Top/flop Spelers

DeletedUser

Guest
Joh, gooi maar direct wat ziektes / aandoeningen in de strijd op zo internet fora.

Ach, degene waarover het gaat heeft hier toch geen benul van, er zijn al meer ziektes door dit topic geslopen, en de virussen zijn hier óók voldoende aanwezig.(of moet ik toch virii schrijven)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
waarom zit jij hier eigenlijk? Aangezien je het over 'jonge leeftijden' hebt? Dat wil dus zeggen dat je zeker een 40+'er bent, en dus eigenlijk een soort van hobby mist en/of vrouw. Neem een huisdier en ga die wat irriteren want ik ben je posts echt beu.

Kom nou niet af met die stomme nadrukken etc etc want je kan ook normaal een zin typen. Ik dank u vriendelijk.

Doei?
 

DeletedUser1206

Guest
waarom zit jij hier eigenlijk? Aangezien je het over 'jonge leeftijden' hebt? Dat wil dus zeggen dat je zeker een 40+'er bent, en dus eigenlijk een soort van hobby mist en/of vrouw. Neem een huisdier en ga die wat irriteren want ik ben je posts echt beu.

Kom nou niet af met die stomme nadrukken etc etc want je kan ook normaal een zin typen. Ik dank u vriendelijk.

Doei?

Retweet
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Het is geen twitter noobs:rolleyes::eek:
 

DeletedUser

Guest
Zijde 1:
Spelers: King Ringo
Zijde 2:
Stammen: |D|

Timeframe: 27/08/2014 00:00:00tot10/09/2014 16:26:42


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 55
Kant 2: 6
Verschil: 49

chart
 

DeletedUser

Guest
Zijde 1:
Stammen: |D|
Zijde 2:
Stammen: N-S

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 193
Kant 2: 101
Verschil: 92

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,793,226
Kant 2: 916,802
Verschil: 876,424

chart
 

DeletedUser

Guest
M nu moet ik je alweer corrigeren
Je gaat weer offtopic

mijn stats die ik liet zien was van 1 speler tegen een stam en dit topic heet top of flop spelers

jij laat weer stats zien van 2 stammen daarvoor moet je in een andere topic zijn (en als je dat doet doe het dan vanaf moment oorlogsverklaring, alles ervoor telt niet)

facepalm :D
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Zeker telt alles ervoor ook. :) We zijn nooit vriendjes geweest.
 

DeletedUser66265

Guest
Als je nou eens argumenten geeft om je woorden wat kracht bij te zetten..

Jij bent een noob punt uit.

Wat een kinderlijke manier van discussie voeren zeg, echt iets voor iemand die weet dat hij ongelijk heeft.
Dus nogmaals (en nu een normaal antwoord graag), waarom tellen die stats van ervoor niet mee?
 

DeletedUser

Guest
Als je nou eens argumenten geeft om je woorden wat kracht bij te zetten..

Jij bent een noob punt uit.

Wat een kinderlijke manier van discussie voeren zeg, echt iets voor iemand die weet dat hij ongelijk heeft.
Dus nogmaals (en nu een normaal antwoord graag), waarom tellen die stats van ervoor niet mee?

Omdat de King dta zegt. Het heet niet voor niets oorlogstats:p

nederland heeft nu toch ook geen oorlog met belgie die hebben we pas als 1 van de 2 landen de oorlog verklaren
 

DeletedUser

Guest
Volgens ringo's logica ben ik beter dan D en ringo :eek:

Zijde 1:
Spelers: Cembio
Zijde 2:
Spelers: King Ringo


Timeframe: Voor altijd


Totale overnames van de vijandige kant:


Kant 1: 29
Kant 2: 3
Verschil: 26

chart


all hail solo king chen :3?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
waarvoor verklaren jullie dan op 27 aug de oorlog als dat toch geen toegevoegde waarde heeft

voor die tijd telt niet punt uit
maar ja leg dat een supernoob als jou eens uit

Klinkt als een slechte smoes van een 4 jarige die verliest met tikkertje.
 
Bovenaan