Top/Flop stammen.

DeletedUser57683

Guest
En ondertussen kun je de dorpen waarvan de def 30 dorpen achter je front staan lekker internen. Das wat ze noemen een strategisch hoogstandje.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Ik had gehoopt op een gevecht.. Nou stopt elke pro van u|c even voor ik uberhaupt front heb. Zielepoten.:(
 

DeletedUser

Guest
http://grab.by/BG4w

Onze defmeester :eek:

was het nou 550 def of 650 def die je aanvroeg?

lol daar geef ik niet eens antwoord op

jij bent degene die een nieuwe stam wilde waar potentie inzat echter liet jij het al bij de 1e de beste aanval op jou het afweten. Mede door jouw instelling zijn er vele leden nu aan het stoppen . je hebt als 1 van de initiatiefnemers van de nieuwe stam UC zelf enorm gefaald en wilde geen leiding in de nieuwe stam, leden moesten vrij blijven, zie wat er van gekomen is

de helft van de stam is al gestopt door gebrek aan communicatie en leiding en tekort aan v.v. dus een paar mensen droegen de stam nog enigzins waaronder comatoes etc dmv v.v. draaien

mijn spelplezier ging er ook door weg al zal ik solo blijven strijden tot ik het echt zat ben en dan is het delete
na 7 jaar tw is het genoeg geweest vind ik

D alvast gefeliciteerd met jullie overwinning alleen jammer dat jullie radium straks een mes in hun rug gaat steken door niet mee te laten doen met de overwinning die hun het meeste verdienen
 

DeletedUser

Guest
Nu alweer terug Ringo'tje? :p

ja en dat merk je wel aan je dorpjes die je nu alweer verliest

en kom niet met dat lulverhaal dat je gisteren paar dorpen van mij geedelt hebt want die heb ik bewust leeggezet aangezien het 3 cf dorpen waren en ik die def wel ergens anders beter kan gebruiken

er stond 300k in dus hadden je cleartjes en edels wel tegen kunnen houden:D
 

DeletedUser

Guest
ja en dat merk je wel aan je dorpjes die je nu alweer verliest

en kom niet met dat lulverhaal dat je gisteren paar dorpen van mij geedelt hebt want die heb ik bewust leeggezet aangezien het 3 cf dorpen waren en ik die def wel ergens anders beter kan gebruiken

er stond 300k in dus hadden je cleartjes en edels wel tegen kunnen houden:D

tjonge wat een afgang voor D

een massa van 2600 op mijn account zonder 1 dorp winst en na 1 plaagstootje verliest draakje alweer dorpen:D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Proficiat, je hebt een paar dorpjes kunnen terugpakken in de nacht :p
Ik heb een goeie nachtrust gehad en ben niet van plan die op te geven omdat het voor jou zo leuk is om 's nachts langs te komen:Embarrassment:
 

DeletedUser

Guest
Proficiat, je hebt een paar dorpjes kunnen terugpakken in de nacht :p
Ik heb een goeie nachtrust gehad en ben niet van plan die op te geven omdat het voor jou zo leuk is om 's nachts langs te komen:Embarrassment:

oh je daar komen die kutsmoesjes weer van D je mag niet cf je mag snachts niet aanvallen je mag niks van D

dan moet je zorgen voor een nachter je weet dat je mijn vijand bent sukkel
 

DeletedUser

Guest
oh je daar komen die kutsmoesjes weer van D je mag niet cf je mag snachts niet aanvallen je mag niks van D

dan moet je zorgen voor een nachter je weet dat je mijn vijand bent sukkel

Ooit al is nagedacht over een tactiek die wat dieper gaat dan "clears gooien op ringo"?.. zover ik kan zien begint het toch aardig te werken.
Ik wil je dan ook hartelijk bedanken voor je voorspelbaarheid :D
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
oh je daar komen die kutsmoesjes weer van D je mag niet cf je mag snachts niet aanvallen je mag niks van D

dan moet je zorgen voor een nachter je weet dat je mijn vijand bent sukkel

"Kutsmoesjes"? Normale mensen slapen gewoon 's nachts, want die werken overdag of gaan naar school. Dat jij je bioritme verstoort moet je zelf weten, die dorpen pakken we wel op den duur terug joh.

EDIT: Ik zie het niet eens staan in tw-stats dat er overnames gebeurd zijn afgelopen nacht(en)?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
oh je daar komen die kutsmoesjes weer van D je mag niet cf je mag snachts niet aanvallen je mag niks van D

dan moet je zorgen voor een nachter je weet dat je mijn vijand bent sukkel

Waar zie je me zeggen dat je niet mag aanvallen in de nacht, zeg gewoon dat ik van men nachtrust genoten heb ;)
Leer lezen sukkel :rolleyes:

Zijn trouwens geen smoesjes, het zijn waarden waar wij binnen D aan vast houden. Misschien moet je ook eens een paar waarden zoeken sukkel :p

Dus probeer de volgende keer met goeie argumenten te komen sukkel :rolleyes:
 
Bovenaan