Hall of fame

DeletedUser60969

Guest
Het is een kwestie van geloven maar ik weet dat ik de waarheid spreek.
Mensen die gelijk met de vinger wijzen zeggen mij zeer weinig en geef ik verder ook geen aandacht meer aan.

Precies, maar dat is ook niet heel gek na de streek die je afgelopen week hebt geflikt. Als je het spel zo wil spelen dan vind ik het in ieder geval zeer triestig.
Je weet zelf net zo goed wat deze streek is, dus ga vooral niet triestig hier lopen doen.


En types als grondie doen mij echt wanhopig worden zonder bewijs te hebben gelijk me de vinger wijzen en onzin uitkramen. Want als ik zo close was waarom zou ik in vredesnaam GOL op delete zetten?

Niet bij mij maar bij jou is een probleem aan denkvermogen en dat verbaasd me niks.

Maak er van wat je er maken wilt.
Vanuit mental en Dixie wordt er naar mij gewezen so be it.
Niemand heeft bewijs en alleen maar vermoedens.

Om even te quoten;

Lijkt me sowieso geen zuivere koffie, en dat kan lijkt mij maar bij 1 persoon wegkomen.
Lijkt me sterk dat dit dan nu opeens een verassing is als je toen nog zo close was. (Kleine week terug?)
Misschien eens je eigen denkniveau raadplegen, of het komt omdat je genoodzaakt bent die opmerking te maken?

Ten 1e, ik zeg niet dat jij het hebt gedaan maar eerder dat het lijkt dat het bij 1 persoon vandaan komt.
Ik kan hier verschillende argumenten neerzetten waarom jij het gedaan hebt en waarom het gunstig voor jou is om GOL op delete te zetten. Anderen daarvoor als eerst op hun denkniveau te wijzen zegt al genoeg, mijn meegaande opmerking over jou denkniveau enigszins ook.
We zullen het zien, al denk ik dat we het nooit zeker zullen weten.

Maar om kort te zijn, ik heb inderdaad wel mijn vermoedens dat jij het hebt gedaan, en die mening steek ik ook niet onder stoelen of banken. Mag ik soms niet uitspreken dat ik vermoed wie het gedaan heeft? Of moeten we een ieder hier op zijn blauwe ogen geloven?


Ik weet dat ik onschuldig ben en omdat het maar een spel is maak ik me er verder niet meer druk over.

Gelukkig maar.

Bart (de zon) heeft er in ieder geval niks mee te maken. Jammer voor jullie dat de speler op grijs gaat, zal wel aan het animo liggen..

Wat ik me afvraag, hoe weet jij zo zeker dat iemand hier niets mee te maken heeft? Waar Bart zegt het niet gedaan heeft durf jij meerdere malen te zeggen dat hij het 100% niet is. Is dat op zijn blauwe ogen?

De hele situatie lijkt mij verdacht veel op een W22 situatie waar ipv een account te hacken en de troepen naar de vijand te sturen nu gewoon een 3de persoon gebruikt werd om het account op delete te gooien. Support zou dit makkelijk moeten kunnen uitzoeken. Vind de verdwenen 4K pp en je hebt je schuldige.

Als het gehackt is, neem het account Repelsteeltje als voorbeeld. Wat ik lees doet support daar ook (nog) geen moeite voor gezien de situatie. Maar we zullen zien wat de reactie van support is op beide accounts. Hopelijk laten ze zich van hun goede kant zien in elk geval
 

DeletedUser

Guest
De hele situatie lijkt mij verdacht veel op een W22 situatie waar ipv een account te hacken en de troepen naar de vijand te sturen nu gewoon een 3de persoon gebruikt werd om het account op delete te gooien. Support zou dit makkelijk moeten kunnen uitzoeken. Vind de verdwenen 4K pp en je hebt je schuldige.

Inderdaad ze moeten gewoon kijken wat er met de 4k pp is gebeurt dan heb je de schuldige.

Nog iets.. wat is er met videx gebeurt?

Bart
 

DeletedUser81928

Guest
geblokeerd, bieke en videx zijn familie of zo, zal wel iets verkeerd zijn gegaan met internet delen ofzo ?
 

DeletedUser35742

Guest
geblokeerd, bieke en videx zijn familie of zo, zal wel iets verkeerd zijn gegaan met internet delen ofzo ?

Dat zal dan wel. Blijf het trouwens raar vinden dat het uberhaupt mogelijk is om iets tegen de regels in te doen nadat je internet delen instelt. Tribalwars zou alles wat niet mag vervolgens gewoon moeten blokkeren of op zijn minst een waarschuwing geven. Kan echt niet zo lastig zijn om in te stellen.

Heb het lang geleden zelf een keer gehad. Aanvallen verstuurt vanaf het IP adres van iemand die toevallig ook TW speelde zonder dat ik dat wist-_-
 
Reactiescore
579
Vaak gaat het niet goed met internet delen, als je steeds terugkerend op bijna dezelfde tijd inlogt (vlak achter elkaar). Men neemt dan aan (en dit is overigens ook te zien aan het mac adres... het unieke nummer van je netwerkkaart), dat je de twee accounts onderhoudt en dat je dubbelaccounting pleegt.

