Golden Awards!

DeletedUser66129

Guest
Je vergeet 1 ding... de 1 na laatste aanval heb ik op Swag. afgebroken en ben geswitched naar Keep it Real. (dus ook zonder van hen dorpen over te nemen). De laatste aanval heb ik niet mee gedaan. Dus in drie keer aanvallen 63 dorpen veroverd. Verder zijn het er gewoon 63.... want de laatste keer dat ik aanviel, hadden ze gewoon nog de NAP met R_R (ook al zaten die in onze stam). Ze stonden aan R_R kant nog compleet leeg, want er waren nog twee weken NAP over en dat wisten ze. Niet de toetredingsdatum van R_R moet je pakken, maar enkele weken later toen die NAP afliep.

Oh ja want je gaat ook pas 2 minuten voordat NAP afloopt je def aan het front met Mental weghalen, je moet verder denken, want voor Swag. was het dus duidelijk dat R_R ook dreiging ging vormen, ookal was het iets later, waarop als reactie mensen aan dat front hun def terug willen om het voor zichzelf te gebruiken, dus het blijft knoeien met de datum dan, datum dat R_R erbij kwam komt voor mij wat logischer over.

& verhaal van Cleo kan ik idd wel bevestigen, maar ik vraag me dan af waar jullie bleven met hulp vragen voor julliezelf, heb daar nooit iets van vernomen of jullie hulp nodig hadden of niet..
 
Reactiescore
972
Glenn waarom schilder je R_R nu af als een stabbende stam, een stam die zijn BG's in de steek laat?
Cyan had toendertijd al zijn BG's al laten vallen, enkel zonder ze op te zeggen.
Toen jij Cyan leavede had je ons letterlijk gezegd dat je incommings van Something Unique kon verwachten, cyan, een stam in benarde positie, zou zich dan ook nog eens van binnen in beginnen te verteren, ipv verder te knallen op het front van mental. Hier liet je ons al (een klein beetje) in de steek, ook al kwamen ze uiteindelijk niet, maar dat zoiets zelfs mogelijk was was ongelooflijk. Toen werd cleonito ook tot de nok toe volgestacked, zelfs stacks van 100k heb ik hier op het AF zien langskomen, zodat iedereen op de kap kon gaan zitten van mental, dat mass na mass faalde, terwijl swag ook min of meer werd weggespeeld door dat zelfde mental. werd hier aandacht aan besteed? is er zelfs nog maar aan gedacht om nog niet eens de helft van wat bij cleo stond, een ondefbaar front, te verplaatsen naar swag, een degelijk verdedigbaar front? Neen, zij waren niet cyan, er werd zelfs nauwelijks over gepraat. Aanschouw cyan, de stam die zijn BG's nooit in de steek heeft gelaten.

De reden dat het allemaal zo snel is gegaan van BG naar vijand is omdat toen we er ook nog maar iets van zeiden op het stammenforum, je bijna geen enkele positieve stem meer hoorde, enkel dat R_R altijd moest slikken (zie de vorige puntjes opgesomd door .Hope, als ook Tide die droog onze rim komt opedelen terwijl wij op skybo zijn aan het losgaan)

Ik had het nog over de tijd van voor R_R bij mental zat, en cyan heel veel safe had en dit werd gebruikt om cleonito te stacken. en henri heeft me dan ook juist verbeterd dat ze niet werden weggespeeld, maar ze stonden alleszins niet in de plus toen, helemaal niet

Ik weet niet 100% zeker wie je bent, maar dat je nu pas weer na zo lange tijd je op het AF durft te vertonen en de stab van R_R probeert goed te praten. Was een man geweest en was toendertijd met mij in gesprek gegaan of had toendertijd hier de discussie aangegaan, maar dat durfden ze stuk voor stuk niet in R_R. Zie hier zelfs Daan voorbij komen, degene met de mooiste praatjes in R_R.

