Inschrijftopic Weerwolven van Wakkerdam #191

Reactiescore
534
1. Quechua
2. Dream about it
3. Bappos
4. Victorious
5. Knifefage
6. Flexibility
7. PartOfTheGame
8. Sule Silmad
9. Kong Qiu.
10. Dark-knight
11. nonkel jos
12. Angelino
13. Cgrain
 

Deleted User - 2265087

Guest
1. Quechua
2. Dream about it
3. Bappos
4. Victorious
5. Knifefage
6. Flexibility
7. PartOfTheGame
8. Angelino
9. Kong Qiu.
10. Dark-knight
11. nonkel jos
12. Cgrain
13. Sule Silmad
14. Capricorno

2 Nieuwe erbij, ik hoop dat ze actief zijn:)
 

DeletedUser

Guest
Tussen de 15 en 20 leden is wel prima, als we dat vanmiddag al halen dan start ik het topic vanavond al.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Tussen de 15 en 20 leden is wel prima, als we dat vanmiddag al halen dan start ik het topic vanavond al.

Gaan we vandaag als het meezit wel halen.

En het lijkt erop dat WvW toch weer opstaat:D
 

DeletedUser

Guest
ja de dagen dat we twee dagen zo rond de acht inschrijvingen stonden en dan toch maar begonnen zijn voorbij.
 

Deleted User - 2265087

Guest
ja de dagen dat we twee dagen zo rond de acht inschrijvingen stonden en dan toch maar begonnen zijn voorbij.

Gelukkig wel ja:) Bovendien duren de potjes zo weer wat langer, en het is actiever. Vorig potjes kwamen we niet eens altijd aan de 15 pagina's. Nu makkelijk:) In 1 dag al 10 pagina's!
 

DeletedUser63354

Guest
1. Quechua
2. Dream about it
3. Bappos
4. Victorious
5.
6. Flexibility
7. PartOfTheGame
8. Angelino
9. Kong Qiu.
10. Dark-knight
11. nonkel jos
12. Cgrain
13. Sule Silmad
14. Capricorno

toch maar niet ivm tentamens.
 

DeletedUser73558

Guest
Gelukkig wel ja:) Bovendien duren de potjes zo weer wat langer, en het is actiever. Vorig potjes kwamen we niet eens altijd aan de 15 pagina's. Nu makkelijk:) In 1 dag al 10 pagina's!

Ik denk dat meerdere wel tentamens en dergelijke hadden. daarom deed ik laatst niet mee. Straks heb ik mn laatste tentamen :)

1. Quechua
2. Dream about it
3. Bappos
4. Victorious
5. Rukurt
6. Flexibility
7. PartOfTheGame
8. Angelino
9. Kong Qiu.
10. Dark-knight
11. nonkel jos
12. Cgrain
13. Sule Silmad
14. Capricorno
 

DeletedUser

Guest
Nou, dat kan nog wel eens verschillen van hoe het online wordt gespeeld.

Als je vragen hebt, mijn skype is kunjacket. Dit geldt ook voor de anderen, voeg me maar toe.
 

DeletedUser

Guest
Mocht het spel vandaag of morgen starten en er is al een deadline morgenavond, dan kun je van mij al niet zo'n hele grote activiteit verwachten in die eerste beginperiode. Ik moet namelijk morgennamiddag nog naar school, ben dan paar uurtjes vrij (waar ik op mijn gsm een bm + evt. lynch stem ga doen) en om 20.00uur start ik namelijk met mijn nachtdienst tot 6.15 's morgens, waarna ik tot in de late namiddag ga liggen maffen! ;) :p

Laat het dus alvast bij deze wat weten, uiteraard, na deze nachtdienst ben ik vrij tot en met dinsdag, dus dan ben ik bij wijze van spreken 24/7 actief. Plus, vandaag ben ik ook nog min of meer vrij. :)
 

DeletedUser

Guest
Ik denk overigens niet dat er meer inschrijvingen komen, dus ik ga beginnen met de verdeling van de rollen!
 

DeletedUser13565

Guest
Ja, als je niet wacht op 20 spelers komen die er ook niet indd. Beetje apart.

Ruim een dag, normaal stonden ze minimaal 2 dagen open.
 
Bovenaan