Hall of fame

DeletedUser73351

Guest
Oow van dat account dat de zon op delete heb laten zetten!? Top man! Echt wees een trotse stabber :rolleyes:!
 

DeletedUser35742

Guest
Sorry maar 100% van de mensen die in Dixie zitten of zaten zijn stabbers, waar de fuck maken jullie je druk om? Pot en ketel enzo.
 

DeletedUser

Guest
Lol ik weet niet hoe dit in de wereld gekomen is.
Geloof wat je geloven wilt...

Maar ik heb hier niks mee te maken het was voor mij ook een verassing dat het account op grijs is gegaan...

Zegt wel weer genoeg over jullie....

Bewijs maar eens dat ik het gedaan heb lol. Denkniveau van mensen...
 

DeletedUser73351

Guest
Lol ik weet niet hoe dit in de wereld gekomen is.
Geloof wat je geloven wilt...

Maar ik heb hier niks mee te maken het was voor mij ook een verassing dat het account op grijs is gegaan...

Zegt wel weer genoeg over jullie....

Bewijs maar eens dat ik het gedaan heb lol. Denkniveau van mensen...

Wel heel toevallig dat wanneer hij op vakantie is zijn account op delete staat, en bij mij inneens de vv werd beindigd.
Terwijl jij contact kon opnemen met de oude speler. Dat is tegen mij vertelt.

Excuses dat ik de schuld bij jou neerleg. Had je eerst moeten pm'en.
 

DeletedUser60969

Guest
Lijkt me sowieso geen zuivere koffie, en dat kan lijkt mij maar bij 1 persoon wegkomen.

GOL heeft prive omstandigheden waardoor de eigenaar niet aanwezig is. Enkel een co die sws weinig speelt. Niemand is op de hoogte waarom de eigenaar niet online kan zijn behalve ik en de co. en dat was al ruim voordat de massa op GOL begon dus ze zijn niet weggelopen.

Lijkt me sterk dat dit dan nu opeens een verassing is als je toen nog zo close was. (Kleine week terug?)
Misschien eens je eigen denkniveau raadplegen, of het komt omdat je genoodzaakt bent die opmerking te maken?
 

DeletedUser

Guest
Makkelijk, zomaar iemand de schuld geven, terwijl je er zelf niks vanaf weet blijkbaar.. Bart (de zon) heeft er in ieder geval niks mee te maken. Jammer voor jullie dat de speler op grijs gaat, zal wel aan het animo liggen..

Bart
 

DeletedUser

Guest
Makkelijk, zomaar iemand de schuld geven, terwijl je er zelf niks vanaf weet blijkbaar.. Bart (de zon) heeft er in ieder geval niks mee te maken. Jammer voor jullie dat de speler op grijs gaat, zal wel aan het animo liggen..

Bart

Ben je dit zo zeker omdat jij het was dan ? :D

Nee, de speler was op vakantie. VV werd verbroken en op delete gegooid en werd grijs voordat de speler terug kwam.
Ik vernam ook dat er 4K pp gestolen zou zijn.
 

DeletedUser35742

Guest
Aan de andere kant, die speler had zijn account zelf ook gestolen dus moet maar niet klagen:)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Sorry maar 100% van de mensen die in Dixie zitten of zaten zijn stabbers, waar de fuck maken jullie je druk om? Pot en ketel enzo.

Lol ik weet niet hoe dit in de wereld gekomen is.
Geloof wat je geloven wilt...

Maar ik heb hier niks mee te maken het was voor mij ook een verassing dat het account op grijs is gegaan...

Zegt wel weer genoeg over jullie....

Bewijs maar eens dat ik het gedaan heb lol. Denkniveau van mensen...

Aan de andere kant, die speler had zijn account zelf ook gestolen dus moet maar niet klagen:)

cry just a little.:D
 

DeletedUser

Guest
Ben je dit zo zeker omdat jij het was dan ? :D

Nee, de speler was op vakantie. VV werd verbroken en op delete gegooid en werd grijs voordat de speler terug kwam.
Ik vernam ook dat er 4K pp gestolen zou zijn.

