Praattopic [TW-gerelateerd]

DeletedUser30312

Guest
Twiki speelt ten eerste nergens meer, speelde op tri.

En het kost niet veel moeite nee om een boel aanvallen te zenden maar dat is altijd al zo geweest. Hoe je het ook wend of keert, de verdediger is altijd meer tijd kwijt dan de aanvaller. Zo is tw altijd al geweest en zou je dat dan moeten veranderen? Ik denk dat jij zelf beter met tw kan stoppen als je er niet tegen kan dat de aanvaller minder tijd kwijt is dan de verdediger. Zoals ik al zei is dat altijd al zo geweest en dat wist je toen je het spel begon te spelen. Dan had je maar geen tw moeten gaan spelen maar iets anders, ga farmville spelen ofzo :D

Verder dank voor de quote alleen klopt het niet wat twiki zegt, aangezien die totaal fout zit. Tw heeft ingesteld dat je max. 5 aanvallen per seconde kan zenden. Als jij zoiets zou willen omzeilen(als dat mogelijk is) moet je wss velen malen meer code typen wat alleen maar meer werk is, en tw merkt zoiets snel genoeg op dus zou het sws dom zijn om zoiets te doen, en aangezien warre niet zo dom is om illegaal bezig te gaan is het totale nonsens om te zeggen dat warre meer dan 5 aanvallen per seconde zou kunnen zenden.

Blijkbaar heb je me niet goed begrepen. Ik klaag nergens dat verdedigen meer tijd kost dan aanvallen: "Of je die aanvallen binnen een paar minuten of een uur stuurt maakt voor het verdedigen niet zo veel uit." En ben je misschien vergeten dat een aantal jaren terug het fakescript werd verboden? Dit gaat zelfs nog sneller. Dat de clears met dat script worden gestuurd vind ik niet eens een probleem. Maar als er daarna ook duizenden fakes mee worden gestuurd vind ik dat iets te ver gaan.
 

Deleted User - 24028

Guest
Blijkbaar heb je me niet goed begrepen. Ik klaag nergens dat verdedigen meer tijd kost dan aanvallen: "Of je die aanvallen binnen een paar minuten of een uur stuurt maakt voor het verdedigen niet zo veel uit." En ben je misschien vergeten dat een aantal jaren terug het fakescript werd verboden? Dit gaat zelfs nog sneller. Dat de clears met dat script worden gestuurd vind ik niet eens een probleem. Maar als er daarna ook duizenden fakes mee worden gestuurd vind ik dat iets te ver gaan.

Het fake scripts dat ooit illegaal verklaard is staat hier totaal los van.
Dus jou probleem ligt bij het feit dat je wel omkan met binnenkomende clears maar van zodra er fakes aan een te grote hoeveelheid binnenkomt is dat meteen een probleem. Het kan goed zijn dat jij vind dat het te ver gaat, maar dat is geen beslissing die aan jou toekomst. Niemand houd jou tegen om hetzelfde te doen ;) En er zijn ook defmethoden die aan deze snelheid kunnen of zouden kunnen typen, deze gebruiken is wederom aan jou...

Het is trouwens zo dat je zonder scripts nog sneller en legaal zou kunnen sturen :) Kost je alleen mega veel tijd om het allemaal klaar te zetten. Maar het is prima mogelijk.
 

DeletedUser30312

Guest
Het fake scripts dat ooit illegaal verklaard is staat hier totaal los van.
Dus jou probleem ligt bij het feit dat je wel omkan met binnenkomende clears maar van zodra er fakes aan een te grote hoeveelheid binnenkomt is dat meteen een probleem. Het kan goed zijn dat jij vind dat het te ver gaat, maar dat is geen beslissing die aan jou toekomst. Niemand houd jou tegen om hetzelfde te doen ;) En er zijn ook defmethoden die aan deze snelheid kunnen of zouden kunnen typen, deze gebruiken is wederom aan jou...

Het is trouwens zo dat je zonder scripts nog sneller en legaal zou kunnen sturen :) Kost je alleen mega veel tijd om het allemaal klaar te zetten. Maar het is prima mogelijk.

Nee warre, ook daarbij kon je snel fakes versturen. Dus het staat er niet totaal los van. De werking was misschien anders, maar het doel hetzelfde.

