlijk niet moet meetellen:cool:
Geeneen Drunk 11th January 2014 - 00:15:05 53
Drunk |D| 23rd January 2014 - 23:13:19 3,427
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Sandor clegane, heeft lopen Deffen als de malle.
2- Da Capital, mooie prestaties geleverd!
3- No one.

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Laurens van DaCapital blijft de beste deffer van TW.nl. Ik zet die jongen gewoon op welk account dan ook, in wat voor puinzooi dan ook: he fixes it. Zonder hem was DaCapital waarschijnlijk gevallen en had de oorlog Pi/|D| een heel andere weg gehad dan de huidige.
2- SandorClegane zet ik na Laurens.
3- .Mentally Disturbed heeft het |D| in het begon nog knap lastig gemaakt totdat de spelers geen moraal meer hadden.

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1-Laurens van Dacap, gewoon een speler die geilt op deffen.
2-Verder zijn bijna alle accounts die het redelijk voor de kiezen kregen in verloop van tijd gevallen, zullen vast nog ergens VV-ers en spelers zijn die zichzelf hier graag hadden zien staan, maar helaas jullie zijn me niet als zodoende blijven hangen, waarschijnlijk omdat er ook maar weinig ''gedeft'' werd op W36 :p
3-/

Dank jullie :D
 
Bovenaan