Niet zo gek... want tien keer per dag enkele seconde achter elkaar inloggen vanaf dezelfde computer zou moeten inhouden, dat je altijd samen achter je PC gaat zitten om tegelijkertijd te gaan TW-en. Flauwekul dus... al helemaal als je dan iets op de ene account doet en dan weer op de andere... want dan speel je gewoon met twee accounts op één wereld. Support is ook niet gek en dergelijke controles worden dan ook steekproefgewijs (vooral bij de hoger geklasseerde spelers) uitgevoerd. Daar komt geen aangifte aan te pas.

Ga er dan ook maar vanuit, dat deze keuze straks een simpele is... 1 account op delete en 1 account krijgt 50% aftrek. De gegevens van dergelijke controles liegen niet.
 

DeletedUser66129

Guest
Bij ons is sinds vannacht het account weer terug, zoals ik begreep moest het uiteindelijk wel via Duckje komen want andere mods deden er vrij weinig mee..
 

DeletedUser73091

Guest
Jup, veel succes en hopelijk is er niet te veel geknoeid geweest met 't accie
 
Reactiescore
579
Bij ons is sinds vannacht het account weer terug, zoals ik begreep moest het uiteindelijk wel via Duckje komen want andere mods deden er vrij weinig mee..
Da's mooi... de leiding van Mental en Nilva hadden al besloten om sowieso niet aan te vallen, tot je de account terug had en/of het duidelijk was, dat je het niet terug zou krijgen.
 
Reactiescore
579
Dat is niet meer dan normaal. Het leek ons duidelijk, dat er hier geen nonsens verhaal werd opgehangen. Uiteraard konden we dat ook niet zeggen... anders hoor je pas dagen/weken nadat ze de account terug hebben, dat hij terug is :) Wel goed, niet helemaal gek ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb een antwoord gekregen op mijn mail naar baxie(de oude eerste speler)

Brian B Toevoegen aan contactpersonen 21-10-2014 Dit bericht boven aan het Postvak IN laten staan
Aan: 'Bart '
]
Goedenavond,

Ik heb aangegeven dat als het email adres weer verandert werd, ik het account op delete zou gooien. E-mail is dus een paar weken later verandert. Met als gevolg een account dat op delete gaat.

Grt Baxie
Acties
Bart 20-10-2014
Aan:

Goedenavond,

Je buurman de zon nogmaals.

Ik heb een simpele vraag heb jij het account op delete gezet?
Ik krijg er namelijk de schuld van.

Mvg,

Bart




Hier heb bewijs dat ik er niks mee te maken heb.
Ik kijk helaas niet zo vaak in mijn mail anders had ik dit wel eerder opgemerkt.

En als je denk dat ik het zelf gemaakt heb:

***verwijdert voor persoonlijke informatie***
Update:

Dringend verzoek‏


Dringend verzoek
Acties
Brian ) Toevoegen aan contactpersonen 20:26 Dit bericht boven aan het Postvak IN laten staan
Aan: 'Bar'

11-10-14 om 21:04
Acties
Bart 20:03
Aan: Brian

Heel erg bedankt voor je snelle antwoord!

Wanneer is het email-adres precies veranderd?

Mvg,

Bart
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.075
die tijdmachine klinkt idd verdacht :D
 

DeletedUser

Guest
Aja sommige mensen kunnen er niet tegen dat wanneer ze met een groep naar 1 persoon hebben gewezen en daarna fout blijken te zitten om dan toe te geven dat ze fout zaten.

En als je goed leest en kijkt is zijn antwoord die datum dat hij toen GOL op delete heeft gezet.
En als je weet dat hij daar al eerder mee had gedreigd klinkt het ook niet zo gek he.
 

DeletedUser

Guest
Aja sommige mensen kunnen er niet tegen dat wanneer ze met een groep naar 1 persoon hebben gewezen en daarna fout blijken te zitten om dan toe te geven dat ze fout zaten.

En als je goed leest en kijkt is zijn antwoord die datum dat hij toen GOL op delete heeft gezet.
En als je weet dat hij daar al eerder mee had gedreigd klinkt het ook niet zo gek he.

http://gyazo.com/9e055acb87e5c1f2d18264c7a4055dcb
20-10-2014
17-10-2014

zelfde dag idd
 
Reactiescore
579
Aja sommige mensen kunnen er niet tegen dat wanneer ze met een groep naar 1 persoon hebben gewezen en daarna fout blijken te zitten om dan toe te geven dat ze fout zaten.

En als je goed leest en kijkt is zijn antwoord die datum dat hij toen GOL op delete heeft gezet.
En als je weet dat hij daar al eerder mee had gedreigd klinkt het ook niet zo gek he.
Je hoeft het niet te bewijzen... laat ze toch. Voor degene die niemand veroordelen zonder enig bewijs, ben je allang onschuldig.

De rest, de spelers die op basis van verdenkingen iemand aan de schandpaal nagelen, die overtuig je toch niet.
 
Bovenaan