Als jij die associatie legt, mag je dat doen knul. Maar Bart (De zon) heeft er in ieder geval niks mee te maken, en wij ook niet. Niet altijd met het vingertje gaan wijzen om zo, iemand in een verkeerd daglicht te zetten..

Bart
 

DeletedUser61042

Guest
Is het gezellig met 2 bart's in een stam? mag toch hopen dat die zich daar anders gedraagt dan bij ons:)
 
Reactiescore
581
De Zon is een prima speler. Die ik ook als een eerlijke speler ken... ik lees ook geen enkel hard bewijs voor de opgegeven daad en dat zou mij ook hogelijk verbaasd hebben. Veel verdenkingen, geen bewijs en toch schuldig verklaard? Het lijkt me niet dat het zo werkt.

Bij mij is iemand niet schuldig, totdat het tegendeel bewezen is.
 

DeletedUser35742

Guest
cry just a little.:D

Rare opmerking, denk je ook niet dat ik juist verheugd ben met het wegvallen van een speler op een gestolen account of de account zelf? Ik maak er bepaald geen geheim van dat ik niks van de Dixie spelers moet hebben.
 

DeletedUser

Guest
Om te beginnen:

Ik weet dat ik de waarheid spreek het is aan een ieder om er het zijne van te denken.
Weet wel dat je er misschien naast kan zitten.

Wat is er gebeurd:

Het account Goddes of Light is op grijs gegaan.
Wij vanuit Mompel/Fresh Zagen dat en reageerde er verbaasd op.

Ik citeer mijzelf op Skype:

[17-10-2014 0:37:47] Bart boot: ok
[17-10-2014 0:37:52] Bart boot: ik keek 5 min geleden
[17-10-2014 0:37:56] Bart boot: daar lag goddes
[17-10-2014 0:37:58] Bart boot: kijk ik nu
[17-10-2014 0:37:59] Bart boot: is ie barb

[17-10-2014 1:00:42] мαяcєℓ [JLU]: lol op bb

Echter blijkt vandaag nadat de orginele speler teruggekomen is dat het account niet door hem of zijn co op grijs gezet is maar door een tot nu toe nog onbekend persoon.

Dan moet er een zondebok gevonden worden en die is gemakkelijk gevonden, juist ik omdat ik niet zo lekker met Dixie lig.

Even een paar gehoorde argumenten
De Fresh leden begonnen met aanvallen opvallend omdat ze net in Mompel zaten, dus ze zouden van mij gehoord kunnen hebben dat 'ik' gol op BB gezet heb.

- Plannen zijn meegenomen uit Fresh en bestonden dus al langer
- Fusie met Fresh was al besproken en besloten voordat ik in Fresh zat Op 5 oktober is die discussie gestart en ik trede pas toe op 9 september Dus ik wist daar helemaal niks vanaf en heeft dus hier totaal niks mee te maken.

Ik ben pas na 3 dagen GOL gaan aanvallen wat opvallend is.

Correct, ik had namelijk met GOL afgesproken dat ik hem niet zou aanvallen.
Echter was GOL in 3 dagen al zoveel verloren dat ik besloot hem aan te vallen en zodra de hoofdspeler terug was hem en plaats op mijn acc te bieden want GOL was verloren. Dus de dorpen zouden beter af zijn bij mij.

''YouKnowMyName. op 13.10. om 17:04 uur

Komt goed, ik zal wel niet zo denken ^^

Heb zelf nog de vv een tijdje gedaan van GOL, hij zei dat hij moest werken en sindsdien niet meer terug gekomen.

Beter dorpen in jou handen dan bijvoorbeeld fresh :)
_____________________
Met vriendelijke groet,
Maurice - Team YouKnowMyName.
De zon op 13.10. om 17:02 uur

Overigens Gol gaat vallen al 500k kwijt.
Ik had hem belooft niet aan te vallen, nog niet gedaan.
Maar wordt niet meer gereageerd op Pm's en De eigenaar zelf is 10 weken weg.

Ik ga hem denk dus wel aanvallen, denk niet owh bart is een stabber. Nee zo zie ik het niet.
Als de eigenaar terug is bied ik hem een plaats aan op mijn acc.''

