einde over 1 week

DeletedUser

Guest
Haha, spelers als Lord banaan zijn juist niet de winnaars he..
Die hebben gewacht tot de andere spelers hun vrienden/stamgenoten hebben weggespeeld, en gaan nu vol trots die bb's edelen om zo ineens te groeien wanneer de andere spelers (die dus al het werk gedaan hebben) druk zijn en wachten tot de wereld gewoon klaar is..
Daar mag je trots op zijn joh^^ lol

Aan iedereen, ik ben blij dat het gedaan is..
Maar heb toch met velen hier op W29 erg veel plezier gehad, het was een bijzondere wereld..

Veel plezier in RL of eventueel een andere wereld allemaal! :)
 

DeletedUser

Guest
Nog altijd niet verwerkt dat jij niet mee mocht naar Para! omdat jij zo achterlijk was om je toenmalige bontgenoot ronduit zwart te maken?
Ook zeg je backstabs in het begin, wat ook onjuist is. De backstabs, althans vanuit jou perspectief vonden voornamelijk in de midgame plaats. En jij bent absoluut niet gestopt omdat je tegenstanders van te laag niveau waren, je wilde een gevecht met QA & Crowe, dat kreeg je. Na 2 dagen vond je het mooi geweest en stopte je ermee, weeral een leugen. Daarnaast ben jij absoluut niet serieus te nemen, zag ik je laatst niet zeggen op een nieuwere wereld dat je op w29 een sukkeltje was maar dat je veranderd ben? :eek::p

Niet iedereen is zo laf om naar de vijand te lopen en je eigen stamgenoten te gaan edelen ondanks dat je had beloofd dat je ze niet zou aanvallen. Jij bent misschien nog wel de grootste lafaard hier. PJ weet dat die laf is maar jij blijft het maar ontkennen :(

Daarnaast ben jij ook absoluut een van de meest bedroevende tribalwars spelers die ik ooit heb gezien. Ik had je toenertijd makkelijk geownd als ik front met je had en had al 15 dorpjes van je gepakt. Toen je de aanvallen zag komen verdween je gewoon en dodgde/snipde je niks.

En misschien is het dan wel Midgame, maar het blijven gewoon laffe streken van hun wat iedereen in Para inmiddels ook beseft hoop ik. En ik had gewoon geen zin in een oorlogje met The Crowe & Qa zonder stam os en met een mega front. Niet iedereen fapt op tribalwars en vind het leuk om zijn stamgenoten te stabben als jij.

Nee je lult weer onzin. Zoals je altijd doet om jezelf te beschermen. Gelukkig weet Hardcode ook dat jij hier de lafaard bent op W29.
 

DeletedUser13822

Guest
PJ weet dat gij uit uwe bek lult. Leg geen woorden in mijn mond omdat het tactisch spel gespeeld is en jij slechts een voetnoot bent in een verhaal waar je rol een grote mond heeft maar o zo bitter daden daar tegenoverstelde, zeker qua tegenstand. De enige die mag spreken over wat PJ weet of denkt is PJ zelf.

Ik ben gekomen naar w29 om de wereld te winnen en dat is gelukt door onze groep. Haters gonna hate
 

DeletedUser

Guest
Weet je. Het mooiste vind ik altijd dat mensen nooit hun bek open trekken als backstabben in hun voordeel is en vanaf hun kant gebeurd, maar achteraf als ze de vijand moeten voorstellen. Jij ook clown Bas?
 

DeletedUser

Guest
Weet je. Het mooiste vind ik altijd dat mensen nooit hun bek open trekken als backstabben in hun voordeel is en vanaf hun kant gebeurd, maar achteraf als ze de vijand moeten voorstellen. Jij ook clown Bas?

