Golden Awards!

DeletedUser73972

Guest
Glenn waarom schilder je R_R nu af als een stabbende stam, een stam die zijn BG's in de steek laat?
Cyan had toendertijd al zijn BG's al laten vallen, enkel zonder ze op te zeggen.
Toen jij Cyan leavede had je ons letterlijk gezegd dat je incommings van Something Unique kon verwachten, cyan, een stam in benarde positie, zou zich dan ook nog eens van binnen in beginnen te verteren, ipv verder te knallen op het front van mental. Hier liet je ons al (een klein beetje) in de steek, ook al kwamen ze uiteindelijk niet, maar dat zoiets zelfs mogelijk was was ongelooflijk. Toen werd cleonito ook tot de nok toe volgestacked, zelfs stacks van 100k heb ik hier op het AF zien langskomen, zodat iedereen op de kap kon gaan zitten van mental, dat mass na mass faalde, terwijl swag ook min of meer werd weggespeeld door dat zelfde mental. werd hier aandacht aan besteed? is er zelfs nog maar aan gedacht om nog niet eens de helft van wat bij cleo stond, een ondefbaar front, te verplaatsen naar swag, een degelijk verdedigbaar front? Neen, zij waren niet cyan, er werd zelfs nauwelijks over gepraat. Aanschouw cyan, de stam die zijn BG's nooit in de steek heeft gelaten.

De reden dat het allemaal zo snel is gegaan van BG naar vijand is omdat toen we er ook nog maar iets van zeiden op het stammenforum, je bijna geen enkele positieve stem meer hoorde, enkel dat R_R altijd moest slikken (zie de vorige puntjes opgesomd door .Hope, als ook Tide die droog onze rim komt opedelen terwijl wij op skybo zijn aan het losgaan)
 

DeletedUser68973

Guest
Glenn waarom schilder je R_R nu af als een stabbende stam, een stam die zijn BG's in de steek laat?
Cyan had toendertijd al zijn BG's al laten vallen, enkel zonder ze op te zeggen.
Toen jij Cyan leavede had je ons letterlijk gezegd dat je incommings van Something Unique kon verwachten, cyan, een stam in benarde positie, zou zich dan ook nog eens van binnen in beginnen te verteren, ipv verder te knallen op het front van mental. Hier liet je ons al (een klein beetje) in de steek, ook al kwamen ze uiteindelijk niet, maar dat zoiets zelfs mogelijk was was ongelooflijk. Toen werd cleonito ook tot de nok toe volgestacked, zelfs stacks van 100k heb ik hier op het AF zien langskomen, zodat iedereen op de kap kon gaan zitten van mental, dat mass na mass faalde, terwijl swag ook min of meer werd weggespeeld door dat zelfde mental. werd hier aandacht aan besteed? is er zelfs nog maar aan gedacht om nog niet eens de helft van wat bij cleo stond, een ondefbaar front, te verplaatsen naar swag, een degelijk verdedigbaar front? Neen, zij waren niet cyan, er werd zelfs nauwelijks over gepraat. Aanschouw cyan, de stam die zijn BG's nooit in de steek heeft gelaten.

De reden dat het allemaal zo snel is gegaan van BG naar vijand is omdat toen we er ook nog maar iets van zeiden op het stammenforum, je bijna geen enkele positieve stem meer hoorde, enkel dat R_R altijd moest slikken (zie de vorige puntjes opgesomd door .Hope, als ook Tide die droog onze rim komt opedelen terwijl wij op skybo zijn aan het losgaan)

Dus eigenlijk zeg je 20 keer hetzelfde in deze tekst :eek:
 

DeletedUser73972

Guest
Enkel argumenteer ik waarom ik iets vind, dat is het verschil :)
 
Reactiescore
582
hoeft ie ook niet te doen, die twijfel is er al
Helaas Casimodo... die is er niet bij de vaste kern en mochten er enkele soelers zijn, die er wel last van hebben... dan filteren wij die de komende weken wel uit. Echter de kern van Mental, waar de stam op draait... de die-hards, die kennen geen enkele twijfel. Precies de reden waarom Mental zo nu en dan wel eens een lid verliest, maar nooit de hele stam onderuit gaat.
 

DeletedUser73904

Guest
Glenn waarom schilder je R_R nu af als een stabbende stam, een stam die zijn BG's in de steek laat?
Cyan had toendertijd al zijn BG's al laten vallen, enkel zonder ze op te zeggen.
Toen jij Cyan leavede had je ons letterlijk gezegd dat je incommings van Something Unique kon verwachten, cyan, een stam in benarde positie, zou zich dan ook nog eens van binnen in beginnen te verteren, ipv verder te knallen op het front van mental. Hier liet je ons al (een klein beetje) in de steek, ook al kwamen ze uiteindelijk niet, maar dat zoiets zelfs mogelijk was was ongelooflijk. Toen werd cleonito ook tot de nok toe volgestacked, zelfs stacks van 100k heb ik hier op het AF zien langskomen, zodat iedereen op de kap kon gaan zitten van mental, dat mass na mass faalde, terwijl swag ook min of meer werd weggespeeld door dat zelfde mental. werd hier aandacht aan besteed? is er zelfs nog maar aan gedacht om nog niet eens de helft van wat bij cleo stond, een ondefbaar front, te verplaatsen naar swag, een degelijk verdedigbaar front? Neen, zij waren niet cyan, er werd zelfs nauwelijks over gepraat. Aanschouw cyan, de stam die zijn BG's nooit in de steek heeft gelaten.