En nou niet aankomen met dat het me diep zit, nee, W37 is verleden tijd voor me. Er zijn fouten gemaakt, iedereen weet van de fouten, maar fouten zijn menselijk. Alleen liegen recht in mijn gezicht een hele week lang, de schijnheil van hier tot Tokyo, dat is iets wat ik niet snel vergeet. En ik weet dat er hier belangrijke personen rondlopen, die altijd "eerlijkheid" in een hoog vaandel zouden hebben staan, laat dat nou precies de personen zijn die deze stabbers aannemen.
 
Reactiescore
581
Maksje toch :) Even GAS vergeten? Dat was een stab... we moesten het nog van andere spelers horen, dan van hen. En dit is keurig gegaan... met een NAP en alles erbij in de opzegtermijn. Wie verbrak ook alweer die NAP? Oh ja... jouw account...
 

DeletedUser73904

Guest
Ach jongens, wat maakt het ook uit. RR nu blij, wij (swag in mental) blij, Cyan is weer half bijeen dus ook blij :D

En inderdaad schijn je zelf die NAP verbroken te hebben, dus niet zeuren.
 
Reactiescore
972
Maksje toch :) Even GAS vergeten? Dat was een stab... we moesten het nog van andere spelers horen, dan van hen. En dit is keurig gegaan... met een NAP en alles erbij in de opzegtermijn. Wie verbrak ook alweer die NAP? Oh ja... jouw account...

Ach Edje toch, jij weet nog steeds half zoveel als je denkt te weten.
 

DeletedUser72524

Guest
Beste speler: Wouter van VDS & natuurlijk triador (ontkom ik niet aan). Team Wever (in combinatie) volgen zoals gewoonlijk op een tweede plek.
Beste stam: Mental lijkt het meest stabiel
Meest veelbelovende speler voor de toekomst: .hope en Kip, maar naar de groeiranglijst kijkend ook firmintju
De beste stam speler: Triador
Het grootste ego: Danny je hebt hem verdiend
Beste leider: Jordy (.Simplicity) en Edwin (triador) in combinatie. Doen me denken aan de gouden combo Bergkamp en Henry (Edwin voor jou zal ik een voorbeeld uit jouw tijd aankaarten namelijk Pele en Garrincha)
Slechte leider: oud leiding van cyan veelsteveel tactische fouten
Meest overschatte stam: Ik doe niet aan overschatting!
Meest onderschatte stam: 187, zitten paar goede spelers in en ondanks wat verliezen zijn ze nog lang niet verslagen
Meest overschatte speler: Ik doe nog steeds niet aan overschatting
Meest onderschatte speler: Rise Against, ondanks dat Rise Against vaak als arrogant, naar en onvriendelijk persoon wordt gezien. Is het een speler die zich wel inzet voor de stam en ook wat tw skills heeft.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Cabbie (iedereen van cabje) en Bart de Zon,
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Laat ik open
Mooiste speler naam: Vestri Di Sumus, account naam kostte me aardig wat pp
Mooiste stam naam: Nog steeds die van Nilva
Het tofste topic: Golden Awards en oorlogstopics
Het domste topic: Cyan is coming to Nilva (een verheerlijkingstopic voor een uiteindelijk te zwakke stam)
Favoriete forum poster: Grondie niet een al te grote ego krijgen
Minst favoriete forum poster: Cleonito
Dikste wannabe op het forum: Cleonito
Dikste wannabe in het spel: Cleonito
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:

Mooiste actie van de wereld: Dat worst Mentals eindoverwinning
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72524

Guest
Beste speler: Wouter van VDS

Ik denk gezien het feit niemand hem noemt dit wat meer informatie nodig heeft. Dus daarvoor een nieuw bericht.

Een kleine 6 maanden geleden leerde ik hem kennen. Via kleine conversaties in het spel kwamen wij nader tot elkaar. Op dat moment voelde het contact nog kil en koud aan, zoals een leeuw die gefocust is op een antilope vlak voor het moment dat hij toeslaat. In deze anekdote ben ik de antilope en Hij de leeuw. Ik voelde in zijn woorden vaak geen enkele aarzeling waardoor de moed mij snel in de schoenen zakte. Wanhopig stuurde ik een trein op hem af die hij natuurlijk met perfectie snipede en een backtime op de milliseconden terugstuurde. De leeuw sloeg toe. De antilope in het nauw gedreven.. Het was een fake backtime. De leeuw mocht mij.