Nee daarom was ik ook Para er continu op aan het wijzen hoe laf ze waren, wat uiteraard ook terecht was. Ik begin een beetje medelijden met je te krijgen. Je bent nog dommer dan ik dacht :(

PJ weet dat gij uit uwe bek lult. Leg geen woorden in mijn mond omdat het tactisch spel gespeeld is en jij slechts een voetnoot bent in een verhaal waar je rol een grote mond heeft maar o zo bitter daden daar tegenoverstelde, zeker qua tegenstand. De enige die mag spreken over wat PJ weet of denkt is PJ zelf.

Ik ben gekomen naar w29 om de wereld te winnen en dat is gelukt door onze groep. Haters gonna hate

Jij bent gewoon een rat en bijna iedereen weet het maar durft het niet te zeggen... Moet ik jou lijstje wandaden/backstabs nog eens opnoemen of ben je het nu toch wel met me eens? :p
 

DeletedUser

Guest
Nee daarom was ik ook Para er continu op aan het wijzen hoe laf ze waren, wat uiteraard ook terecht was. Ik begin een beetje medelijden met je te krijgen. Je bent nog dommer dan ik dacht :(
Ja. Dat deed je vanaf het moment dat iedereen al wist dat Para ! geen debielen zou aannemen. Maar goed jij bent 1 grote grap, net zoals Wereld 29. Wat dat betreft heb je nog wel geluk, qua gedrag zou je zeker in .:pM:. thuis horen. Maar goed. Wie mag er nou niet naar binnen hé? :D

En om ook even op je commentaar richting PJ te reageren:
We weten allemaal Bas dat jij debiel bent, maar dat je nu nog steeds niet door hebt dat het bij PJ maar om 1 ding heeft gedraaid winnen, is wel heel dom. Maar goed, hij heeft met nog wat personen wat nare dingen gedaan, maar hij wint de wereld wel. Jij niet. Je hoeft de wedstrijd niet met aanvallend voetbal te winnen, zolang je na 90 minuten maar 1 doelpunt meer hebt dan de tegenstander. Dat hebben we. Game over.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nog altijd niet verwerkt dat jij niet mee mocht naar Para! omdat jij zo achterlijk was om je toenmalige bontgenoot ronduit zwart te maken?

Het mooiste vind ik altijd dat mensen nooit hun bek open trekken als backstabben in hun voordeel is en vanaf hun kant gebeurd, maar achteraf als ze de vijand moeten voorstellen.

Wat spreken jullie elkaar tegen. Ik werd enkel een ' debiel ' gevonden door laffa backstabbers als Roald , PJ & Space Bison omdat ik hun zwart maakte terwijl het gewoon terecht was. Daarvoor postte ik vrij weinig op het 29 AF dus hoe kan je me dan al een debiel vinden?

Het boeit trouwens ook niet dat noobs als Roald mij laf vinden en backstabbers als PJ & Space Bison mij een debiel vinden. Ik vind het wel mooi. Ooh ik snap het idd wel waarom jij hier in PM zit. 50 % zit het vol met backstabbers , 20 % met dapen ( jij ) en de overige 30 % zijn gewoon goeie gasten zoals Spamkabouter en Nachtwaker met wie je gewoon een leuk praatje kan maken en die niet met een woordenboekje achter zijn PC gaat stoer doen.

Maar ik vind dit gesprek wel weer mooi genoeg geweest. Ik kom hier de komende 2 maanden niet meer. Daaag Wesley.
 
Reactiescore
510

DeletedUser

Guest
Wat spreken jullie elkaar tegen. Ik werd enkel een ' debiel ' gevonden door laffa backstabbers als Roald , PJ & Space Bison omdat ik hun zwart maakte terwijl het gewoon terecht was. Daarvoor postte ik vrij weinig op het 29 AF dus hoe kan je me dan al een debiel vinden?

Het boeit trouwens ook niet dat noobs als Roald mij laf vinden en backstabbers als PJ & Space Bison mij een debiel vinden. Ik vind het wel mooi. Ooh ik snap het idd wel waarom jij hier in PM zit. 50 % zit het vol met backstabbers , 20 % met dapen ( jij ) en de overige 30 % zijn gewoon goeie gasten zoals Spamkabouter en Nachtwaker met wie je gewoon een leuk praatje kan maken en die niet met een woordenboekje achter zijn PC gaat stoer doen.

