Praattopic [TW-gerelateerd]

DeletedUser

Guest
tja zo kan ik het ook onbemande account aanvallen

Onbemande account?
Hij (Wimver, speler genaamd Warre) heeft gewoon een ban gekregen wegens het gebruiken van ene illigaal script.
Dus zijn eigen schuld .. toen hij het gebruikte wist ie dat het niet mocht.
Dus die opmerking klopt niet geheel
 

DeletedUser

Guest
het is duck zijn fout en warre zijn fout. maar hij krijgt de schuld op zich

hij kon 10 a 15 aanvallen in seconde timen en volgens tw had dat er niet meer dan 5 moeten zijn
 

Deleted User - 24028

Guest
Onbemande account?
Hij (Wimver, speler genaamd Warre) heeft gewoon een ban gekregen wegens het gebruiken van ene illigaal script.
Dus zijn eigen schuld .. toen hij het gebruikte wist ie dat het niet mocht.
Dus die opmerking klopt niet geheel

En hoe juist weet jij voor wat ik een ban heb gekregen ?
Niet mijn schuld trouwens ;)

Nujah, dan gok ik van wel. Altijd geweten dat hij illegale dingetjes deed :D:D

Helaas moet ik je ongelijk geven, kort door de bocht: Ik heb niks verkeerd, illegaal of wat dan ook gedaan.
Verder zou ik het appreciëren dat mijn ban hier niet verder wordt besproken, enerzijds omdat het niet mag van de regels uit en anderzijds omdat de speculaties die er uit voortvloeien toch geen waarheid gaan bevatten.
 

DeletedUser

Guest
En hoe juist weet jij voor wat ik een ban heb gekregen ?
Niet mijn schuld trouwens ;)

Je wist dat wat je gebruikte niet mocht binnen TW
Je hebt er zelf mee lopen pochen in een ander topic.
Je hebt het gebruikt en nu ziet TW het en krijg je gewoon een ban zoals ieder ander
dat krijgt als ze scripts gebruiken die niet mogen.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik lopen pochen met tools waarvan ik liever heb dat ze niet verspreid geraken en "geheim" blijven ? Dat zou me verbazen. En als ze dan al illegaal zouden zijn zou ik toch helemaal al niet zo dom zijn om er mee te liggen pochen lol

Voor de rest zit je er volledig naast :)
 

DeletedUser69459

Guest
Je wist dat wat je gebruikte niet mocht binnen TW
Je hebt er zelf mee lopen pochen in een ander topic.
Je hebt het gebruikt en nu ziet TW het en krijg je gewoon een ban zoals ieder ander
dat krijgt als ze scripts gebruiken die niet mogen.

Zijn scriptjes mogen soms nogal twijfelachtig zijn, mr hij is nu ook niet zo dom om illegale scripts te gebruiken die hij gemakkelijk zou kunnen legaliseren met een twijfelachtig kantje ;)
 

DeletedUser30312

Guest
En hoe juist weet jij voor wat ik een ban heb gekregen ?
Niet mijn schuld trouwens ;)

Helaas moet ik je ongelijk geven, kort door de bocht: Ik heb niks verkeerd, illegaal of wat dan ook gedaan.
Verder zou ik het appreciëren dat mijn ban hier niet verder wordt besproken, enerzijds omdat het niet mag van de regels uit en anderzijds omdat de speculaties die er uit voortvloeien toch geen waarheid gaan bevatten.

Misschien niks illegaals in jou ogen. Maar de snelheid waarmee jij aanvallen stuurt is gewoon zielig. Vind het alleen een beetje simpel dat als het met 1000 (edel)clears niet lukt om dorpjes te pakken, je dan maar op een hoog tempo duizenden aanvallen gaat sturen.
 

DeletedUser

Guest
Guys (van NEOH), gewoon lekker laten gaan...
Vergeet niet, dat we ook op andere plekken bij OEPS er heerlijk doorheen beuken.
Bij een groot deel van onze spelers komen de clears heelhuids terug, dus die gaan we bij thuiskomst gewoon weer op pad sturen.

Het zal mij een rotzorg zijn of dat bemande of onbemande accounts zijn.
OEPS heeft (in het verleden) ook vaak genoeg onbemande accounts van ons aangevallen.