Later is de leeuw mijn co geworden en heb ik de eer gehad om kennis te maken met zijn jachtinstinct en overwinningsdrift. Ik kan enkel zeggen, 6-7 maanden later dat ik en mijn andere co alwin kunnen zeggen dat wij in al onze werelden nog nooit zo een speler aan het werk hebben gezien. Een geweldenaar, een homo universalis. Het is te kort door de bocht om hem met een hedendaagse mohammed ali te vergelijken, een Albert einstein, een Abraham lincoln of een leonardo da vinci. Het is moeilijk voor mij als persoon om een speler die werkt met zulke perfectie te omschrijven met woorden die voorkomen in de dikke van Dale. Er is simpelweg geen combinatie van woorden te bedenken om een man van zo een statuur te omschrijven.

Mijn co, de leeuw vermijdt meestal contact. Hij vindt het onzin. De eindeloze discussies, compromissen en het gezeur over tactieken daar begint hij meestal niet aan. Hij heeft zijn oog al lang op zijn prooi. Zijn plan is al uitgestippeld. Ver van tevoren voordat elk andere speler überhaupt over het scenario heeft lopen nadenken. In dit soort gevallen vergelijk ik hem het liefst met Garri Kasparov. Een geweldige grootmeester op het schaakvlak.

Het zijn dus altijd de andere co's die antwoord geven. Bij wijze van spreken de administratie doen, het secretaresse werk, het poetswerk voor de leeuw.

Deze bescheiden maar dodelijke leeuw wil ik bij deze in een goed daglicht zetten. Zelf zal hij altijd bescheiden blijven. Ik doe dat niet. Zijn naam is Wouter en hij verdient zijn naam op elk gebouw, op elke muur, op elke steen. Onthou die naam. Want voordat je het weet, heeft de leeuw zijn ogen al op jou gericht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser35742

Guest
Beste speler: Something Unique.
Beste stam: Mental.
Meest veelbelovende speler voor de toekomst: Just Like Us.
De beste stam speler: Fichtme
Het grootste ego: heraclesgek, casimodo, de zon, Goddess of Light, Damacon.
Beste leider: Triador, Simplicity, ik.
Slechte leider: De Zon, leiding Dixie.
Meest overschatte stam: Dixie. Oh wacht...puur op basis van de enorme voorsprong moet het Mental wel zijn.
Meest onderschatte stam: Fresh.
Meest overschatte speler: Cabbie. Iemand met een OD buiten de top 50 hoort niet in de top 25 thuis. Iemand met een OD buiten de top 25 hoort niet in de top 10 thuis. Iemand met een OD buiten de top 10 hoort niet op rang 1. Cabbie is rang 1 punten en rang 55 OD. Schaam je.
Meest onderschatte speler: de ijzeren hand.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Nilva en Mental buiten de Dixie spelers.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Story, Mompel, Dixie.
Mooiste speler naam: door de muur om 8 uur.
Mooiste stam naam: Nil Volentibus Arduum.
Het tofste topic: Cyan is coming to Nilva.
Het domste topic: Het einde van Nilva?
Favoriete forum poster: Glenn, ikzelf.
Minst favoriete forum poster: MortuaMemoria, chimairajoel, jokersbrain, Auri Sacra Fames en de rest van mn ignore lijst.
Dikste wannabe op het forum: Dixie.
Dikste wannabe in het spel: Cabbie.
Mooiste profiel foto van spelers: Yentl.
Mooiste profiel foto van stammen: Nilva.
Mooiste actie van de wereld: Het wegvagen van Shido door Nilva, inmiddels al lang en breed vergeten lijkt het.
 

DeletedUser60969

Guest
Waarom :mad:

2cg0zmu.jpg
 
Reactiescore
581
Ik doe niet aan lijstjes... bedank er ook nooit voor, als ik er op vermeld sta. T is leuk hoor... maar dat -net als dat Cyan afscheidstopic- reken ik tot het elkaar, veren in de achterste steken. Doe ik niet aan mee... sorry.
 