Maar ik vind dit gesprek wel weer mooi genoeg geweest. Ik kom hier de komende 2 maanden niet meer. Daaag Wesley.
Aangezien je dit toch wel gaat lezen. Mij ga je wel missen ik weet het. Dus je blijft hier komen. Volgens mij kan je je ook al wel afkeren van backstabben zonder op het AF te zitten? Er is genoeg gebeurd toen jij nog in Ctrl. zat wat niet door de beugel kon. Ik hoorde jou toen nooit wat zeggen. Megh. Geen idee wat dapen is. En je percentages slaan natuurlijk nergens op. Ik gaf laatst een mooi lijstje waarin ik PM samenvatte, dat waren meer realistische cijfertjes. En ik durf toch wel te wedden dat jij niet wist wat 'dapen' was maar je het gewoon hebt opgezocht in het woordenboek.

En natuurlijk vind clown Bas het weer mooi geweest. Zelf de discussie aanwapperen, en hem dan smeren? Je lijkt wel op je oude stamgenoten, eerst een grote bek als de aanvalletjes komen zijn ze nergens te vinden. Oh nee, dan is het backstabben. En wat mij betreft blijf je nog 4 dagen, dan kom ik hier ook niet meer. Wie wil er nou nog naar een subfora van één v/d meest kutste wereld ooit op Tribalwars gespeeld? Jij misschien over 3 jaartjes, dan besef je misschien eindelijk dat je echt vrij idioot was. Alhoewel: eens een clown, altijd een clown toch Basje? Tot straks Bassie.
 
Reactiescore
1.037
Vraag me ook af waarom bas denkt Roald geownd te zullen hebben magoed
 

DeletedUser46986

Guest
Was een leuke wereld, voor mij de leukste tot nu toe. :D
 

DeletedUser

Guest
Nog altijd niet verwerkt dat jij niet mee mocht naar Para! omdat jij zo achterlijk was om je toenmalige bontgenoot ronduit zwart te maken?
Ook zeg je backstabs in het begin, wat ook onjuist is. De backstabs, althans vanuit jou perspectief vonden voornamelijk in de midgame plaats. En jij bent absoluut niet gestopt omdat je tegenstanders van te laag niveau waren, je wilde een gevecht met QA & Crowe, dat kreeg je. Na 2 dagen vond je het mooi geweest en stopte je ermee, weeral een leugen. Daarnaast ben jij absoluut niet serieus te nemen, zag ik je laatst niet zeggen op een nieuwere wereld dat je op w29 een sukkeltje was maar dat je veranderd ben? :eek::p

jij doet precies hetzelfde...:eek: :D

Ik vond dit eigenlijk best een leuke wereld in de tijd dat ik hier speelde.

heb het nooit echt een leuke wereld gevonden. Wel een hoop mensen leren kennen en heb een boel interessants gezien dat je normaal minder opvalt op een wereld :)
 
Reactiescore
2.039
jij doet precies hetzelfde...:eek: :D



heb het nooit echt een leuke wereld gevonden. Wel een hoop mensen leren kennen en heb een boel interessants gezien dat je normaal minder opvalt op een wereld :)

Je hebt dan ook nooit echt actief op deze wereld gespeeld, dat maakt een wereld van verschil. :p
 
Reactiescore
2.506
Theo, Roland, Frans

En verder nog wat namen graag :)

Doe jezelf niet te kort jij hoort ook zeker bij dat lijstje ;)

Hoelang duurt het nog voor het officieel is? Ik dit daarop te wachten voor mijn laatste AF post :Embarrassment: (als ik volhoud om niet weer te beginnen) met mijn gelukswensen voor jullie ;)
 
Bovenaan