Hall of fame

DeletedUser

Guest
Ja uiteraard wel eens gehoord van op delete gaan dat dat 5 dagen duurt?:rolleyes:

En Triador je hebt gelijk alleen soms is dat lastig. Gelukkig zijn er nog rechtvaardige mensen op dit spel.

12-10-14 zie ik nergens terugkomen hoor
Als het om 11-10 al gezegd was wist je gewoon degelijk van de del en heb je er misbruik van gemaakt om GoL makkelijk op te edelen
 

DeletedUser35742

Guest
Hate to say I told you so maar:

De nieuwe speler op GoL heeft het account dus letterlijk gejat. Volgens mijn beredenering, volgens die van hemzelf en volgens die van de originele speler.

Nilva is op basis van een stapel leugens gevallen, ik heb daarin ook gelijk gekregen. Dixie is niet meer, ik had ook niet verwacht dat mijn stamgenootjes het zonder mij zouden redden. Dat laatste klinkt idioot maar ik bedoel vooral dat omdat Nilva is gevallen omdat mensen beweren dat ik niet openstond voor het veranderen van de banden met Mental, er van begin af een soort tweedeling in Dixie moet zijn geweest. Blijkt ook wel, casimodo en Rokade (nog een gestolen account, trouwens) zitten niet meer bij hun voormalige stamgenootjes.

Ik hoop dan ook dat ik volgende keer iets meer krediet heb bij de wijsneuzen die me vertelden dat ik de schuld van alles maar bij mezelf moest zoeken.
 

DeletedUser

Guest
Lang leve de massa stammen, kunnen we geen nieuw topic maken over Mental? Of ja.. kan Mental dit zelf niet doen. Het verhaal achter de massa stam of iets dergelijks.. puur voor wat nieuw leven in de brouwerij. Kan er weer wat gepraat worden over al het gebeuren..

Bart
 
Reactiescore
1.075
Hate to say I told you so maar:

De nieuwe speler op GoL heeft het account dus letterlijk gejat. Volgens mijn beredenering, volgens die van hemzelf en volgens die van de originele speler.

Nilva is op basis van een stapel leugens gevallen, ik heb daarin ook gelijk gekregen. Dixie is niet meer, ik had ook niet verwacht dat mijn stamgenootjes het zonder mij zouden redden. Dat laatste klinkt idioot maar ik bedoel vooral dat omdat Nilva is gevallen omdat mensen beweren dat ik niet openstond voor het veranderen van de banden met Mental, er van begin af een soort tweedeling in Dixie moet zijn geweest. Blijkt ook wel, casimodo en Rokade (nog een gestolen account, trouwens) zitten niet meer bij hun voormalige stamgenootjes.

Ik hoop dan ook dat ik volgende keer iets meer krediet heb bij de wijsneuzen die me vertelden dat ik de schuld van alles maar bij mezelf moest zoeken.

jouw onzin blijft me toch verbazen, rokade zit niet in mental door jouw toedoen, en dat casi niet naar mental kon zal jij vast ook wel wat mee te maken hebben.
 

DeletedUser35742

Guest
Dat klopt ja, wij willen Rokade gewoon edelen zodat we de groei van onze leden kunnen waarborgen. Casimodo heb ik niks te maken, al gok ik dat het feit dat hij liever tegen dan mét Mental vecht de reden zal zijn.

...welke onzin precies?
 
Reactiescore
1.075
Dat klopt ja, wij willen Rokade gewoon edelen zodat we de groei van onze leden kunnen waarborgen. Casimodo heb ik niks te maken, al gok ik dat het feit dat hij liever tegen dan mét Mental vecht de reden zal zijn.

...welke onzin precies?

" Dat laatste klinkt idioot maar ik bedoel vooral dat omdat Nilva is gevallen omdat mensen beweren dat ik niet openstond voor het veranderen van de banden met Mental, er van begin af een soort tweedeling in Dixie moet zijn geweest. Blijkt ook wel, casimodo en Rokade (nog een gestolen account, trouwens) zitten niet meer bij hun voormalige stamgenootjes."

deze onzin, de enige tweedeling die er is is: jij tov de rest van de dixie leden, en ook niemand wilt in de toekomst jou in mental zien geloof me, zowel rokade als ik heb niet de keuze gehad om mental te joinen, rokade door jou, ik dan wss door triador, (niet dat ik zelf wou :rolleyes:), ik zal mijn ex stamgenoten (dixie) iig nooit aanvallen en heb hier nog dagelijks contact mee, met zowat alle leden. ik zal hun ook nooit als mental zien maar als dixie
 

DeletedUser

Guest
12-10-14 zie ik nergens terugkomen hoor
Als het om 11-10 al gezegd was wist je gewoon degelijk van de del en heb je er misbruik van gemaakt om GoL makkelijk op te edelen

Learn how TW works.