Je denkt verkeerd, het aantal clears of fakes dat er binnenkomen op een account waar ik def doen er niet toe. Hoe snel ze op de teller komen ook niet. Het enigste punt is dat ik vind dat het met jullie script te weinig tijd kost om die aanvallen te sturen. Binnen de huidige regels doen jullie overigens niks verkeerd.

Als het volgens jou niet uit maakt hoe snel je die clears/fakes binnenkrijgt waarom maak je het dan niet openbaar. Kunnen we het eens op jou testen en kijken hoe je het er vanaf brengt :D
 

Deleted User - 24028

Guest
Nee warre, ook daarbij kon je snel fakes versturen. Dus het staat er niet totaal los van. De werking was misschien anders, maar het doel hetzelfde.

Je denkt verkeerd, het aantal clears of fakes dat er binnenkomen op een account waar ik def doen er niet toe. Hoe snel ze op de teller komen ook niet. Het enigste punt is dat ik vind dat het met jullie script te weinig tijd kost om die aanvallen te sturen. Binnen de huidige regels doen jullie overigens niks verkeerd.

Als het volgens jou niet uit maakt hoe snel je die clears/fakes binnenkrijgt waarom maak je het dan niet openbaar. Kunnen we het eens op jou testen en kijken hoe je het er vanaf brengt :D

Het doel is helemaal niet hetzelfde. Mijn planner is niet specifiek gewoon gemaakt om snel fakes te kunnen sturen en de vijand te overrompelen. En dat was die tool wel. Wat mij betreft mag die fake tool ook legaal zijn hoor...

Je spreekt jezelf tegen in 2 zinnen achter elkaar: Het maakt niet uit hoe snel maar jullie doen het te snel.. Dat is tegenstrijdig hoor ;)

Ik kies nog steeds zelf wat ik openbaar maak en wat niet. Jullie kunnen wel zeggen dat wij (ik) sneller aanvallen sturen dan jullie door die tool. Maar ik ben ook degene die al die tijd heeft gestoken in het maken van die tool. Laat staan in het in mijn prive tijd leren van javascript en php om hem te kunnen maken. Als al die tijd, moeite, kennis en kunnen al niet beloond mag worden van jou vind ik dat maar erg hoor. Zoals ik al zei: niemand houd jou tegen hetzelfde te doen en te maken en je voordeel er uit te halen :)
 

DeletedUser

Guest
Je kunt hem mij altijd uitleggen en voortonen. Dan heb je meteen een (ex-)vijand die weet hoe het zit, maar het toch niet zal gebruiken omdat ik al een tijd gestopt ben. (a)
 

Deleted User - 24028

Guest
Voor wat zou ik een compromis maken ? Een compromis is iets waar 2 pertijen iets uit halen, ik haal er niks uit hoor :)
 

DeletedUser

Guest
Ik weet hoe het werkt, en jij zult er zeker van zijn dat niemand nog zegt dat je scripts illegaal zijn (wat je dus ook deze hele discussie zou besparen).
 

Deleted User - 24028

Guest
Dus jij denkt omdat jij zegt tegen iemand dat het legaal is dat zij dat geloven ? xD
Ik waag mijn kans wel bij de echte Duckje die dat zegt :)
 

DeletedUser

Guest
Neuh, maar iemand die aan je eigen kant staat, zal je veel sneller geloven dan je vijand he. En mensen geloven sneller iets wat iemand zegt ter ondersteuning van zijn vijand.
 

DeletedUser55586

Guest
Het feit dat de ban al is opgeheven zal genoeg moeten zeggen over de illegaliteit waar nu over gesproken word, oftewel, niet. Bij gebruik van illegale scripts, die meer aanvallen versturen dan dat er volgens de tw instellingen mogelijk is, zal er zeker op een andere manier worden opgetreden door de tw politie.
 