DeletedUser72524

Guest
Ik doe niet aan lijstjes... bedank er ook nooit voor, als ik er op vermeld sta. T is leuk hoor... maar dat -net als dat Cyan afscheidstopic- reken ik tot het elkaar, veren in de achterste steken. Doe ik niet aan mee... sorry.

Al het positieve Vestri Di Sumus invullen al het negatieve Rise Against, is niet zo heel moeilijk lijkt me :tongue:
 
Reactiescore
746
Jongens, ik heb net 55 posts verhuisd naar een andere thread. Gelieve on topic te blijven of het zal nodig zijn dat ik hier weer wat strenger wordt, en ik geloof dat niemand dat wenst.
 

DeletedUser73880

Guest
Beste speler: Something Unique.
Beste stam: Mental.
Meest veelbelovende speler voor de toekomst: Just Like Us.
De beste stam speler: Fichtme
Het grootste ego: heraclesgek, casimodo, de zon, Goddess of Light, Damacon.
Beste leider: Triador, Simplicity, ik.
Slechte leider: De Zon, leiding Dixie.
Meest overschatte stam: Dixie. Oh wacht...puur op basis van de enorme voorsprong moet het Mental wel zijn.
Meest onderschatte stam: Fresh.
Meest overschatte speler: Cabbie. Iemand met een OD buiten de top 50 hoort niet in de top 25 thuis. Iemand met een OD buiten de top 25 hoort niet in de top 10 thuis. Iemand met een OD buiten de top 10 hoort niet op rang 1. Cabbie is rang 1 punten en rang 55 OD. Schaam je.
Meest onderschatte speler: de ijzeren hand.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Nilva en Mental buiten de Dixie spelers.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Story, Mompel, Dixie.
Mooiste speler naam: door de muur om 8 uur.
Mooiste stam naam: Nil Volentibus Arduum.
Het tofste topic: Cyan is coming to Nilva.
Het domste topic: Het einde van Nilva?
Favoriete forum poster: Glenn, ikzelf.
Minst favoriete forum poster: MortuaMemoria, chimairajoel, jokersbrain, Auri Sacra Fames en de rest van mn ignore lijst.
Dikste wannabe op het forum: Dixie.
Dikste wannabe in het spel: Cabbie.
Mooiste profiel foto van spelers: Yentl.
Mooiste profiel foto van stammen: Nilva.
Mooiste actie van de wereld: Het wegvagen van Shido door Nilva, inmiddels al lang en breed vergeten lijkt het.

Ik begreep nooit waarom mensen zo een hekel aan jou hebben
Maar het begint me nu wel een klein beetje duidelijk te worden
Hoop woorden weinig daden, zo veel mogelijk mensen lopen afzeiken, en denken dat je zelf de beste bent.
Ik schaam me niet, maar mischien moet je als je s'morgens wakker wordt is in de spiegel kijken, ik denk dat je eigen helemaal gek schrikt met wat voor een egotripper je dan ziet.
 

DeletedUser35742

Guest
Haha wat een bullshit. Jij reageert je op mij af,niet andersom. Ik geef slechts mn mening en vind jou op basis van je OD alleen een top 25 plaats onwaardig. Daar mag je je wat van aantrekken of niet, I couldnt care less. Maar wat mijn mening over jou nou in hemelsnaam met mijn ego te maken heeft is me een raadsel. Over niks bereikt hebben: dit is de 3e wereld op rij waar ik een top 3 stam heb geleid en de 5e op rij waar ik top 15 OD speel. Zonder uitzondering heb ik op elke wereld de vloer aangeveegd met de topstammen. Een interner moet mij niet vertellen dat ik niks bereikt heb. Zo onnozel dit.

Je schaamt je niet voor je gebrekkige OD en weinig uitdagende ligging (prima, ga je gang) maar ik moet eens in de spiegel kijken? Uhhh
 
Bovenaan