Zo kan ik me nog een tijd herinneren, dat ze KDied én Extase tegelijkertijd aanvielen.
Beide accounts onbemand, beide accounts boven de 60 dagen (en werden daarom uiteindelijk geïnternd).
OEPS had alleen de pech dat ik de vv-er was :p

En als OEPS niet wil, dat die onbemande accounts meegenomen worden in de stats dan gooien ze zo'n account maar uit de stam. Tot die tijd vallen wij simpelweg de accounts aan waar WIJ zin in hebben.

BTW, Twiki... De aanvallen op Wimver zijn de 11e al gaan lopen (een slordige 10.000 stuks had hij op z'n teller) en zijn de afgelopen dagen aangekomen. Dus de edels zouden sowieso zijn gaan lopen.
Het eerste dorp van hem was trouwens de 13e al binnen.
Dus misbruik van de situatie... Neu. Hooguit de situatie uitgebuit. Maar dat zou OEPS ook hebben gedaan.
 

DeletedUser

Guest
Ik lopen pochen met tools waarvan ik liever heb dat ze niet verspreid geraken en "geheim" blijven ? Dat zou me verbazen. En als ze dan al illegaal zouden zijn zou ik toch helemaal al niet zo dom zijn om er mee te liggen pochen lol

Voor de rest zit je er volledig naast :)

Ja je hebt je er blijkbaar uitgekletst
Maar bij aanvragen voor nieuwe scripts waar
Gasten kwamen dat ze nieuwe ideeen hadden.
Was jij het die begon dat ik je scripts wel wilde
Hebben .. Dat toch niet gebeurde en dat we
Binnen neoh ze wel zouden merken en eronder
Lijden.

Je kreeg terecht een ban .. Helaas blijkt er een opening
Te zijn voor excuusjes waardoor je je verdiende ban niet
krijgt.
 

DeletedUser

Guest
Neuh. Ik vind het leuk om al die arrogante Oeps'ers (lees: ex-Fruit'ers) zo hard zien falen. :) Met veel grandeur hier op het forum komen posten dat ze NEOH wel ff gaan verslaan en dan blijkt gewoon duidelijk dat NEOH kwalitatief een paar treden hoger staat en zo simpel edelt van jullie... Da's mooi :D
 

Deleted User - 24028

Guest
Dat is toch exact wat ik zeg dat eerste ? Of zijn jullie er ooit in geslaagd op W21 om ons te doen falen miss LOL

Wij hebben hier nooit lopen roepen dat we NEOH wel even onder tafel spelen hoor...
 

DeletedUser

Guest
Try again.


Tja, wij zijn dan ook pro he :D We komen ook om het niveau van deze wereld zeer ver omhoog te halen :D #Bazenniveau :cool::D

Dus binnekort is voor geen enkel stammie 2k meer zoveel :p

Niet zo opscheppen jij, straks heeft neoh precies de speelstijl die onze zwakke plekken goed weet te raken en staan ze ons kei hard uit te lachen op het end :D

Dat wil ik wel eens meemaken dan ;) :D

Nieuw op W17 ? denk het :cool:

laatste maand


Zijde 1:
Stammen: NEOH
Zijde 2:
Stammen: OEPS

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 2,554
Kant 2: 5,084
Verschil: 2,530

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,559
Kant 2: 192
Verschil: 1,367

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 23,981,363
Kant 2: 47,906,926
Verschil: 23,925,563

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 14,975,029
Kant 2: 1,855,811
Verschil: 13,119,218

chart

laatste 3 maanden

Zijde 1:
Stammen: NEOH
Zijde 2:
Stammen: OEPS

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames:

Kant 1: 11,099
Kant 2: 10,651
Verschil: 448

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 4,051
Kant 2: 359
Verschil: 3,692

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 99,720,613
Kant 2: 99,103,354
Verschil: 617,259

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 38,853,166
Kant 2: 3,465,327
Verschil: 35,387,839

chart

Die wil ik je binnen een paar maand nog wel eens zien tonen :p

Er zijn wel meer nachtbrakers, niet enkel binnen NEOH.. Maar wij hebben geen nacht nodig om winst te maken, zodra wij pas echt beginnen gaan jullie bakken met verliezen maken(overdag) dus bereid je er maar vast op voor.. En niet gaan janken zodra wij echt beginnen..
 
Bovenaan