DeletedUser

Guest
Sjah, zeg maar wanneer het misschien eens kan. Ik doe het tenslotte voor jouw gemak :D
 

DeletedUser

Guest
Ze hebben idd wat aangetroffen in hun logs. Het is mij een groot raadsel hoe dat komt en hoop dat Duckje de tijd vrijmaakt om dit samen met mij op te klaren zodat dit niet meer voorkomt bij mij of anderen. Ik ben zeer zeker dat ik opzig niks illegaals en alles gekeurd gebruik. Moesten toch tools of methodes van mij hier voor zorgen was dit ongewild van mijn kant en is het niet meer dan normaal dat deze verboden worden in de toekomst.
Om dit te achterhalen zal Duckje echter de moeite moeten nemen te reageren op mijn support :) Even goed kan deze fout liggen aan het logs registratiesysteem van TW hun kant uit. Wij weten niet hoe dit gebeurt en ik kan daar dus ook niks over concluderen. Ik heb mijn assistentie aangeboden aan Duckje om dit te bekijken, bedoelende hem en mensen die er iets van kennen uitleggen en tonen hoe ik verstuur zodat zij kunnen nagaan of er geen fout bij hun zit. Maar ook hierop dient Duckje weer te reageren en de bal ligt daarin volledig in zijn kamp.

Je mag altijd graag mensen op hun schrijven wijzen warre
Maar jouw opzig (opzich) geeft wel aan dat je niet 100% zeker bent van je zaak
anders had iemand die al zijn antwoorden wel overweegt zoals jij dat altijd doet, dat er niet bijgezet. Zo verspreken mensen zich wel vaker.

Even goed kan het de fout bij TW liggen schrijf je erachteraan = wederom een bevestiging / twijfel.
Dan de opmerking dat het anders in de toekomst verboden zou moeten worden .. geeft ook ruimte voor speculatie.

Dat ze je de logs niet laten zien is ws omdat je dan als scriptschrijver met die info weer wat kan aanpassen :p

Verder denk ik dat het gehele script verhaal maar moet verdwijnen hier.
Ik ga ervanuit dat betrokken partijen het onderling af kunnen.
 

DeletedUser30312

Guest
Het doel is helemaal niet hetzelfde. Mijn planner is niet specifiek gewoon gemaakt om snel fakes te kunnen sturen en de vijand te overrompelen. En dat was die tool wel. Wat mij betreft mag die fake tool ook legaal zijn hoor...

Het doel van beide scripts is snel aanvallen te kunnen sturen. Ook clears waren makkelijk te versturen via die tool. Maakt verder niet uit.
Je spreekt jezelf tegen in 2 zinnen achter elkaar: Het maakt niet uit hoe snel maar jullie doen het te snel.. Dat is tegenstrijdig hoor ;)

Je begrijpt me verkeerd dat is iets anders dan mezelf tegen spreken. Zal het je nu nog eens proberen uit te leggen. Het maakt voor mij als verdediger niet uit of je 5 minuten of een uur bezig bent met het sturen van je aanvallen. Verstuurd worden ze toch wel.

Maar ik vind dat jij als aanvaller wel wat meer tijd kwijt mag zijn met het sturen van je aanvallen. Niet omdat het ons te snel gaat, zeer zeker niet. Maar omdat als jij er 3-4 keer zo lang over zou moeten doen ik vrij zeker weet dat je geen 6000 aanvallen gaat versturen.

Ik kies nog steeds zelf wat ik openbaar maak en wat niet. Jullie kunnen wel zeggen dat wij (ik) sneller aanvallen sturen dan jullie door die tool. Maar ik ben ook degene die al die tijd heeft gestoken in het maken van die tool. Laat staan in het in mijn prive tijd leren van javascript en php om hem te kunnen maken. Als al die tijd, moeite, kennis en kunnen al niet beloond mag worden van jou vind ik dat maar erg hoor. Zoals ik al zei: niemand houd jou tegen hetzelfde te doen en te maken en je voordeel er uit te halen :)

Al je moeite en tijd mogen zeker wel beloond worden. Maar het moet wel binnen proporties blijven. Ik vind de tijdsbesparing voor jullie nu te groot. Ik stuur met een script wat ik al ergens tussen de 3 en 4 jaar gebruik 1 clear per 2 seconde. Er zijn inmiddels snellere alternatieven maar vind dit al snel zat gaan.

Ik heb geen idee hoe je script werkt dus ik gok maar wat. Met behulp van dorpsid's en bijbehorende coords maak je een lijst met links. Die open je vervolgens in je browser geen idee hoe, maar vast niet door elke link afzonderlijk aan te klikken (of doen alsof door gewoon een knop in te houden). Troepen automatisch laten invullen. En automatisch op de knop aanval klikken? En daarna met je script zorgen dat je maximaal 5 bevelen per seconde verstuurt.
 