Op 11-10 op delete gezet Het duurt nooit exact 5 dagen dat heb ik bij fusies zo vaak gezien.
En het was 7 minuten over 12 snachts.... Dus nauwelijks sprake van dag later.
 

DeletedUser

Guest
*** verwijdert, bevatte persoonlijke informatie***

Learn how TW works.

Op 11-10 op delete gezet Het duurt nooit exact 5 dagen dat heb ik bij fusies zo vaak gezien.
En het was 7 minuten over 12 snachts.... Dus nauwelijks sprake van dag later.

goh je wist al van 11-10-14 blijkbaar dat acc op delete stond waarom post je dan op 20-10-14 alsof je van niks weet en deed je alsof je neus bloed en lekker ook deel van mijn vorige post negeren :rolleyes:.
Dat je je geen zorgen over maakt lol, daarom dat je je 'bewijs' gaat posten in de mental/dixie chat om zogezegd gelijk te halen :eek:.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
Lang leve de massa stammen, kunnen we geen nieuw topic maken over Mental? Of ja.. kan Mental dit zelf niet doen. Het verhaal achter de massa stam of iets dergelijks.. puur voor wat nieuw leven in de brouwerij. Kan er weer wat gepraat worden over al het gebeuren..

Bart

Hoe kom je erbij dat mental een massa stam is?

En ik hoop toch echt dat je intelligent genoeg bent om zelf "Het verhaal achter de massa stam of iets dergelijks" te begrijpen met de info die je nu al hebt

En zo kun je voor iedere stam wissel wel een nieuw topic maken :eek:
 
Reactiescore
581
Ik snap er niets van.... zie negen pagina's, Grondie is de laatste reactie, maar ik kan niets lezen... ik spring steeds terug naar pagina 8 :S
 
Reactiescore
746
Ik snap er niets van.... zie negen pagina's, Grondie is de laatste reactie, maar ik kan niets lezen... ik spring steeds terug naar pagina 8 :S

Klopt. Er blijkt weer een database probleem te zijn @ Innogames die dit probleem veroorzaakt. Dit zou binnenkort opgelost moeten zijn. (je kan bijv. ook niet naar de laatste pagina van de praathoek).

Even geduld dus maar. :)

Poo.
 
Reactiescore
581
Klopt. Er blijkt weer een database probleem te zijn @ Innogames die dit probleem veroorzaakt. Dit zou binnenkort opgelost moeten zijn. (je kan bijv. ook niet naar de laatste pagina van de praathoek).

Even geduld dus maar. :)

Poo.
Bedankt voor je reactie!
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser

Guest
*** verwijdert, bevatte persoonlijke informatie***



goh je wist al van 11-10-14 blijkbaar dat acc op delete stond waarom post je dan op 20-10-14 alsof je van niks weet en deed je alsof je neus bloed en lekker ook deel van mijn vorige post negeren :rolleyes:.
Dat je je geen zorgen over maakt lol, daarom dat je je 'bewijs' gaat posten in de mental/dixie chat om zogezegd gelijk te halen :eek:.

Smart ass

Baxie mailt mij dat hij het account op 11-10-14 op delete heeft gezet en dat weet ik ook pas gisteren, maar als je het niet WILT begrijpen tja dan kan ik je niet verder helpen.
 

DeletedUser

Guest
Smart ass

Baxie mailt mij dat hij het account op 11-10-14 op delete heeft gezet en dat weet ik ook pas gisteren, maar als je het niet WILT begrijpen tja dan kan ik je niet verder helpen.
11-10-14 om 21:04
Acties
Bart 20:03
Aan: Brian

Heel erg bedankt voor je snelle antwoord!

Wanneer is het email-adres precies veranderd?

Mvg,

Bart


je spreek jezelf tegen...Duidelijk dat jij hem een mail gezonden heeft
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Heb jij nooit begrijpend lezen gehad?

Nogmaals:

Brian Bax (***prive***) Toevoegen aan contactpersonen 23-10-2014 Dit bericht boven aan het Postvak IN laten staan
11-10-14 om 21:04
***prive****
Bart Boot 23-10-2014
Heel erg bedankt voor je snelle antwoord! Wanneer is het email-adres precies veranderd? Mvg, Bart

Die datum was zijn antwoord op mijn vraag en niet wanneer die mail verzonden is.

Overigens heeft Baxie(GOL) een mail gestuurd naar enkele leiders met daarin in zijn uitleg en verhaal.
Dat heeft hij gedaan door opnieuw op GOL te starten, zoek hem maar op tussen de spelers.
En vraag maar die PM na bij je leiding.

Voor mij heb ik nu bewezen dat ik gelijk heb en er niks mee te maken heb gehad en zul je er van mij niks meer over horen.
 
Bovenaan