Top- en flopspelers

DeletedUser44415

Guest
Mensen die Janken om PP zijn ook standaart flop spelers ;)

Het is gewoon geen manier van spelen... spelers die het niet kan begrijpen zijn zowat de spelers die de start niet aankunnen en het gemakkelijk willen spelen door pp-gebruik. Sowieso zijn we al enkele werelden ver, hebben spelers ook al wat pa kunnen uithalen of verloren erdoor. Het is het niveau niet meer als vroeger.
 

DeletedUser74371

Guest
Het is gewoon geen manier van spelen... spelers die het niet kan begrijpen zijn zowat de spelers die de start niet aankunnen en het gemakkelijk willen spelen door pp-gebruik. Sowieso zijn we al enkele werelden ver, hebben spelers ook al wat pa kunnen uithalen of verloren erdoor. Het is het niveau niet meer als vroeger.

Pro's kunnen ook pp gebruiken dus dan is je comment al off-tracks,
wat wel een feit is dat de jankers gewoon classic moeten spelen en stoppen telkens argumenten te brengen en haat comments op de PP users.

Zoals de speler: mohniels1

maar er komt er 1 binnenkort, dus ik heb er al zin in!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
5.702
Het lijkt wel een heel slecht geformuleerd betoog :p
 

DeletedUser74371

Guest
Een goeie betoog schrijf je alleen in klas om een goeie cijfer te behalen :3 hehe
 

DeletedUser

Guest
Pro's kunnen ook pp gebruiken dus dan is je comment al off-tracks,
wat wel een feit is dat de jankers gewoon classic moeten spelen en stoppen telkens argumenten te brengen en haat comments op de PP users.

Zoals de speler: mohniels1

maar er komt er 1 binnenkort, dus ik heb er al zin in!!!

En wat nou als ik met goudmunten wil spelen? En met ridder en boogschutters? Puur omdat er een modus is waarbij geen pp mogelijkheden zijn betekent niet dat er geen commentaar mag zijn op "pro's" die alleen maar pp in hun dorp pompen.
 

DeletedUser74371

Guest
En wat nou als ik met goudmunten wil spelen? En met ridder en boogschutters? Puur omdat er een modus is waarbij geen pp mogelijkheden zijn betekent niet dat er geen commentaar mag zijn op "pro's" die alleen maar pp in hun dorp pompen.

Dat is een goeie argument, helaas hoord het bij het spel, want PP users zullen er altijd zijn.

Neurology : en kloppende zinnen maak je op forum's

Zal een probleem zijn bij mij xD ik heb dylexie en dysfasie, soms als ik zelf iets terug lees wat ik schreef kom er soms niet uit lol. Das pas frustrerend -,- vooral omdat ik verhalen schrijf als hobby dus dan kun je de agony/irony er wil in ruiken :p
 

DeletedUser48745

Guest
onderbouw eens waarom ik flop ben, ben wel benieuwd

Ieder gesprek dat ik met mensen heb gevoerd en waar jouw naam aan bod kwam, kreeg ik te horen dat je maar een mwah-speler bent. Dat, en je spamgedrag op het AF, laten je waarde in mijn ogen al sterk dalen.
 

DeletedUser74371

Guest
dus iemand is flop als hij spam gedrag heeft? :3 dan ben ik ook flop flopper floppertje flopster <3
 

DeletedUser44955

Guest
Pro's kunnen ook pp gebruiken dus dan is je comment al off-tracks,
wat wel een feit is dat de jankers gewoon classic moeten spelen en stoppen telkens argumenten te brengen en haat comments op de PP users.

Zoals de speler: mohniels1

maar er komt er 1 binnenkort, dus ik heb er al zin in!!!

Heb wel al 180 pp van die rang 1 en 2 samen alleen al :p
 

DeletedUser73538

Guest
Ieder gesprek dat ik met mensen heb gevoerd en waar jouw naam aan bod kwam, kreeg ik te horen dat je maar een mwah-speler bent. Dat, en je spamgedrag op het AF, laten je waarde in mijn ogen al sterk dalen.

Waren dat toevallig mensen die weggespeeld zijn door hem?:p Merk bij mezelf ook weleens dat ik uit pure frustratie iemand een noob noem, of een klein kind etc etc, terwijl als ik er over nadenk diegene toch behoorlijk resultaat heeft geleverd..
En dat is in het geval van Neurology zeker het geval:rolleyes: En ja, als persoon vind ik hem net iets te arrogant, zo van onbereikbaar zeg maar:eek: maar verder denk ik dat hij verder is dan jij, fatality.
 

DeletedUser74452

Guest
Waren dat toevallig mensen die weggespeeld zijn door hem?:p Merk bij mezelf ook weleens dat ik uit pure frustratie iemand een noob noem, of een klein kind etc etc, terwijl als ik er over nadenk diegene toch behoorlijk resultaat heeft geleverd..
En dat is in het geval van Neurology zeker het geval:rolleyes: En ja, als persoon vind ik hem net iets te arrogant, zo van onbereikbaar zeg maar:eek: maar verder denk ik dat hij verder is dan jij, fatality.

Dan ken jij wellicht de reputatie van Fatality niet. Fatality is een persoon die in vele topstammen heeft mee gedraaid en uit gewoonte dus ook met de hogere kringen praat. En niets tegen Neurology, hij is een goed persoon die het beste voorheeft. Hij kan echter soms wat selfish uit de hoek komen al dan niet terecht. Terwijl personen zoals Fatality eerder bescheiden blijven maar wel betere resultaten halen.
 
Bovenaan