Top/flop Spelers

DeletedUser

Guest
Jij vind jezelf heel goed en vooral op deze wereld
Omdat je door jessey bent geraakt, die kerel had zo'n dikke nek en overschatte zich zo hard dat zelf de beginnende tw-er erdoor geraakt.
Maar goed, Heb niets tegen je ofzo maar vind dat je ietwat te stoer doet op w36, wetende dat er pas wat te bereiken valt als N-S naabs weg zijn
 

DeletedUser62436

Guest
Wie is jessey? Ik denk dat je de verkeerde mark voor je hebt.
Ik ben de 2e mark op borno :D
 
Reactiescore
7.918
pile_of_shit.gif
 

DeletedUser

Guest
Jij vind jezelf heel goed en vooral op deze wereld
Omdat je door jessey bent geraakt, die kerel had zo'n dikke nek en overschatte zich zo hard dat zelf de beginnende tw-er erdoor geraakt.
Maar goed, Heb niets tegen je ofzo maar vind dat je ietwat te stoer doet op w36, wetende dat er pas wat te bereiken valt als N-S naabs weg zijn

Ah, wacht. Jij was degene met die reactie op die blog hé? en de pm erachteraan.

Zeggen tegen mij op het tijdstip van 04.30 dat ik iemand was zonder RL leven, zonder vrienden etc kansloos figuur en dat ik naar erkenning in dit spel zocht. :rolleyes:

Vraag me ten eerste af wie hier de no-lifer is en hilarisch dat jij dat op zo tijdstip typt. Ten tweede ik ken je geneens.
Tenslotte heb ik in RL een prima studie/werk/vrienden wees niet bang.

Ik hoop dat ik nog ooit met je front, velen zijn je voor gegaan in de ondergang:)

Edit: heb even screentje van je reactie toen gemaakt: http://gyazo.com/f60e6974d506d54faac1fd9f06fb5b59

Wie is jessey? Ik denk dat je de verkeerde mark voor je hebt.
Ik ben de 2e mark op borno :D

verwarrend, 2 marks op borno XD
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
iemand die mij uit kan leggen waarom draakje nog steeds op block staat?
was toch simpele kwestie van naam veranderen volgens jullie?
 

DeletedUser

Guest
Ah, wacht. Jij was degene met die reactie op die blog hé? en de pm erachteraan.

Zeggen tegen mij op het tijdstip van 04.30 dat ik iemand was zonder RL leven, zonder vrienden etc kansloos figuur en dat ik naar erkenning in dit spel zocht. :rolleyes:

Vraag me ten eerste af wie hier de no-lifer is en hilarisch dat jij dat op zo tijdstip typt. Ten tweede ik ken je geneens.
Tenslotte heb ik in RL een prima studie/werk/vrienden wees niet bang.

Ik hoop dat ik nog ooit met je front, velen zijn je voor gegaan in de ondergang:)

Edit: heb even screentje van je reactie toen gemaakt: http://gyazo.com/f60e6974d506d54faac1fd9f06fb5b59


verwarrend, 2 marks op borno XD

Geloof ik vrij dat velen voor de bijl zijn gegaan. Maar ik ben hen niet :) en ben dat ook niet van plan, voor niemand
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
iemand die mij uit kan leggen waarom draakje nog steeds op block staat?
was toch simpele kwestie van naam veranderen volgens jullie?

Nee, dat was volgens de almachtige Ringo het geval. :)
 

DeletedUser62436

Guest

wat een onzin, je loopt zelf ook lang genoeg mee dat iemand nooit zomaar meer dan een week op blok staat:D

Kan makkelijk zijn dat die persoon het niet eens is met zijn ban en het probeert aan te vechten. op w21 heb ik daardoor 2 weken op een aanvalbare ban gestaan (mijn vijand had dat gelukkig niet door) En na die 2 weken werd de ban weg gehaald omdat die inderdaad gewoon onterecht was.
 
Bovenaan