Top/flop Spelers

DeletedUser

Guest
Kan makkelijk zijn dat die persoon het niet eens is met zijn ban en het probeert aan te vechten. op w21 heb ik daardoor 2 weken op een aanvalbare ban gestaan (mijn vijand had dat gelukkig niet door) En na die 2 weken werd de ban weg gehaald omdat die inderdaad gewoon onterecht was.

Het aanvechten van een ban duurt nooit zo lang. Enige die er nu voordeel bij zou kunnen hebben mocht hij straks toch wonderbaarlijk van blok afgaat is DHD zelf mocht hij zijn gebouw en troepen manager al die tijd aan hebben staan

Das ook wel het enige wat jij kan edelen idd :D

lol kijk wie dit zegt

heb jij al ooit iets van D geedelt?
 

DeletedUser62436

Guest
Het aanvechten van een ban duurt nooit zo lang. Enige die er nu voordeel bij zou kunnen hebben mocht hij straks toch wonderbaarlijk van blok afgaat is DHD zelf mocht hij zijn gebouw en troepen manager al die tijd aan hebben staan



lol kijk wie dit zegt

heb jij al ooit iets van D geedelt?

Nou bij mij heeft het toen toch echt 2 weken geduurd :p
Maar is het niet is tijd voor jou om te gaan slapen? :)
 

DeletedUser71655

Guest
Jij vind jezelf heel goed en vooral op deze wereld
Omdat je door jessey bent geraakt, die kerel had zo'n dikke nek en overschatte zich zo hard dat zelf de beginnende tw-er erdoor geraakt.
Maar goed, Heb niets tegen je ofzo maar vind dat je ietwat te stoer doet op w36, wetende dat er pas wat te bereiken valt als N-S naabs weg zijn

Wie van N-S bied mij gratis en voor niets een accountje om deze man zijn mond te snoeren voor ongeveer 2weken?
Helaas heb ik niet meer tijd dan 2weken, en hoop ik dat jij je niet laat volstacken die 2weken:rolleyes:

Na N-S komt WiFi, de stam van de overlopers, de stam met de grote mond die nog niets, maar dan ook niets heeft laten zien, het ene deel van WiFi werd afgemaakt door het toenmalige .Pi, en er werd niet eens moeite gedaan.

Mark is een prima speler imo, als jij daar anders over denkt, is dat ook prima, maar heb dan in ieder geval een geldige reden, je reden is nu enkel dat hij door mij is geraakt, en hoe is hij door mij geraakt? Juist ja, met een pruts stam achter me die niet wilde vv'en:D
Zelfde geldt voor jou trouwens, wél spammen in de skypechat, maar niet willen vv'en:rolleyes:

Verder tsja, blijf het grappig vinden dat zelfs een huidige stamgenoot van jou, zegt dat je geen goeie tw'er bent, en dat je aes wel verneukt had, maar dat geheel Tables het al verneukt had dus dat het niet boeide, ik ging daar tegen in omdat het natuurlijk onzin is om te denken 'ah hun verneuken het, dus wij verneuken het ook maar'

Please GillieBillie, je zet jezelf keer op keer weer voor schut, en je hebt kenbaar een obsessie voor mij, maar fix aub een acc in N-S voor me, eens zien wie dan nog de grote mond heeft:)
 

DeletedUser

Guest
Wie van N-S bied mij gratis en voor niets een accountje om deze man zijn mond te snoeren voor ongeveer 2weken?
Helaas heb ik niet meer tijd dan 2weken, en hoop ik dat jij je niet laat volstacken die 2weken:rolleyes:

Na N-S komt WiFi, de stam van de overlopers, de stam met de grote mond die nog niets, maar dan ook niets heeft laten zien, het ene deel van WiFi werd afgemaakt door het toenmalige .Pi, en er werd niet eens moeite gedaan.