De reden dat het allemaal zo snel is gegaan van BG naar vijand is omdat toen we er ook nog maar iets van zeiden op het stammenforum, je bijna geen enkele positieve stem meer hoorde, enkel dat R_R altijd moest slikken (zie de vorige puntjes opgesomd door .Hope, als ook Tide die droog onze rim komt opedelen terwijl wij op skybo zijn aan het losgaan)

Hier loop je toch iets te hard van stapel, we zijn nooit weggespeeld door Mental. Alleen tijdens de laatste massa veel verloren door aantal leden, maar dat hield door een meevaller (Keep it Real) snel op... Paar massa's gehad, maar nooit heel veel verloren alleen de laatste keer. Maar het zat er natuurlijk wel aan te komen, aangezien we er alleen voor stonden.
 

DeletedUser66129

Guest
Dan leek me dat ook niet zo moeilijk, Swag was vergeleken met Mental na laten we zeggen 5x kleiner als het niet meer is, en werden ze dus ook totaal ingesloten en hadden ze nergens een safe deel, waar Mental veel meer ruimte had.

vooral nadat R_R naar Mental ging had ik al zo'n gevoel dat het snel klaar zou zijn met Swag
 
Reactiescore
1.367
Dan leek me dat ook niet zo moeilijk, Swag was vergeleken met Mental na laten we zeggen 5x kleiner als het niet meer is, en werden ze dus ook totaal ingesloten en hadden ze nergens een safe deel, waar Mental veel meer ruimte had.

vooral nadat R_R naar Mental ging had ik al zo'n gevoel dat het snel klaar zou zijn met Swag

Prima geregeld dan toch?
 

DeletedUser66129

Guest
Tuurlijk goed geregeld, dat zijn de beste strijden die je kan uitvoeren en die ook het beste zijn om een overwinning uit te halen.

Maar om dan zo Enthousiast te doen over dat ze 'weggespeeld' vind ik wat overdreven, dat ze werden weggespeeld leek me dan dus ook wel meer dan logisch
 

DeletedUser64104

Guest
Beste speler: Tsjik Tsjak Vollenbak
Beste stam: niet echt een beste stam aanwezig
Meest veelbelovende speler voor de toekomst: E4glez
De beste stam speler: WinterFalls
Het grootste ego:Hokuz
Beste leider: die van Mental, Mental is stabiel, dan gaat er wel iets goed
Slechte leider:
Meest overschatte stam: Mental
Meest onderschatte stam: Fresh, ik heb vertrouwen in mijn stammies en dat ze het ver mogen gaan schoppen
Meest overschatte speler: de zon
Meest onderschatte speler: Ovice
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Videx
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste speler naam: casimodo
De mooiste stam naam: Nil Volentibus Arduum
Het tofste topic: oorlogtopics
Het domste topic: topics met uberlange posts en stomme discussies
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:

Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:

Mooiste profiel foto van spelers: iYentL
Mooiste profiel foto van stammen: Mental
Mooiste actie van de wereld: retourtje Fresh<->Mompel
 

DeletedUser73972

Guest
Dan leek me dat ook niet zo moeilijk, Swag was vergeleken met Mental na laten we zeggen 5x kleiner als het niet meer is, en werden ze dus ook totaal ingesloten en hadden ze nergens een safe deel, waar Mental veel meer ruimte had.

vooral nadat R_R naar Mental ging had ik al zo'n gevoel dat het snel klaar zou zijn met Swag

Ik had het nog over de tijd van voor R_R bij mental zat, en cyan heel veel safe had en dit werd gebruikt om cleonito te stacken. en henri heeft me dan ook juist verbeterd dat ze niet werden weggespeeld, maar ze stonden alleszins niet in de plus toen, helemaal niet
 

DeletedUser66129

Guest
Dan nog bleef Swag een stam met weinig safe, maar ik vind niet dat ze werden weggespeeld, tuurlijk aantal spelers hadden vrijwel niks in te brengen, maar dat waren dan denk ik ook accounts die heel inactief waren?

maar daarbij heeft Swag toch wel een groot account binnen Mental helemaal weggespeeld, namelijk WeHaveFun, laten we dat ook niet vergeten, tja dan komt de verhouding toch wel weer gelijk te staan, dus naar mijn mening is de stam Swag toen niet weggespeeld
 
Reactiescore
582
Dan nog bleef Swag een stam met weinig safe, maar ik vind niet dat ze werden weggespeeld, tuurlijk aantal spelers hadden vrijwel niks in te brengen, maar dat waren dan denk ik ook accounts die heel inactief waren?

maar daarbij heeft Swag toch wel een groot account binnen Mental helemaal weggespeeld, namelijk WeHaveFun, laten we dat ook niet vergeten, tja dan komt de verhouding toch wel weer gelijk te staan, dus naar mijn mening is de stam Swag toen niet weggespeeld

Zijde 1:
Spelers: Triador
Zijde 2:
Stammen: Swag.