Ik viel die avond daadwerkelijk ook aan.
In Mompel was bekend dat ik GOL niet zou aanvallen en toen ik besloot om alsnog aan te vallen was dat oke al ontstond er nog wel een discussie wie wat zou edelen(waar uit blijkt dat wij niet wisten dat gol op grijs stond anders hadden we wel rustig aan gedaan)

Ik had het WW van GOL.
Correct heb ik ooit gehad en nu niet meer want PM is door systeem gedeletet vanwege ouderdom.
Als ik zelf had ingelogd had ik een ban kunnen krijgen maar dan zullen jullie zeggen dat ik iemand anders ervoor gebruikt heb.

Het email adres staat nog steeds bij de oude speler en tegenwoordig heb je een email adres nodig om dat te veranderen.
Nu zou ik dat email adres hebben kunnen veranderen maar toen dat eerder door het nieuwe team gedaan werd kwam de oude speler terug om het email adres terug te draaien en een nieuw ww erop te zetten die ik vervolgens per PM kreeg met daarbij dat als nog 1x het ww veranderd zou worden het acc op grijs gezet werd.

Ik was de enige die wist dat de hoofdspeler op vakantie.

Nee want Dixie wist het ook omdat ze vv hadden en daarbij wat doet dat er toe? ik had toch elk moment WW kunnen veranderen en op grijs kunnen zetten lijkt mij?


Ik heb naar de hoofdspeler





Wie hadden de mogenlijkheid om in te loggen.

Oude speler - Had email adres en ww en kon dus alles
Team 1 speler 1 WW
Team 1 speler 2 WW
Team 2 speler 1 WW en op vakantie
Team 2 speler 2 WW
IK Had ww maar PM was verwijderd en heb het nergens opgeslagen(wat je gelooft he:p)

Team 2 zal hun acc niet op grijs zetten.
Team 1 echter was van het acc gezet wegens inactiviteit dus had er nog steeds bij gekund om wraak te nemen.
Heel plotseling laat speler 1 van team 1 ook weer iets van zich horen via skype.

De oude speler kan het ook zijn geweest wie zal het zeggen.

Ik heb een Email gestuurd naar de oude speler(email via skype)
En een support ingediend met welk IP het acc op delete heeft gezet en of dat IP vaker en in welke periode heeft ingelogd.

Het is een kwestie van geloven maar ik weet dat ik de waarheid spreek.
Mensen die gelijk met de vinger wijzen zeggen mij zeer weinig en geef ik verder ook geen aandacht meer aan.

Als er 4K pp zijn gestolen waarom staan die niet bij mij er op dan?

En types als grondie doen mij echt wanhopig worden zonder bewijs te hebben gelijk me de vinger wijzen en onzin uitkramen. Want als ik zo close was waarom zou ik in vredesnaam GOL op delete zetten?

Niet bij mij maar bij jou is een probleem aan denkvermogen en dat verbaasd me niks.

Maak er van wat je er maken wilt.
Vanuit mental en Dixie wordt er naar mij gewezen so be it.
Niemand heeft bewijs en alleen maar vermoedens.

Ik weet dat ik onschuldig ben en omdat het maar een spel is maak ik me er verder niet meer druk over.
 

DeletedUser73351

Guest
Mijn excuses bart, maar het leek zo voor de hand te liggen.

Ik wou mijn post ook delete maar dat kon niet :X
 
Reactiescore
1.367
Maak er van wat je er maken wilt.
Vanuit mental en Dixie wordt er naar mij gewezen so be it.
Niemand heeft bewijs en alleen maar vermoedens.

Ik weet dat ik onschuldig ben en omdat het maar een spel is maak ik me er verder niet meer druk over.

Bartie, niet heel mental heeft naar jou gewezen:mad2:
 

DeletedUser

Guest
De hele situatie lijkt mij verdacht veel op een W22 situatie waar ipv een account te hacken en de troepen naar de vijand te sturen nu gewoon een 3de persoon gebruikt werd om het account op delete te gooien. Support zou dit makkelijk moeten kunnen uitzoeken. Vind de verdwenen 4K pp en je hebt je schuldige.
 
Bovenaan