DeletedUser53787

Guest
Ik heb geen idee hoe je script werkt dus ik gok maar wat. Met behulp van dorpsid's en bijbehorende coords maak je een lijst met links. Die open je vervolgens in je browser geen idee hoe, maar vast niet door elke link afzonderlijk aan te klikken (of doen alsof door gewoon een knop in te houden). Troepen automatisch laten invullen. En automatisch op de knop aanval klikken? En daarna met je script zorgen dat je maximaal 5 bevelen per seconde verstuurt.

Het laatste deel, automatisch op de knop klikken, als dat erin was dan was het script nooit legaal geweest.
 

DeletedUser

Guest
Je mag altijd graag mensen op hun schrijven wijzen warre
Maar jouw opzig (opzich) geeft wel aan dat je niet 100% zeker bent van je zaak
anders had iemand die al zijn antwoorden wel overweegt zoals jij dat altijd doet, dat er niet bijgezet. Zo verspreken mensen zich wel vaker.

Even goed kan het de fout bij TW liggen schrijf je erachteraan = wederom een bevestiging / twijfel.
Dan de opmerking dat het anders in de toekomst verboden zou moeten worden .. geeft ook ruimte voor speculatie.

Dat ze je de logs niet laten zien is ws omdat je dan als scriptschrijver met die info weer wat kan aanpassen :p

Verder denk ik dat het gehele script verhaal maar moet verdwijnen hier.
Ik ga ervanuit dat betrokken partijen het onderling af kunnen.

Helaas moet ik je ongelijk geven Doc. Het feit dat Warre spreekt over opzicht is omdat hij niet bewust deze zaken overschreden heeft. Het scripts is na elke aanpassing met uitbreiding weer voorgelegd geweest aan de support. Dat zij een akkoord geven aan dit script geeft dan aan dat we hem legaal mogen gebruiken, dat zij het script niet getest hebben op degelijke vlaggen (zoals zij ze noemen) is eerder hun fout dan die van Warre of eender welke gebruiker.

Verder over de snelheid van lanceren valt te twisten, maar volgens de regels van TW zou je 5 incs per seconde mogen kunnen verzenden. Dus is de snelheid perfect mogelijk om binnen 20 minuten 6k te zenden. Theoretisch gezien is dit dan: 6000/(5*60) = 20. Praktisch gezien is dit echter al niet haalbaar, aangezien je altijd te maken hebt met laadsnelheid en lag. Dus om te stellen dat wij te snel lanceren is jullie mening. Echter hoeft hieraan niets veranderd te worden daar TW deze berekening aanhoudt met hun 5 aanvallen per seconden.
 

DeletedUser

Guest
Ze zijn gewoon te sloom om ons bij te houden en hebben zelf geen goede scripter, kortom het jaloerse gedoe begint nu al :D Ookal willen ze het niet toegeven, alles draait erom dat hun jaloers zijn op ons script en daarom er alles aan proberen te doen het illegaal te doen voorkomen :D Lekker doorzichtig hoor jongens :D :p
 

DeletedUser

Guest
Ze zijn gewoon te sloom om ons bij te houden en hebben zelf geen goede scripter, kortom het jaloerse gedoe begint nu al :D Ookal willen ze het niet toegeven, alles draait erom dat hun jaloers zijn op ons script en daarom er alles aan proberen te doen het illegaal te doen voorkomen :D Lekker doorzichtig hoor jongens :D :p


Wat ben jij een sneu figuur met je aparte antwoorden steeds.
Ik heb gewoon een support ingediend en daarmee is de kous af.
Ik stelde vragen bij de snelheid die er kwam met het verzenden en daar wordt nu naar gekeken.
Als dit toegestaan is .. prima .. we anticiperen daar dan gewoon op en leggen ons erbij neer.
Jijzelf reageert als een gefrustreerde kleuter. :rolleyes::rolleyes:
Loopt maar te blaten dat wij dit en dat zijn.
We hebben een support ingediend zoals elke speler dat mag. PUNT UIT!! :p:D:p

Jij kent ons helemaal niet en je komt net kijken op deze wereld
Dus koest .. en bekkie dicht
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan