Golden Awards

DeletedUser10875

Guest
Speeser: Het account dat met een activiteit van 1/24 toch 10e staan.:cool:
 
Reactiescore
60
Tis erg, hadden we een maand meer gehad hadden we jullie ingehaald :p
 
Reactiescore
660
Bedankt voor de nominaties, fijn om te horen en te zien dat het gewaardeerd wordt wat ik voor de stam heb gedaan. Ik speel altijd voor de stam en ben blij dat dit gezien is.

topper!!

;)
 

DeletedUser

Guest
Laat ik dan ook maar een lijstje maken een keer wat anders dan de creed lijstjes ;)

Beste speler:
- Chronus, spreekt voor zich, no id toch aardige klappen verkocht
- Dontqq, mooie sterke aanvallen van langs zien komen tijdens het vven waardoor ik je toch een van de betere spelers vind.
- Heer Bumba, w34 is zijn eerste speelwereld en hij heeft toch vanaf het begin af aan pino tegen gehouden en kan heel goed verdedigen stond ook altijd snachts klaar voor de stam daardoor vind ik hem toch 1 van de betere spelers in deze wereld in mijn optiek ondanks dat ie niet heel veel punten had of veel in de publiciteit stond.
- Djdidi, top gozer, stond altijd klaar om de vv te doen en kan heel goed deffen en ondanks dat hij weinig punten heeft vind ik hem alsnog een van de betere spelers.
- 000000bjorn, kan ook heel goed deffen en heeft samen met heer bumba pino tegengehouden van ongeveer het begin van de wereld en vind ik ook 1 van de betere spelers.

Beste stam:
Creed, voor het rekruteren van pino. Verder geen uitleg nodig.

De beste stam speler:
-draakje58
-000000bjorn
-heer bumba
-djdidi

(de rest van de stam heeft het ook top gedaan hoor)

Het grootste ego:
/

Beste leider:
Creed, ze hebben gewonnen dus zal de leiding het wel goed hebben gedaan:p

Slechte leider:
-choice, geen uitleg nodig
-spippie, na het stabben van kittie werd bevestigd dat ze een slechte leider was daarvoor was ze ook al een slechte leider.

Meest overschatte stam:
Dogma, ze hebben inderdaad wel wat mooie overwinningen behaald maar dat kwam voor een groot deel door gefaal van onze kant en niet door hun goede spel.

Meest onderschatte stam:
Homy, zijn zeker geen slechte spelers in deze stam en waren een goede bondgenoot en hebben dogma van zich af gehouden(wat niet al te moeilijk is).


Meest overschatte speler:
/

Meest onderschatte speler:
/

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
iedereen uit the end

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
String en alle stabbende pino mensjes en de stabbers uit guards

Mooiste speler naam:
Dontqq

Mooiste stam naam:
choice

Het tofste topic:
/

Het domste topic:
Praathoek

Favoriete forum poster:
/

Minst favoriete forum poster:
/

Dikste wannabe op het forum:
/

Dikste wannabe in het spel:
/

Mooiste profiel foto van spelers:
geen idee kijk te weinig op profielen van spelers

Mooiste profiel foto van stammen:
Creed
 

DeletedUser

Guest
is dit een serieus lijstje :p..

maak een lijstje met onderbouwingen en zonder vriendjes politiek
 

DeletedUser72457

Guest
als speler op decimus heb ik hem toch meegemaakt ;)

Gelukkig zal ieder oud IR lid hier anders over spreken, die mij mee hebben gemaakt toen ik actief was op Decimus. Anneke, Draankje 58, die mijn account overnam heeft werkelijk niets gedaan voor het account. Het stil laten liggen, dat is niet wat ik noem een goede stamspeler.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik heb Draakje bijna een jaar lang meegemaakt op haar eigen account, en in tijden dat er maar 2 of 3 vv'ers waren die constant moesten deffen was zij er constant bij. Hoe ze het op Deci gedaan heeft weet ik niet, toen was ik al weg. Maar zij heeft zeker 50+ x als ik ging slapen de ochtend gepakt tot 's middags en ik weer wakker was/ er mensen uit school waren om te deffen.

Persoonlijk noem ik dat een perfecte stamspeler.
 

DeletedUser72457

Guest
Decimus zou ze over nemen, heeft dit ook gedaan. Vervolgens niets uitgevoerd. Had beter op de andere aanmeldingen in kunnen gaan dan voor Anneke kiezen, dan had ik No ID beter achter gelaten.
 

DeletedUser48745

Guest
Ik gok van die ene keer dat ik logde
bandit.gif
 
Bovenaan