Mark is een prima speler imo, als jij daar anders over denkt, is dat ook prima, maar heb dan in ieder geval een geldige reden, je reden is nu enkel dat hij door mij is geraakt, en hoe is hij door mij geraakt? Juist ja, met een pruts stam achter me die niet wilde vv'en:D
Zelfde geldt voor jou trouwens, wél spammen in de skypechat, maar niet willen vv'en:rolleyes:

Verder tsja, blijf het grappig vinden dat zelfs een huidige stamgenoot van jou, zegt dat je geen goeie tw'er bent, en dat je aes wel verneukt had, maar dat geheel Tables het al verneukt had dus dat het niet boeide, ik ging daar tegen in omdat het natuurlijk onzin is om te denken 'ah hun verneuken het, dus wij verneuken het ook maar'

Please GillieBillie, je zet jezelf keer op keer weer voor schut, en je hebt kenbaar een obsessie voor mij, maar fix aub een acc in N-S voor me, eens zien wie dan nog de grote mond heeft:)

Sorry we hebben helaas geen plek voor prospelers we zijn een noobstam en willen dat graag zo houden:D
 

DeletedUser71655

Guest
Bleh, dat valt me tegen, moet ik nog langer zijn geblaat aan horen, naja Ringo, ofwel pak jij hem gewoon aan? Is die ook wel stil..
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Het aanvechten van een ban duurt nooit zo lang. Enige die er nu voordeel bij zou kunnen hebben mocht hij straks toch wonderbaarlijk van blok afgaat is DHD zelf mocht hij zijn gebouw en troepen manager al die tijd aan hebben staan



lol kijk wie dit zegt

heb jij al ooit iets van D geedelt?

Ik weet waarom het zo lang duurt. :D Maar ik heb geen behoefte om het aan mensen zoals jou uit te leggen. Blijf maar lekker gissen en lijp doen, ik amuseer me wel!
 

DeletedUser1206

Guest
Wie van N-S bied mij gratis en voor niets een accountje om deze man zijn mond te snoeren voor ongeveer 2weken?
Helaas heb ik niet meer tijd dan 2weken, en hoop ik dat jij je niet laat volstacken die 2weken:rolleyes:

Na N-S komt WiFi, de stam van de overlopers, de stam met de grote mond die nog niets, maar dan ook niets heeft laten zien, het ene deel van WiFi werd afgemaakt door het toenmalige .Pi, en er werd niet eens moeite gedaan.

Mark is een prima speler imo, als jij daar anders over denkt, is dat ook prima, maar heb dan in ieder geval een geldige reden, je reden is nu enkel dat hij door mij is geraakt, en hoe is hij door mij geraakt? Juist ja, met een pruts stam achter me die niet wilde vv'en:D
Zelfde geldt voor jou trouwens, wél spammen in de skypechat, maar niet willen vv'en:rolleyes:

Verder tsja, blijf het grappig vinden dat zelfs een huidige stamgenoot van jou, zegt dat je geen goeie tw'er bent, en dat je aes wel verneukt had, maar dat geheel Tables het al verneukt had dus dat het niet boeide, ik ging daar tegen in omdat het natuurlijk onzin is om te denken 'ah hun verneuken het, dus wij verneuken het ook maar'

Please GillieBillie, je zet jezelf keer op keer weer voor schut, en je hebt kenbaar een obsessie voor mij, maar fix aub een acc in N-S voor me, eens zien wie dan nog de grote mond heeft:)

Haha alsof iemand jou nog een account geeft nadat je er 2 hebt kapot laten gaan ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik weet waarom het zo lang duurt. :D Maar ik heb geen behoefte om het aan mensen zoals jou uit te leggen. Blijf maar lekker gissen en lijp doen, ik amuseer me wel!

Dus jij amuseert je hier op TW dan kosteloos ?? Oh nee, je krijgt er natuurlijk PA punten voor betaald, van ONZE €uro s
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Dus jij amuseert je hier op TW dan kosteloos ?? Oh nee, je krijgt er natuurlijk PA punten voor betaald, van ONZE €uro s

Lol, domme forumposts kom jij me toch mee. :D Wat heeft dat nu ermee te maken?
 

DeletedUser

Guest
Wie van N-S bied mij gratis en voor niets een accountje om deze man zijn mond te snoeren voor ongeveer 2weken?
Helaas heb ik niet meer tijd dan 2weken, en hoop ik dat jij je niet laat volstacken die 2weken:rolleyes:

Na N-S komt WiFi, de stam van de overlopers, de stam met de grote mond die nog niets, maar dan ook niets heeft laten zien, het ene deel van WiFi werd afgemaakt door het toenmalige .Pi, en er werd niet eens moeite gedaan.