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 65
Kant 2: 2
Verschil: 63

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 476,933
Kant 2: 17,968
Verschil: 458,965

chart
 

DeletedUser66129

Guest
Triador, triador toch, ga toch eens lezen, hij heeft het over de periode VOOR dat R_R bij Mental kwam, naja speciaal voor jou heb ik er naar gekeken, komt je gauw aan 20 dorpen minder:

Zijde 1:
Stammen: Swag.
Zijde 2:
Spelers: Triador

Timeframe: 24/01/2014 00:00:00tot25/08/2014 23:59:59


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2
Kant 2: 40
Verschil: 38

chart


Daarbij zeg ik dus ook dat Wehavefun ook werd weggeëdeld door Swag.

dus als je dat ook zou bekijken kom je toch in een geheel andere situatie dan het getekende beeld dat jij daarnet schetst.

Dan heeft uiteindelijk Mental Swag. wel veel dorpen afgesnoept, maar vind niet dat er sprake is van 'weggespeeld' daar hadden jullie uiteindelijk hulp van R_R voor nodig, daarna zijn ze idd weggespeeld.
 
Reactiescore
582
Je vergeet 1 ding... de 1 na laatste aanval heb ik op Swag. afgebroken en ben geswitched naar Keep it Real. (dus ook zonder van hen dorpen over te nemen). De laatste aanval heb ik niet mee gedaan. Dus in drie keer aanvallen 63 dorpen veroverd. Verder zijn het er gewoon 63.... want de laatste keer dat ik aanviel, hadden ze gewoon nog de NAP met R_R (ook al zaten die in onze stam). Ze stonden aan R_R kant nog compleet leeg, want er waren nog twee weken NAP over en dat wisten ze. Niet de toetredingsdatum van R_R moet je pakken, maar enkele weken later toen die NAP afliep.

Over wehavefun kan ik ook kort zijn: Die verknalde iedere keer zijn account bij incomings, om dan te verdwijnen na een dag (elke keer!!!) al of niet na achterlating van zijn VV. Een knoeier eerste klas. Zodra ik de VV had... was het edelen van die dorpen meestal in twee dagen weer afgelopen. Ja, ze hebben hem dorpen afgepakt... en ik bewonder het doorzettingsvermogen van sommige Swag. spelers, blijven gaan.... elke keer weer. Maar bij een actieve account was ze dit nooit gelukt.

Degene die nu in onze stam zitten, staken een flink stuk boven de rest uit... Normaal hadden we er niet aan gedacht om ze te rekruteren... de strijd tegen die paar goede spelers was veel te leuk geweest. Maar ja... toen lekte het Story verhaal van jullie geweldige leider Glenn voor het eerst in onze inbox en wisten we dat we ons niet al te lang een gat in het stamcluster konden veroorloven. Als iemand zich dus afvraagt, hey... waarom is het beste en actiefste deel van Swag. aangenomen? Yup... weer een niet gelukt plannetje van Glenn was hiervoor de basis. Ik ben hem daarvoor dankbaar, want het zijn naast actieve nog gezellige spelers ook :)
 

DeletedUser73904

Guest
Zijde 1:
Spelers: henriZH
Zijde 2:
Stammen: Mental



Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 12
Kant 2: 6
Verschil: 6

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 115,955
Kant 2: 40,744
Verschil: 75,211

chart



:S

Maar inderdaad, een deel van Swag werd best wel weggespeeld, maar een paar niet. Die zijn naar Mental gegaan, dus probleem opgelost. Maar volgens mij ging het Bijlenman erom dat er ziek veel deff bij Cleo stond, terwijl Swag het altijd alleen moest opknappen...
 
Reactiescore
582
Zijde 1:
Spelers: henriZH
Zijde 2:
Stammen: Mental



Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 12
Kant 2: 6
Verschil: 6

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 115,955
Kant 2: 40,744
Verschil: 75,211

chart



:S

Maar inderdaad, een deel van Swag werd best wel weggespeeld, maar een paar niet. Die zijn naar Mental gegaan, dus probleem opgelost. Maar volgens mij ging het Bijlenman erom dat er ziek veel deff bij Cleo stond, terwijl Swag het altijd alleen moest opknappen...
To the point... zoals altijd :)
 
Bovenaan