Mark is een prima speler imo, als jij daar anders over denkt, is dat ook prima, maar heb dan in ieder geval een geldige reden, je reden is nu enkel dat hij door mij is geraakt, en hoe is hij door mij geraakt? Juist ja, met een pruts stam achter me die niet wilde vv'en:D
Zelfde geldt voor jou trouwens, wél spammen in de skypechat, maar niet willen vv'en:rolleyes:

Verder tsja, blijf het grappig vinden dat zelfs een huidige stamgenoot van jou, zegt dat je geen goeie tw'er bent, en dat je aes wel verneukt had, maar dat geheel Tables het al verneukt had dus dat het niet boeide, ik ging daar tegen in omdat het natuurlijk onzin is om te denken 'ah hun verneuken het, dus wij verneuken het ook maar'

Please GillieBillie, je zet jezelf keer op keer weer voor schut, en je hebt kenbaar een obsessie voor mij, maar fix aub een acc in N-S voor me, eens zien wie dan nog de grote mond heeft:)


Je wil jezelf weer voor schut zetetn op w36?? :O
 

DeletedUser

Guest
Lol, domme forumposts kom jij me toch mee. :D Wat heeft dat nu ermee te maken?

ALLES, jij mag wèl domme antwoorden geven, maar ik niet ? Je weet iets wèl, maar dat ga je "lekker niet zeggen"..

Hoe dom kom je dan over ! Klets niet zulke kinderlijke onzin en begin er dan niet over. Of ben je werkelijk zo kinderlijk ?
Misschien nog last van jeugdpuistjes en de puberteit lijkt mij. Volwassen praten/schrijven valt dan niet mee !
 

DeletedUser

Guest
ALLES, jij mag wèl domme antwoorden geven, maar ik niet ? Je weet iets wèl, maar dat ga je "lekker niet zeggen"..

Hoe dom kom je dan over ! Klets niet zulke kinderlijke onzin en begin er dan niet over. Of ben je werkelijk zo kinderlijk ?
Misschien nog last van jeugdpuistjes en de puberteit lijkt mij. Volwassen praten/schrijven valt dan niet mee !

Jij spamt alle forums vol zelf al heb je niets op die wereld te zoeken. Moet je eens inbeelden hoe achterlijk jij dan niet moet zijn ... :x
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
ALLES, jij mag wèl domme antwoorden geven, maar ik niet ? Je weet iets wèl, maar dat ga je "lekker niet zeggen"..

Hoe dom kom je dan over ! Klets niet zulke kinderlijke onzin en begin er dan niet over. Of ben je werkelijk zo kinderlijk ?
Misschien nog last van jeugdpuistjes en de puberteit lijkt mij. Volwassen praten/schrijven valt dan niet mee !

Ik geef geen domme antwoorden. Ik ben erg direct en duidelijk. Hoe kun je dat nou zeggen? Geef me 'n voorbeeld.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet waarom het zo lang duurt. :D Maar ik heb geen behoefte om het aan mensen zoals jou uit te leggen. Blijf maar lekker gissen en lijp doen, ik amuseer me wel!

Hier schrijf je dat zelf, dus ik verzin niets. maar je geheugenkaartje zal wel te vol gezeten hebben, dat je dat niet meer terug kon vinden. Maar het is je vergeven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Hier schrijf je dat zelf, dus ik verzin niets. maar je geheugenkaartje zal wel te vol gezeten hebben, dat je dat niet meer terug kon vinden. Maar het is je vergeven, alzheimer op zo jonge leeftijd is natuurlijk moeilijk te accepteren.

Ik zie het nog steeds niet nee. Maar toch bedankt voor me tijd te verdoen!
 

DeletedUser

Guest
Hier schrijf je dat zelf, dus ik verzin niets. maar je geheugenkaartje zal wel te vol gezeten hebben, dat je dat niet meer terug kon vinden. Maar het is je vergeven, alzheimer op zo jonge leeftijd is natuurlijk moeilijk te accepteren.

Joh, gooi maar direct wat ziektes / aandoeningen in de strijd op zo internet fora.
 
Bovenaan